"При такъв инцидент има различни версии и причини. Техниката на пилотиране трябва да се поддържа непрекъснато, много е важно какво е било времето, понякога в смутена атмосфера самолетът не може да издържи, важна е също добрата поддръжка на самолета, техническото състояние трябва да е перфектно". Това каза в предаването "Денят на живо" по Нова нюз авиоинструкторът кап. Иван Марков.
Той допълни, че е възможна и летателна грешка, която може да се случи и на най-опитния пилот.
За него, за да се минимизират те, е нужно редовно летене.
"Пилотът е пилот, когато лети, това важи за ВВС и гражданската авиация", категоричен бе авиоинструкторът.
Кап. Марков информира, че в развитите във военно отношение страни, включително и Русия, пилотите правят по 120-150 часа нальот на година.