Загубите и щетите от засядането на контейнеровоза "Евър Гивън" в Суецкия канал могат да достигнат един милиард долара, съобщи пред местна телевизия ръководителят на управлението на съоръжението Осама Рабия.
В същото време Рабия посочи, че корабът може да бъде задържан докато приключи разследването.
То започна вчера като трябва да установи дали капитанът е следвал инструкциите преди да плавателният съд да заседне. Ако екипажът откаже да сътрудничи, може да се стигне до гражданско дело и конфискация на кораба и товара му.
От компанията собственик за момента отказват да коментират възможни причини за блокадата, която продължи шест дни.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Q2z
07:22 01.04.2021
2 qwerty
Коментиран от #4, #9, #17
07:29 01.04.2021
3 Някой
Загубите ще бъдат прехвърлени на потребителите. Компаниите няма да имат загуби. Пазарната икономика!
Коментиран от #15
07:41 01.04.2021
4 Блумбърг
До коментар #2 от "qwerty":
Поради затапването на Суецкия канал арабския петрол поскъпва. Започва да се търси друг, в случая руски. Повишеното му търсене повишава и цената му.07:46 01.04.2021
5 цербер
07:52 01.04.2021
6 един от многото
07:53 01.04.2021
7 грешка
07:55 01.04.2021
8 моряка
Коментиран от #11, #13
07:56 01.04.2021
9 Караколю
До коментар #2 от "qwerty":
Ми следват общата тенденция! Щом Шел, да рече, вдигат цените, то що да не ги дигнем и ние, макар и да не се влияем кой знае колко от движението на цените на световния пазар. Начи, ще кярим повече, пък и данък печалба не плащаме, щото откак сме купили завода бачкаме за полза роду, демек на загуба...Какви филантропи са господата от Лукойл! Изключителни българофили...Абе братушки, дет' се вика08:02 01.04.2021
10 Лелееее
08:07 01.04.2021
11 Черен Петър
До коментар #8 от "моряка":
Мечтата на всеки египтяни имащ някакво морско образование, като навигатор естествено, е да стане пилот в канала...Там повечето пилоти са бивши офицери от техния ВМФ, а като знаем квалификацията и опита на военните, можем да си представим какви пилоти са...Но има едно "но". Все пак отговорността за безопасността на кораба е на капитана, а пилотът е просто съветник. И това е така навсякъде по света, дори където пилотажът е задължителен, какъвто е случаят с канала! А колкото до пилотите "мародери", ми от край време е така. Едно време му викаха "Kent Canal", сега му викат "Marlboro Canal", но сякаш понамалиха просията, обаче зачестиха случаите когато искат директно пари. И могат да ти скроят такива номера, че свят да ти се завие и да ти теглят шута от компанията, в която работиш...08:15 01.04.2021
12 Един милиард са таксите на преминаващите
08:42 01.04.2021
13 Коста Конкордия
До коментар #8 от "моряка":
има си VDR ( voyage data recorder ) и всичко се записва там и се разглежда до секунда както на Мостика така и в маш.зала така че само да се прегледат записите и става ясна картинката. Само за се направи от квалифициран екип, не от Египтяните а от IMO08:42 01.04.2021
14 Snake
08:42 01.04.2021
15 Хмммммм
До коментар #3 от "Някой":
Винаги става така.Нещо повече, всички огромни и безкрайно скъпи реклами, както и тези, които ни пречат да изгледаме спокойно и без прекъсване един филм или едно шоу, също се плащат от нас, потребителите.
Затова аз бойкотирам всичко, което се рекламира. Хубавата стока се рекламира сама.
08:44 01.04.2021
16 Този коментар е премахнат от модератор.
17 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #2 от "qwerty":
Нефта сорт Урал повиши цената си с 35$ на барел,за този период....10:34 01.04.2021