8 Септември, 2021 16:20 5 337 13

Китайски фирми отказват доставки за други държави

  • китай-
  • фирми-
  • доставки

Повишават се сроковете за доставки

Китайски фирми отказват доставки за други държави - 1
Снимка: БГНЕС/EPA

Много китайски фирми започнаха да отказват поръчки от други държави, съобщи South China Morning Post.

Фирмите повишават сроковете за доставка. Това е факт за малки и средни компании.

Много от тях отказват нови поръчки и съкращават своето производство. Така опитват да избегнат запълването на складовете.

Сроковете за доставки се увеличават, което води до необходимост на средства за някои компании. Много азиатски държави опитват да намерят достъпни контейнвеи за складиране.

Европа, Австралия и САЩ съобщават за натрупване на празни контейнери. Това е защото там производството все още не е се е върнало към пълния си потенциал, което забавя връщането на контейнерите към Китай.

Авиопревозите са повишили своята стойност, което затруднява и този вариант за транспорт. Някои китайски фирми признават за недостиг на работници и покачващи се цени на суровините, като преди месец бяха затворени и важни пристанища.


Поставете оценка:
Оценка 2.9 от 10 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Голям Слон

    31 4 Отговор
    Нищо не разбрах... Как така ще отказваш поръчки, за да избегнеш запълването на складовете? Нали точно те се чистят, когато от теб купуват? Или моята пазарна логика е различна?

    Коментиран от #3, #11

  • 2 Валери Божинов

    23 1 Отговор
    Аз разбрах,че нищо не разбрах
  • 3 Тотото

    19 3 Отговор

    До коментар #1 от "Голям Слон":

    Добра е логиката, но към пазарния механизъм трябва да добавите и логистиката, и когато не можеш да доставяш в Европа, СА и тн, поради липса на коннтейнери, складовете ти се пълнят , а доставките се забавят... Китай се възстанови от кризата а останалия свят още крета в догми и черногледство

    Коментиран от #4, #7

  • 4 Голям Слон

    15 1 Отговор

    До коментар #3 от "Тотото":

    :-) Тогава статията трябваше да засегне основно проблемите с логистиката. Защото излиза, че от Европа и останалия свят поръчват, а Китай отказва поръчки, защото няма къде да ги съхранява. Някога Midea (сега не знам как е) имаше славата на корабна марка, защото простите китайци се сетиха да произвеждат климатици на борда на морски съд... по път към поръчителя на техниката! :-)
  • 5 666

    10 1 Отговор
    Росен Стойнов ,нещо си объркал в статията .Поръчките от Али Експрес нямат увеличение на доставките .. поне за сега ,вкараха само ДДС -то .Бързо пристигат ,обаче в ЕС бавят поръчките със седмици .
  • 6 Бай Манчо

    22 3 Отговор
    Част от търговската война между сащ и Китай , янките задържат празните контейнери и така предизвикаха кризата , няма празни контейнери и се стига до конфликти между фирмите за празни контейнери , преди навлото за 40HQ контейнер до Солун беше около 2000 долара сега е 12500 и скоро няма да се намали . Отделно цените на суровините се повишиха няколко пъти също спекулативно от там цените на всичко произведено в Китай и не само там се повишиха . Някои фабрики са принудени да отказват поръчки или да дават 4 - 6 месеца дата на производство защото складовете им са пълни с готова продукция която не могат да натоварят поради липса на контейнери или места на корабите и не могат да си вземат парите , отделно много фирми които са поръчали се отказват от поръчките поради забавяне следствие на липса на контейнери - ето така работят янките само със спекулации .
  • 7 факт

    5 10 Отговор

    До коментар #3 от "Тотото":

    китай са застаряваща нация с 30млн мъже без жени та скоронще се напълнят с пенционери ще се срине вътрешното потребление ще се измести пазара към Виетнма и Индия и тия са чао.
  • 8 доц Мангъров

    10 3 Отговор
    Нищо подобно даже точно обратното. Поръчките стигат по-бързо от всякога. Китайците почнаха да правят огромни складове из цяла Европа. Наскоро поръчвах лед лампи от Алиекспрес имаше 4 опции за доставка от европейски държави. Лампите пристигнаха на следваща седмица.
  • 9 Госあ

    4 4 Отговор
    “Това е факт за малки и средни компании.“ Браво ! Малкия и среден бизнес трябва да бъде унищожен !
  • 10 психо

    3 1 Отговор
    "достъпни контейнвеи" ко е туй нещо
  • 11 Грульо

    2 0 Отговор

    До коментар #1 от "Голям Слон":

    Вече са пълни сладовете заради проблеми с транспорта, затова отказват нови поръчки, защото няма къде да държат продукцията докато дойде време да се товари на кораба. :D
  • 12 Сотир Костадинов

    1 2 Отговор
    В скоро време ще усетите хватката на китайският тигър.
  • 13 Готин

    2 0 Отговор
    новина на 4 месеца, браво !
Новини по държави:
Новини САЩ, Новини Великобритания, Новини Германия, Новини Италия, Новини Русия, Новини Франция, Новини Испания, Новини Гърция, Новини Украйна, Новини Белгия, Новини Сирия, Новини Сърбия, Новини Бразилия, Новини Австралия, Новини Япония, Новини Швейцария, Новини Северна Македония, Новини Турция, Новини Полша, Новини Румъния, Новини Иран (Ислямска Република), Новини Австрия, Новини Нидерландия, Новини Северна Корея, Новини Всички държави, Новини Унгария, Новини Канада, Новини Литва, Новини Индия, Новини Мексико, Новини Южна Корея, Новини Хърватия, Новини Норвегия, Новини Дания, Новини Финландия, Новини Ирландия, Новини Аржентина, Новини Дубай, Новини Португалия, Новини Словакия, Новини Беларус, Новини Латвия, Новини Естония, Новини Словения, Новини Чехия, Новини Швеция, Новини Ирак, Новини Афганистан, Новини Албания