Кабриолетите на базата на спортни автомобили се харчат далеч по-слабо от купетата и производителите знаят добре това. Купувачите на подобни возила избягват откритите версии заради по-високото тегло и намалената структурна здравина, която следва от трансформацията.
Именно недостатъци са причината в Nissan изобщо да не разглеждат възможността за открита версия на всемогъщия GT-R. Калифорнийската компания Newport Convertible Engineering (NCE) обаче смята, че купувачи за Годзила с гюрук няма да липсват.
Ателието е известно с купе и кабрио версиите си на Porsche Cayenne, Range Rover, Cadillac ATS и куп други. Засега от NCE предлагат само виртуален тунинг на GT-R в разновидности с и без издутини зад главите на водача и пасажера, а при заявен интерес имат готовност да "скалпират" всяка Годзила.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Кольо Фильов
Всеки, който разбира от кабриолети знае че са в пъти по-здрави структурно а не с "намалената структурна здравина"
Коментиран от #4, #5
11:50 25.02.2014
2 Shmeker
11:55 25.02.2014
3 Кико Пламенов
12:50 25.02.2014
4 Стефан Никодимов
До коментар #1 от "Кольо Фильов":
Голям си разбирач17:25 25.02.2014
5 Споок Армин
До коментар #1 от "Кольо Фильов":
Значи според теб ново купе GT-R ако струва 70000$ , кабриото ще е 140000$ до 210000$..............10:11 26.02.2014