Ресторантите и магазините в Париж се затварят, заради опасения от насилие по време на най-многолюдния протест срещу полицейската бруталност и расизма. Шествието се очаква да тръгне от площад „Република” и да стигне до сградата на операта. Търговците и градските служители трябва да премахнат от пътя на шествието всичко, което би могло да се подпали или да бъде използвано от подбудители на насилие срещу полицията.
Магазините и ресторантите във Франция наскоро отвориха отново след отпадане на част от ограниченията, въведени заради короновируса. Забраната за събиране на повече от 10 души обаче остава в сила.
Организатори на шествието във френската столица са хора, които настояват да бъде разкрита истината по случая с цветнокожия французин Адама Траоре, починал в ареста през 2016 г. при неизяснени и до днес обстоятелства въпреки няколкото аутопсии. Организаторите искат "справедливост за Адама и всички жертви на полицията".
Предвидени са демонстрации и в Марсилия, Лион и други френски градове.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Мислещ
Коментиран от #13, #16
15:12 13.06.2020
2 тъй ли апък аз
15:13 13.06.2020
3 Бесен Язовец
15:20 13.06.2020
4 Тръмп 2020
15:27 13.06.2020
5 Stéphanie 🎲
Само защото в пияно състояние е обидил и говорил с/у други раси.Расистите са африканците които ти го казват в очите а за тях ......?Племенницата ми в училище имаше приятелка африканка от класа след 5 месеца са и забранили да излиза с другите деца на кино защото са бели !Няма какво да напиша повече.
15:28 13.06.2020
6 Гост
Коментиран от #11
15:31 13.06.2020
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 Съвет
Коментиран от #12
16:11 13.06.2020
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 Ааааа
До коментар #6 от "Гост":
Тук негри не знам дали ще дойдат, но след някоя друга година турците ще ни изкупят заедно с парцалите и пак ще се наложи да ни освобождават братушките. За пореден път.17:23 13.06.2020
12 Гого
До коментар #9 от "Съвет":
Значи, викаш има свестни негри! Да, има свестни негри, само зависи в каква цифра са им помощите! Ако са по-малко от 100% на средната работна заплата, тогава става расизъм и почват да трошат и да берат каквото видят !17:44 13.06.2020
13 .Д.Кънев
До коментар #1 от "Мислещ":
В Козлодуй трябва да се затвори заведението на Гица,заради насилие упражнявано от сина и над постоянен клиент който се осмели да му опонира.18:14 13.06.2020
14 ами няма вече държава
18:37 13.06.2020
15 Барчо
Коментиран от #17
19:16 13.06.2020
16 Абе не знам
До коментар #1 от "Мислещ":
Що изказвате мнение като не сте запознати!!!!!!!!!??????Ограбването и запалването на магазина бе първо в този ,в който Флойд уж пласирал 20 $ фалшиви!!!!!!!!Та от там тръгна ограбването и паленето на търговски обекти!!!!Ама така и трябва!!!!Коментиран от #20
19:19 13.06.2020
17 Да бе
До коментар #15 от "Барчо":
Това е точно като да кажеш ,че Гейтс се опитва 15г. да предупреди света за възможна епидемия, и накрая да го обвинят ,че искал да затрие човешката раса!!!Но,пък всеки според манталитета и образованието си тълкува нещата!!!А образованието у нас е под нулата!19:23 13.06.2020
18 Барчо
Коментиран от #19
19:28 13.06.2020
19 хайде бе
До коментар #18 от "Барчо":
Верно ли си вярваш на глупостите!???Може и да си вярваш щото толкова ти е образованието!!!!Всъщност подема на човечеството е в древен Египет!!!Азбука,/На която СЕГА четеш и пишеш,числителна бройна система,училища,университети,банки,йерархия в армията, банкова система ,централизирана власт, стратегия на бойното поле, търговски и боен флот,медицина..../ Всичко което сега познаваш като световно устройство е дело на египтяните!!!!!!!!!!Мислиш ли че са били бели!??????Коментиран от #21
19:45 13.06.2020
20 Барчо
До коментар #16 от "Абе не знам":
Факт е, че този афроамериканец не е първия убит при арест или опит за арест с употреба на ненужна сила от полицията. Също така е факт, че при нито един от предните случаи не само тази година, но и през последните 10 години не е имало подобна вълна на бунтове и насилие, придружени с мародерстване за подобен случай. Този бунт не е спонтанен, а професионално и умело насочван и поддържан с много лостове, за да не замре. Както казва един социолаг, че спонтанни са само абортите, всичко останало е въпрос на организация.Коментиран от #22
19:48 13.06.2020
21 Барчо
До коментар #19 от "хайде бе":
Пиша ти минус, защото мислиш първично и половинчато. Явно не можеш да правиш разлика между НАУЧНО ОТКРИТИЕ и решаване на злободневни въпроси. НАУЧНО ОТКРИТИЕ да ти поясня е парния двигател, този с вътрешно горене, електричеството, атомната енергия и т.н. Злабодневните въпроси на деня възникват във времето, което го изисква. Когато две армии воюват и едната е по-малобройна измисля някаква стратегия да победи другата, но това НЕ Е НАУЧНО ОТКРИТИЕ. Също така игрите на ШАХ, ДАМА, ГО и т.н. също не са научно откритие. Бенкерството също не е научно откритие, а начин един мошеник да препечели от от предприемчиви хора, като същевременно той лежи и пърди. Древен Египет си остава в древността на застоя, защото силите и стигат до фактологията на елементарната математика да направят пирамидите и до тук. Азбуката не е научно откритие, а елементарно записване на разделението на речта на звукове, като всеки звук му се присвоява писмен знак. Като казвам елементарно не казвам, че е лесно, но не е научно откритие. Надявам се да си ме разбрал накрая правилно.Коментиран от #23, #43
20:05 13.06.2020
22 Абе ясно ли ти е
До коментар #20 от "Барчо":
Че азбуката с която пишеш в момента не е дело на бели!??????Ясно ри ти е ,че бирата раса по принцип е търтей, който се възползва от чужд труд!?????Ясно ли ти е ,ме от 60-те години на миналия век винаги е имало протести срещу насилието над тъмнокожи ,и все МИРНИ, протести!?????А ,ясно ли ти е ,че така няма как да продължи!????И ЕДИН ПОСЛЕДЕН ВЪПРОС:-ЯСНО ЛИ ТИ Е ПОСЛАТИЕТО НА ТЕЗИ БУНТОВЕ !??????Съмнява ме ,че можеш да направиш някаъв стойностен анализ!!!!Коментиран от #24, #35
20:06 13.06.2020
23 хайде бе
До коментар #21 от "Барчо":
И като е толкова елементарно и като няма никакъв научно откритие ,защо белите не са го измислили!??Ще ти кажа:-Щото като египтяните са устройва ли битието си, тогава бялата раса е скачала от клон на клон и вместо членоразделна реч е викала уууууууу!!!!!!Ако банкерството е мошеничество значи бялата раса е абсолютен мошеник,ако игритехкато шах ,дама и го не са цивилизационни иновации, защо белите ги ползват!????и накрая да ти кажа за азбуката,ако е елементарно записване на звуци,що пишеш!???Да беше отворил прозореца и да извикаш каквото искаш да кажеш!??????Хахах абе я ми кажи кои са великите открития на бялата раса!??С каква писменост са записани !???А?Коментиран от #26
20:17 13.06.2020
24 Барчо
До коментар #22 от "Абе ясно ли ти е":
Направи си статистика колко убити от американски полицаи има бели и колко афроамериканци. Повече убити са бели. Направи си справка колко от убитите от полицаите не са били въоръжени - 23, а общо убитите са 700 и няколко. И ти пак не разбра. НАУЧНО ОТКРИТИЕ!!!!!!!!!! Компютър, атомна енергия, телефон, мобифон, космос, пилотирани ракети, радио, телевизия и т.н. Посочи ми някой африканец, афроамериканец, който да се вписва в подобни научни открития. Не можеш да направиш елементарна разлика между две понятия. Тези за които говориш са стигнали до една граница, която явно не могат да прескочат и са останали там. Построили са пирамидите и са гледали звездите, но не са полетели, защото не са могли да открият начин, въпреки че са имали всички първични материали за това.Коментиран от #25
20:21 13.06.2020
25 Този коментар е премахнат от модератор.
26 Барчо
До коментар #23 от "хайде бе":
Край. Неспасяем си. Азбуката е едно. То е "А". Те са си останали на "А", защото "Б" е кванта, атома и т.н., а те нямат нищо общо с "Б", защото "Б", "В" .... си имат имена и те са Айнщайн, Бел, Едисон и т.н. Няма нито едно име от етноси носещи имена като Исмаил, Шака, Хасан и т.н. на което да е записано изобретение от древността насам. Те просто са си останали с азбуката и цифрите, които са и били необходими да описват случващите се неща за деня.Коментиран от #27, #28, #30
20:37 13.06.2020
27 Този коментар е премахнат от модератор.
