Кабриолетите на базата на спортни автомобили се харчат далеч по-слабо от купетата и производителите знаят добре това. Купувачите на подобни возила избягват откритите версии заради по-високото тегло и намалената структурна здравина, която следва от трансформацията.
Именно недостатъци са причината в Nissan изобщо да не разглеждат възможността за открита версия на всемогъщия GT-R. Калифорнийската компания Newport Convertible Engineering (NCE) обаче смята, че купувачи за Годзила с гюрук няма да липсват.
Ателието е известно с купе и кабрио версиите си на Porsche Cayenne, Range Rover, Cadillac ATS и куп други. Засега от NCE предлагат само виртуален тунинг на GT-R в разновидности с и без издутини зад главите на водача и пасажера, а при заявен интерес имат готовност да "скалпират" всяка Годзила.