Това ли е най-черният сценарий на Ковид кризата у нас? "Това, което се случва в момента, бих го сравнил с това, което имахме през март-април. Тогава имахме достатъчно заразени и като погледнем броя на починалите хора, той е върхът. Имаме много голям пик на починали от неизвестно какво. Там става дума за прикриване на реални данни", каза математикът от БАН проф. Огнян Кунчев.
Той припомни, че през този период имаше около 15-16 хиляди починали.
"И само част от тях са обявени като Ковид-19. От март месец миналата година до октомври имаме 40 000, които са починали. От тях досега са обявени 23 700 за починали от коронавирус. А останалите от какво са починали? Една част от тях са починали от други заболявания, не са ходили на лекар и т.н, но другата част? Почти сигурно, че също са починали от Ковид-19. Значи сметката е малко по-различна. Когато и да се въведе локдаун - все ще е навреме", допълни проф. Кунчев в ефира на Bulgaria ON AIR. По думите му изборите действат много нездравословно на българския народ.
"Когато се направи сериозен локдаун, статистиката тръгва надолу. А ако го нямаше - щяха да починат 17 000 души повече. "Зеленият сертификат" също е форма на слаб локдаун. Не мисля, че ще имаме спад, защото мерките не се спазват. Хората в градския транспорт си ходят без маски. Те за вечни ли се считат? Над 4-5 хиляди болни се "произвеждат" всеки ден и те са със симптоми. А без симптоми са поне около 15 хиляди. В Индия март месец беше същото - Делта вариант, предизборни борби, големи събрания, спортни мероприятия и тогава беше изключителен бум. Имаха огромна смъртност, кислород не им стигаше", подчерта математикът.
Според него може да се стигне до 6 000 заразени на ден. Кислородът в болниците в България също е на критично ниво. А болниците казват, че никога не са ползвали толкова много кислород.
"Това трябва да е подсъдно. В държави като Германия и Англия спокойно могат да те осъдят. Това ми прилича на преди 1000 години - Богомилство, безвремие, бездържавие, но в крайна сметка страда народът. А ако имаме едно число на официално регистрираните от Ковид-19 нека да го умножим по 5. Ако имаме около 5-6 хиляди случая днес - умножете го по 3, ще получите 18 000 броя на заразени дневно, което е доста нормално. Китай публикува пълно изследване и разбраха, че 80% от всичките, които са се заразявали, изобщо не са знаели", добави проф. Огнян Кунчев. Той смята, че заради Делта варианта два пъти по-често се влиза в реанимация.
"В Германия също има силно антиваксърско движение, правеха се много демонстрации, но в крайна сметка има над 60% ваксинирани. При нас нямаше кой знае какви демонстрации, но народът не е имунизиран. Тези хора, които се заразяват днес, ще починат след 20-30 дни. Така че не си правете сметката, че ще сложите локдаун и те ще спрат да умират. И след изборите ще имаме черни статистики", категоричен е експертът.
Според изчисленията му ще има средно по 170 починали на ден.
"От броя на хората, които в момента са болни, имаме 8 000 в болница. Имаме 700 души, които са в интензивни отделения. Имаме над 100 хиляди, които са активни случаи. Другите още се чудят дали да се лекуват, как да се лекуват. Изкарах вируса след ваксинация, преболедувах го сравнително леко", посочи математикът от БАН.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Последния Софиянец
Коментиран от #15, #27, #74
22:07 03.11.2021
2 копи пейст
Информирано съгласие за извършване на ваксинация срещу COVID-19
І. Долуподписаният ……………………………………………………….,
(трите имена)
ЕГН: ………………………., лична карта № ……………….., издадена на ………….. от ………………………
Адрес:……………………………………………………………………………………….…………………………………………………………………………………….
В лично качество или в качеството си на родител/настойник или попечител на лицето (ненужното се зачертава):
• …………………………………………………………………………………..
(трите имена на лицето)
Заявявам че:
1. съм запознат с ползите от ваксината срещу COVID-19 …………………………… (вписва се търговското име на ваксината), рисковете от заболяването и неговите усложнения; показанията, начина на приложение, противопоказанията, взаимодействието с други лекарствени продукти и очакваните нежелани лекарствени реакции на прилагания биопродукт;
2. уведомен съм, че при възникване на нежелани реакции след ваксинация следва да съобщя за появата им по всяко време на медицински специалисти или на Изпълнителната агенция по лекарствата чрез попълване на електронен формуляр за съобщаване на нежелани лекарствени реакции от немедицински лица, достъпен на следния линк:==============формуляр-за-съобщаване-на-нежелани-лекарствени-реакции-от-немедицински-лица.
3. съм съгласен да ми бъде/да бъде (ненужното се зачертава) приложена ваксина срещу COVID-19 ………… (вписва се търговското име на ваксината).
дата: …………… 1. ………………………….
гр. ……………… (подпис на лицето)
Коментиран от #11, #36, #103
22:07 03.11.2021
3 Д р Вирхов
Коментиран от #9
22:08 03.11.2021
4 Майна
Коментиран от #12
22:08 03.11.2021
5 Поредното
22:09 03.11.2021
6 КовидманЯк
22:10 03.11.2021
7 За малко тук
Не бре, пич, точно те знаят че са тук за малко! Маскираните мечтаят за вечен живот.
Коментиран от #55
22:10 03.11.2021
8 14796
22:11 03.11.2021
9 Този коментар е премахнат от модератор.
10 gosho
22:13 03.11.2021
11 Гост
До коментар #2 от "копи пейст":
Аз специално по т. 1 с нищо не съм запознат!Би ме учудило, ако има такъв, вкл. лекар! Нека да напише с какво точно е "запознат" и кой го е запознал! Т. 2 - от кои точно медицински специалисти да се потърси помощ - координати, телефони и т.н.! А тоя "математик" не спира да дрънка глупости...
22:15 03.11.2021
12 файзерчо
До коментар #4 от "Майна":
В главата ти! Милиарди са ваксинирани вече. Ако ваксините бяха такива отрови за каквито ги изкарвате, цялата планета щеше да вони на трупове.Коментиран от #17, #23, #24, #41
22:15 03.11.2021
13 кофе бабоне
До коментар #9 от "копи пейст":
Кого лъжеш бе?За такива изказвания се ходи на гости при чичо ти Ставри!22:16 03.11.2021
14 00014
22:16 03.11.2021
15 Ти мразиш всеки по умен от теб
До коментар #1 от "Последния Софиянец":
Чудя се има ли някой дето да обичаш....22:18 03.11.2021
16 Майна
Коментиран от #21, #28
22:20 03.11.2021
17 Този коментар е премахнат от модератор.
18 Делта+
Коментиран от #34
22:22 03.11.2021
19 Антон
Коментиран от #30
22:23 03.11.2021
20 Госあ
Коментиран от #25
22:23 03.11.2021
21 Не се страхувай
До коментар #16 от "Майна":
Никой не иска да те убива. Ковидът върши тази работа доста добре 😂😂😂22:23 03.11.2021
22 Перо
22:24 03.11.2021
23 Бросс
До коментар #12 от "файзерчо":
Ваксините действат,като отрова за плъхове-със забавено,за да не се изплашат останалите:)Коментиран от #76
22:25 03.11.2021
24 Модерното
До коментар #12 от "файзерчо":
Само ти ли не си разбрал, че днес пациента е печалба. Това е бизнес, и то адски голям.Този бизнес няма изгода да убие печалбата си, а напротив -да я абонира за стоката, от ваксини и лекарства които произвежда.
Коментиран от #32
22:26 03.11.2021
25 Перо
До коментар #20 от "Госあ":
Смъртните случаи не са от Ковид,а от усложненията на придружаващите заболявания! Т.е. Смъртта идва НЕ ОТ Ковид,а С Ковид! Шефът на асоциацията на патоанатомите го потвърди! Освен това БГ заемаше първо място в света по смъртност,преди пандемията!Коментиран от #37
22:29 03.11.2021
26 Майна
Коментиран от #105
22:30 03.11.2021
27 Този коментар е премахнат от модератор.
28 Зълю
До коментар #16 от "Майна":
И тоя се пише мъж, страх го е от една инжекция, чехльо!22:32 03.11.2021
29 fake news
До коментар #9 от "копи пейст":
Cпрeтe дa гoвoритe глупocти c цeл тoтaлнo дa oбъркaтe бългaритe и в крaйнa cмeткa дa ги ocтaвитe нa вируca. Вcичкo нaпиcaнo се отнася зa вируca, a нe зa вaкcинитe. Вceки мoжe caм дa нaмeри oригинaлa "Hоst Сеll аnd SАRS-СоV-2-Аssосiаtеd Mоlесulаr Struсturеs аnd Fасtоrs аs Pоtеntiаl Thеrаpеutiс Tаrgеts" и дa прeвeдe c Gооglе Trаnslаtоr.Коментиран от #38, #49
22:33 03.11.2021
30 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #19 от "Антон":
Ако кажат ...за кунчев.. отиде им многомесъчния труд да прилъжат някой да се разпише и да го боцнат...после им все тая...за боцнатия!те имат заповед подпратена с хартиени знаци да боцнат!Коментиран от #47
22:35 03.11.2021
31 ВаксърА
22:35 03.11.2021
32 файзерчо
До коментар #24 от "Модерното":
Това ми е ясно много отдавна. Ковида е бизнес. Ковида е новия грип. Бизнеса с грипни ваксини не вървеше и направиха по-опасен грип. Или участваш в схемата или вероятноста да свършиш в гробищата ще се увеличава с всеки следващ щам.22:36 03.11.2021
33 Госあ
До коментар #9 от "копи пейст":
Нуклеокапсидните или N протеини имат NLS сигнал. Спайк протеина поне това няма. Има прион подобни участъци, но не и NLS. Освен това, дори да е така и дори да не използва NLS, като има такива изключения, то и оригинален вирусен протеин при инфекцията би го правил. Въпреки че аз си имам мнение, че спациотемпоралното стлабяне на вирусните частици предотвратяват в някаква степен поразиите, които би нанесъл свободен такъв протеин. Мнението ми изобщо е 100% негативно срещу рнковите и векторни ваксини, при положение че има конвенционални и протеинови, но някои неща се преувеличават. mdpi е едно от издателствата, които презирам - платено и с нисък филтър.22:37 03.11.2021
34 Госあ
До коментар #18 от "Делта+":
Могат и да го направят, но първи го направиха ОАЕ с китайските деактивирани ваксини. Деца се ваксинират с деактивирани ваксини отдавна.22:39 03.11.2021
35 Някой
22:40 03.11.2021
36 ЕВРО НЮЗ
До коментар #2 от "копи пейст":
Браво..... Но не виждам да има поле за подпис и на Ковидар Професорите че се ваксаш по тяхна принуда22:40 03.11.2021
37 Госあ
До коментар #25 от "Перо":
Щом това те успокоява при нашето болно население. Има логика, в държавите с добро здравеопазване и здравен статус като Япония и Скандинавските страни наистина смъртните случаи не са много,а пък си имаше заразени. Предполагам и от лечението, де.22:42 03.11.2021
38 Готвача
До коментар #29 от "fake news":
Е как ще спира ?! Нали за това му се плаща !22:42 03.11.2021
39 кунчев ли е
22:42 03.11.2021
40 1520
22:44 03.11.2021
41 Шмайзерчо
До коментар #12 от "файзерчо":
Ама що не дават китайски ваксини, че хамериканските ще ми скапят 5 жито, щото всичките рутери са Китайски22:46 03.11.2021
42 Някой си
Къде е?
Интубиран в интензивното с ковид?
22:48 03.11.2021
43 1520
22:51 03.11.2021
44 Цедка
Коментиран от #77
22:52 03.11.2021
45 Алф
22:54 03.11.2021
46 Нормален
Коментиран от #50
22:54 03.11.2021
47 Зъл
До коментар #30 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
Ей какво си ти лубе от една инжекция те е стеах, ама така е то като си под чехъл!22:55 03.11.2021
48 М Илиев
На луди ни правите . На луди . Ама я не съм на 14 , помня. А и лошо нещо съм учил . История му се вика. Не сме толква късопаметни бе
Коментиран от #52
22:55 03.11.2021
49 ИМПЕРИАЛИСТ
До коментар #29 от "fake news":
Явнo някoй нe чeтe прeдупрeждeниeтo...Вcякa oт вaкcинитe e изгрaдeнa нa бaзaтa нa вируca...Oт eднa cтрaнa ce рeпрecирaт хoрaтa c лoкдaун, тecтoвe, ceртификaти зa дa ce избeгнe рaзпрocтрaнeниeтo, a пък cъщeврeмeннo ги бoцкaт c вируca зa "здрaвe"...22:55 03.11.2021
50 3456
До коментар #46 от "Нормален":
Само ликдаун за кауните!22:56 03.11.2021
51 Госあ
До коментар #9 от "копи пейст":
Оууу статията е добра !!! Разбира се в mdpi има и добри статии. Даммм, ето още едно изключение от NLS…както казах и при вирусната инфекция се случва същото нещо, АМА КВО МЕ БОЛИ !!! Аз не съм заразен !!! Са ше ти кажат, че нема проблеми, щото само на мястото на инжектиране влизали в мускулните клетки препаратите, ама япончетата показаха, че навсякъде става таа работа…Коментиран от #54, #57, #59
22:57 03.11.2021
52 Зъл
До коментар #48 от "М Илиев":
Виж статистиката, двойно е скочила съртността, ама явно ти е трудно или много те мързи да потърсиш.22:58 03.11.2021
53 Иван
22:59 03.11.2021
54 Зъл
До коментар #51 от "Госあ":
Колко са ваксинирани в Япония, я кажи?Коментиран от #56
22:59 03.11.2021
55 Нещата от живота
До коментар #7 от "За малко тук":
Много добре представи нещата, но лошото е, че много хора не искат да разберат това. Хубава вечер, желая.23:02 03.11.2021
56 Госあ
До коментар #54 от "Зъл":
Ще ти кажа, че върнаха 150млн дози модерна. Как ти звучи, М ? И подписаха договор с Новавакс за протеинова ваксина.Коментиран от #58
23:03 03.11.2021
57 Госあ
До коментар #51 от "Госあ":
Продължавайки напред, спайкчето влиза в гонадите (прекурсорите на зрелите полови клетки, визирам сперматозоидите в случая) които се делят с двеста и праи мазало в репаративната система….лошо… много лошоКоментиран от #60
23:07 03.11.2021
58 Зъл
До коментар #56 от "Госあ":
Колко са ваксинираните там, вдички четохме за производствения бъг на модерна?Коментиран от #64
23:08 03.11.2021
59 Госあ
До коментар #51 от "Госあ":
Всъщност, разликата е тази че дори да съм заразен, вируса няма рецептор за бъдещите ми сперматозоиди, а тея боклуци, влизат абсолютно навсякъде !Коментиран от #62, #65
23:10 03.11.2021
60 Зъл
До коментар #57 от "Госあ":
Ввно не знаеш, 190 022 071 можеш ли дс си представиш това колко е?Коментиран от #61
23:11 03.11.2021
61 Зъл
До коментар #60 от "Зъл":
Поставени ваксини са това!23:11 03.11.2021
62 Госあ
До коментар #59 от "Госあ":
Та затова може би и Швеция, Норвегия и Финландия преустановиха също ваксинирането с модерна….🤔Коментиран от #71
23:13 03.11.2021
63 Майна
И това да не говорим за масовата истерия, която се развихря сред самите Нови Нормални… например родителите, които се редят на опашка, за да направят децата си ненужно „ваксинирани“ и след това се втурнаха в спешното отделение с „напълно управляем миокардит“.
23:14 03.11.2021
64 Госあ
До коментар #58 от "Зъл":
Всъщност, откакто съвсем наскоро стартираха тази кампания, заразените и смъртните им случаи се увеличиха 💁 факт 😉Коментиран от #66
23:14 03.11.2021
65 Зъл
До коментар #59 от "Госあ":
Я стига глупости, познато семейство и двамата с по две дози от рнк ваксини, ще стават родители скоро, тея ги разправяй на 18-се годишните!23:14 03.11.2021
66 Зъл
До коментар #64 от "Госあ":
Дай факти и числа и линкове?Иначе другото е празни приказки измишльотини
Коментиран от #70
23:16 03.11.2021
67 Майна
Повечето от тях са достигнали тази граница. Те изпълниха своята роля, изпълниха заповедите, носеха маски, получиха „ваксинации“ и с удоволствие представят своите „документи за подчинение“ на всеки, който поиска да ги види. Сега те искат да се върнат към „нормалното“. Но не могат, защото… е, заради нас.
Вижте, GloboCap не може да им позволи да се върнат към „нормалното“ (т.е. новата тоталитарна версия на „нормално“), докато всеки (т.е. всеки, който има значение) не се подложи на „ваксиниране“ и не се разхожда със сканиран сертификат за идеологическо съответствие в техните смартфони
Коментиран от #68
23:18 03.11.2021
68 Зъл
До коментар #67 от "Майна":
Майна, я кажи сега защо те е страх от инжекция, мъж ли си ти?Стига си пействал некакви брътвежи на някой напушен!
Коментиран от #99
23:21 03.11.2021
69 Майна
Те са изправени пред нарастващ бунт на работническата класа . Милиони хора в страни по целия свят протестират по улиците, организират стачки, излизания, „боледувания“ и нарастват други форми на опозиция.
23:22 03.11.2021
70 Госあ
До коментар #66 от "Зъл":
Измишльотина е амеро-швабската пропаганда за тея експериментални боклуци. И когато швабата започне да ме поучава колко съм бил глупав, че отказвам скапания им евтин препарат (евтин за производство, но на пазара е най скъп) да вземе да разсъждава защо има двадесет и пет пъти повече смъртни случая на глава от населението от Южна Корея, например !Коментиран от #75
23:23 03.11.2021
71 Зъл
До коментар #62 от "Госあ":
Знам те че си за спутника, ама дърво!Няма скоро да я одобрят, само караш някой и друг да ти повярва и да почине горкия човечец, има избор като не щеш рнк, ето ти на янсен, астра, а модерна пак я реабилитираха!
Коментиран от #73, #78
23:25 03.11.2021
72 Майна
Не, GloboCap няма друг избор в този момент, освен да пусне на воля с всяко оръжие в своя арсенал - с изключение на пълен деспотизъм, който не може да разгърне, без да се самоунищожи - и да се надяваме, че най-накрая ще се счупим, ще преклоним коляното и ще се молим за милост.
Не знам какво точно имат предвид, но определено не го очаквам с нетърпение. Вече съм доста изморен, както е. Доколкото разбирам, много от вас също. Ако въобще помага, може би го погледнете по този начин. Не е нужно да поемаме битката пред тях. Всичко, което трябва да направим, е да не се предадем, да устоим на предстоящата обсада и да стигнем до април.
23:25 03.11.2021
73 Зъл
До коментар #71 от "Зъл":
Те самите руснаци не се ваксинират с тяхната, а търсят западните, ри си седнал да я рекламираш, ясно е че ти плащат за това ама малко съвест, колко народ трябва да измре?23:26 03.11.2021
74 1239
До коментар #1 от "Последния Софиянец":
Колко си жалък ако знаеш...23:27 03.11.2021
75 Зъл
До коментар #70 от "Госあ":
Хаха, да добре, а колкоса в Русия смъртните случаи? Скоро и руснаците като румънците ще си карат болните в Германия, издишате руски тролчета!23:29 03.11.2021
76 Да, така е
До коментар #23 от "Бросс":
Действат доста по-бавно от самият ковид, който те свършва за месец 😂😂😂😂23:30 03.11.2021
77 Цедка
До коментар #44 от "Цедка":
Навремето, като писах, Радан да не влиза в съглашателство с Борисов, нямаше кой да ме послуша, още не може да се съвземат от грешката! Та сега като ви написах по-горе, Вие ще сте си виновни!23:36 03.11.2021
78 Госあ
До коментар #71 от "Зъл":
Да се надяваме, че хората на турците от Германия са изрязали една част от спайка, което да намали този му ефект, но май са го изпраскали целия. Не знам. Знам със сигурност обаче, че участъка, който предизвиква клетъчен стрес и клетъчна смърт си стои. А като си спомня само швабите как развиваха теориите си за грешния дизайн на Астра Зенека и че това било причината за толкова тромбози…. смешници. Не трябваше да се захващат с пропаганда срещу китайците, обаче 😂 Ще ги направят на пух и прах 😂Коментиран от #79, #80
23:37 03.11.2021
79 Госあ
До коментар #78 от "Госあ":
Наскоро китайците пуснаха една статия в основния Нейчър (големия Нейчър) за деактивираните ваксини (не споменават производител, но то се знае) с най точните и нови методи - сингъл сел ареней сек и т.н. Много хубава статия. Както си трябва. Да не земат само да чопкат ваксината на шахин, че тогава… 😂Коментиран от #81
23:45 03.11.2021
80 Зъл
До коментар #78 от "Госあ":
Мен не ме убеждавай, китайските са по-добри от руските но предпочитам да не си вкарвам целия вирус в тялото, а да ти кажа моя случай, има доста като мен се оказа, след прекарване на корона, сравнително леко, 000 антитела, 3 теста през месец след 3 тия месец, след ваксина от тези от които ти се страхуваш, 97 единици неутрализиращи антитела, така че малко по-леко с пропагандата за антиваксърство, има хора които от опит са научили нещата!Коментиран от #82, #91, #93
23:46 03.11.2021
81 Зъл
До коментар #79 от "Госあ":
Те китайците и отричат че са го изтървали вируса от лаб, но доста капацитети си казаха че е изкуствен, и друга тема за размисъл, що не надоха такъв вой от сзо за причия и свинския грип, а за този още беше предимно в китай и направиха олелия, та на китайците не им вярвай много, те само съсстеоги, ама много строги локдауни го задържат вируса. Съгласен ли си стехния подход?Коментиран от #88
23:51 03.11.2021
82 Госあ
До коментар #80 от "Зъл":
Точно със сингъл сел ареней сека показаха, че освен неутрализиращи антитела има и клетъчен имунитет и деактивираните ваксини показват отговор сходен със прекаралите вируса. Та в тази връзка, хората бяха предупредили при някои хора с определени заболявания да бъде подходено по внимателно. И това при цялата отчетена огромна разлика в страничните ефекти между конвенционалните и тея ваксини !!! Иначе, мен не ме убеждавай, че имунитета при преболедували е по слаб отколкото при тези ваксини. Такъв случай в цялата история на медицината - няма ! И определено е по добре да си вкараш скопен вирус в тялото отколкото шипов протеин в клетките !Коментиран от #83
23:55 03.11.2021
83 Зъл
До коментар #82 от "Госあ":
При мен и истинския не проработи, са не говорим за скопен, та ти мен не ме обеждавай, аз съм потърпевшия и не не си измислям!Има хора по същия начин реагират на хепатита, но май няма смисъл, ти си знаеш опорката!
00:00 04.11.2021
84 12345
00:00 04.11.2021
85 Госあ
До коментар #9 от "копи пейст":
Мерсаж за инфото ;) Евроатлантиците така или иначе се пишат големи християни, след ваксина да ходят да палят по една свещичка да не се окажат печеливши от тотото 😂00:01 04.11.2021
86 Hoho Boho
Прикриват колко много ваксинирани са починали от Ковид...
Но истината рано или късно излиза на яве, благодарение на такива като него....
00:02 04.11.2021
87 Провинция
Коментиран от #89
00:15 04.11.2021
88 Госあ
До коментар #81 от "Зъл":
Абсолютно съм съгласен с техния подход ! Тия сертификати са поредната бюрократична полюция. Мониторинга и ваксинацията със сертификат или без е все тая. И между другото, тия “бързи” тестове срещу единичен антиген за спайка съвсем неточни станаха след всичките му мутации. Относно строгите локдауни в Китай, вътрешния им беше през първата вълна, след това оставиха само границите си затворени, а вътре всичко е отворено, но при засилен мониторинг. Тоест държат клъстерно разпространение, а не дифузно. Сам виждаш, че хващат огнище дори от десетина, затварят четири милионен град, тестват ги за няколко дена и го отварят. Така е и в Австралия и Нова Зеландия и Южна Корея и Япония. Е нема препълнени футболни стадиони като европейското, ама нема и пълни болници с ваксинирани.00:17 04.11.2021
89 Госあ
До коментар #87 от "Провинция":
Искаш да кажеш, че погребенията са нереални ? Но се броят тестовете и фиктивно се издават смъртни актове ? Интересно…Коментиран от #90
00:19 04.11.2021
90 Провинция
До коментар #89 от "Госあ":
Интересното е друго - къде точно прочете такова нещо и чудно как първо коментираш, без явно да си прочел и вникнал изобщо? Пиша бавно, защото явно стопляш трудно : ако човек получи инсулт, но освен всичко друго има и положителен ковид тест, пък за жалост вземе, че умре въпреки лечението, защото от инсулт се умира, то в националния регистър този човек е регистриран като починал от ковид, а не от инсулт. Вече рядко се умира от друго. Схващаш ли? Ако не, проблемът е твой.Коментиран от #92, #102
00:32 04.11.2021
91 Белара
До коментар #80 от "Зъл":
Добре си почнал с тестовете, сега продължи, през три месеца, с кръвни изследвания, д димер, туморни маркери, репродуктивни показатели, и ако след няколко години си ОК, то тогава говори, че знаеш нещата от опит. Да си жив и здрав!00:38 04.11.2021
92 Белара
До коментар #90 от "Провинция":
И още мисля, че всички с грипоподобни симптоми, които се изследват, излизат положителни за Ковид. Абе, къде е грипът?! Най-вероятно в болниците, поне половината са с грип, но уплашени да не умрат! Лошото е, че това се дирижира политически и ще се опитат да наложат зеления сертификат като задължителен и част от новите ни документи за самоличност(вероятно дигитални).01:03 04.11.2021
93 Daniel Georgiev
До коментар #80 от "Зъл":
Приятел,ти като си го изкарал и след това си се ваксинирал с тези 97 единици до кога мислиш,че всичко е под контрол за теб?направи си тест след 3 месеца и направо тръгвай за нова игла на успокоението,че иначе никва не я вършиш…докарай работата докрай.И още - въпрос.До момента няма абсолютно никакви гаранции за който и препарат да е,че е на 100% действащ или безвреден,дори обратното,айде да не си натякваме 1 на друг кой колко е зле.Нашето семейство сме решили да не се ваксинираме,всички работим с хора ежедневно и най вече с пари,без предпазни средства.Или сме супер късметлии цялата рода или сме имунизирани по природа,ти как мислиш?01:20 04.11.2021
94 Нане
01:32 04.11.2021
95 Този коментар е премахнат от модератор.
96 Стефан
02:02 04.11.2021
97 Фаро
03:13 04.11.2021
98 Ццц
04:42 04.11.2021
99 Тва е
До коментар #68 от "Зъл":
Коцето от Възраждане. Напушен е от мерак да стане поне депутатин, ако не президентче.06:21 04.11.2021
100 Сейр
Ами драги сънародници ,за и против,особено тия говорещи за разни вакси,разбрахте ли ,че от два дни,МЗ на Великобритания,тихомълком премахна Ковид,като причина за респираторно заболяване?
Четете и търсете инфо ,а не само пари за едно или друго постване.Нямат ,инглетата изолиран вирус.Точка.
08:03 04.11.2021
101 Сейр
Ако някой знае ,моля,да ми обясни.
08:07 04.11.2021
102 Госあ
До коментар #90 от "Провинция":
Интересното е, че точно това казваш омбре. При положение че ти си казва, че смъртните случаи по време на вълните са се увеличили драстично спрямо предходни месеци и години. Какъв извод да си направя на писанията ти бе “умнико” ?08:47 04.11.2021
103 Щанс
До коментар #2 от "копи пейст":
Еха, колко мило звучи т.2 , освен в случай, че преждевременно вземеш, че "отлетиш".... и пропуснеш тази възможностКоментиран от #104
08:52 04.11.2021
104 Госあ
До коментар #103 от "Щанс":
Шанса наистина е малък, но е шанс ! Както писах, същото нещо става и при естествена инфекция, но аз се надявам да не я прекарвам. Освен това, този процес (повреда на репаративните механизми) е опасен за делящи се клетки, затова дадох и сперматозоидите си като пример. А и вируса наистина няма достъп до тях, за разлика от рнк ваксините. Абе много хазарт има в тия т.нар. ваксини. А аз не харасвам хазарта.09:03 04.11.2021
105 Вуйна
До коментар #26 от "Майна":
Това се знае, но умишлено се подминава и неглижира. Попочина на щрауса - с главата в пясъка09:18 04.11.2021