Last news in Fakti
  Тема: Украйна

13 Юни, 2024 13:11 7 785 166

Най-мощният американски дрон е летял безпрецедентно близо до Крим по време на украинските удари по руски цели

  • украйна-
  • global hawk-
  • дрон-
  • крим-
  • сащ-
  • русия-
  • война-
  • черно море-
  • самолет-
  • нато-
  • севастопол

Дронът е кръжал в района около седем часа, преди да отлети обратно към базата си в Италия

Най-мощният американски дрон е летял безпрецедентно близо до Крим по време на украинските удари по руски цели - 1
Снимка: БГНЕС/ EPA

Разузнавателен дрон Global Hawk, който е определян от някои като най-мощният и способен в американската армия, се е приближил безпрецедентно близо до Крим по време на последните украински удари срещу цели на руските окупатори, предаде Kyiv Post.

Безпилотният американски самолет е летял югозападно от главната военна база на Русия в кримския град Севастопол три часа преди украинските сили да изстрелят ракети по руски военни цели.

Дронът е кръжал в района около седем часа, преди да отлети обратно към базата си в Сигонела, Италия. Global Hawk е водещият разузнавателен дрон на САЩ. Американските специалисти по планиране на полети често го изпращат над акваторията на Черно море, но за първи път е бил толкова близо до Крим по време на удари на украинските сили срещу руската армия.

Докладите твърдят, че руските военни съоръжения са били атакувани, някои казват, че това са летища и самолети, а други твърдят, че руските системи за противовъздушна отбрана - дълго време основна цел за украинските планиращи удари - са били ударени.

Независимата руска информационна агенция АСТРА съобщи, че най-малко две ракетни установки С-300 и четири радиолокационни станции са били унищожени при атаките. Официални лица, назначени от Путин, заявиха, че тези удари не са причинили щети и всички ракети са били свалени.

Според независими източници обаче твърденията на Русия, че при атаката не е имало поражения, са лъжа.

Украйна е нанесла удари по руски зенитно-ракетни комплекси в окупирания полуостров Крим, твърдят украинските военни. „В резултат от ударите, два радара на комплексите С-300 и С-400 са унищожени. Информацията за третия радар все още се уточнява“, написа украинският генерален щаб в приложението „Телеграм“. През последните две години от пълномащабното нахлуване на Русия Украйна нанесе множество въздушни и военноморски удари по руски цели в Крим и нанесе значителни щети на флота на Москва в Черно море.


Поставете оценка:
Оценка 3.2 от 98 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Последния Софиянец

    39 21 Отговор
    САЩ санкционираха фирма на австрийски евреин в България която изнася бойни дронове за Русия.

    Коментиран от #3, #8, #94

  • 2 гражданин

    48 77 Отговор
    Руслямското ПВО не го е прихванало 7 часа.

    Коментиран от #19, #22, #88

  • 3 Хахахаха

    18 22 Отговор

    До коментар #1 от "Последния Софиянец":

    Мисля, че само санкции е доста малко. Направо да го пращат в Сибир, това заслужава.

    Коментиран от #36

  • 4 Единственото, което

    41 92 Отговор
    може да се каже в случая е, че САЩ се гаврят с Русия, както сексуален насилник се гаври с беззащитната си жертва.

    Коментиран от #9

  • 5 Хахахаха

    36 86 Отговор
    2024, дрона лети близко до Крим!
    2025,дрона лети близко до Кремъл!
  • 6 👍.......

    25 57 Отговор
    Добра работа! 👍🇺🇲🇺🇦🇪🇺🇧🇬👍.
  • 7 Ю ТЮ СЪЩО

    58 15 Отговор
    ЛЕТЕШЕ
  • 8 реру

    42 13 Отговор

    До коментар #1 от "Последния Софиянец":

    "... изнася бойни дронове за Русия."


    Напълно нормално. След президентски указ от 05.03.2022 год. България е НЕПРИЯТЕЛСКА страна за РФ.
  • 9 Лошото

    71 21 Отговор

    До коментар #4 от "Единственото, което":

    Е че Америка вече е напънала изотзад ЕС но явно това те кефи( скъп газ, субсидии привличащи европейски фирми и т.н)

    Коментиран от #13

  • 10 Браво

    18 58 Отговор
    Отлични новини.

    Коментиран от #156

  • 11 Руснаците

    33 24 Отговор
    какво се жалват, нали уж всичко са прихванали -- значи тоя дрон не ги касае
  • 12 пешо

    44 7 Отговор
    мара разбирача от дронове
  • 13 Недосетлив

    12 36 Отговор

    До коментар #9 от "Лошото":

    Ама той Путлер за Америка ли работи?

    Ааааа, сега схванах опорката ти.
  • 14 Трол

    7 30 Отговор
    Дронът не е американски, а е украински.
  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 Мур зил ка

    59 10 Отговор
    Един път стомничка за вода, втори път стомничка за вода... И хоп-двата оушъна се свързали...

    Коментиран от #18

  • 17 хубаво ама ,

    58 10 Отговор
    информацията пак от без Арабския фронт .
  • 18 Впечатлен

    11 22 Отговор

    До коментар #16 от "Мур зил ка":

    Ама ЦЯЛ Сибир ли ще изчезне? :))))

    Коментиран от #28

  • 19 КОТарАК 🐱

    17 44 Отговор

    До коментар #2 от "гражданин":

    няма как да го прихване-всички останали ПВОта са около Кремъл или бункера
  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 Нормално

    75 12 Отговор

    До коментар #2 от "гражданин":

    Крим е руски. Щом е допуснато да лети, значит така е било казано. Ако трябва да спре да лети, ще спре да лети.

    Коментиран от #29

  • 23 Русофил

    18 12 Отговор
    Дроновете са затова - да си кръжат някъде.
  • 24 Дако

    50 6 Отговор
    Най много вярвам на дойче зе л е и новините от арабския фронт . Даааааа те никога не лъжат .

    Коментиран от #146

  • 25 Впечатлен

    17 54 Отговор

    До коментар #20 от "Мдааа":

    Ще го прихване, но след последната гяволия на руските страхливци, дрона го придружават два стелта, та руските другаре си знаят да не гоприближават :)))

    Коментиран от #166

  • 26 Овен

    60 8 Отговор
    Глупави тролове. Руското ПВО го е прихванало още от както са го произвели, но няма право да го свали сега , за сега там е позволено, войната още не е почнала и има международни норми все още.

    Коментиран от #42

  • 27 Галин

    17 28 Отговор
    Руснаците не са го прихванали, защото е летял до Крим,не летял близо до тяхна територия.
  • 28 Мур зил ка

    37 13 Отговор

    До коментар #18 от "Впечатлен":

    Сибир не може да изчезне, ама протока Фащ ще е бая широк...

    Коментиран от #31

  • 29 Хахахаха

    12 54 Отговор

    До коментар #22 от "Нормално":

    Крим ще е руски, когато кажат американците и украинците. До тогава е украински и ще бъде демилитаризиран, така както беше Змийския остров от където рашите си тръгнаха безславно ъъъъ в жест на добра воля! Хахахаха

    Коментиран от #46

  • 30 ех ех

    8 8 Отговор
    как трябваше безпрецедентно да бъде свален от некоя свръхточна руска кинжалка..
  • 31 Впечатлен

    7 17 Отговор

    До коментар #28 от "Мур зил ка":

    "Сибир не може да изчезне"

    Кой го казва?
  • 32 явер

    11 41 Отговор
    Навремето един германец кацна на Червеният площад, от тогава руското въздушно пространство е един разграден двор. Американците просто се гаврят с тях. Дроновете камикадзе, Джавалина и Атакамс направо им разказаха фамилията на руснаците. Танка струва 2млн. долара, дрона 500$, зенитните установки над 20 млн., дрона ги праи на дроб. Гледах и как дроновете гонят руските войници и се взривяват в тях, грозна картина.

    Коментиран от #40

  • 33 Бе защо, защо бе?

    31 8 Отговор
    Русия още не е унищожила столицата на врага? Какво още им се церемони, не ми е ясно?
    Едно обаче е ясно: Без правителство, без Народно събрание и без президент, войната веднага е спечелена и ЦЯЛА 00сра става веднага руска!!! Западните ще вият на чакали, но нищо няма да могат повече да направят. И този дрон, дето е летял и е задавал цели на бандерите? Защо не са го свалили???
    Е, докато се мотаят, натото вече и ядрена война ще им направи! Глупава работа, каква е тази война???

    Коментиран от #35, #38, #157

  • 34 Боруна Лом

    28 7 Отговор
    НАГЛИ КРАВАРИ! И ЕДНА РАКЕТКА ПО ЙЕЛОУСТОУН ЗА ЗДРАВЕ!
  • 35 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 36 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 37 Коста

    37 8 Отговор
    Най-големите лъжи идват от САЩ и Окраина
  • 38 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 39 Калъчев

    38 8 Отговор
    Чудно е защо руснаците не го свалят, и докога ще търпят тази нагла, безочна , очевидна американска намеса и агресия?!

    Коментиран от #45

  • 40 ФРАНСИС ГАРИ ПОУЪРС

    12 7 Отговор

    До коментар #32 от "явер":

    ТО И АЗ КАЦНАХ МЯСТОТО НЕ ГО ИЗБИРАХ
  • 41 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 42 Хехе

    20 4 Отговор

    До коментар #26 от "Овен":

    Абе да поканят един разчет от хутски ПВОшници и да им позволят от там да лупнат глобъла. Да се направят на мотики като янките, британците, френците и т.н. натовци.
  • 43 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 44 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 45 Стрелата

    16 4 Отговор

    До коментар #39 от "Калъчев":

    Ма щто вярвате на празни приказки летял в тънково близоооо
  • 46 Коста

    3 4 Отговор

    До коментар #29 от "Хахахаха":

    Хахаха какви смешки пишеш... Хаха

    Коментиран от #50

  • 47 Paul Kownik Марков американски агент

    7 21 Отговор
    За да не гризнат голямото дърво ,за това не го свалят . Да не дойдат след това B-21 . Летял е в международно въздушно пространство -не четеш ли
  • 48 1944

    4 11 Отговор
    е кво толкоз. одраскали боята на два су57 и две с400. нова боя и пак на показуха.
  • 49 Харон

    6 13 Отговор
    „В резултат от ударите, два радара на комплексите С-300 и С-400 са унищожени. Информацията за третия радар все още се уточнява“ Да го обявят и него за брак и точка. това важното...:-)))))
  • 50 Голия

    7 3 Отговор

    До коментар #46 от "Коста":

    Коста с глава проста глупостите са от теб
  • 51 Гадни мръсни кравари !

    29 7 Отговор
    Навсякъде където отидат и се намесят мирише на кенеф !!!!!! Заслужават да им рушнат дузина небостъргачи , центрове , кули.......!!!!!!
  • 52 Анализатор

    11 26 Отговор
    Браво на САЩ!
    Следващият път да лети близо до Кремъл...
    Джуджето ще изпадне в потрес...

    Коментиран от #54, #57

  • 53 Бог е казал

    22 4 Отговор
    Които мисли злото на другия .......сам попада в него ! Тъй ще стане и със кравите !
  • 54 Малоумник

    6 4 Отговор

    До коментар #52 от "Анализатор":

    Отиди се прегледай ! И не си слагай сам + !
  • 55 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 56 Хи Хи Хии 🤣🤣🤣

    7 17 Отговор
    Какво значи безпрецедентно близо бил летял.. Щом е в международно въздушно пространство, рашите могат само да опъват сополите . Явно са си взели поука след необмисленото сваляне на дрона миналата година и че за втори такъв опит ще има шамари и ритници.. та са го оставили 7 часа да си бродира в небето както си иска. Абе и тия са едни пародии,,

    Коментиран от #59

  • 57 виж сега трол на посолството с различни

    20 5 Отговор

    До коментар #52 от "Анализатор":

    никове ,нека си лети но сега на 50 км от флорида има руски кораби и подводници с много хубави и инетресни ракети америте са потрес хахахахах .та нека другия път да е близо до Москва нека .абе вашите знаят ли за твоята сексуална орентация която е меко казано нормална хахах

    Коментиран от #66, #93

  • 58 Ми то.....

