Last news in Fakti

5 Август, 2014 10:20 14 409 15

С 466 км/ч

  • venom gt-
  • venom f5-
  • hennessey-
  • хиперкар-
  • рекорд за скорост

Новата модификация на хиперкара Venom GT, която е дело на американската компания Hennessey, ще може да развива умопомрачаваща скорост. Версията ще получи приставката F5 към моделното си име и ще бъде представена пред публика през 2015 година.

Скоростта, която ще може да развива Venom F5, ще е 466 км/ч. За целта суперколата на Hennessey ще се оборудва със седемлитров V-образен осемцилиндров агрегат с два турбокомпресора. Моторът е същият, който се монтира на предшественика GT, но е форсиран от 1 244 до 1 400 конски сили.

Ще припомним, че през февруари тази година Venom GT постави нов рекорд за скорост като достигна 435.3 км/ч. Сега с F5 американците се подготвят да подобрят собствения си рекорд. Двигателят на F5 ще работи съвместно с шестстепенна механична трансмисия от т.нар. секвенциален тип.

От компанията разказаха, че първоначалната идея била новия хиперкар да се оборудва с автоматична скоростна кутия с два съединителя, но заради максимално снижаване на общото тегло на автомобила, конструкторите са се отказали от автомата.

Въпреки усилията на инженерите от Hennessey обаче наследникът на GT ще е по-тежък от него. По предварителни данни теглото на F5 ще се увеличи с 56 килограма спрямо това на версията GT и в крайна сметка ще достигне до 1 300 килограма.

От предшественика си F5 ще се отличава и с леко видоизменена форма на карбоновото купе. По-конкретно различна ще е формата на страничните въздухозаборници, както и тези на предния капак. Освен това колата ще получи нова стабилизираща система, която ще работи с помощта на GPS данни.

Всички тези изменения, които ще доведат до значително по-висока скорост, ще доведат и до повишаване на цената на автомобила. Предварителните данни са, че Venom F5 ще е по-скъп с около $100 000. Така базовата цена на Venom F5 ще стартира от $1.2 млн. Продажбите ще започнат през 2016 година.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Коко Добрев

    3 4 Отговор
    Много добра кола,вчера взехме рентата от село с батко с нея...е, не успяхме да натоварим много,ама поне бързо се придвижихме

    Коментиран от #4, #5

  • 2 Shmeker

    3 2 Отговор
    Повдигнатите пешеходни пътеки са достатъчни да ти струва колкото апартамент ремонта
  • 3 Shmeker

    2 2 Отговор
    Повдигнатите пешеходни пътеки са достатъчни да ти струва колкото апартамент ремонта
  • 4 Мартин Алексиев

    2 4 Отговор

    До коментар #1 от "Коко Добрев":

    И ние сме така..просто правим по няколко курса
  • 5 Стоян Стоянов

    2 3 Отговор

    До коментар #1 от "Коко Добрев":

    е теглич нямате ли си? То това си е задължителна екстра за подобна кола , след това и АГУ-то. Но не ГИ - обикновено газово е достатъчно, да не я разглезваме ;)
    А майтапа настрана: колата е уникална - изглежда супер. Бих бил супер щастлив дори само да мога да я видя на живо. Това (и още няколко модела) са си произведения , а не автомобили. Идеални за изложения - не за ежедневно шофиране.

    Коментиран от #6

  • 6 Кобрата

    2 4 Отговор

    До коментар #5 от "Стоян Стоянов":

    Те по-новите работят само с газов инжекцион.
    На моно инжекциите им мина времето
  • 7 Борис Георгиев

    3 2 Отговор
    Какво разбирате вие от газови инжекциони ... хората си слагат плякалки на въздушните филтри да не им изпърди карантиите и са царе ...
  • 8 Владислав Димитров

    0 3 Отговор
    "От американската компания се надяват, че новата им рожба ще бъде в състояние да подобри рекордните постижения на Venom GT, които са 13.63 секунди за ускорение от 0 до 300 км/ч и 14.51 секунди за това от 0 до 320 км/ч."
    Даже Бугатти Вейрон, Корвет-ЗР1 и Авентадор не са способни на това, да не говорим за разни Поршета и ГТР-и.

    Коментиран от #11

  • 9 Пламен Пепелов

    0 2 Отговор
    е па кто го видим на живо, тогава ще си говорим кой на кво е способен, за ся като я гледам май е само на компютър , на всичкото отгоре Узад прилича съвсем "малко" на Макларън
  • 10 Симеон Тасев

    1 4 Отговор
  • 11 PIRANHA

    0 2 Отговор

    До коментар #8 от "Владислав Димитров":

    Разни Поршета и ГТ-Ри дето струват 1/6-та от цената на това са доказали много пред погледа на най-големите в бранша! Заслужили са уважението на всеки един хейтър дори така да го кажем! С кола за 1.200 000 всеки може, въпроса е с кола за под 200 000 да се мериш с големите, за мен това е гений

    Коментиран от #13

  • 12 Dian Marinov

    1 0 Отговор
    абе и тои ще кара с 30 в софия
    с 466 има спирачен път 600 метра :)
    от НДК сметнете до къде:)
  • 13 Владислав Димитров

    0 0 Отговор

    До коментар #11 от "PIRANHA":

    Говоря за скорост, а не за цени !
  • 14 PIRANHA

    0 0 Отговор
    Говориш за скорост и слагаш ГТ-Р и Порше в списъка, ми да ти кажа че от Драг Таймс имат тунингован ГТ-Р който ще изяде тоя американски боклук и цената му пак ще е по-ниска от въпросния рекордьор...
  • 15 PIRANHA

    0 0 Отговор
    При това рекордьор, който не е официално записан като такъв от Гинес нали?