28 хайде бе
До коментар #26 от "Барчо":
Абе ако няма А , няма как да има Б, и В!!!Всичко се записват на азбуката на черните египтяни!!!!Едисон,Айнщайн,Бел всички пишат на египетската азбука!!!А на египетски РОМ знаели ,човек!!!Коментиран от #29, #33
20:54 13.06.2020
29 Знали
До коментар #28 от "хайде бе":
ЗНАЧИ ,човек!!!!20:55 13.06.2020
30 Изтриха ми коментара!!!
До коментар #26 от "Барчо":
Ама нищо, ти 8а си знаеш, че цивилизационния открития не са на бялата раса!!Бялата раса е търтей!И това не важи за българите!тате са татаромонголи!!!Коментиран от #31
20:59 13.06.2020
31 Нямат нищо общо с бялата раса
До коментар #30 от "Изтриха ми коментара!!!":
!?,,,,,,,,!?Коментиран от #32
21:07 13.06.2020
32 Ва то
До коментар #31 от "Нямат нищо общо с бялата раса":
Ос татаро-монголи какво да очакваш!????21:25 13.06.2020
33 барчо
До коментар #28 от "хайде бе":
Айнщайн и сие ги има независимо от египетската писменост, която се състои от някакви профилни фигури и е просто съставена от описателни изрази на цели събития. С тази писменост не можеш да запишеш дори и най-елементарно нещо от нашата съвременност, какво остава за научно откритие, така че стига с тези несъстоятелни твърдения. Изобретателите работят с латинската азбука, а тя не е измислена от африканците. Всички онези писмености на египтяни, инки - възлописи и т.н. са елементарни и създадени за описания на случващите се ежедневни събития. Фактите са, че тези писмености не са се развили във времето и са останали на ниво - днес Хаам уби един козел и нахрани семейството си или пък фараон еди кой си е погребан в еди коя си пирамида, построена от 10 000 роби започната от дядо му еди кой си. Развитието на писмеността и е спряла до това първично ниво, което служи да описва елементарните събития. Писмеността и се състои от готови думи, а не букви, така че е трудно и да се нарече писменост. Направи си справка колко е ограничена и е останала такава.Коментиран от #34
21:52 13.06.2020
34 Вярвай на каквото си искаш
До коментар #33 от "барчо":
Обаче историята твърди друго!!!!!!!Първата азбука в света е йероглифното египетско писмо!!!Втората азбука в света е египетското търговско писмо!,на базата на която е създадена шумерската азцуазбука,финикийската азбука, санскрита и юдейската азбука, китайската и корейската, японката азбука !!!!!!! Третатаазбука в света е египетската демотика,На базата на която е днешната гръцка азбука, и аналога на латиницата четвъртата египетска азбука е коптската египетска азбука която днес ти ,наричаш българска!!!!клКакто и да го погледнеш целия свят пише и чете на египетски!!!А на египетски думата РОМ значи човек!Коментиран от #37
22:13 13.06.2020
35 барчо
До коментар #22 от "Абе ясно ли ти е":
Ма ти да не се опитваш да ми казваш, че Кирил и Методи са африканци???? Съвсем си се объркал, значи! Сигурно и първия динозавър е египтянин и си е нарисувал автопортрет в някоя египетска пещера.Коментиран от #36
22:17 13.06.2020
36 хайде бе
До коментар #35 от "барчо":
Е не са африканци!!!Византийци са !!!И първите египтяни не са съвременници на динозаврите!!!Казвам ти че Кирил И методий не са българи ,а кирилицата е плагиатство!!От коптската азбука е копирано!Коментиран от #40
22:34 13.06.2020
37 барчо
До коментар #34 от "Вярвай на каквото си искаш":
Историята твърди следното: Египтяните са известни с картинната си писменост, мумиите и пирамидите. Толкоз. Изобретателите, които изпратиха човечеството в космоса и съвсем различни измерения не са от Египет, нито от този континент, нито от тази раса. Нали не мислиш, че ако египтяните не бяха си записали историята с картинките по стените, то сега ние нямаше да познаваме каквато и да е писменост????? Надявам се не държиш и на това, че китайската писменост в основата си е египетска???22:40 13.06.2020
38 хайде бе
22:45 13.06.2020
39 Хахахахахахаха
Коментиран от #41
23:02 13.06.2020
40 барчо
До коментар #36 от "хайде бе":
