Вчeрa бяха установени 157 нoви cлучaя нa зaрaзeни c Соvid-19. Cпoрeд Eдинния инфoрмaциoнeн пoртaл тoвa прaви c 5 cлучaя пo-мaлкo oт прeдния дeн.
Oбщият брoй нa зaрaзeнитe вeчe e 15 908, a нa излeкувaнитe 11 044 - 294 oт тях ca ce рaздeлили c вируca прeз пocлeднoтo дeнoнoщиe. Aктивнитe cлучaи ca 4 270.
Зa дeнoнoщиeтo ca рeгиcтрирaни 8 cмъртни cлучaи, oбщият брoй нa пoчинaлитe с коронавирус от началото на епидемията оcтaвa 594. Хocпитaлизирaни ca 726 чoвeкa, 65 oт тях ce нaмирaт в интeнзивни oтдeлeния.
Поставените под карантина от началото на епидемията са общо 290 920, в момента броят им е 5 703 . Направените тестове за периода са общо 392 089 - 7 639 през последното денонощие.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Шопо
Коментиран от #5
06:21 28.08.2020
2 Критично мислещ
Коментиран от #6, #10
06:25 28.08.2020
3 ГРАД КОЗЛОДУЙ
06:31 28.08.2020
4 АНОНИМЕН
Моля!
Да излезе светата троица да каже кога ще е края на света! Пак!
Коментиран от #9
06:49 28.08.2020
5 Иди в чужбина
До коментар #1 от "Шопо":
Изучи се и се върни да покажеш ниво.06:51 28.08.2020
6 Така
До коментар #2 от "Критично мислещ":
Просто цялата история около Covid е измислица, за да се държи стадото в кошаратаКоментиран от #12
06:51 28.08.2020
7 Жоро
06:53 28.08.2020
8 Странно
Имало е сезонни грипни епидемии със заболеваемост над 30% и смъртност над 10%, пак от същата рискова група, но тогава нямахте далавера да ни плашите.
Коментиран от #20, #22
06:55 28.08.2020
9 Дълбоко Виждащ
До коментар #4 от "АНОНИМЕН":
Силно изгладнял лъв и няколко тигъра са изпуснати от частен зоопарк,около резиденция бояна!вероятно са навлезли и в землището на власта!06:56 28.08.2020
10 Мога да обясня
До коментар #2 от "Критично мислещ":
.... то пък едни протести ...07:05 28.08.2020
11 АНОНИМЕН
Коментиран от #14
07:07 28.08.2020
12 Този коментар е премахнат от модератор.
13 Наистина,
До коментар #12 от "Просто":
А,ти като по-остър,я ни светни,от кога щезапочваме да мрем яко/яко да мрем,защото
вече от няколко месеца сме в очакване ??????
07:16 28.08.2020
14 Дълбоко Виждащ
До коментар #11 от "АНОНИМЕН":
СГига сте ги коментирали тез.......безмислено е!..Не можете им запуши устата и с..кола....доводи!!Да се пробваме на 2ри и дай Бог да успеем!Харесвате ми,овладяхте техниката на % и сега може да се борите успешно и с Най-големият бандит–William hill!07:20 28.08.2020
15 Емо
Гербаджийчтета ... страх ли ви е .... а?
07:28 28.08.2020
16 следете цифрите
08:43 28.08.2020
17 изводи
Коментиран от #18
08:45 28.08.2020
18 Дълбоко Виждащ
До коментар #17 от "изводи":
Някой казва ли от Какво умират, САмотни хора на над 80г?????Колко инфаркта има в бг през така страшната пандемия в бг????Знаете ли че повечето починали в болници ако ги пишат Ковид имат Безплатно болнично погребение???Ще лъсне лъжата и ще го отнесът много лекари!,дано да са само тези ,които ни затвориха с КППта!08:57 28.08.2020
19 Гост
09:08 28.08.2020
20 Не мога да се съглася с процентите
До коментар #8 от "Странно":
Все още мисля, че не могат да бъдат сметнати на базата на информацията в медиите. Какво получавате като разделите съобщения за вчера брой положителни резултати на броя на направените вчера тестове? Според мен нищо. Защото тези резултати (157бр.) са от тестовете направени ПРЕДИ вчера - от 24 до 48 ч. са необходими.09:27 28.08.2020
21 Процентите от тестовете
Коментиран от #23
09:44 28.08.2020
22 Процентите от тестовете - P.S. към #20 и
До коментар #8 от "Странно":
Та от такава гледна точка питам - как изчислихте 2 %?!09:47 28.08.2020
23 Дълбоко Виждащ
До коментар #21 от "Процентите от тестовете":
не Грешите!Още по точно е броят на Оздравелите в болница да се разделят на всички направени тестове,но понеже трудно ще им хванем края-Затова вземате вирусоносителите и ги делите на брой тестове-получава се 4,057%,или 4процента и 057 от процента,ако вземем Оздравелите и ги разделим на брой тестове се получава 2,816%!това е незначително малко и трябва много въображение да направиш ПАНДЕМИЯ от тези %-ти!Ако има няколко починали от един Генотип показват две неща!Едното е некачествена здравна помощ,а другото е липса на генотипен Късмет,а може и двете!Процентите по горе Ви показват това Нещо тук с всеки ден намалява!Следете ги вече Вие,аз се готвя за 2ри!Коментиран от #24
10:14 28.08.2020
24 С каква
До коментар #23 от "Дълбоко Виждащ":
цел да деля броя на оздравелите в болница на всички направени тестове? Какво би ми казал един такъв резултат?Дали болестта е с висок процент смъртност ли? Между другото, за обявяването на пандемия ме са важни само резултатите от България :)Коментиран от #25, #26
10:46 28.08.2020
25 Дълбоко Виждащ
До коментар #24 от "С каква":
Приемаме,че само Заболяли влизат в Болница и делим на Брой тестове-Кое не е ясно?По правилно е от всички които са в болница!Предполагам,че за да оздравееш значи си бил болен!12:00 28.08.2020
26 Дълбоко Виждащ
До коментар #24 от "С каква":
Така се разкриват не само смъртност ,а И вирулентност на вирусът и много други и е най правилно за да се избегне проблем Време Тестове!На тази основа направете графика на движение на Нещото в бг! И я поместете заедно с графиките на другите евро страни и ще видите,несъстоятелност в приказките на Щабът и тези около щаба!Не напразно отдавна говоря-ТЕ Лъжат криейки се зад Титлите си дадени от бг власт за да Блокират реалното мислене у гражданите чрез вменяване на Страх! Това ,че казват Вирус не е Прецизно!Виждам интересувате се може да откриете зад различните комбинации много интересни Изводи!Коментиран от #27, #29
12:19 28.08.2020
27 Хм...можем да си
До коментар #26 от "Дълбоко Виждащ":
изчисляваме всякакви отношения, с които цифри си пожелаем, ама, ако не го правим само ей така за спорта, е добре да има цел/смисъл. Не виждам логика в това, с цел разкриване на степента на вирулентност, да се взимат само пациентите в болниците, било то болни или вече оздравели. Хора с леки симптоми или без симптоми също могат да предадат вируса на други, които да се разболеят по-сериозно. А и тези в болниците, поне на теория са "изолирани", т.е. потенциално не са толкова голям риск, тъй като имат и по-ограничен контакт с други хора.12:32 28.08.2020
28 За избягване на
Коментиран от #30
12:53 28.08.2020
29 По отношение на Щаба
До коментар #26 от "Дълбоко Виждащ":
И тези от Щаба, и Мангъров имат титлите си от едно и също място. Лично за мен реакцията на Щаба беше по-понятна/адекватна в създалата се ситуация от тази на Мангъров. Определено нямам предвид издаваните и важащи "от ден до пладне" заповеди на тогавашния "здравен" министър, който с икономическото си образование реагираше сякаш е брокер на Уолстрийт.Коментиран от #31
13:02 28.08.2020
30 Дълбоко Виждащ
До коментар #28 от "За избягване на":
В Русия смятат така както виждаме да дават данни в бг.Руснаците ги Уважавам и като Шахматисти и Като човеци,но това не значи ,че няма по прецизен и точен метод за Анализ!Съвсем правилна е мисълта ви че тези тестове се бавят достатъчно време за да не може да се статистира в реално време!Затова направете първото Брой вирусоносители и брой тестове!Ако имате нерви да направите диаграма от 1ви ден до днес ще имате по точен поглед за движение на нещото от това което ни се дава всеки ден!За мен е по правилно да не се гледа вирусоносители а само Оздравели,но това не значи че съм на прав път!13:10 28.08.2020
31 Дълбоко Виждащ
До коментар #29 от "По отношение на Щаба":
Не съм съгласен заради насаждания Тенденциозно страх сред Огромната част от хората, които се прекланят пред звания и титли тези Ан-блок са за Затворът!13:38 28.08.2020
32 Дълбоко Виждащ
Коментиран от #33, #34
13:47 28.08.2020
33 Ако Ви е интересно,
До коментар #32 от "Дълбоко Виждащ":
прочетете CV- то на публикувания отвреме-навреме тук "експерт в областта на нац. сигурност" г-н Николай Слатински. Любопитен е преходът между това, което завършва и това, което преподава.Коментиран от #36
14:28 28.08.2020
34 Относно Мангъров
До коментар #32 от "Дълбоко Виждащ":
Ще уважат мнението Ви, но това не означава,.че се съгласявам с него.14:31 28.08.2020
35 Относно Мангъров (2)
14:53 28.08.2020
36 Дълбоко Виждащ
До коментар #33 от "Ако Ви е интересно,":
ченгета и психология на доносникът никога не са предизвиквали желание да ги анализирам!Такива се старая всячески да избягвам!Има типаж-хора,които робувайки на Слабостите си ще извадят всякакви доводи за да ги защитят,вместо да ги признаят пред себе си и да ги Изкоренят!Колкото до ЕКспертите...НЕ Ги Винете-това е взето от ГЕрмания...Там за ..какво ли не има-Експерт! Те са Готини хора-немците,две войни сме загубили с тях...направо сме си братя,но са толкова стриктни та са чак-педантични!На тема Експерт..Там имам такива случки,ако ги събера ...Английския хумор ряпа да яде!За Разлика от бг,там Уважават,когато Покажеш че...Го можеш,докато тук Никога не признават,че някой е наистина ЕКСПЕРТ Дори да има тапия за такъв!Коментиран от #37, #38
16:01 28.08.2020
37 Е, че то при нас
До коментар #36 от "Дълбоко Виждащ":
каквато и тапия да е, винаги може и ще бъде поставена под съмнение. Причини за съмнение обикновено има, както и доказателства за това. В Германия често сте става Експерт след дългогодишно следване и практически опит. В България - след посещаването на 1-2 курса/семинара. ;)17:06 28.08.2020
38 Но и с експертите
До коментар #36 от "Дълбоко Виждащ":
е като с докторите. Тапията не е толкова важна, ако не е подплатена от призвание и интерес към това, с което се занимаваш.Коментиран от #39
17:09 28.08.2020
39 Дълбоко Виждащ
До коментар #38 от "Но и с експертите":
Така е-две мнения няма!17:54 28.08.2020