Гражданският кандидат за кмет на София Мая Манолова мълча 30 секунди в предаването "Референдум" по БНТ в знак на солидарност към другия граждански кандидат Борис Бонев, който не беше допуснат до участие в този формат на предаването. Манолова заяви, че и тя не може да участва като граждански кандидат в другото прездаване на БНТ - "Панорама".
„Мисля, че никой от тук присъстващите партийни кандидати не би имал против Борис Бонев да участва. Освен писани правила, има и неписани закони и не е справедливо партийните кандидати да са облагодетелствани за сметка на гражданските", заяви Манолова в началото на предаването, в което участваха още Йорданка Фавдъкова /ГЕРБ/, Ангел Джамбазки /ВМРО/ и Борислав Игнатов /Демократична България/.
Ето резюме от участието на Манолова в предаването:
Видеонаблюдението до този момент не е помогнало да се разкрият вандалите, които два пъти разряха шатрите ми пред НДК и лепят стикери по колите на хората. Видеонаблюдение да, но и реално разкриване на престъпленията. Похарчиха се милиони за видеонаблюдение, особено за българското председателство. 3 000 камери в София не е малко, но доколко са ефективни и доколко служат за разкриването на престъпления.
Опитите за въвеждане на чуждестранен борд на Топлофикация е част от опита за приватизация на дружеството.
Аз съм предложила въвеждането на безплатни билети за градския транспорт в дните, в които има най-голямо замърсяване на въздуха.
На хората им омръзна да бъдат обсебвани зелените пространства в града, на тях им писна за децата им да няма детска градина, писна им от надменната администрация и посегателствата върху публичните пари. София беше първият похитен град, надявам се да и стане първият свободен град, заяви Мая Манолова.
Повечето обществени поръчки на Столична община приличат на "свирен мач", участникът, който ще победи, е предварително ясен.
Анализът показва, че автобусите, трамваите, тролеите, които са закупувани, са в обществени поръчки, в които има по един участник. Повече от странна е последната обществена поръчка - още със самото ѝ задание. За довеждащ транспорт в големите квартали, представете си един Люлин, са заложени изисквания за 9-местни електро мини автобуси. Нещо повече - условията са написани по начин, който предопределя печелившия участник.