Mitsubishi представи най-новия си кросоувър

18 Септември, 2025 11:51 3 249 4

  • mitsubishi-
  • eclipse-
  • cross-
  • ev-
  • renault-
  • scenic

Eclipse Cross EV е базира на Renault Scenic E-Tech

Mitsubishi представи най-новия си кросоувър - 1

Mitsubishi предстасви Eclipse Cross – изцяло нов електрически SUV, проектиран за европейския пазар. Автомобилът не е оригинален дизайн на Mitsubishi, а е най-новият продукт, произлязъл от съюза с Renault, базиран в голяма степен на Renault Scenic E-Tech. Това партньорство е довело до създаването на Colt/Clio, ASX/Captur и Grandis/Symbioz, което означава, че Mitsubishi вече има повече преименувани модели на Renault, отколкото свои собствени автомобили в Европа.

Mitsubishi представи най-новия си кросоувър

Макар че новият Eclipse Cross е основно преименувано Renault, Mitsubishi е положила целенасочени усилия да го отличи. Няколко панела на каросерията, включително капакът, решетката и броните, са променени, въпреки че профилът на автомобила все още разкрива общата им идентичност. Той разполага и с нови 19- или 20-цолови джанти и метална облицовка на последната колонка. В интериора дизайнът е директно пренесен от Renault, с двойна екранна конфигурация с 31,2 см цифров инструментален панел и вертикален 30,5 см сензорен екран. Mitsubishi обаче е добавила свои нови опции за тапицерия и облегалки, като по-високите модели предлагат панорамен покрив, който използва електрохроматичен филм за регулиране на прозрачността на стъклото с натискане на бутон.

Mitsubishi представи най-новия си кросоувър

Новият Eclipse Cross е изграден на платформата CMF-EV и се задвижва от предно монтиран електромотор с мощност 215 к.с. (160 kW) и въртящ момент 300 Нм. Това му осигурява ускорение от 0 до 100 км/ч за 8,4 секунди и максимална скорост от 170 км/ч. Версията с голям пробег е оборудвана с 87-kWh батерия, която поддържа бързо зареждане с до 150 kW DC и има WLTP пробег от 600 километра. Mitsubishi планира да пусне и модел със среден пробег по-късно през 2026 г., който ще използва с очакваното по-малка батерия от 60 kWh и ще предлага пробег от около 420 километра. Производството на автомобила е планирано да започне през четвъртото тримесечие на тази година в завода на Renault в Дуе, Франция.


Поставете оценка:
Оценка 2.4 от 22 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Оня с коня

    8 6 Отговор
    Омръзнаха ми вече тези СУФ-ове и всики ми изглеждат еднакво, само емблемата различна. Искам си класически седан или купе. Време е да се извади добре забравеното старо и да стане новото рекламирано. ;-)))

    Коментиран от #2

  • 2 авто фен

    2 1 Отговор

    До коментар #1 от "Оня с коня":

    Да, купето е красив автомобил, седана е скучен за пенсионери, но купето е красиво, харесвам и хечбек и лифтбек.
  • 3 мхм

    4 0 Отговор
    Едни и същи коли с различни черупки от различни производители. Къде остана истинската разработка на коли. Вместо да се напънат да направят издръжлива и безопасна батерия с много цикли на зареждане и висока енергийна плътност, всички са се фокусирали върху таблета вътре и колко светлинки ще има отпред и отзад на колата. Да оптимизират поне разходите и да направят 5 модела в масово производство с добро качество и ниска цена, не 5 модела в 100 вариации за всяка дъщерна марка и всяка от тях се продава в по 30000 броя годишно.
  • 4 сектант

    0 0 Отговор
    Рено