    18 4 Отговор
    Кравария си проси нещастието ......но като напират толкова много .....ще си го получат !!!!!

    Коментиран от #72

  • 59 мило ти като си хапваш

    3 7 Отговор

    До коментар #56 от "Хи Хи Хии 🤣🤣🤣":

    сополите или белтъка на някой ром не говори за други мека кит

    Коментиран от #118

  • 60 Хи хи хи

    21 5 Отговор
    Бързо ама много бързо забравихте как миналата година, край Крим едно руско СУ " препика" едно RQ дронче с гориво и RQ- то цопна в морето

    Коментиран от #76

  • 61 плачещият предател соломон

    24 5 Отговор
    Вярно ли е или не, но всички знаят за да се нанесе удар по Руските цели трябва тези ракети да бъдат насочени от спътниците от разузнователните самолети и дроновете с което Украйна не разполага. Излиза ,че Америка без да се притеснява открито казва ,че е участник и то пряко в конфликта. Според Женевската конвенция -- страна която предоставя военно оборудване , оръжие и всякакви логистически помощи се счита като участник в конфликта. Оcтава да попитам Руснаците какво правят -- наблюдават Американските дронове които корегират, координатите на ракети нанасят удари по критичната инфраструктура на Русия. Те ли какво правят гледат и се възхищават на Американските дронове ! - До кога ? глупави Руснаци ще се оплаквате , ще хленчеne, ще споменавате за несъществуващите Международенi правила -- До кога ? Когато с масиран ядрен удар ще се опитат да ви унищожат тогава ли ще реагирате? може бу ще е късно докато разберете може и да бъдете унищожени . Във В.С.В.. допуснахте Хитлер да дойде до Москва когато можеше да бъде спрян още в Чехословакия чакахте да ви нападне за да убие 27 милиона и да разруши хиляди села , стотици градове .

    Коментиран от #63, #67, #158

  • 62 Бах си дрън

    6 4 Отговор
    Ми то нашето бло си лети дето си поиска , неуправляемо и не помни де е било като МЕН !
  • 63 Мдаа

    10 5 Отговор

    До коментар #61 от "плачещият предател соломон":

    "Според Женевската конвенция -- страна която предоставя военно оборудване , оръжие и всякакви логистически помощи се счита като участник в конфликта."

    Значи Иран, Северна Корея и Китай също са страна в конфликта.

    Коментиран от #71

  • 64 Авиоконструктор

    6 5 Отговор
    Лъжете но не толкова много.
  • 65 Той само е летял наблизо....

    6 12 Отговор
    Но веселата част ще е когато задумка братушките по кофите😂🇺🇲✌️.
  • 66 Анализатор

    9 13 Отговор

    До коментар #57 от "виж сега трол на посолството с различни":

    Виж сега, както знаеш руските кораби в 90% се превръщат в подводници, а руските подводници, се превръщат в археологически находки в световния океан. Та с тези плаващи около Флорида, както ти пишеш морски корита, това ще се случи.
    Но тъй като САЩ са преценили че не представляват никаква заплаха, а са само военен театър, който Путлер разиграва, все още не са ги насочили към дъното на океана.
    После след няколко години в Холивуд ще направи филм за потъването на продънените руски корита...

    Коментиран от #85

  • 67 Не плачи....

    4 13 Отговор

    До коментар #61 от "плачещият предател соломон":

    Твойте руснаци да се измитат от Украйна, и никой няма да ги притеснява с дронове, ракети, спътници и самолети, иначе ако се за стоят още малко в Украйна и нещо може и върху кратуните да им се изсипи.

    Коментиран от #73

  • 68 Тома

    16 2 Отговор
    Ако искате да четете простотии може веднага да се информирате от разузнаването на краварите укрите и британците
  • 69 Хахаха хахаха

    7 3 Отговор
    Тези продължават с хибридките
  • 70 Гост

    12 2 Отговор
    Чичо Сорос е казал хибридки до дупка
  • 71 Пилот

    19 4 Отговор

    До коментар #63 от "Мдаа":

    "Значи Иран, Северна Корея и Китай също са страна в конфликта"

    Естествено - сега ли ви светна. Само че все още да си страна в конфликта не значи че си във война. Та въпросния дрон е бил прехванат и е можело да го свалят но това значи война - това ли искат козячетата. Дронът въпреки че е летял близо до Крим е бил в международното пространство а това че е указвал целите на украинците е трудно доказуемо - за това се е прибрал здрав. Предния който руснаците свалиха го свалиха без пряк контакт - изтребителя мина близо до него и струята го свали.

    Но статията е написана да повдига духа на такива като вас.

    Коментиран от #74

  • 72 Ми що....

    2 1 Отговор

    До коментар #58 от "Ми то.....":

    Още не са го получили? Кога ще го получат?

    Коментиран от #75

  • 73 Антитрол

    14 7 Отговор

    До коментар #67 от "Не плачи....":

    "Твойте руснаци да се измитат от Украйна"

    Обаче на краварите е позволено в която си искат държава да си направят база, която си искат държава да нападнат и да крадат петрола им или в която си искат държава да сменят президенти чрез цветни революции или най малкото да им назначават началници на служби. Така ли ви казаха от посолството.
  • 74 Мдаа

    4 13 Отговор

    До коментар #71 от "Пилот":

    "без пряк контакт"

    Ако САЩ не бяха такава миролюбива държава щяха да ви думнат няколко летища "без пряк контакт" :))))

    Коментиран от #77, #108

  • 75 Историк

    13 1 Отговор

    До коментар #72 от "Ми що....":

    Още не са го получили?

    Не се притеснявай рано или късно ще стане - вечни империи няма. Няма ги нито Египетската, Гръцката, Римската, Византийската, Монголската, Английската, Испанската, Турската, Руската а сега е ред и на Американската.
  • 76 Мишел

    12 5 Отговор

    До коментар #60 от "Хи хи хи":

    В Русия имат самолети Бе-200, които са най-подходящи за случая - може да препикават с по12000 литра вода плюс химикали наведнъж. Ако един- два самолета препикаят дрона, ще го удавят 100%.
  • 77 Пилот

    16 3 Отговор

    До коментар #74 от "Мдаа":

    "Ако САЩ не бяха такава миролюбива държава"

    Вицове ли ще си разказваме или ще се лъжем с плоски лъжи - кажи ми един конфликт на земята в последните 40 години в който САЩ да не са пряко или косвено замесени - или в канчето на господарите не трябва да се гледа.

    Коментиран от #78

  • 78 Мдаа

    7 14 Отговор

    До коментар #77 от "Пилот":

    "Вицове ли ще си разказваме"

    Наглостта на рашистките петоколонници винаги се е дължала на знанието, че Запада е много търпелив.

    Сега не правите изключение, но не си подритвайте късмета.

    Коментиран от #89

  • 79 Тоя дрон щеше да е по-полезен

    8 1 Отговор
    ако беше летял над южната граница на Америка.
    Щото докато тия си играят с дронове ония нахлуват.
  • 80 Сушка с пушка

    7 1 Отговор
    Друг път няма да правя такава грешка!
    Изпишках се преди полета и не можах да поздравя братското амерско дронче със струйка...
    Ама вече ше знам... Ще стискам...
  • 81 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 82 6644

    8 0 Отговор
    Всеки ден летят натовски самолети и дронове. Излитат от Италия, минават над нас и кръжат с часове в румънското пространство и над Черно море. Но са в международна територия. Винаги ги гледат между 700 и 2400 човека в реално време. Нищо ново погледнете радара.
  • 83 Украйна ще спечели със помощта на запада

    6 4 Отговор
    Защото на запад има много мераклии за хубави жени
    Руснаците нямат такива мераци защото жените в Русия са повече от мъжете

    Коментиран от #86

  • 84 Само да питам

    10 1 Отговор
    Този страшен дрон защото не видя ракетите на хусите които удариха самолетоносача?

    Коментиран от #96

  • 85 не мога да споря с меки кит като теб

    2 2 Отговор

    До коментар #66 от "Анализатор":

    аналнажлеза нека след вси1ко да говорим ок ,за сега мога да ти кажа че размазват любимците ти навсякъде .а колкот до теб желаят ти дълго здраве и да не слизаш от салама мека кит
  • 86 Айгър Асан

    2 2 Отговор

    До коментар #83 от "Украйна ще спечели със помощта на запада":

    Много си прав братчето ми.😄
  • 87 Питащ

    7 1 Отговор
    До 66 : Анализатор !
    Преди да даваш експертно мнение , първо научи какво е кораб и какво е подводница !
    Ако може с прости думи да ми обясниш как кораб става подводница , вече няма да ти задавам неудобни въпроси .
    А , и ще спя спокойно !

    Коментиран от #90

  • 88 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 89 Пилот

    12 1 Отговор

    До коментар #78 от "Мдаа":

    "Запада е много търпелив"

    Да бе съвсем търпеливо казваш си направиха база непоканени в Сирия и съвсем търпеливо точат нефта от там нищо че не е техен. Съвсем търпеливо нападнаха дузина държави, съвсем търпеливо организираха няколко преврата и цветни революции къде успешни и къде неуспешни. Ето "избраха" президент на Венесуела че даже и "майдан" организираха да го сложат ама народа не го иска. Съвсем търпеливо и нас превърнаха в колония и ни крадат като аборигени. Абе най-търпеливата нация на света са господарите ти.

    Явно си решил вицове да си разказваме и да се лъжем с плоски лъжи.

    Коментиран от #92

  • 90 Айгър Асан

    5 10 Отговор

    До коментар #87 от "Питащ":

    Бъдещето на всички руски кораби е подводничарско.
  • 91 Питащ

    2 0 Отговор
    До 66 : Аналлизатор !
  • 92 Мдаа

    2 9 Отговор

    До коментар #89 от "Пилот":

    "Да бе съвсем търпеливо казваш си направиха база непоканени в Сирия"

    Покани ги сирийската опозиция, и много се забави. Трябваше сирийския сатрап да тръгне да ги избива с помощта на любимите ви русанци, та да се намесят.

    Забравих, че друго проявление на наглостта на руските петоколонници е пълната им фалшификация на фактите.

    Коментиран от #99

  • 93 Майсторът 🐷 на Илюзиите

    5 4 Отговор

    До коментар #57 от "виж сега трол на посолството с различни":

    Ми виж сега, "братушка" - то и да лъжеш, ама айде по леко! Точно на тези съдове ядрено оръжие няма. Путин може и да е луд, ама нова "Кубинска криза" не му е необходима. Като демонстрация на сила е ОК. Извън това - остави. Дали една фрегата, една подводница и един влекач ще изкарат Америка от релсите? А на бас, че още откакто са излезли от верфа са на "синджирчето" на поне два спътника? А, да! Дали и Куба - да не забравяме, че Фидел вече е в "Небесното царство" го няма, та дали Куба е разрешила съд с ядрено оръжие в нейни води? А на бас, че не. Така че, айде не послъгвай, а?
  • 94 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 95 Правоверен Евроатлантик

    12 3 Отговор
    Скоро ще прави компания на другия в музея с натовска военна скрап.
    Руснаците още имат илюзии, че в тази война има феър плей, макар ежедневно да им демонстрират обратното. Украйна тероризира руските градове, както тероризираше тези в Донбас 10 години. А англосаксите си ползват всички натовски разузнавания, оръжейни разчети и екипажи, за да удрят по стратегически руски цели в дълбочина. Украйна няма нито ресурсите, нито възможностите да нанася такива удари.
    Тук залозите са високи, кой ще мигне пръв ще определи докъде ще ескалира войната. Руснаците обаче помнят и чакат подходящия момент и начин да отвърнат. Сигурен съм, че ще заболи.

    Коментиран от #97

  • 96 Майсторът 🐷 на Илюзиите

    4 4 Отговор

    До коментар #84 от "Само да питам":

    Ти не си добре с главата! Кои ракети "удариха" самолетоносача? Дали "..хусите изстреляха ракети по самолетоносача.." и "..ракети на хусите удариха самолетоносача.." е едно и също?! Никаква ракета не е ударила, подчертавам - ударила сачолетоносача Форд! Как лъжетеееее!

    Коментиран от #102

  • 97 Майсторът 🐷 на Илюзиите

    2 9 Отговор

    До коментар #95 от "Правоверен Евроатлантик":

    Ко? Не! Кой руски град е "ударен и тероризиран" от украинците - кажи веднага! Лъжец!

    Коментиран от #103, #105

  • 98 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 99 Пилот

    11 2 Отговор

    До коментар #92 от "Мдаа":

    "Покани ги сирийската опозиция"

    В качеството на какви се явяваха сирийската опозиция че можеха да поканят американците - законно избрания президент беше Асад. Сега Възраждане ще са опозиция - могат ли да поканят Путин и руснаците да си направят база в България. Само опорки и пропаганда ви е в главите и изобщо не мислите та чак се оплитате в опорките.

    Официалната власт на държавата Сирия да е разрешила на господарите ти да си правят база и да крадат петрола или то на господарите ви всичко е разрешено.

    Иначе официалната власт на автономна република Крим като покани руснаците да гарантират изборите това било незаконно обаче краварите и неканени могат да се настаняват където си искат и това е законно нали.

    Ех пусти опорки и пропаганда - на черното бяло казвате за да зещитите господарите си и да оплюете опонентите им.

    Коментиран от #104, #112

  • 100 Шерлок Холмс

    4 4 Отговор

    До коментар #98 от "ZА ПОБЕДУ!":

    Стига бе! Чел съм и Стария и Новия завет - никаде не споменават да е руснак! Ти да не си чел Евангелие от Гундяев?

    Коментиран от #107

  • 101 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 102 Кличко

    3 3 Отговор

    До коментар #96 от "Майсторът 🐷 на Илюзиите":

    Не става дума за Джералд Форд ,а за Карл Винсънт. Но и той не е ударен. Това го твърдяха хусите ,но беше опровергано от американското командване.

    Коментиран от #109

  • 103 Антитрол

    10 2 Отговор

    До коментар #97 от "Майсторът 🐷 на Илюзиите":

    "Кой руски град е "ударен и тероризиран" от украинците - кажи веднага! Лъжец!"

    Ти си Лъжеца - според козяк Белгород да не би да си е изконно украински град. Да не говорим за Крим който също е руски а там доста градове тероризираха.

    Коментиран от #110

  • 104 Шерлок Холмс

    3 3 Отговор

    До коментар #99 от "Пилот":

    "Автономна република Крим"?! Това какъв шит е?

    Коментиран от #113, #114

  • 105 Правоверен Евроатлантик

    8 2 Отговор

    До коментар #97 от "Майсторът 🐷 на Илюзиите":

    Белгород, Шебекино, Ростов на Дон, дори Москва. Украинците дори се хвалят с това. Пак те убиха дъщерята на Дугин и журналист по чисто терористичен начин.
    Ходи си го фактчеквай. И стягай мешката за Източния фронт, че помощта за Украйна вече е задължителна!

    Коментиран от #117

  • 106 Реалист

    5 2 Отговор
    Това ако наистина е летял близо до Крим сега соросите щяха да пишат, че Руската армия го е свалила незаконно в неутрални води.
  • 107 Попа

    10 2 Отговор

    До коментар #100 от "Шерлок Холмс":

    "Чел съм и Стария и Новия завет - никаде не споменават да е руснак!"

    Ами то и в стария и новия завет само за евреи се говори - за това ли се кланяте на тях.

    Коментиран от #111

  • 108 Мишел

    8 3 Отговор

    До коментар #74 от "Мдаа":

    САЩ са миролюбиви от страх. Докато не разполагат с хиперзвукови оръжия от класата на Авангард с над 30 Мах , не са в положение да думкат каквото и да е руско, без да бъдат унищожени .
  • 109 Хахаха хахаха

    7 2 Отговор

    До коментар #102 от "Кличко":

    Ти чакаш чичо Сорос да си признае, че хутите са подпалили,, великия " самолетоносача ли хахаха?
  • 110 Майсторът 🐷 на Илюзиите

    4 10 Отговор

    До коментар #103 от "Антитрол":

    Белгород погрешка го бомбардираха руснаците. Там падаха и прехвалени руски хвърчила. Питах, кога украинска ракета се заби в жилищен блок или детска градина? Не говорим за военни съоръжения около Белгород а за самия град? Колкото за Крим - забрави - освен Путин никой - в т.ч. и Си не е признал Крим за руски.
  • 111 Шерлок Холмс

    4 3 Отговор

    До коментар #107 от "Попа":

    А ти "попе", кому се кланяш - на Рогатия ли? Или се кланяш само на Путин? А на кого се кланят руските православни?
  • 112 Мдааа

    2 5 Отговор

    До коментар #99 от "Пилот":

    "законно избрания президент беше Асад."

    Кой го е "избрал" Асад?

    Коментиран от #119

  • 113 Пилот

    9 3 Отговор

    До коментар #104 от "Шерлок Холмс":

    Ами от козяк не ви ги казват тези работи обаче "автономна република Крим" съществува още от Екатерина Велика за разлика от република или държава с името "Украйна". Съществуваше и в пределите на СССР, съществуваше и като част от Украйна след отделянето от СССР, съществува и в момента като част от РФ.

    Хайде вземете прочетете някой ред информация за обща култура - така да се каже нещо различно от опорките и официалната козяшка пропаганда че се излагате тук.

    Коментиран от #116

  • 114 Мдаа

    2 4 Отговор

    До коментар #104 от "Шерлок Холмс":

    Другаря направо е скъсал плувката.

    Крим беше нападнат посред нощ и окупиран от руски войски.
  • 115 Къф е проблема?

    4 4 Отговор
    Ще лети, а ако го пипнат ще патят. Такива са условията на играта.
  • 116 Мдааа

    6 5 Отговор

    До коментар #113 от "Пилот":

    Автономна република Крим е съществувала с коренно население ТАТАРИ.

    СЪЩИТЕ Татари, срещу които както СССР, така и Русия упражни геноцид и насилствено изселване, за да промени етническия състав на населението там.

    А в състава на СССР имаше Украинска ССР, за разлика от Крим, който никога не е бил такава.

    Аз вече написах, че наглостта на руските претоколонници се проявява в тоталните им флашификации и е добре, че го доказвате.
  • 117 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 118 Да питам

    0 0 Отговор

    До коментар #59 от "мило ти като си хапваш":

    Ти сега личен опит ли споделяш...
  • 119 Пилот

    9 2 Отговор

    До коментар #112 от "Мдааа":

    Кой го е "избрал" Асад?

    Е със сигурност не е от Козяк "избран" а на избори в Сирия от сирийския народ и е признат от всички държави като президент а изборите легитимни даже и от господарите ти.

    Обаче не е ли назначен от госоподарите ти не е легитемен - друго си е господарите ти да "изберат" президент на Венесуела. Друго си е да организират Майдан и също да назначат "президент" на Украйна. Всеки който не е подлога на краварите е нелегитимен или е диктатор - нали така ви учат в посолствоТО.

    Коментиран от #120

  • 120 Мдааа

    2 6 Отговор

    До коментар #119 от "Пилот":

    "Е със сигурност не е от Козяк "избран" а на избори в Сирия от сирийския народ"

    Поне вземи прочети нещо, че става смешно.

    Асад е НАСЛЕДСТВЕН диктатор, наследилл диктатурата от баща си.

    "Изборите" в диктатурата му са като "изборите" в НРБ (т.е. преди 89та)

    Коментиран от #122, #128

  • 121 Антитрол

    6 3 Отговор

    До коментар #117 от "Майсторът 🐷 на Илюзиите":

    "Украинците намат необходимост от моята помощ!"

    Е как зеления плаче по цяла Европа да разрешат натовски войски в Украйна - или забравихте - че и някои се съгласиха. После пък Сирски спешно търсеше едни 500 000 че нещо им се губят. Отстъпването на "по изгодни позиции" успешно справяне с "окупатора" ли му казвате.

    Коментиран от #124

  • 122 Шерлок Холмс

    2 5 Отговор

    До коментар #120 от "Мдааа":

    Асад, както и Ким и Брадатия аятолах се водят от един основен демократин принцип - а именно: "..избори с повече от един участник са страшна бъркотия.."! За такава демокрация в стил "..падни-стани.." мечтаят и нашите путинофили.

    Коментиран от #125

  • 123 Правоверен Евроатлантик

    5 3 Отговор

    До коментар #117 от "Майсторът 🐷 на Илюзиите":

    Не аз бе, баш Столтенберг, секретарката на НАТО обяви, че помощта за Украйна е задължителна. Така че стягай мешката и се готви за Източния фронт. Ако имаш късмет руснаците ще те вземат в плен. Даже ще те хранят по три пъти на ден и ще ти позволят да пишеш на мама, че си жив.

    Коментиран от #126

  • 124 Майсторът 🐷 на Илюзиите

    5 8 Отговор

    До коментар #121 от "Антитрол":

    Украинците нямат нужда от мен! Имат достатъчно млади хора за фронта. Отделно, има и много професионални войници които искат да се бият там. Пак ще ти повторя - имат ли оръжие, не ги мисли. Скоро ще имат и авиация. Руснаците там тепърва ще имат ядове!

    Коментиран от #131

  • 125 Мдаа

    3 5 Отговор

    До коментар #122 от "Шерлок Холмс":

    Мдаа, за да не "стават грешки" в комунистическата Конституция беше оказано, коя партия упражнява властта "в името на народа", нищо че имаше "избори".

    Той и Асад такива "избори" провеждаше, затова, когато се появи опозиция, реши, че ще я унищожи физически с бомби.
  • 126 Майсторът 🐷 на Илюзиите

    4 7 Отговор

    До коментар #123 от "Правоверен Евроатлантик":

    Не бе Коце, пак не си се съгласувал! Става дума за помощ в оръжие, не в солдати. Това с "фронта" е стария Софтуер на Копейкин, който очевидно /според резултатите от изборите/ вече не е актуален. Затова сега дойдоха нови евро-копейки - Величие, на които съм сигурен, че си фен! Съгласувай пак с Централата, че плещиш глупотевини някакви.

    Коментиран от #139

  • 127 Някой

    5 2 Отговор
    Правилният въпрос е, от къде са прелетели от Италия до Крим и обратно? И кой им е дал разрешение?
  • 128 Пилот

    5 2 Отговор

    До коментар #120 от "Мдааа":

    "Изборите" в диктатурата му са като "изборите" в НРБ

    Е според козяшката пропаганда е така но реалността е съвсем друга - ти самия спомена "опозиция" и тя също участва в изборите така че няма нищо общо с изборите в НРБ. Даже опозицията беше спечелила близо 45% общо.

    Изборите в комунистически Китай са като в НРБ но никой и не смее да оспорва че Си е законен представител на Китай.

    Както казах според пропагандата всеки който не е подлога на господарите ви е "диктатор". Сирия при Асад е най-демократичната държава от целия арабски свят.

    Коментиран от #130

  • 129 Дълго_Име

    3 2 Отговор
    А ти бе Марче, какъв "източник" си на Фактите с този "коментар" ? Нейсе, "независим"?
  • 130 Мдааа

    2 4 Отговор

    До коментар #128 от "Пилот":

    Това, че Асад мачка опозицията си с военни средства в Сирия дори не е дебат.

    Ако отричаш тази очевидна реалност, имаш по-сериозни препиятствия за прескачане.

    Коментиран от #134

  • 131 Антитрол

    9 2 Отговор

    До коментар #124 от "Майсторът 🐷 на Илюзиите":

    "Скоро ще имат и авиация. Руснаците там тепърва ще имат ядове!"

    Хайде бе че те имаха авиация и преди и тя доста голяма - над 250 бойни самолета - почти колкото Турция и то над една трета съвсем нови и модерни. Сега 10 или 20 стари самолета дали ще решат проблема - как мислиш. Всеки път се хващате като удавник за сламка за поредното оръжие-чудо на запада с което укрите ще победят руснаците.

    Същото говорехте когато щяха да пращат Леопардите и Абрамсите - лошото е че самолетите не могат ги събра да ги изложат на Червения площад.

