Peugeot Rifter е проектиран на база на платформата EMP2. Подложена на специфични разработки в задната част в полза на модулността и товара, тя осигурява на Peugeot Rifter съчетание на комфорт и пътно поведение на ниво, което е доста високо в този сегмент.
Пътното поведение е подсигурено от предно окачване тип Pseudo MacPherson и задно окачване с деформируема напречна греда. За да предложат усещане на пътя, подобаващо на претенциите на марката, окачването и кормилното управление се възползват от специфични настройки.
Peugeot i-Cockpit, високата позиция на шофиране и радиусът на завой от 10,9 м осигуряват пъргавина и много добро управление за истинско удоволствие от шофирането. По-големият просвет позволява управляемост по всякакви терени според желанията.
Най-авантюристичните водачи могат да излязат извън асфалта, като изберат функцията Advanced Grip Control (Усъвършенстван контрол на сцеплението). Системата подобрява контрола на сцеплението чрез непрекъснато въздействие върху колелата.
Тя работи в комбинация с функцията Hill Assist Descent Control (Помощ при спускане по наклон), която поддържа автоматично оптимална скорост по стръмни склонове. Версия със задвижване на 4-те колела, разработена съвместно с партньора на Peugeot Dangel, се предлага като опция.
Двигатели
От бензиновите двигатели се предлагат два варианта на двигателя 1.2 PureTech:
PureTech 130 к.с. S&S с 8-степенна автоматична скоростна кутия / EAT8 (ще бъде наличен през 2019 г.)
PureTech 110 к.с. S&S с 5-степенна механична скоростна кутия, наличен също и във версия с много нисък разход на гориво.
Двигателите PureTech 130 включват филтър за твърди частици за намаляване на емисиите на частици.
От дизеловите двигатели се предлагат три варианта на мощност на двигателя 1.5 BlueHDi:
BlueHDi 130 к.с. S&S с 6-степенна механична или 8-степенна автоматична скоростна кутия / EAT8
BlueHDi 110 к.с. с 5-степенна механична скоростна кутия, наличен също и във версия S&S с много нисък разход на гориво
BlueHDi 75 к.с., с 5-степенна механична скоростна кутия
Всички дизелови двигатели са оборудвани с филтър за твърди частици и система за селективна каталитична редукция. Тази технология позволява контрол на емисиите от момента на стартиране на двигателя и без да изисква добавка за филтъра за твърди частици.
Rifter ще направи световния си дебют на Автомобилния салон в Женева 2018 и ще излезе в продажба в цял свят още през септември. Той се произвежда в заводите във Виго (Испания) и Мангуале (Португалия).
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Реститутка
Коментиран от #20
11:53 21.02.2018
2 ikem
Коментиран от #3, #4, #9
12:19 21.02.2018
3 гост
До коментар #2 от "ikem":
Пежо/Ситроен и Рено/Нисан са колите с най-добро съотношение цена-качестово. Пежо е по-скъпо, но и с много новаторски, модерни и качествени решения както в интериора, така и при екстериора. Не е случайност, че БМВ кооперира с ПСА, а Мерцедес с Рено. За под 40х.лв няма друго СУВ, което може да си купите и то да е подходящо за семейството, удобно и съвременно.12:51 21.02.2018
4 Реститутка
До коментар #2 от "ikem":
Защото след 5 год си купих Мерцедес CLC... Да не съм длъжна доживот да карам една и съща кола? Егати логиката;Коментиран от #7
13:49 21.02.2018
5 Jack Bauer
14:31 21.02.2018
6 СССР
НЕНОРМАЛНИ ФРАНЦУЗИ!
ДА ВЗЕМАТ ДА РАЗГЛЕДАТ УАЗ 452 БУХАНКА!
Е ТОВА Е АВТОМОБИЛ!
Коментиран от #18
15:21 21.02.2018
7 ikem
До коментар #4 от "Реститутка":
Ако си супер доволен от един продукт и си останал безкрайно доволен, както ти казваш ( машина,автомобил и т.н.) ЛОГИКАТА е да се итересуваш и закупиш следващия или друг модел на същата фирма или компания,това е принципа на тех. еволюция, само силните и наистина добрите оцеляват.Пежо не се продават в едни от най-технически развитите държави.Защо ли ? Аз не познавам някой с френска кола,който после пак да си е купил френска.Със сигурност има шепа хора ,но аз не мога да се сетя за такъв човек.Коментиран от #10
15:39 21.02.2018
8 Шилинга
16:48 21.02.2018
9 Язе
До коментар #2 от "ikem":
Защото жената я е карала вече 10год.Ти си карай ботура на 20 години и се кефкай още 20год.и след това ще разбереш,че през цялото време си карал"най Убавата"кочина на 40години.Коментиран от #11
18:37 21.02.2018
10 Язе
До коментар #7 от "ikem":
Кажи кои са технически развитите страни да разберем и ние.Аз имах френска кола,след това си купих пак френска и следващата ще е отново френска.Цена качество аналог при другите трудно ще намериш.Поради много причини можеш да смениш марката.Навремето ми трябваше ван поради нуждата от място за децата и багажа свързан с тях.Сега пораснаха и нямам нужда от толкова място и минах на седан.Коментиран от #12
18:43 21.02.2018
11 ikem
До коментар #9 от "Язе":
Ко каза,ко ? Я се пробвай пак !19:12 21.02.2018
12 ikem
До коментар #10 от "Язе":
"Кажи кои са технически развитите страни да разберем и ние "- САЩ,Канада ( дори "Лада има оредставителство там ) ,Япония, Австралия,Ю.Корея .Доволен ?
"Аз имах френска кола,след това си купих пак френска и следващата ще е отново френска."
- Никога не съм твърдял, че маз.хистите са се свършили на този свят.
- Никога не говори за качество на френска кола,такова няма.
Коментиран от #14, #16
19:19 21.02.2018
13 Френска кола
Досега съм робувам на марки марки вече не
20:49 21.02.2018
14 Язе
До коментар #12 от "ikem":
Прекия конкурент на моята кола (немски)дори аутобилд признаха,че е доста по ненадежден.Доволен ли си?Какво е по различно отколкото при немските?За качество говориш?Около мен има доста с други марки(не френски)и ако това е качество ще се гръмна.Такова нещо като тяхното няма как да си причиня.Всички коли се чупят,няма вечни.21:50 21.02.2018
15 Радо
21:51 21.02.2018
16 Язе
До коментар #12 от "ikem":
- САЩ,Канада ( дори "Лада има оредставителство там ) ,Япония, Австралия,Ю.Корея .Доволен ?Колко неща ползваш направени в САЩ,Канада,Австралия,Ю.Корея?Такива на практика поти няма-Made in China да ти говори нещо?За Япония не пиша защото моята кола си присъства не техния пазар.Доволен?
Никога не съм твърдял, че маз.хистите са се свършили на този свят.
И аз така твърдя.Познат си взе немско и при обслужването даде още 50% от цената на колата за ремонт.Сега кара обслужен 15год.кош на почти на цената на моята.И аз твърдя,че мазохисти винаги ще има.
Никога не говори за качество на френска кола,такова няма.
Смени кварталния майстор,тия сме ги слушали много.
22:03 21.02.2018
17 ikem
22:24 21.02.2018
18 Учуден
До коментар #6 от "СССР":
Буханката е супер герой!!!60годишната буханка е любимият автомобил на младите хора в Япония!!!
11:05 22.02.2018
19 факт
20:24 22.02.2018
20 реститут
До коментар #1 от "Реститутка":
да се запознаем тогава..щом имате различни апартаменти.
16:47 23.02.2018