"Хотел в Китен ни взе пари за резервации, а след това ги отмени. Сега чакаме със седмици да ни върнат парите, за да си запазим места другаде". Това разказа пред TrafficNews възмутен софиянец, който смята да търси реабилитация за провалената му ваканция.
Христо Димов си запазил стая за семейството в четиризвездния " Китен бийч" още преди месец за 20 август. Пратил 600 лева по банков път. Преди три дни обаче му се обадили, че резервацията отпада, но ще му върнат парите като му дойде реда, защото и други чакали.
TrafficNews потърси за коментар управата на хотела. От там обясниха, че крайният срок за връщане на парите е краят на август. Признаха също, че много резервации са отпаднали и затова разплащането с отпратените туристи било "малко сложно".
Екипът ни научи също, че причината за създалата се ситуация е смяна на собствениците на хотела.
Поредното разочарование за родни туристи, решили да изберат родното Черноморие, идва само броени дни след скандала в Слънчев бряг, където управителят на хотел "Премиум" Иван Тодоров се опита да ритне и изгони туристки от Израел, които разказаха за скандала пред всички телевизии в родината си.