Отидете към основна версия

8 714 20

Запознайте се с Peugeot Rifter

  • peugeot-
  • rifter

Peugeot Rifter е проектиран на база на платформата EMP2. Подложена на специфични разработки в задната част в полза на модулността и товара, тя осигурява на Peugeot Rifter съчетание на комфорт и пътно поведение на ниво, което е доста високо в този сегмент.

Пътното поведение е подсигурено от предно окачване тип Pseudo MacPherson и задно окачване с деформируема напречна греда. За да предложат усещане на пътя, подобаващо на претенциите на марката, окачването и кормилното управление се възползват от специфични настройки.

Peugeot i-Cockpit, високата позиция на шофиране и радиусът на завой от 10,9 м осигуряват пъргавина и много добро управление за истинско удоволствие от шофирането. По-големият просвет позволява управляемост по всякакви терени според желанията.

Най-авантюристичните водачи могат да излязат извън асфалта, като изберат функцията Advanced Grip Control (Усъвършенстван контрол на сцеплението). Системата подобрява контрола на сцеплението чрез непрекъснато въздействие върху колелата.

Тя работи в комбинация с функцията Hill Assist Descent Control (Помощ при спускане по наклон), която поддържа автоматично оптимална скорост по стръмни склонове. Версия със задвижване на 4-те колела, разработена съвместно с партньора на Peugeot Dangel, се предлага като опция.

Двигатели
От бензиновите двигатели се предлагат два варианта на двигателя 1.2 PureTech:
PureTech 130 к.с. S&S с 8-степенна автоматична скоростна кутия / EAT8 (ще бъде наличен през 2019 г.)
PureTech 110 к.с. S&S с 5-степенна механична скоростна кутия, наличен също и във версия с много нисък разход на гориво.
Двигателите PureTech 130 включват филтър за твърди частици за намаляване на емисиите на частици.

От дизеловите двигатели се предлагат три варианта на мощност на двигателя 1.5 BlueHDi:
BlueHDi 130 к.с. S&S с 6-степенна механична или 8-степенна автоматична скоростна кутия / EAT8
BlueHDi 110 к.с. с 5-степенна механична скоростна кутия, наличен също и във версия S&S с много нисък разход на гориво
BlueHDi 75 к.с., с 5-степенна механична скоростна кутия
Всички дизелови двигатели са оборудвани с филтър за твърди частици и система за селективна каталитична редукция. Тази технология позволява контрол на емисиите от момента на стартиране на двигателя и без да изисква добавка за филтъра за твърди частици.

Rifter ще направи световния си дебют на Автомобилния салон в Женева 2018 и ще излезе в продажба в цял свят още през септември. Той се произвежда в заводите във Виго (Испания) и Мангуале (Португалия).

Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини