Отидете към основна версия

13 352 100

V8 с 560 коня за обновеното RS6

  • audi-
  • rs6

Audi представи официално новото поколение на суперкомбито RS6 Avant за моделната 2014-а. Както стана известно още преди месеци, вместо 5.0-литров V10 с два турбокомпресора, 580 к.с. и 650 Нм под предния вече ще се монтира 4.0-литров TFSI, познат от S8 и Bentley Continental.



В новата си роля V-образният осмак развива 560 коня в диапазона между 5 700 и 6 700 об/мин, а максимумът на въртящия момент от 700 Нм е на разположение от 1 750 до 5 500 об/мин. Двигателят е снабден със система Cylinder On Demand (COD), която деактивира 4 от цилиндрите в режими на слабо натоварване и ниска скорост за снижаване на разхода на гориво.



Новата RS-шестица има осемстепенна трансмисия Tiptronic и фирмена система за постоянно задвижване на четирите колела quattro с векторно разпределение на въртящия момент.



Инголщадското суперкомби ускорява до 100 км/ч за 3.9 секунди - с половин секунда по-бързо от досегашния 10-цилиндров модел, 4 десети от секундата по-бързо от седана BMW M5 и едва 0.2 секунди по-бавно от последното Lamborghini Gallardo LP560-4.



Купувачите на RS6 Avant ще могат да избират между три варианта на максималната скорост. Стандартната модификация има ограничител на 250 км/ч. Опционалният пакет Dynamic вдига тавана на 280 км/ч, а който си доплати за Dynamic Plus, може да разчита на 305 км/ч.



RS6 Avant и дълго пет метра без 21 мм и побира до 1 680 литра багаж. Автомобилът е олекнал със 100 кг в сравнение с 10-цилиндровия модел, главно благодарение на по-щедрото използване на алуминий. От авиационния метал са изработени 20% от каросерията.



Диетата се отразява добре не само на управляемостта и динамиката, а и на разхода на гориво. От Audi твърдят, че обновеният RS6 Avant харчи с цели 40% по-малко от предшественика си. Средният разход по каталог е 9.8 л/100 км.



Немското суперкомби има нови настройки на ходовата част и пневматично окачване. Срещу допълнително заплащане може да се монтира спортно окачване със стоманени пружини и система за динамичен контрол на возията (Dynamic Ride Control, DRC). Стабилизиращата програма има режим Sport, който позволява пълното й изключване.



За обуздаването на суперкомбито се грижат 390-милиметрови дискове и шестбутални апарати. Като опция се предлагат въглеродно-керамични дискове с диаметър 420 мм. За да го отличат от S6, от Quattro GmbH са облекли RS6 Avant в различен аеродинамичен пакет. Характерните раздути калници приютяват 20-цолови ковани джанти, а срещу още пари - колела с диаметър 21 цола.



Продажбите на Audi RS6 Avant стартират през лятото на следващата година. Моделът ще стъпи първо на британския пазар. Базовата цена е 77 000 евро.

Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини