Тема: Украйна

Путин: Това е варварство, отдавна не сме виждали нещо подобно

24 Май, 2025 14:17 22 303 281

  • украйна-
  • русия-
  • руска култура-
  • владимир путин-
  • путин-
  • патриарх кирил-
  • руска православна църква

В тези условия подкрепата към руската култура и руския език придобива особено значение, заяви президентът на федерацията

Путин: Това е варварство, отдавна не сме виждали нещо подобно - 1
Снимка: БГНЕС/ EPA

Руският президент Владимир Путин твърди, че срещу руската култура в чужбина има варварско отношение, предаде агенция ТАСС.

Представители на чужди държави понякога се отнасят варварски към руската култура, но това не им прави чест. Руският президент Владимир Путин заяви това на среща с патриарх Кирил по случай именния му ден.

Още новини от Украйна

Путин благодари на главата на Руската православна църква за подкрепата към руския език и руската култура.

„Виждаме не просто атаки срещу Русия, а някакво варварско отношение към нашата култура дори като част от световната култура. Не сме виждали нещо подобно отдавна. Това не прави чест на тези, които го правят, но в тези условия подкрепата на руската култура и руския език придобива особено значение“, заяви руският президент.

Руският патриарх Кирил благодари на руския президент Владимир Путин за лидерството му в страната и „уникалното съчетание на прогрес и традиции, което се прилага в съвременна Русия“.

Според патриарха, съвременната Руска федерация е пример за уникално съчетание на прогрес и традиция. „Защото именно като цивилизация – напълно модерна, научно и технически оборудвана и същевременно основана на традицията – ние сме уникални, ние сме пример. И съм сигурен, че много хора гледат на съвременна Русия като на пример за това как научно-техническият прогрес може да се съчетае с традицията“, добави главата на Руската православна църква.

Патриарх Кирил празнува именния си ден на 24 май, тъй като на този ден Руската православна църква почита паметта на създателите на азбуката, светите равноапостолни Кирил и Методий. Този ден традиционно се чества като Ден на славянската писменост и култура.

ФАКТИ припомня, че руската държава, обявила България за неприятелска страна, отрича българския принос в създаването на славянската писменост и култура. "Писмеността е дошла при нас именно от македонските земи", заяви Путин през 2021 г., подменяйки цинично историческите факти. От БАН излязоха с позиция, че опитът да бъде присвоено Кирило-Методиевото дело с твърденията, че светите братя са създали църковнославянския език и са разпространили просветата в Русия, е недопустимо изопачаване на историческата и научната истина.


Поставете оценка:
Оценка 2.8 от 180 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Сила

    266 139 Отговор
    Московия , провинция на Златната орда ....добре , че ги научихме на четмо и писмо азиатските варвари !!! Още щяха да цвилят и мучат в азиатските степи !!

    Коментиран от #16, #43, #78, #129

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 Иван

    67 44 Отговор
    Джорджия Мелони е заета с наставленията на синагогата.
  • 5 Последния Софиянец

    172 32 Отговор

    До коментар #3 от "Путин":

    Кирилицата е създадена във Велики Преслав от български книжовници на основата на древната тракийска българска азбука.
  • 6 Прав си

    161 32 Отговор
    И Гитлер така е горил книги, музеи и библиотеки. Знаем съдбата му. Бог вижда

    Коментиран от #7, #56, #280

  • 7 Последния Софиянец

    104 110 Отговор

    До коментар #6 от "Прав си":

    В Украйна изгориха 20 000 000 книги а Хитлер само 30 000.
  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Винаги

    126 46 Отговор
    всички за нещо са им виновни .
  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Руснаков

    145 73 Отговор
    Закривай тази промита, алкохолишка, военнополицейска държава...

    Коментиран от #123

  • 14 реру

    169 80 Отговор
    Руската култура е като Руската империя... ликвидирана през 1918 год...
    След това в областта на културата /както в други области/ се развива развива само кремълска инфантилност...

    Това става по време и повод на ЛИЧЕН празник...

    Коментиран от #103

  • 15 12340

    132 27 Отговор
    Чи те, македонските земи, са си български, нищо не подменя "цинично"!
  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 България е в опасност!

    117 55 Отговор
    Наташките живеещи в България започнаха да цвилят за защита на правата им!
    А когато руснак зацвили, че не защитават правата му, гответе се за окупация!

    Коментиран от #89

  • 18 гост

    42 7 Отговор

    До коментар #11 от "българин":

    пълен е сайта с неадекватни хора,съгласен ли си.
  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 Пепа

    89 34 Отговор
    Скрий се бе КГ бейски дребосък !
  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 Факт

    32 17 Отговор
    Все пак новата държавност се гради от 1990! Дано запазят писмеността и културата.
  • 24 Дофтурче Саянче

    84 35 Отговор
    Другаря Путин поздрави другаря Кирил Гундяев - полковник от КГБ и с прякор цигарения митрополит.
  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 28 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 29 Истината обаче е че

    83 65 Отговор
    От БАН НЕ излязоха с никаква позиция реално а си налягаха парцалите когато украинците дрънкаха глупости и реално замениха 24 май с деня на на някакъв там Нестор-мики маус. А защо руската държава, логично обяви България за неприятелска страна е ясно на всички българи и точно за това мразят атлантическата политическа сган в България ....
  • 30 Майчице Свята

    35 11 Отговор
    Най-оскъдни във фалшифицирането на Българската История са последователите на гръцкия проект на Евгени Булгарес. Това е една доктрина в която в общи линии не се познава в България и не знам защо не се изучава, но гръцкият проект на Евгени Булгарис, тоест идеята за възстановяване на Византия минава през пълното унищожение на Българската История и това е от втората половина на 18 век. Кой е Евгени Българис? За съжаление Евгени Българис е българин по произход, който пребивавайки в Атон в средата на 18 век е ректор на атонската академия, която е клон на Константинополската Патриаршия. Това което трябва да се знае за него че е познат по Европа и е имал лични контакти с Монарсите. Той предлага неговият проект на неговите едномшленици и те приемат неговите идеи за цялостно унищожаване на Българската История. Евгени Българик е погребан в Сант Петерсбург заедно с Руските царе!
  • 31 Майчице Свята

    32 14 Отговор
    Евгени Българис напускайки Атон отива в Русия и Екатерина Велика го назначава като втори човек в руската църква на новопридобитите земи в съвременна Украйна където е Крим - Малорусия. Освен това става изключително влиятелен в Перебурската Академия на Науките, която е насъбрала доста историци от Прусия. И Евгени Българикус успява да включи Гръцкия Проект, заедно с Имперската политика на Екатерина Велика, така и Фалшификация на Историята
  • 32 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 33 Майчице Свята

    17 15 Отговор
    Кой е Евгени Българис? За съжаление Евгени Българис е българин по произход, който пребивавайки в Атон в средата на 18 век е ректор на атонската академия, която е клон на Константинополската Патриаршия. Това което трябва да се знае за него че е познат по Европа и е имал лични контакти с Монарсите. Той предлага неговият проект на неговите едномшленици и те приемат неговите идеи за цялостно унищожаване на Българската История. Евгени Българик е погребан в Сант Петерсбург заедно с Руските царе!
  • 34 Майчице Свята

    14 14 Отговор
    Най-осърдни във фалшифицирането на Българската История са последователите на гръцкия проект на Евгени Булгарес. Това е една доктрина в която в общи линии не се познава в България и не знам защо не се изучава, но гръцкият проект на Евгени Булгарис, тоест идеята за възстановяване на Византия минава през пълното унищожение на Българската История и това е от втората половина на 18 век.
  • 35 Илия Бешков