    Проблемът на укрите е че вече нямат хора за фронта и за това все се изнасят на "по удобни позиции" и проблема ще се задълбочава с всеки изминал ден колкото и оръжия да им пратят.

    Коментиран от #133, #137

  • 132 В рф кремлистите свиха $ на дебиллите

    4 6 Отговор
    Кремъл е фалирал! Кремлистите прибраха доларите на руснацитею
    Търсенето на черния пазар на долари лавинообразно расте!
    До края на годината 1$= над 5090 рубли! Купейките са аут!
    Но са нагли купейките...врът се в бг парламата!
  • 133 Мдаа

    3 7 Отговор

    До коментар #131 от "Антитрол":

    Когато погледнеш картата на бойните действия и осъзнаеш, че след началния напредък в Украйна от 2 години руските фашисти тъпчат на едно място, въпреки скромната помощ откъм количество техника получено от Украйна спрямо това, с което разполага противника на украинците, ще осъзнаеш колко смешни са нещата, които пишеш.

    А ако се надяваш, че въпреки увеличаващата се постепенно за Украйна помощ, нещата ще се подобрят за руския фшаистки режим, явно си напълно загубил връзка с реалността.

    Коментиран от #138

  • 134 Пилот

    5 2 Отговор

    До коментар #130 от "Мдааа":

    За разлика от теб аз съм бил в Сирия много пъти и то за дълго а пък твоята информация че "Асад мачка опозицията си с военни средства в Сирия" е със сигурност от посолствоТО и официалната краварска пропаганда. Военните действия започнаха когато господарите ти създадоха ИДИЛ от остатъците на Ал Кайда и ги снабдяваха с оръжие и бяха превзели почти 85% от Сирия преди да се намесят руснаците.

    Обаче няма проблеми със Саудитска Арабия нали макар че там е абсолютна монархия и опозиция не се допуска. Там не са "диктатори" а приятели на американците или пък Дубай.

    Както казах който не е подлога на американците е "диктатор".

    Коментиран от #136

  • 135 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 136 Мдаа

    2 4 Отговор

    До коментар #134 от "Пилот":

    "За разлика от теб аз съм бил в Сирия много пъти"

    Бил си в Телеграм канала "Сирия"
  • 137 Майсторът 🐷 на Илюзиите

    4 3 Отговор

    До коментар #131 от "Антитрол":

    Ей, изнесохте снимки с един ударен Абрамс и оревахте орталъка. Колко "непобедими" 72-ки са дали фира междувременно - на тая тема мълчите. Кои им бяха "моделните" самолети на украинците - Миг29 - като нашите или Су-27 - дето са им набори? Не, че са лоши самолети, особено Су-то, обаче за съвременен въздушен бой "малко не достига"! Например модерна авионика, електроника и оръжейни системи. Пак да повторя - не ги мисли украинците - това е близо 40 милионна нация - имат достатъчно хора да воюват. Ако не ги изостави Запада, руския проблем ще се задълбочава. Нещо гледам "настъплението" умря? То не е като да воюваш срещу хора без оръжие, което им уреди Рижия Клоун Тръмп. Промоцията свърши. Сега почва тежкото.

    Коментиран от #144, #153

  • 138 Антитрол

    5 2 Отговор

    До коментар #133 от "Мдаа":

    "въпреки скромната помощ откъм количество техника получено от Украйна спрямо това, с което разполага противника на украинците"

    Значи над 300 милиарда помощ за Украйна казваш била "скромна" - военния бюджет на Русия и сега след увеличението е 75 милиарда и то целия. Значи над 2500 танка които имаха преди СВО било скромно, над 6000 оръдия имаха, най-голямото ПВО имаха след Русия и САЩ. И още колко им дадоха но продължават да отстъпват.

    Имаха шанс единствено лятото на миналата година когато превъзхождаха руснаците почти двойно в жива сила но го проиграха в "контранаступа" - загубиха половината си армия тогава. Сега въпреки новия закон за мобилизацията не им достига жива сила и самите те го казват. Но при вас опорките са по-силни даже и от малкото реална информация на укрите.

    Коментиран от #142

  • 139 Правоверен Евроатлантик

    6 2 Отговор

    До коментар #126 от "Майсторът 🐷 на Илюзиите":

    Мамин сладък, нали военното оборудване върви с персонала? Или според теб сами стрелят оръжията?
    Като изтънее още фронта ще те пратят и теб да запълваш дупките. Не бери грижа. НАТО се готви за дълга война - и до теб ще опрат. Веднъж ще плащаш, щот трябва, веднъж и ще воюваш за евроатлантизма. Ма ти мразиш Путин, няма да ти е проблем да ходиш да громиш ушанките нали? Нали?
  • 140 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 141 Майсторът 🐷 на Илюзиите

    1 3 Отговор

    До коментар #140 от "ПРОЩАЙ уКРАЙна!":

    Тая пр0стотия на файлче ли си си я съхранил? Не я беше поствал отдавна!
  • 142 Мдаа

    2 4 Отговор

    До коментар #138 от "Антитрол":

    Ако исках да си говоря с фантасти, щях да се обадя на един приятел, който пише такива романи.

    И за да демонстрирам за какво говоря:

    Я дай ПЪЛНИЯ СПИСЪК на ЗАПАДНАТА ТЕХНИКА, която Украйна е получила досега (без тази, която се предвижда).

    Знам какъв ще е и резултата, точно защото говоря със бикновен руски опоркаджия: ще правиш всичко, но НЯМА да дадеш този списък с КОНКРЕТНИ числа.

    Коментиран от #154

  • 143 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 144 Пилот

    9 4 Отговор

    До коментар #137 от "Майсторът 🐷 на Илюзиите":

    "Кои им бяха "моделните" самолети на украинците - Миг29 - като нашите или Су-27 - дето са им набори?"

    Ами и Миг-29 и Су-27 са по-нови и модерни самолети от Ф-16 който ще им дадат. Миг-29 съответства на Ф-16 но почти във всичко е малко по-добър а Су-27 е тежък изтребител и съответства на Ф-15 като положението е същото - почти във всички параметри е малко по добър. Електрониката не е критерий защото тя може да се сменя с по-нова и украинците го бяха направили - част с руска част със западна електроника.

    Па пак питам защо мислите че 10 или 20 стари самолета които се виждат на радарите даже и на старите С-300 ще решат проблема на украинците - просто ще загинат още няколко украински пилота а може и скандал да стане ако някой реши да бяга в натовска държава защото го преследват руски изтребители.

    Коментиран от #145, #147

  • 145 Мдаа

    5 3 Отговор

    До коментар #144 от "Пилот":

    "Па пак питам защо мислите че 10 или 20 стари самолета които се виждат на радарите даже и на старите С-300 ще решат проблема на украинците"

    Какъв "пилот" си, като не знаеш или не можеш да предположиш ЕЛЕМЕНТАРНИ неща?
  • 146 нпо агент

    2 1 Отговор

    До коментар #24 от "Дако":

    не съм съгласен...урсула слагам на 1 място.
  • 147 Майсторът 🐷 на Илюзиите

    4 4 Отговор

    До коментар #144 от "Пилот":

    Абсолютно е излишно да ти обяснявам колко оня Ф-16 от 1979 и настоящия са "едно и също". Колко поколения електроника и авионика, колко поколения двигатели Дженерал Илектрик и т.н. Разбира се, ти го знаеш, но се правиш на луд! За Ф 15 дори няма да говорим, защото написаното от теб не е смешно - нелепо е! Нито една руска победа над тези самолети не е записана в историята. Обратното обаче, е често срещано. Кълчотите се, въртите и сучете, но от както синодалните старци в КПСС обявиха "..кибернетиката за лъженаука.." руснаците изостанаха с епохи! Това е!

    Коментиран от #151

  • 148 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 149 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 150 еврофанатик

    7 3 Отговор
    ми то и руска атомна подводница изплува в мексиканския залив колкот да я снимат и се прибра, сащ ако мислят че ще им се размине, дълбоко грешат....вече са пресолили манджата и няма да има прошка за никой! помнете ми думите , руската душа мира няма да види докът не ги управи в такт бавно и когато е нужно.
  • 151 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 152 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 153 Мишел

    4 4 Отговор

    До коментар #137 от "Майсторът 🐷 на Илюзиите":

    Един ударен Абрамс е наистина опит за майсторската илюзия.
    Всички прехвалени Абрамси, които се доближиха на по малко от 15 км от фронта, бяха унищожени. Няколко от тях украинците не можаха да евакуират и при настъплението си руската армия ги намери.
    Танкът Абрамс е оръжието, с което САЩ разчитаха да обърнат в бягство руската армия в момента, когато руснаците го видят ( може да бъде намерена статията от 2022 г. в Националният интерес ). Вместо това, САЩ изобщо не разрешиха танкът да отиде до фронта.
    Нито едно от продадените на Украйна натовски оръжия не постигна голям и траен успех , защото това не е война с камилари и козари.

    Коментиран от #161

  • 154 Ссс

    5 1 Отговор

    До коментар #142 от "Мдаа":

    "Я дай ПЪЛНИЯ СПИСЪК на ЗАПАДНАТА ТЕХНИКА, която Украйна е получила досега.."
    Имам само сериѝните номера, върши ли ти работа?
    Ще ми припомниш ли къде беше качен списъка на техниката от С.Корея и Иран?
  • 155 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 156 ганев

    1 0 Отговор

    До коментар #10 от "Браво":

    ЗА...НЕГРАМОТНИТЕ ГЛУПАЦИ....ДА
  • 157 Всевиждащ

    1 0 Отговор

    До коментар #33 от "Бе защо, защо бе?":

    И аз това се чудя ,не разбирам що путя е толкова мек ....а уж всичко виждам?!?!?
  • 158 Всевиждащ

    1 0 Отговор

    До коментар #61 от "плачещият предател соломон":

    Напълно съм съгласен с това което написа, направо да му се чуди човек на този Путин (мекия) а кво плямпа само ,не му разбирам
  • 159 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 160 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 161 Mишел ли си Мишо ли си?

    3 3 Отговор

    До коментар #153 от "Мишел":

    Мишо,Мишо!!!
    На колко години си Мишо!Да ти припомня ,специално за теб че твоите "руснаци"воюваха срещу камиларите и муджехидините в Афганистан 10 г.и благодарение на Американската помощ с индивидуалните зенитни комплекси/който изстрелват от рамо ракети земя-въздух/твоите прехвърлени руснаци след 10 г.война рано сутринта в едно лятно утро през 1985 г.,се прибраха по терлици и с наведени глави от Афганистан за да избегнат срамното посрещане от своето население!!! Тогава помощта беше само от САЩ и Англия/същите който зореждаха със 70%руските войски с оръжие с/у Хитлер/чети новата енциклопедия а не руската/Сега Украйна се подкрепя от 50 държави-колко според теб ще издържи твот Путин-войната се решава от въоръжението,логическата и мотивацията на армията-това което липсва на Путиновата армия!
    Учи се преди да плещиш глупостите в сайта,за което ограничения разбира се няма,както и за ТЕБ!!!

    Коментиран от #162, #164

  • 162 Гост

    2 0 Отговор

    До коментар #161 от "Mишел ли си Мишо ли си?":

    Остави го,,,,той е класово неосъзнат...
  • 163 каунь

    0 2 Отговор
    другия път само ще е летял (глагола в минало сегашно време) в едната посока
  • 164 ВОЙНАТА В УКРАЙНА

    0 2 Отговор

    До коментар #161 от "Mишел ли си Мишо ли си?":

    НЕ Е ПОЧНАЛА , КАТО ПОЧНЕ - ЧАК ТОГАВА ЩЕ ВИДИМ РАЗЛИКАТА ОТ ПРЕДИ , СЕГА И ТОГАВА !!
  • 165 ПЕНКО

    1 0 Отговор
    ОТ КЪДЕ Е ИЗЛЕТЯЛ !?!?!?!?
  • 166 Знайко

    0 0 Отговор

    До коментар #25 от "Впечатлен":

    Много си умен ве!
    Откъде толкова акъл? Да не би да си вносител на мозък?
    За какво им е дрон ако са готови да изложат на прицел два стелт-а с двойно по-мощни радари?
Новини по държави: