Ски зона Банско влиза в историята, като първата в която се спира използването на пластмасови изделия за еднократна употреба. Това обявено днес на специална пресконференция от концесионера на ски зоната "Юлен".
Пластмасовите бутилки в заведенията вече ще бъдат заменени със стъклени, а чашите за кафе с картонени. Чиниите за хранене ще са материал, който може да се разгражда на 100 %. Сламките и бъркалки ще са от бамбук.
"Всички тези промени са част от екологичната стратегия на "Юлен" АД. Още от 2012-а година в ски зоната сме въвели система за разделно събиране на отпадъците. Сега ние сме твърдо решени да се включим в световната битка с пластмасата“, коментира Радослав Дурчов от "Юлен". Той разкри, че само от началото на годината в зоната са събрани и предадени над 1,3 тона пластмасови отпадъци. "Целта ни е тези вредни отпадъци да бъдат максимално намалени и за това ги спираме от употреба", разказа Дурчов.
В курорта вече има на разположение и контейнери за разделно събиране на отпадъците с ясно означение. "Използването на стъклен амбалаж ще ни увеличи разходите, но ние сме категорични, че си заслужава, заради битката с пластмасата, коментираха още от "Юлен".
Ски зоната с нова програма за лоялни клиенти
Нова програма за лоялни клиенти стартира в Банско от зимния сезон 2018 / 2019 - Bansko Loyalty Club, обяви Атанас Малеев от "Юлен" на днешната пресконференция. Целта е концесионерът на ски зоната да бъде лоялен към клиентите, които от години предпочитат да карат ски или сноуборд в най-добрия зимен курорт на Балканите.
"Програмата за лоялни клиенти е насочена към онези любители на зимните спортове, които закупуват сезонни карти. Всеки може да се възползва от нея, като предимствата за лоялните клиенти се увеличават с всяка изминала година. Програмата включва три вида карти - Silver, Gold и Platinum, коментира още Малеев. Всички бонуси, които клиентите могат да използват са написани в сайта www.basnkoski.com.
"Програмата влиза в сила от изминалия ски сезон - ако сте притежавали сезонна карта за лифтовете през 2017/2018 и закупите отново такава за ски сезон 2018/2019, тя вече ще е Silver Card и Вие ще можете да се възползвате от всички привилегии, които ви осигурява тя. Чрез тази нова програма Юлен АД иска да се отблагодари на своите лоялни клиенти и да направи престоят им в ски зоната и в Банско още по-приятен", допълни още Малеев.
Пенсионерите над 75 години ще карат за 1 лев в Банско
Пенсионерите, които са на възраст над 75 години и са решили да посетят ски курорт №1 ще могат да го направят срещу дневна карта от 1 лев. Новината обяви Иван Обрейков, маркетинг директор на "Юлен" АД. Децата до 7 години също ще продължат да ползват дневни карти от 1 лев. На същата цена от тази година ще са и картите за инвалиди. Продължава промоцията на сезонните карти. До края на ноември цената е 1300 лв за възрастни. Пенсионери, студенти и ученици ще могат да си купят сезонна карта за 1200 лева, а за деца от 7 до 12 годишна възраст (включително) по време на намалението картата ще струва 1100 лева. Картите се продават на касите на Юлен АД и в магазина на Maxsport в София. Сезонната карта осигурява на притежателя ѝ VIP-достъп до кабината и други предимства в ски курорт №1 на Балканите.
Банско и още 7 курорта са с шест приза от Световните ски награди
Със спечелването на приза ски курорт №1 на България Банско се нареди до още 7 големи ски дестинации, които имат пълен комплект от 6 поредни приза от Световните ски награди, коментира на срещата с медиите Иван Обрейков, маркетинг директор на "Юлен" АД. "Компания ни правят домакинът Кицбюел – най-емблематичният зимен център в Австрия, разположеният най-високо в Европа френски Вал Торенс, който за 5-и път ликува и с голямата награда за №1 на планетата, германският символ на Световната купа Гармиш-Партенкирхен, перлата в руската корона Роза Хутор, на чиито писти се проведе олимпиадата в Сочи през 2014 г., шведският Оре – домакин на предстоящото световно първенство по ски, норвежкият Трисил, чийто герб се състои от 2 щеки, както и фамозният американски Диър Вали, заяви още Обрейков.
„Кемпински Гранд Арена Банско“ с пети приз
Изключително сме горди и щастливи, че тази година за пети път "Кемпински хотел Гранд Арена Банско" получи приза Ски хотел №1 на България, коментира на пресконференцията Виолета Милушева, директор "Маркетинг и продажби" на 5-звездната перла. Освен този трофей хотелът има още няколко престижни отличия през годината. Кемпински Банско бе избран за "Най-добър хотел в България" на Световните туристически награди. След мабащна реновация на спа центъра и пускането на най-добрите термални съоръжение в България хотелът бе отличен с приза "Най-добър спа център в хотел в България" от Световните спа награди. "Радваме се, че печелим наградата отново в тандем със ски курорт Банско, защото това спомага за имиджа, както на града и ски зоната така и на "Кемпински Гранд хотел", а и на България, като предпочитано място за луксозно ски преживяване и атрактивна ски дестинация, където водещото е високо качество на много атрактивна цена, коментира още Милушева.