България е готова с рекламния си клип за предстоящия туристически сезон. Според режисьора и политически PR – Нидал Алгари, клипът няма ясна таргет група, която цели да привлече.
"България си е много красива. Малко ме притеснява дали тези картички ще привлекат туристи. Към кой таргет е насочен клипът? Хубави кадри, но няма отличителното, че това е българско. Със сигурност не можем да търсим световни имена. Ще привлечем средната група“, заяви в "България сутрин" Нидал Алгафари.
"Със сигурност може да се рекламира повече и много по-добре. Дали този клип ще се полза от тур агенции, дали ще се пуска по други телевизии, световни, но така общо към всички няма да се получи", допълни още Алгафари в ефира на Bulgaria ON AIR.
И призна, че отдавна не посещава родното Черноморие.
"Аз ходя на едно и също място вече 20 г. Не е България, защото ги няма тези сергии тип "Илиянци". Ходихме по нашето Черноморие, сблъсках се с джебчиите, автоджамбазите, лошата храна. И те ме отказаха да ходя на нашето Черноморие. И този клип мен няма да ме върне по нашето Черноморие“, категоричен бе Алгафари.
И допълни, че страхът от коронавируса кара хората да бъдат по-предпазливи и да ще решават за почивките си в последния момент.