Принципа на азбуката е един за всички езици и народи по света. Разделянето на речта на отделни звуци и отбелязването и с писмен знак. Със сигурност това е изключително дълъг процес, в който трябва да се вложи и изобретателност и практичност и фантазия. По онова време няма авторски права и най-лесно е било да се вземе нещо готово, което да се преобрази и пригоди според изискванията на местно ниво. Елементарно. Египетския картинков първообраз на писменост няма нищо общо с азбуката.Коментиран от #42
23:03 13.06.2020
41 хайде бе
До коментар #39 от "Хахахахахахаха":
По важното е ,че не сме татаромонголи склавени!23:09 13.06.2020
42 хайде бе
До коментар #40 от "барчо":
Абе прав си!Ама интересно защо никой не се е сетил ,че трябва да се вложи изобретателност и практичност ,освен египтяните!!!???Фантазията и авторските права не са били силата на бялата раса,която само може да краде,! А КАЖЕ КОЕ Е ПЪРВООБРАЗА НА ПИСМЕНОСТ!,,,,,Щото некадърниците с това само се оправдаватКоментиран от #46
23:17 13.06.2020
43 Педант
До коментар #21 от "Барчо":
"Явнo нe мoжeш дa прaвиш рaзликa мeжду НAУЧНO OТКРИТИE и рeшaвaнe нa злoбoднeвни въпрocи. НAУЧНO OТКРИТИE дa ти пoяcня e пaрния двигaтeл, тoзи c вътрeшнo гoрeнe, eлeктричecтвoтo, aтoмнaтa eнeргия и т.н."И ти не си точен. Научното откритие е установяване на неизвестни до момента природни закономерности и явления, с които се обогатяват теоретичните познания на науката за света и които са съществували и преди да има хора в него. Докато разните му там двигатели, атомни реактори и др. подобни са ИЗОБРЕТЕНИЯ - тоест материални устройства, в които теоретичните познания са приложени в помощ на практическите житейски нужди на хората.
Коментиран от #45
23:48 13.06.2020
44 Бай ганю
06:27 14.06.2020
45 Барчо
До коментар #43 от "Педант":
Да, прав си. И аз ти слагам плюсче. В спора си точно това имах в предвид - изобретения. Писах "научни открития" с което исках да изтъкна, че не става въпрос за времената на древните инки, египтяни, маи и т.н., а за времето от първите истински изобретения от парния двигател насам с което се слага началото на новата ера. Признавам, че бях неточен, но в края на краищата тук няма как да развиваш големи теории, които да подкрепяш с всички съответни доказателства и се получават и лапсоси, и печатни грешки, и някои неточности. Няма време и за много обмисляне. Много пъти се получава така, че в момента в който си публикувам коментара се усещам, но вече няма как да се редактира. Благодаря за това, че сте изчели писанията ми и без да обиждате ми правите забележка. А като заменим употребеното от мен "научни открития" с "изобретения" продължавам да държа на коментарите си, че са точни. Успехи!09:01 14.06.2020
46 Барчо
До коментар #42 от "хайде бе":
Последен напън да ти докажа, че има разлика в расите не само по външни физически белези, а и умствен багаж. Инките и маите са имали доста по-рано писменост и въпреки че прословутия календар на маите е надраскан на колело, то те не са открили приложение в тяхната действителност. Не са се развили. Прокрадва се идеята, че някой в още по-древни времена и е дал много неща, но те просто са били употребени докато не са се унищожили във времето. Когато белия завоевател колонизира Америка, индианците откъслечно са се възползвали от стрелковите оръжия, но са си останали племена докато не ги изтребват. Дават ти нещо готово и ти го гледаш като "индианец пишеща машина". Сам да създадеш писменост, която да остане в картинковия формат, без пак ти сам да я развиеш, което задължително налага прогреса ми се струва много съмнително дали изобщо ти си го създал или някой ти го е дал и си спрял без да знаеш какво изобщо имаш в ръцете.Коментиран от #47
09:18 14.06.2020
47 Барчо
До коментар #46 от "Барчо":
Публикувано във факти.бг: а колело, то те не са открили приложение в тяхната действителност на самото колело и то не е познато на континента.09:19 14.06.2020