Lamborghini представи актуализирано лого като част от обновената си корпоративна идентичност, която ще бъде изобразена не само в цифровите платформи, но и върху автомобилите. Преработеното лого се отличава с малко по-широк шрифт "Lamborghini", като черното и бялото са запазени като основни цветове, символизиращи идентичността на марката, а жълтото и новият златен нюанс служат като акцентни цветове. Интересно е, че Lamborghini планира да използва легендарния бик без щит единствено на своя уебсайт и в платформите на социалните медии.
Актуализираното лого е описано като постигащо "минимална, но смела" естетика, отразяваща дизайнерския език на марката, използван в нейните суперавтомобили и SUV. Като част от Audi Group заедно с Bentley, Ducati и Italdesign, Lamborghini си сътрудничи с дизайнерския екип за разработване на нови емблеми за онлайн употреба. Твърди се, че обновеният шрифт отдава почит на ъгловатите дизайнерски елементи на автомобилите на Lamborghini. очаква се обновеното лого да украси не само предстоящия заместник на Huracan и плъгин хибрида Urus, но и флагмана Revuelto V12 и предстоящия EV модел, планиран за 2028 г., предвещан от концепцията Lanzador.
Въпреки предизвикателствата, породени от пандемията, Lamborghini отбеляза рекордни продажби през 2023 г., като за първи път надхвърли 10 000 единици с 10 112 доставени автомобила. Търсенето остава високо, като Huracan и настоящият Urus вече са разпродадени до края на производството, а новите поръчки за Revuelto не са планирани за доставка до 2026 г.