    72 33 Отговор
    Кой народ се е хвалил така нахално с едно православие, взето назаем, с една азбука, подарена му от българите, със социалистически атеизъм, взет от немския евреин Маркс, с поети от Абисиния и Шотландия, с художник (да речем Репин), чиято картина, изнесена от Русия, струва само разноските по превоза? Това се отнася до цялата руска живопис и не става дума за някакво майсторство, а за това, че в картината неизбежно се отразява същината на русина: лъжлив, нескромен, развратен, преднамерен. Русинът няма духовно състояние. Той писа по подражание дълго време за Бога и светия Дух, докато убеди и света, и себе си, че му липсва. Години крещя за социализъм и труд, справедливост, правда, мир и благоденствие, за световно водачество, докато убеди света, че всичко това е пълна негова липса. Русинът е въобще нуждаещ се – той няма дар и когато е дълбоко убеден, че дава – той всъщност взема, защото откъде ще вземе бездарният, за да даде?
  • 36 Майчице Свята

    33 12 Отговор
    Евгени Български и Паисий Хилендарски живеят по едно и също време в Атон. Има една голяма манипулация в Българската История, че преди Паисий ние българите не сме имали История! България винаги е имала История, още повече че историята на Петър Богдан Башев 100 години преди Паисий възниква като реакция на реформите на патриарх Никон в Русия, с които той започва да унищожава българското влияние на българската история и започват да се пренаписват всички български книги и да се фалшифицират!
  • 37 Че точно така си е

    34 50 Отговор
    Писмеността е дошла при нас именно от македонските земи. Папата го повтаря всяка година това че и дори когато 2 години общи делегации с Македонците имахме. Но когато го каже той си налягаме парцалите а когато го повтори Путин вряцаме а? ...."македонските земи" ....
  • 38 Филипс Македонски

    34 6 Отговор
    След Косово и Босна, макета са най-културните на балканите, личи си от самолет даже.
  • 39 провинциалист

    55 26 Отговор
    "ФАКТИ припомня, че руската държава, обявила България за неприятелска страна, отрича българския принос в създаването на славянската писменост и култура. "Писмеността е дошла при нас именно от македонските земи", заяви Путин през 2021 г.," - всеки среднообразован българин знае, че се има предвид Охридската книжовна школа, която по това време е част от България, в земите на днешна Македония. Изказването не е нищо повече от антибългарска атлантутска опорка.
  • 40 24 май в Украйна дали го празнуват?

    36 42 Отговор
    А мушмули? Ами не го празнуват да ви кажа украинските нацисти ! Не го ли знаете верно а ? Че си имат ден, там някъде май октомври беше, на някакъв прайдер Нестор... дет създал украинският представете си
  • 41 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 42 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 43 Орк

    20 11 Отговор

    До коментар #1 от "Сила":

    Ти си сигурно от тия 43% българи коите не прочели нито една книга.
  • 44 Тия дето демонтираха

    31 68 Отговор
    паметника на СА, може скоро да им се наложи на ръце да качат пак там !

    Коментиран от #51, #52, #66, #234

  • 45 Механик

    77 42 Отговор
    Руска култура ? Няма такова животно . Всичко руско е менте , плагиатство и чиста форма на кражба на културни ценности . Раша няма култура , има само пърични инстинкти на убийци .
  • 46 Кръвожаден варварин

    52 18 Отговор
    Се оплаква от варварство
  • 47 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 48 Академик Державин

    56 7 Отговор
    До 15-ти век руси, украинци, поляци, чехи не са наричали себе си „славяни“. До Средновековието като славянски език е дефиниран езикът на българите, а не езикът на руси, поляци, словаци, словени и т.н. През 9-ти и 10-ти век българите разпространяват своята писменост сред тези народи. От българските книги тези народи прихващат старобългарския език като свой. Но след завладяването на България от османците, тези народи не биха искали да се знае, че пишат и четат на езика на един поробен народ. Поради това преименуват старобългарския език на „църковнославянски“
    През 9-ти и 10-ти век, когато Преславската и Охридска книжовни школи разпространяват български книги из Европа, тогава славяни не е имало! Няма писмен документ от 7-ми до 12-ти век, който да говори за славяни. За славяни започва да се говори в 17-ми век от Петър I и особено Екатерина Велика. Тя не може да понесе мисълта, че някой друг е дал писменост на руснаците и прегръща идеята на беенедиктинския монах с далматински /хърватски/ произход Мавро Орбини да се нарекат „славяни“ всички народи с близки езици. Това на практика са всички общности, получили четмо и писмо от българските книжовни школи. Така се изместват и подменят българските заслуги за просветата на това огромно море от близки народи. Но тогава не е имало българска държава и нямало как българите да защитят истината.“Академик Николай ДЕРЖАВИН

    Коментиран от #82, #113

  • 49 Варвари руски

    52 19 Отговор
    Баш варварина говори за варвари.
  • 50 Майчице Свята

    31 9 Отговор
    Паисий знаейки идеите на Евгени се обръща към него с думите "Ооо Неразумний Юроде, защо се срамиш да се наречеш Българин?" Не към някой друг, а именно към Идеологията на Евгени за извращение към Българската История изказва тези думи.... Та и затова днеска можем да се обърнем към паричните историографи, любовници на рублаци и евраци, на фалшифициране на Българската История и нарекли ни ПраБългари! Щото виждате ли бе? След 1944г. век ние ПраБългарите - СССР сме напридошли по Балканите с Комунизма, обрахме на българските селяни земите, направихме си колхози - ТКЗС, на Кирил и Методи издадохме Руски пашапорти и станаха наши Московски Граждани и вас Жителите на Балканите Ви напарчатосахме направихме от Балканджиите Македонци, а от останалите живи Българи не убити по концлагерите - ПраБългари!
  • 51 Артилерист

    32 12 Отговор

    До коментар #44 от "Тия дето демонтираха":

    На теб пък ще се наложи да краят на живота си да живееш в Русия!

    Коментиран от #224

  • 52 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 53 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 54 За Иван

    2 3 Отговор

    До коментар #20 от "Последния Софиянец":

    Покрай наш Иван и Сети Иван
  • 55 Януари 2022

    19 12 Отговор
    Само луд би си помислил че путлера ще затрие матушката
  • 56 Пенев

    46 13 Отговор

    До коментар #6 от "Прав си":

    А руснака си личи. Президент и патриарх кадри на КГБ що е то?
  • 57 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 58 САМО ТЕРИТОРИЯТА НИ

    2 3 Отговор

    До коментар #2 от "Последния Софиянец":

    Прескача културата
  • 59 Грешка

    34 39 Отговор

    До коментар #12 от "Лев Троцки":

    Българското злато го краднаха англетата а недобитото такова -Дънди преш метълс.
  • 60 Абсурдистан

    34 14 Отговор
    Гундяев козирува на господарят си и му целуна ръка. Не съм си и помислял, че ще дойдад времена на такова поругаване на историята от руските терористи. Пореднен повод за радост на безродието!
  • 61 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 62 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 63 РОЗОВИЯ NАТОВЕЦ

    18 25 Отговор
    Спря им кинтите Дони и вииииият на умряло бгизмекярчетата

    Коментиран от #145

  • 64 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 65 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 66 Джокера

    26 19 Отговор

    До коментар #44 от "Тия дето демонтираха":

    Скоро ще сами ще правите Альоша на павета, за да изкупите вината си пред българската нация.
  • 67 Валерия Новодворская

    32 17 Отговор
    В нашия север има само бели мечки, в нашия юг сме обкръжени от плътна пустиня от ненавист, защото на всички – и на Кавказ, и на Средна Азия, и на Тибет, на който ние даже не съчувствахме – ние причинихме някакво зло.
    На запад ние гнусно и предателски нападнахме Украйна, и тази война завинаги ни лиши от доверието и уважението на цивилизованите народи – от Швеция до Австралия и от Канада до Чили.
    А на изток ние се заплетохме в китайската главоблъсканица. Главоблъсканица в буквален смисъл, защото там ще си счупи врата.
  • 68 си дзън

    28 16 Отговор

    До коментар #3 от "Путин":

    Разбира се славянската азбука е руска, създадена от руснаци в русията и Попов е откривателя
    на радиото...Така смята и Радев.
  • 69 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 70 Факт

    17 28 Отговор
    Единствено руснаците(славяни) създадоха Империя, която на нас българи, траки и славяни беше отнета и заличена от Запада.

    Коментиран от #258

  • 71 мдаа...

    33 13 Отговор
    А с какво руската култура допринесе тази война да не се случи?
    С какво?
    Руската култура е наистина уникална.В обикновен разговор руснаците масово се наричат"бля..."
    Това го няма никъде по света.

    Коментиран от #84

  • 72 233

    27 8 Отговор
    Някой, запалянко но Възраждане, няма ли да се обади?Нали сте националисти, патриоти?
    Или нещо тая тема не е удобна?
  • 73 Каква

    24 13 Отговор
    култура имате вие бе?Амебите и червеите имат култура.Вие къде се бутате при съзнателните същества?
  • 74 Руска култура а....

    29 12 Отговор
    Култура от варвари... оксиморон.
  • 75 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 76 Русия лошо копие на запада

    42 17 Отговор
    Русия е лошо копие на запада. Всичките й писатели и архитекти от царско време са западни възпитаници. В руския двор френският език е бил официален. Финландия изгради руския флот. Дори царицата Екатерина Велика е германка. СССР открадна от запада технологии за военната, машиностроителната и други индустрии. Една кола не могат за направят, въпреки че изкопилаха френското Рено.

    Коментиран от #121

  • 77 Българин

    37 14 Отговор
    A да избием милион и половина украинци, на тяхна земя, защото такива са нашите геостратегически интереси, и съществуването на Украйна не ни харесва, не е варварство, нали?
  • 78 Хасан Сила

    2 13 Отговор

    До коментар #1 от "Сила":

    Прав си ! Раята трябва да си знае мястото.
  • 79 Сюлейман Великолепни

    23 9 Отговор

    До коментар #3 от "Путин":

    Славяни няма,това е в главата на Немкинята Екатерина Велика
  • 80 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 81 Руската култура е фейк

    24 13 Отговор
    Руската култура е фейк, традиции на руските селяни и това е всичко.
  • 82 Академик Каспичански

    4 12 Отговор

    До коментар #48 от "Академик Державин":

    Ние не сме соавяни азиатци а тюрки европейци.
  • 83 Руската култура е фейк

    25 13 Отговор
    Руската култура е фейк, традиции на руските селяни и това е всичко.
  • 84 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 85 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 86 Въх

    38 13 Отговор
    Крадеца вика дръжте крадеца. Варварите които изнасилват жени и ДЕАЦА, кастрират военнопленици, убиват с чукове свойте и........ те който извършиха най-голямото престъпление срещу духът на нашия народ. Народ който ги кръсти и им дада буквити за да не се скитат немили недраги и безсловесни из Масковските блата, и им предаде една велика идея за Държавата на Духа, коят те изкорубиха от вътре и замениха с държава на варварите свирепа и безпощадна към свои и чужди. Точно те днес ревът, ревътащото нещем и нии да сме варвари и дръзват с най-майцеругателски слова да нападат дори своята духовна майка- България, а и целият цивилизован свят. Точно те варварите да дръзват да обвиняват всички във варварство е вопюща, недостижима и невиждна наглост и бесовщина.....руска
  • 87 Хаха

    26 13 Отговор
    Русия какво я интересува какво е в другите държави, да си гледат в собствената държава
  • 88 Михаил Салтиков-Щедрин

    34 11 Отговор
    Ако на руснаците се даде възможност да си избират водач, те избират най-лъжливият, най-подлият и най-жестокият и заедно с него убиват, грабят и насилват и накрая стоварват върху него своята вина. А след време църквата го обявява за светец.

    Коментиран от #191, #239

  • 89 Кирил Петров

    35 10 Отговор

    До коментар #17 от "България е в опасност!":

    Ще ни докарат тия руснаци война на главата, но копейките да знаят, че първи ще изгорят. Няма да им се размине.
  • 90 Госあ

    43 9 Отговор
    Всички мечти за величието на Русия винаги завършват с купони за хляб!

    Коментиран от #240

  • 91 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 92 8989

    36 12 Отговор
    Каква руска култура, кой се интересува от такива глупости, то Русия е вече за закриване, дядката Путин, за руска култура говори 😂

    Коментиран от #101

  • 93 Завърнал се

    31 9 Отговор
    Варвари се оплакват от варварство.
  • 94 Последния Софиянец

    40 13 Отговор
    Руската култура!!! Да убиваш съседите си, да разрушаваш домовете им, да отнемаш земите им. А преди това руските православни свещеници да освещават и благославят ракетите, бомбите, снарядите и всички оръжия, с които извършваш това!
    Такава култура няма място в човешката цивилизация!

    Коментиран от #99, #102, #241

  • 95 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 96 Родина

    23 27 Отговор
    По времето на братята Кирил и Методий, Македония
    е била част от България. Казва се от Македонските
    земи . Човека е тактичен . Така е като ние обявихме
    забрана на всичко руско . Изгонихме дори и попа,
    и готвача . Билиагенти . Как не откриха един
    британски или турски агент . Брей какъв свят !

    Коментиран от #100

  • 97 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 98 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 99 ТОЧНО ТАКА

    9 3 Отговор

    До коментар #94 от "Последния Софиянец":

    НЕОБХОДИМ Е НЯКОЙ КАТО ТАМЕРЛАНД
    ЩОТО ДО КАТО НЕ ИМ НАРЕДИШ ТЪПИТЕ КАПАЦУНИ НА ПИРАМИДА НЕ МИРЯСВАТ
    ЕДНА ОТ ГРЕШКИТЕ НА СТАЛИН
  • 100 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 101 АМИ АДЕ ДЕ

    7 4 Отговор

    До коментар #92 от "8989":

    ЗАКРИВАЙТЕ
  • 102 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 103 Абсолютно вярно !

    42 12 Отговор

    До коментар #14 от "реру":

    Ленин е разказал играта на руснаците. 1917 е избил до крак цялата руска интелигенция и средна класа. Останали са са само невежите крепостни. Има и научна теория, че вследствие на това, има промяна в генома на населението и затова днешните руснаците са такива странни, глупави, неадекватни и агресивни

    Коментиран от #112, #242

  • 104 Гориил

    37 13 Отговор
    Единственото предназначение на Русия е да покаже на целия свят как не трябва да се живее и какво не трябва да се прави!
  • 105 Морския

    15 7 Отговор
    Над 100 години болшевико-чекистки експерименти са превърнали руската нация в тълпа мразеща свободата и демокрацията и боготворяща всеки негодник добрал се до властта в Кремъл. В момента този негодник е Путин, руснаците обичат да ги лъже, че са народ с историческа мисия, че са велики и че са обкръжени от врагове, които не искат да им позволят да спасяват света за пореден път.

    Коментиран от #107, #235

  • 106 Морския

    30 11 Отговор
    Над 100 години болшевико-чекистки експерименти са превърнали руската нация в тълпа мразеща свободата и демокрацията и боготворяща всеки негодник добрал се до властта в Кремъл. В момента този негодник е Путин, руснаците обичат да ги лъже, че са народ с историческа мисия, че са велики и че са обкръжени от врагове, които не искат да им позволят да спасяват света за пореден път.
  • 107 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 108 Смешник

    13 25 Отговор
    За да ни обявят за неприятелски държава има си причини за това

    Коментиран от #260

  • 109 пенсионер

    25 13 Отговор
    По голям варварин от Путин не познавам. И този ще ми говори за варварстно.
  • 110 Ъхъъ

    26 10 Отговор
    Продължавайте да му пляскате на това късо Кремълско терористче !
    Отрича България и това което сме направили за тях …

    Коментиран от #114

  • 111 ????? Варварин

    18 8 Отговор
    говори за ворварство???? Лелее
  • 112 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 113 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 114 дедо..

    8 11 Отговор

    До коментар #110 от "Ъхъъ":

    Какво си ти направил бе помаче със фередже и скъсано калпаче-дека още чекаш на пенджеро през 21 век, да дойдат алабин.леге,валдхард и сие да те доасвабадят-оти дедо иван те е забравил без да сакаш..
  • 115 Глок

    20 13 Отговор
    Най уникалните достижения на руснака са лагерите голодомора и непрекъснати войни с по малките съседи.
  • 116 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 117 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 118 Петър

    19 11 Отговор
    Наглед воюва и уж побеждава, но всъщност отслабва силата на звяра, отслабва. Свива се ареала на неговото местообитание и той го осъзнава и в предсмъртните си гърчове бълва ли бълва отрова
  • 119 Факти

    22 7 Отговор
    Ако нещо като пералня да ти откраднат или водка да пият рашките са хората.Ама чак азбука да напишат Цъ
  • 120 България е люлката на славянската писмен

    28 5 Отговор
    Руският президент Владимир Путин е първо да преклони глава пред Люлката на славянската писменост - България!!!
    Именно в българските земи през IX век се развиват и разпространяват кирилицата и глаголицата, създадени от братята Кирил и Методий и техните ученици. След като учениците на Кирил и Методий намират убежище в България, с подкрепата на цар Борис I Михаил те развиват училища в Преслав и Охрид, където се полага основата на славянската писменост и култура.
    Ако не беше България, сега Русия НЯМАШЕ да има ПИСМЕНОСТ!!!!

    Коментиран от #128

  • 121 745

    14 22 Отговор

    До коментар #76 от "Русия лошо копие на запада":

    Руснаците има все пак някакви коли (леки и товарни), бих
    искал да видя бългаоската кола, а не само да хвалим чужди коли.

    Коментиран от #124, #125

  • 122 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 123 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 124 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 125 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 126 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 127 Свободен

    25 11 Отговор
    Русия е добър пример за съчетаване на всичко най-лошо, което може да сполети народите!
    Нейната мисия е да показва на света как не трябва да се живее!
    Добре е да се помисли за канонизиране на путин, като най-лошият антилидер, повел лошите хора в лоша посока с цел затриване, унищожение и освобождаване на човечеството от калпав ген!
    Ако можеше да си събере и нашите некрофили, но са се впили в тялото на Майка България като кърлежи!
  • 128 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 129 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 130 Тоа

    16 4 Отговор
    Не го слуша главата. Ама, много.
  • 131 Какво общо има

    11 4 Отговор

    До коментар #125 от "Бесен- Язовец":

    производството на автомобили с претенциите към съседни държави?
  • 132 Кво

    12 4 Отговор
    От БАН излязоха с позиция, че опитът да бъде присвоено Кирило-Методиевото дело с твърденията, че светите братя са създали църковнославянския език и са разпространили просветата в Русия, е недопустимо изопачаване на историческата и научната истина.
  • 133 Ааааа

    9 4 Отговор
    Няма такива дебили
  • 134 Руската култура е фейк

    19 11 Отговор
    Руската култура е фейк, традиции на руските селяни и това е всичко.
  • 135 Какно от това

    16 10 Отговор
    Ботокса пак се оплаква. Има много по-важни и съществени култури от руската. Така и не разбра, че не са съществена нация и няма как, нямат свободен дух. Българската култура е много по-значима от тяхната.
  • 136 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 137 Чингис Хан заваюва Русия

    17 8 Отговор
    Русия лоша имитация на запада. Била е под властта на Чингис Хан.

    Коментиран от #146

  • 138 Да, как да се отнасяш към орките,

    11 3 Отговор
    освен като към прокажени варвари?!?
  • 139 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 140 Петров

    20 5 Отговор
    Изказванията на Путин по темата за кирилицата са исторически НЕВЕРНИ, а по-скоро политически мотивирани, за да умаловажат и подкопаят ролята на България!!!
    Признаването на българския принос в създаването и разпространението на Кирилицата би засилило позицията на България в Исторически и Културен контекст, включително в споровете със Северна Македония за език и идентичност — нещо, което не е изгодно за руската и сръбската политика в региона!!
    Исторически факт е, че:
    • Глаголицата е създадена от Кирил в Моравия.
    • Кирилицата е създадена в България, в Преслав, по-късно разпространена от Охридската книжовна школа.

    Коментиран от #151, #156

  • 141 Ако знаеш докажи

    5 7 Отговор
    Във Сирия има стари и то много по стари от създаването на България надписи които са и до ден днешен запазени в които се чете на чисто славянака азбука. Това което видях с очити си е "септември"!!! И Тесла е българин и имана кръщелно на български език от българска църеава но уелия свят знае , че той е сърбин
  • 142 Ако знаеш докажи

    4 6 Отговор
    Във Сирия има стари и то много по стари от създаването на България надписи които са и до ден днешен запазени в които се чете на чисто славянака азбука. Това което видях с очити си е "септември"!!! И Тесла е българин и имана кръщелно на български език от българска църеава но уелия свят знае , че той е сърбин
  • 143 Това е варварство

    4 16 Отговор
    Поради употребата на ОБЩА азбука “ кирилица“ , България все още я мислят в Европа за бивша руска републка!

    Фалишивата, “небогоугодна“ и ерзац азбука “кирилица“ , поръчана и измислена от византийците за да се разпространи между славяните , за да им носи при употреба с нехармоничните си и разрушителни звукови вибрации само нещастия , робство и войни през вековете и до днес е факт , че няма народ , който да употребява “кирилицата“ и да е просперирал и да не е изостанал или затънал във войни....!!!
  • 144 Ако знаеш докажи

    3 7 Отговор
    Във Сирия има стари и то много по стари от създаването на България надписи които са и до ден днешен запазени в които се чете на чисто славянака азбука. Това което видях с очити си е "септември"!!! И Тесла е българин и имана кръщелно на български език от българска църеава но уелия свят знае , че той е сърбин
  • 145 Ехеее

    17 5 Отговор

    До коментар #63 от "РОЗОВИЯ NАТОВЕЦ":

    Розовото пони Пуся тропа ядосано с краче, искам да превзема Киев за 3 дни 🦄🌈🤣
  • 146 Чиста лъжа

    3 5 Отговор

    До коментар #137 от "Чингис Хан заваюва Русия":

    Напиши от кога до кога годи и месец . Това си полсто миф
  • 147 Бре

    8 4 Отговор
    Това ако никой не се наеме искам аз да го дера живо. Това на снимката имам предвид.
  • 148 Историчесщата истина!!!

    19 4 Отговор
    Кирил и Методий не са стъпвали в България!
    Кирил и Методий създават ГЛАГОЛИЦАТА!!
    Учениците на Кирил и Методий - Св. Климент, Наум, Горазд, Ангеларий, Сава, са изгонени от Моравия и намират убежище в България!!
    където под закрилата на цар Борис I започват да преподават, пишат и разпространяват славянската писменост.
    В Преслав те създават КИРИЛИЦАТА (вдъхновена от глаголицата и гръцката азбука), а в Охрид Климент основава Охридската книжовна школа.

    Кирил и Методий не са били в България лично, но тяхното дело оживява, развива се и се увековечава именно в България. България е тази, която превръща тяхната мисия в културна и духовна основа за целия славянски свят.
  • 149 Кан Котраг

    18 5 Отговор
    Путин първо да даде назависимост на Волжка България,тогава да ми говори кое е варварско!
  • 150 Копейка

    14 7 Отговор
    Др. РАДЕВ мисли като государя.
  • 151 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 152 Путин е лъжец!!

    22 6 Отговор
    Путинчо и да лъже и да си подменя историята, има исторически доказателства в библиатеката във Ватикана, че именно в Българските земи е създадена Кирилизцата от учениците на Кирил и Методий! Кирил и Методий НЕ създават "кирилицата", а първоизточника - "глаголицата"!!!
    Путин не може да преживее факта, че една малка днес държава като България е дала писменост на голяма държава като Русия!!

    Когато се създава кирилицата — в края на IX век (около 890 г.) — България е била една от НАЙ-МОГЪЩИТЕ държави в Европа!!!
    По това време управлява цар Симеон I Велики (управлявал 893–927 г.)
    • България включва по това време почти целите Балкани — земи от днешна България, части от Румъния, Сърбия, Северна Македония, Албания, Северна Гърция, и дори част от Унгария.
    • Територията ѝ достига от Карпатите на север до Егейско море на юг, и от Черно море на изток до Адриатика на запад.
    Така че, в момента на създаването на кирилицата, България е била не само голяма по територия, но и културен и политически център в региона.
  • 153 най-големият варварин!

    17 7 Отговор
    Живее в бункери и убива деца!
  • 154 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 155 коментар

    16 12 Отговор
    Като гледам коментарите по-долу, очевидно Запада е заразил с варварство и доста дебили у нас.
    Тяхното отношение към руската култура си точно както Хитлер гореше книгите в Трятият райх! Сега сме в 4-тия с урсулата!

    Коментиран от #157, #279

  • 156 Кико

    15 2 Отговор

    До коментар #140 от "Петров":

    Няколко коментара по идеите Ви, старшина Петров:
    1. Кирил и Методий създават глаголицата във Византия, в малоазийския манастир "Св. Полихрон", след това обучават славяноезични книжовници на новата азбука и после превеждат на славянски минимума богослужебни текстове, нужни за да се въведе служение на славянски във Великоморавия. Разбира се, обучителната и преводаческа дейност продължава и на моравска земя.
    2. Кирилицата е фонетично копие на глаголицата с променена, много по-разбираема за хората графика, представляваща трансформация на гръцкото писмо от епохата.
    3. Кирилицата отдавна е призната за 100% българско творение върху гръцката основа на глаголицата. Така че политическите игри на Путин имат за цел да разлаят националистическите кучета в България. При това той го прави хитро - никога не казва, че кирилицата е създадена от български книжовници в Преслав, той просто представя историята така, че глупаците да останат с убеждението, че азбуката е гръцка / в това има доза, но не цялата истина/ и че тя е дошла от "Македонските земи" / които по това време са гръцки, ама и това не се казва на шараните/.
    4.Какво дрънка Путин няма никакво значение, образованите хора в Русия / а и по света/ отлично знаят чия азбука ползват руснаците, защото фактът е признат отдавна и от руската, и от световната славистика.
    5. А хората, претендиращи да знаят нещата езиково и исторически, би следвало да не пишат думата "омаловажават" като "умаловажават". Така по-малко
  • 157 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 158 Тодор

    17 7 Отговор
    Колелото на историята се върти. То няма да спре. И колкото по бързо това явление Путин изчезне от живота на руснаците, толкова по-някакъв шанс ще имат те Русия да запази част от достойнството си. Той съсипа съвременна Русия . Истината е това А всяка негова реч и всяко изказване е плявата да храни своите граждани защото светът не се нуждае от тази храна
  • 159 Оптимист

    17 6 Отговор
    Денят на смъртта на путлер ще бъде официален, международен празник. Светът ще си отдъхне от това изчадие адово. Дано не чакаме още дълго! Слава на украинските герои.
  • 160 Ха-ха-ха

    12 6 Отговор
    "Писмеността е дошла при нас именно от македонските земи", не виждам лъжа. Просто е спестил факта че тази земя е била българска тогава. Политика какво да се прави. Но след като ние за пореден път се отричаме от духовните си чада, не е чудно че и те се отричат от нас. Не е чудно, защото самите ние сме започнали да се отричаме от своята същност и искаме да сме англосаксонци. На някои българи не им харесва българската музика и танци, българския език защото видите ли били ни отдаличавали от така жадувания от тях англосаксонски свят.Тъжно е.

    Коментиран от #176

  • 161 ГанЯ

    3 3 Отговор
    Ми предлагам ти да денацифицираш чужбина, каквото и да означава това, 6ап6ал!
  • 162 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 163 ДДТ за Путя

    11 5 Отговор
    Ти ли ще говориш за варварство, мизерна бункерна мръшо долна?!?

    Коментиран от #165

  • 164 Ами ,вижте

    9 2 Отговор
    Стига с тези" македонски земи "!Владимирович тогава направи малко вятър на северномакедонския президент ,а тогавашния отговори "А,да св.Климент.".И след като тук настана вой ,Захарова се опита да оправдае ,че никой не отрича приноса на България ,но тъй като ала Солун бил в Македония .Което пък няма общо с Вардарска,а Охрид и Скопие никога не са били част от Македония ,а от Мизия .Когато вече е създадена кирилицата Охрид е едно забутано село е,но част от Българската държава .Учениците на Кирил Философ изгонени от Великоморавия са приети от Борис | и първо в Преславската школа създават кирилицата след това Климент е изпратен в Охрид в пределите на българската държава и финансово подпомагане от княза да разпространи и преведе богослужебните книги на старобългарски.Друго ,в Северна Македония още преди договора с БГ при едно посещение гледах по тяхно тв същия президент как се изтъква ,че те са създали азбуката.Като израза беше " Не стига че ние сме им дали азбуката " .Важното е " ние".Те така използват географското име,без оглед периода и държавността.
  • 165 да бе да

    10 13 Отговор

    До коментар #163 от "ДДТ за Путя":

    Варварстовот е в Запада. Вижте как ционистите избиват с десетки хиляди деца и жени, всякакви цивилни, ама "културните западняци" си мълчат като мссаа рани. И същевременно, когато един украинец е убит надават вой като за милиони. Лицемерни управляващи завладяли медиите и насилващи дебилите да им вярват. И дебилите се роят....
  • 166 Стаканчик

    9 4 Отговор
    Ахахаха, хипофизния нали не пиеше, само забрави да добави как македонците им дали писмеността :))) Агент Гундяев как да му каже че не се шири русофобия а кремльофобия благодарение на неговата кагебейска мисъл на питерско бандитче.
  • 167 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 168 стоян георгиев

    12 7 Отговор
    Новия хитлер не харесва отношението на света към него!!!!хахахаха варварството с руската култура го направи той.за последните три години половината писатели и актьори на русия избягаха а другите са обявени за предатели.
  • 169 Пловдив

    10 4 Отговор
    Бандюга самохвалко ,добре че има немска захранка с царските величия иначе щяха да бъдат необятна руска степ ...!!!!???
  • 170 6693

    7 10 Отговор
    Нали беше от Македония.......сега от македонска земя......остава да се каже ....от днешните македонски земи. Което е пълната истина на казаното от Путин

    Коментиран от #173, #238

  • 171 българка

    11 8 Отговор
    Защо варварите очакват друго отношение, след като самите те потъпкаха вековната си култура по най-варварски начин. Нямат нужда от "чужди агенти".

    Коментиран от #203

  • 172 От свитъците

    6 8 Отговор
    Руската азбука е измислена от ленин ,забрави ли пуляркин.....
  • 173 стоян георгиев

    8 7 Отговор

    До коментар #170 от "6693":

    За теб казаното от путин е истина ,но това е диагноза муха.вие соцносталгиците сте за жалене.за путлер ще предадете и майките и децата си!

    Коментиран от #195

  • 174 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 175 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 176 СПРАВЕДЛИВ

    12 5 Отговор

    До коментар #160 от "Ха-ха-ха":

    Абсолютно точно! Няма да забравя как в едно предаване по радиото, на въпрос защо Графа е написал някакво заглавие на английски, а не на български, той отговори, че на български звучало много комунистически, което завинаги ме отблъсна от него! Как може да меси политиката с родината си?!! От такива "родолюбци" България нищо добро не може да очаква.
  • 177 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 178 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 179 Атлантик

    17 8 Отговор
    Културата няма нищо общо с комунизма на кремълските тирани. Културна е Европа , а не Евразия.

    Коментиран от #200

  • 180 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 181 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 182 Да бе

    17 7 Отговор

    До коментар #174 от "СПРАВЕДЛИВ":

    Руската култура изобщо не е стара не е и уникална. По времето на Ренесанса изобщо няма руска култура. Няма как да минат подобни заблуди. Свърши се тая.
  • 183 Пpъчат

    17 11 Отговор
    Руски език няма, а руската култура върти сyчи все около войната!
  • 184 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 185 Медведев

    7 5 Отговор
    Да ударим па пять културно!
  • 186 Иван Аксаков

    18 8 Отговор
    Всяко тържество на българите е смърт за Русия.
  • 187 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 188 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 189 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 190 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 191 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 192 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 193 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 194 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 195 Охрид

    4 7 Отговор

    До коментар #173 от "стоян георгиев":

    Придурок, Охрид да не би да е в България?
  • 196 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 197 да те светна

    7 14 Отговор

    До коментар #193 от "б-те де Били":

    Такива конспекти им подават на промитите русофобски мозъци,дето плачат за Украйна,без дори да знаят къде се намира.
  • 198 Ко речи?!

    3 6 Отговор

    До коментар #196 от "Много го усложни":

    Излез от родното си село!

    Коментиран от #199

  • 199 Знам, че ти е трудно

    2 2 Отговор

    До коментар #198 от "Ко речи?!":

    да четеш дълго. Другия път - като за теб, късо и елементарно.
  • 200 Ха-ха-ха

    9 10 Отговор

    До коментар #179 от "Атлантик":

    Не пиши неща които издават пълната ти неграмотност. От къде мислиш че идва цялата "култура" на запада? Хубаво че са дошли хора от изтока иначе коренните европейци още щяха да живеят в пещери.

    Коментиран от #202, #219, #263

  • 201 Марш в руzия…

    18 7 Отговор

    До коментар #189 от "Марш":

    бесен русороб!

    Коментиран от #226

  • 202 По-точно

    14 5 Отговор

    До коментар #200 от "Ха-ха-ха":

    Не си чел достатъчно. От древноста културата в Европа идва от древна Гърция, а после от Рим. А зародиша на цивилизацията идва от древен Египет и Месопотамия. Не споменавам Крит и други. В днешни дни сме наследници на европейския Ренесанс към който българското царство също има принос. Няма нищо руско.

    Коментиран от #216

  • 203 Ха-ха-ха

    8 3 Отговор

    До коментар #171 от "българка":

    Това за българите говориш, нали. Винаги западняците и герците са ни наричали варвари. От създаването на България е така. По времето когато сме приемали християнството българите сме се къпали два пъти на седмица, а западняците два пъти в годината и то при хубаво време, но не ние сме били варварите .
  • 204 Ха,ха 681

    6 2 Отговор
    Другари, са кво излиза, че Русия е прокси на Бг .
    А хаха, не мога бееее
  • 205 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 206 Асфф

    5 5 Отговор
    Тук много често се споменава че кирилицата е създадена в Преславската книжовна школа от Наум ученик на Кирил и Методи.само не мога да си обесня защо най големия институт в България носи името Климент Охридски който много учени смятат създател на кирилицата.
  • 207 Интересно

    8 1 Отговор
    Нашата азбука Не е тази на Кирил и Методий за да се прославят в България....
    Тяхната ,,глаголица, никога не се е използвала. Двамата са висши византийски чиновници и се Покровителстват и се финансират и са изпратени от визатийския император с “подривна“ мисия в Моравия....
    Защо са Канонизирани от църквата като „светци„ ???? след като Азбуката им е наречена ,,глаголица,, и е еретична за Рим и дори в българската държава не влиза в употреба.....Кирилицата пък е създадена като държавен политически и изкуствен езиков проект от българското царство за полигичеески цели..

    Коментиран от #209

  • 208 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 209 Българин

    10 22 Отговор

    До коментар #207 от "Интересно":

    Азбуката е българска. Кирил и Методий са българи, защото майка им е българка. На нашата азбука пишат украинци македонци руснаци. Това е. Щели са да пишат и чехи и поляци, но германците са надделяли.

    Коментиран от #211, #213

  • 210 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 211 реру

    31 3 Отговор

    До коментар #209 от "Българин":

    "Азбуката е българска. Кирил и Методий са българи..."


    Както се казва - "А дано, ама надали"...
    "... родителите Лъв и Мария, като византийски аристократи, са ромеи, а разговорен славянски език братята, които са полиглоти, научават на пазара в Солун..."

    Коментиран от #214

  • 212 Лъжа

    9 10 Отговор

    До коментар #210 от "Слава Украiни!!!":

    България е в ЕС и НАТО и ще бъде въпреки антибългарите копейки.

    Коментиран от #225

  • 213 ВАШАТА хихи

    8 17 Отговор

    До коментар #209 от "Българин":

    "нашата азбука"
    Научете английски, немски и руски!сега трябва да отидете на работа в ЕС, а малко по-късно ще почистите руските ботуши и ще кажете "благодаря, че ми поверихте тази почетна работа"

    Коментиран от #223, #262

  • 214 Не вярно

    4 23 Отговор

    До коментар #211 от "реру":

    Лъжа и неграмотност в полза на русия. Това е.
  • 215 Лъжа

    27 8 Отговор
    България е в ЕС и НАТО и ще бъде въпреки антибългарите копейки.
  • 216 Ха-ха-ха

    5 4 Отговор

    До коментар #202 от "По-точно":

    И от къде идват елините? Първите земеделци и животновъди в Европа идват от Близкия изток и те донасят културата и по нашите земи и в цяла Европа. Коренното население на Европа още се е препитавало с лов и събирачество. Да не говорим , че по времето когато са строели величествените храмове в Индия ангосаксите са живеели в славяни колиби.
  • 217 Иванушка🇺🇲

    17 7 Отговор
    Никой по света няма да изучава езика на варвари и убийци. Няма държава в която да се ползва руски език. Фашистка русия е враг на Свободния свят и не е фактор в света.
  • 218 Иво

    18 5 Отговор
    Руските терористи са супер нагли. Хем искат да ни избият и всички сме им врагове, хем искат някой да учи езика им. Тези нацисти още сто години няма да стъпят в Европа.
  • 219 666

    2 2 Отговор

    До коментар #200 от "Ха-ха-ха":

    Ти затова ли живееш в пещера бе хахо.

    Коментиран от #237

  • 220 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 221 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 222 Ху Фан

    9 5 Отговор
    Този ли ще обсъжда тема за варварство и руска ,,култура",първото е неговия облик ,а второто никога не е съществувало .
  • 223 Ху Фан

    2 2 Отговор

    До коментар #213 от "ВАШАТА хихи":

    А ти да го дyxaш !

    Коментиран от #228, #229

  • 224 Учителя

    7 8 Отговор

    До коментар #51 от "Артилерист":

    Учи руски, ще ти потрябва.
  • 225 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 226 Бегом казах в уZрайна

    7 10 Отговор

    До коментар #201 от "Марш в руzия…":

    Гнусен укророб долен хохлят
  • 227 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 228 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 229 преводач

    1 1 Отговор

    До коментар #223 от "Ху Фан":

    Ху Фан ФФакЮ
  • 230 Слава Украiни!!!

    4 4 Отговор

    До коментар #221 от "Посръбчване":

    ти си за македонците каза. Съгласен съм. Какво ще кажеш за Украйна?
  • 231 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 232 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 233 Равнис

    9 7 Отговор
    Като чета копейките искат да изкарат Кирил и Методий руснаци. Такова предателство и унижение няма по света.

    Коментиран от #236

  • 234 Факрус

    8 4 Отговор

    До коментар #44 от "Тия дето демонтираха":

    Скоро и гальоша, направо на чакъл!
  • 235 Можеш вече да ми

    0 2 Отговор

    До коментар #105 от "Морския":

    Викаш татко, е не роден , пък и не единствен, и преди мен и след мен опашката е голяма, до сутринтв ще бъде распорена.,.,.
  • 236 Аз пък точно обратното

    5 10 Отговор

    До коментар #233 от "Равнис":

    Сороските искат да изкарат двамата братя украинци но ще е малко по трудно щото такива няма.

    Коментиран от #243, #247

  • 237 Ха-ха-ха

    1 1 Отговор

    До коментар #219 от "666":

    Да не би да съм англосаксонец???
  • 238 Ветеран от Протеста

    8 2 Отговор

    До коментар #170 от "6693":

    Северно Македонската азбука я създават руските комунистически Окупатори ,след окупацията на Червената армия на България .Това е Българската азбука с няколко букви от сръбската азбука .Написана е на пишеща машина с български шрифт.Това се случва е 1945 та година.Преди 80 години.
  • 239 ЕвроА

    2 5 Отговор

    До коментар #88 от "Михаил Салтиков-Щедрин":

    Ако на американците и англичаните се даде възможност да си избират водач, те избират най-лъжливият, най-подлият и най-жестокият и заедно с него убиват, грабят и насилват и накрая стоварват върху него своята вина. А след време НПО тата го обявява за светец. Клинтън Бай Дън Чърчил Дизтаели .......
  • 240 Гъст

    5 4 Отговор

    До коментар #90 от "Госあ":

    Всички мечти за величието на Русия винаги завършват с купони за хляб!
    -по малко но за всички по равно Докато славата величието на демокрацията Демокрацията никога не завършва защото е ужас без край с ПАСТИ ала Мария Антоанета , но поради хиперинфлацията могат да си ги купят само 10 човека , а за останалите докато Чаушеско закусва слушат музика - Одата на радоста композирана от Фонд ер Лай Ън
  • 241 КултураEU

    4 3 Отговор

    До коментар #94 от "Последния Софиянец":

    Евроукр инскс култура!!! Да убиваш съседите си, да разрушаваш домовете им, да отнемаш земите им. А преди това униатски свещеници да освещават и благославят дронове , катюшиъе, снарядите и всички оръжия, с които извършваш това в Дон бас !
    Такава култура няма място в човешката цивилизация! но руснаците като братски народ я приеха като троянски кон с широко отворено общество Троя с цар Со Рос . Европа начело с нац истката империя Англия е инвестирала милярди заграбени с много кръв от колониите в тази колониална Култура

    Коментиран от #250

  • 242 Ай стига бе

    1 2 Отговор

    До коментар #103 от "Абсолютно вярно !":

    Ленин е бил мисионер на руснаците. 1917 е покръстил до крак цялата руска интелигенция и средна класа които са приели юдаизма и са мигрирали на запад Останали са са само невежите крепостни. Няма такава " научна "теория, че вследствие на това, имало промяна в генома на населението защото към 1917 е нямало 10 милиона "бежанци" афрона цисти и арабона цисти както в днешна Европа с подменен геном и днешните руснаците са такива странни, глупави, неадекватни и агресивни защото битието на РОБИТЕ определя и СЪЗНАНИЕТО на РОБ

    Коментиран от #246, #248

  • 243 Уточнение

    3 2 Отговор

    До коментар #236 от "Аз пък точно обратното":

    Българи са незнайко. Но ние сме дали азбуката на украинците, а руснаците са я заимствали от украинците.
  • 244 гошо

    5 1 Отговор
    Пишете на "българска азбука",не на славянска.Лъжци.
  • 245 Махлянов

    4 2 Отговор
    Руски язик? Какъв руски язик,бе Путя.
    Вашият език нали е дошъл от"македонската
    земя".Ами вие и до сега от 1917 г. забранявате
    световни поети,писатели,учени,личности които
    не ви възхваляват ,а ви казват истината в очите.
  • 246 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 247 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 248 Мустафа Карадайъ

    2 0 Отговор

    До коментар #242 от "Ай стига бе":

    -кандидат за президент на България
    Това са вашите неизживени комплекси. Много е смешно, когато вечен Роб обвинява някого в робство.
  • 249 НАБЛЮДАТЕЛ

    1 2 Отговор
    Откак е дошъл комунизма на власт то - тяхното джудже е най голямо. Иначе - целия свят си ги брои за аборигени, дето все се борят да развалят на другите нещо, че да изглеждат по равни със света. Щом и дружките им с подобен манталитет вече се борят само как да ги доят - нещата са ясни. Всеки ден на Путин му избиват няколко зъба / тоест той харчи повече отколкото руснаците изкарват /Че на опашката от близачи са се наредили и нашенските комунопитеци, ама много се пазят в навалицата да не отнесат някой ритник. Давай Путя, малко остана , Андропов те зове
  • 250 НАБЛЮДАТЕЛ

    2 2 Отговор

    До коментар #241 от "КултураEU":

    Айдее, още един на "очеред" при другарката Митрофанова

    Коментиран от #252

  • 251 отстрани

    3 2 Отговор
    Целият свят ще трепне,когато руснаците си спомнят своите богове !!!
    Жалки българи се развълнуваха по темата за своето величие (хаха). Ако не беше вашето подло предложение, тогава Русия би избрала латинската азбука и католицизма. Тогава нямаше да има много проблеми и войни. Русия би била по-интегрирана в (както казвате) западната цивилизация (хаха).За какво да ви благодаря? Дивите азиатци според вас са първите, които летят в космоса. Берлин, Рим, Париж не могат да се сравняват с Москва !!! Всички чужденци, посетили Москва, говорят за това. И няма нужда да пишете за улични тоалетни. Вие сте на второ място след Румъния по брой

    Коментиран от #264

  • 252 НАБЛЮДАТЕЛ

    0 2 Отговор

    До коментар #250 от "НАБЛЮДАТЕЛ":

    Малка корекция. Не е "очеред" - "толькучка" е

    Коментиран от #255

  • 253 Точен

    5 4 Отговор
    Цялата световна литература да събереш, не можеш да я сравниш с Достоевски и Толстой. Познавам много добре в оригинал немската и руската литература, руската е 2 класи над немската. Не прибавям Чехов, Бунин, Гогол /който направо саркастично подиграва украинците/, Пушкин, Алексей Толстой... А за САЩ-литературата не желая да коментирам, прашинка пред руската и немската.

    Коментиран от #254

  • 254 Литературовед

    4 2 Отговор

    До коментар #253 от "Точен":

    Всеки има право на мнение. Имам точно обратното мнение. Руската литература отразява сбърканата руска душевност, която изобщо не ме интересува.
  • 255 преводач

    0 0 Отговор

    До коментар #252 от "НАБЛЮДАТЕЛ":

    Скъпи Де Билл !!! Толкучка тва е пазар. очередь тва е опашка
  • 256 ами,

    4 2 Отговор
    Руснаците обичат да си присвояват чужди заслуги и да ги натрапват като свои.Винаги е било така.Затова и са мразени по цял свят.Нахални,безпардонни, агресивни и пияни колхозници.Това е лицето им пред света.Културата в Русия умря с екзекуцията на царското семейство Романови.
  • 257 Дададада

    4 4 Отговор
    Цял свят ви мрази мръсни пияни Руски свине, пътувам често по летищата когато се чуе руска реч всички се обръщат и псуват.Две поколения напред ще псуват навсякъде .Марш във вмирисаната пропита с пияници държава.
  • 258 абе,

    4 3 Отговор

    До коментар #70 от "Факт":

    Славянството е измишльотина на германката Екатерина Велика в опит да приобщи съседните на Русия народи и открадне териториите им.Руснаците са монголо-варяги.Нямат нищо общо с източно-европейските народи а с нас българите пък изобщо.

    Коментиран от #259

  • 259 Монголо-Варяг

    2 2 Отговор

    До коментар #258 от "абе,":

    " Нямат нищо общо с източно-европейските народи а с нас българите пък изобщо."
    съгласен съм!!!
    много е срамно да имаш нещо общо с плъхгарин

    Коментиран от #261

  • 260 РАЗБИРА СЕ

    2 1 Отговор

    До коментар #108 от "Смешник":

    Че има! Те открито заявиха водената от тях хибридна война срещу нас! Няма да обяснявам защо.Явно НИЩО НЯМА ДА РАЗБЕРЕШ!
  • 261 ХА ХА ХА ха

    2 2 Отговор

    До коментар #259 от "Монголо-Варяг":

    Ама живееш сред тях, полублатар и нямаш никакво намерение да отидеш в "рая на земята"
  • 262 Ехаааа

    3 2 Отговор

    До коментар #213 от "ВАШАТА хихи":

    Ако не бяхме ви дали азбуката полублатар,сега щеше да се мъчиш да пишеш на латиница

    Коментиран от #277

  • 263 Бухахаха ха хи хи хи хи

    1 1 Отговор

    До коментар #200 от "Ха-ха-ха":

    И като дойдоха хората от изтока,учителите,учениците ги задмина с цял век........ха ха ха ха ха ха ха ха.............
  • 264 Прочети внимателно

    3 3 Отговор

    До коментар #251 от "отстрани":

    Ето какво пише военният министър на цар Николай Втори: Ваше императорско величество! През 18 и 19 век Русия в продължение на 128 години води войни, мирни са едва 72 години. От общо 128-те войни само пет са отбранителни, останалите са завоевателни. През 20 век не е по-различно: руският човек не е привикнал към мирен живот. Той винаги е живял във война и в името на държавата - никога не е живял заради самия себе си. Руският човек има специално отношение към смъртта. А самата страна дълбинно не е способна да води цивилен, нормален, мирен живот. А в наши дни,никак не учудващо защо руснаците стрелят в Украйна по жилищни блокове и цивилна инфраструктура! Мога също ти изредя доста дълъг списък за "миролюбието и благородството" на Русия и ссср.

    Коментиран от #265, #266

  • 265 И още нещо

    2 4 Отговор

    До коментар #264 от "Прочети внимателно":

    Русия уби три деца от едно семейство в Житомирска област.
  • 266 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 267 Слава на Русия

    4 4 Отговор
    Путин е прав,европа е на наркотици .

    Коментиран от #268, #271

  • 268 СЛОНА

    4 1 Отговор

    До коментар #267 от "Слава на Русия":

    ЕС ГО ЧЕКА СЪДБАТА НА СССР!!!

    Коментиран от #270

  • 269 Малко е !

    1 2 Отговор
    Варвари !
  • 270 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 271 Троцки

    1 3 Отговор

    До коментар #267 от "Слава на Русия":

    Глупости. Европа се е много добре. В Европа се живее най-добре. Доказано. А русия е на водка и нищо друго от векове и така ще си остане. Изобщо не ни интересува.
  • 272 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 273 Европа

    1 1 Отговор

    До коментар #272 от "Троцки":

    Мислите ли, че европейците се отнасят към вас като към равни? Ти си много наивен и забавен!!!
  • 274 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 275 Иво

    1 3 Отговор
    Каква култура какви пет лева. Азиатските варвари и убийци искат някой да ги уважава и да изучава езика им който никъде не се използва. Каква култура имат терористи и убийци.
  • 276 овИ

    2 0 Отговор
    Какви пет лева., какво демоНОкратичен полицай кви гробища? Европейските лъжливи варвари и убийци искат някой да ги уважава, па и да ти забият принудително няколко ковид ваксини докато някой изучава езика им който никъде освен в тяхното евро блато не се използва .Каква култура бе ей, имат и е пълно с травестити крадци, макарони и измамници.
    .
  • 277 Меехаааа

    2 1 Отговор

    До коментар #262 от "Ехаааа":

    Ако, не бяхме ви освободили от Османската цивилизация и не Бяхме ви дали свободата полуговнар, те сега щеше, да се мъчиш да си свалиш чалмата и феса от главата .
    Нали ве Мустафа .
    Тръгнало ,да се пени тва ....
  • 278 1111

    0 1 Отговор
    Да не признаваш кой ти е дал писменост пък е завист и неблагодарност!
  • 279 Иван

    0 0 Отговор

    До коментар #155 от "коментар":

    Браво
  • 280 Максим

    0 0 Отговор

    До коментар #6 от "Прав си":

    По французки, но браво!

    Коментиран от #281

  • 281 Иван

    0 0 Отговор

    До коментар #280 от "Максим":

    Да им хренова жилось, пусть поговорят, на кириллице. Идиоты.
Новини по държави:
Новини САЩ, Новини Великобритания, Новини Германия, Новини Италия, Новини Франция, Новини Испания, Новини Гърция, Новини Украйна, Новини Белгия, Новини Китай, Новини Сирия, Новини Сърбия, Новини Бразилия, Новини Австралия, Новини Япония, Новини Швейцария, Новини Северна Македония, Новини Турция, Новини Полша, Новини Румъния, Новини Иран (Ислямска Република), Новини Австрия, Новини Нидерландия, Новини Северна Корея, Новини Всички държави, Новини Унгария, Новини Канада, Новини Литва, Новини Индия, Новини Мексико, Новини Южна Корея, Новини Хърватия, Новини Норвегия, Новини Дания, Новини Финландия, Новини Ирландия, Новини Аржентина, Новини Дубай, Новини Португалия, Новини Словакия, Новини Беларус, Новини Латвия, Новини Естония, Новини Словения, Новини Чехия, Новини Швеция, Новини Ирак, Новини Афганистан, Новини Албания