Last news in Fakti

15 Септември, 2014 09:45 9 431 48

Bugatti Veyron vs Lamborghini Aventador vs McLaren MP4 12C vs Lexus LFA

  • bugatti veyron-
  • lamborghini aventador-
  • lexus lfa-
  • драг
Един интересен епизод на Head 2 Head показва каква е разликата в линейно ускорение на едни от най-расовите суперкари в света. Големият отсъстващ тук е марката Ferrari, но въпреки това един срещу друг се изправят флагманите на Bugatti, Lamborghini, McLaren и опитващият да се намести сред големите Lexus.
 
Различни по цилиндри двигатели, с различна мощ и разположение, както и с различни задвижващи колела (без предно, естествено). Всички обаче претендиращи да са много бързи. Дали вездесъщият Veyron отново ще постави всички на колене и логичното подреждане ще се запази или пък ще има изненади, вижте.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Shakata

    5 9 Отговор
    Вейрона няма кой да го бие. VW е концерна, който единствен може да направи подобен автомобил. Колкото и да се пънат останалите, винаги ще са зад него. А пък тези от Лекус къде са тръгнали да мерят сили с големите, не ми е ясно.

    Коментиран от #2, #6, #9, #10, #11

  • 2 drdrdr

    2 2 Отговор

    До коментар #1 от "Shakata":

    Тия от Лексус не мерят, мерят тия от Head 2 Head.
  • 3 ?????????

    3 1 Отговор
    Това видео е доста старо, даже ми се струва, че вече сте го публикували и преди?
  • 4 Веско

    4 1 Отговор
    Вчера на Кондофрей имаше 10 копи по-бързи от тези :)

    Коментиран от #22

  • 5 nikito_blend

    2 4 Отговор
    Shakata, много си ограничен. Да си видял представител на Lexus на пистата ? А ако бяха докарали Koenigsegg One:1, Veyrona щеше да му диша прахта.

    Коментиран от #7

  • 6 Dude

    2 4 Отговор

    До коментар #1 от "Shakata":

    Shakata ти си поредния промит, неинформиран мозак.... VAG произвежда много читави неща в момента но точно това Buggati остаря и бива наказвано от P1, La Ferrari и One:1. Това са 3 модела на коли, които са не само по бързи в права линия но и като се появят завои.
  • 7 Dump

    0 3 Отговор

    До коментар #5 от "nikito_blend":

    Незнам дали шаката е ограничен, но ти явно си, защото представител на Лексус има. Пише го дори и в заглавието.
  • 8 xaxaxa

    3 4 Отговор
    леле, как още не се е появил някой турбо-разбирач да ни каже как ако имаше един нисан щеше да ги накаже всичките тея коло, пък колко е евтин да знаеш....
  • 9 Дошo

    2 5 Отговор

    До коментар #1 от "Shakata":

    Вейрона като тръгне по завоите и отзад LFA ще му присветва да се свие, че го бави.

    Коментиран от #18

  • 10 Дошo

    2 4 Отговор

    До коментар #1 от "Shakata":

    Виж къде е LFA на Нюрбургринг и къде Авентадора и тогава дрънкай.
    На хипопотама Вейрон ВАГените ги е срам да му кажат времето там
  • 11 Дошo

    4 5 Отговор

    До коментар #1 от "Shakata":

    Виж къде е LFA на Нюрбургринг и къде Авентадора и тогава дрънкай.
    На хипопотама Вейрон ВАГените ги е срам да му кажат времето там
  • 12 Симеон Тасев

    0 2 Отговор
  • 13 Име:

    4 1 Отговор
    LFA може да е най-бавен на драг, но на писта със повече завои нещата силно ще се променят сравнение с което и да е тежко ламбо... Освен това звука му е........

    Коментиран от #16

  • 14 Kibik

    7 0 Отговор
    Линейното ускорение е само един от показателите на спортен автомобил. Лекото тегло, добрите спирачки и отличното поведение в завой ме кефят повече

    Коментиран от #17

  • 15 Кобрата

    6 1 Отговор
    Ламбото как набира само...и трите марки са хубави.

    Коментиран от #20

  • 16 Maurice

    9 2 Отговор

    До коментар #13 от "Име:":

    Добре де, тук се говори и се тества драг! Никъде не споменават, че Вейрона е по-добър от другите на писта със завои. Освен това Агера, Ле Фекали и Р1 не могат да се мерят на 1/4 миля с 1200 к.с. Суперспорт. Според зависи от конкретната писта, си има подходящи коли. Дали Ла Фекали ще бие по завоите едно Polo R WRC........ на снежната писта в Швеция? Или дали може да бие един картинг с 50к.с. на писта за картинг с 30 метрови прави? Не ставайте смешни. Вейрон не е пистов автомобил и създаването му е нямало тази цел. Колкото до великите пистаци Агера, Р1, 918 и прочие, дали ще държат темпо с една кола от DTM? Всяка една стокова кола е шитня в сравнение с доработените. И стига сте плюли по Вейрон, тъй като с една Корса 1.0 мога да бия всеки хипер кар на пресечена местност по язовири и гори, но това не значи, че ги прави смешни..... каквито сте вие опитвайки се да изтъкнете предимства на другите коли пред Вейрон.

    Коментиран от #28

  • 17 Maurice

    4 1 Отговор

    До коментар #14 от "Kibik":

    Карай си тогава Хондата CRX
  • 18 Maurice

    5 2 Отговор

    До коментар #9 от "Дошo":

    А ако един Radical SR8 LM тръгне след LFA, какво трябва да се случи? Ами ако е Zonda R? Даже новия GT-R наказва яко Лексъса. И какво от това, питам аз и отговор не искам!
  • 19 опонент

    1 1 Отговор
    http://www.youtube.com/watch?v=SIiWhWpzFQQ
    без коментар- физиката е господар навсякъде , тук беше по права линия . ами ако е на спъната писта?? приемете го братя и сестри : има завои навсякъде . както каза някой преди -пагани смазва тлъстия вейрон на пистата. той може би знае и за уестфийлд -една малка количка която можете си зглобите в задния двор къса пагани на писта
    http://www.youtube.com/watch?v=nVL9lAwNaz0
    жалко че вече не правят леки коли...
  • 20 Негрон Джеймс

    6 1 Отговор

    До коментар #15 от "Кобрата":

    Как тактично само игнорира японката. Еваларката.
  • 21 ддд

    1 1 Отговор
    и пак ли изоставахте с програмата, като последните няколко пъти ?
    само питам, за да знам друг път в колко часа да дойда ?
  • 22 ддд

    0 2 Отговор

    До коментар #4 от "Веско":

    и пак ли изоставахте с програмата, като последните няколко пъти ?
    само питам, за да знам друг път в колко часа да дойда ?
  • 23 123,300

    3 1 Отговор
    пак реклама на фолксваген
  • 24 123,300

    2 1 Отговор
    правилно,по пътищата има повече завои от колкото прави ама никой не се замися
  • 25 Нема Бира

    3 1 Отговор
    Със 16 литра Quad Turbo мотор и тухла да сложиш пак ще ги бие всички!!!.... Обаче ме кефи как го прави без никакъв драматизъм..
  • 26 Xterminatorable .

    2 6 Отговор
    Аре бе, пак ли се намери някой за ГТР и писта да говори?! Ше каже човек, че тука пишат най-големите пилоти в автомобилните спортове. Колко от вас господа дървени философи са способни да достигнат време 7:08 на Нюрбургринг?! А колко от вас ще я карат тая кола на пистата?! А колко от вас ше си я купят, било то и нисан с базова цена от 190 000 лева?! Да, тя може да е бърза на завоите, ама това вие ще бъдете на нея също толкова бавни колкото и с Е класа от 90-те. Вие карате сивици, микри и съни-та по 75-90 коня на предните колела. Смешни сте, не се превъзбуждайте. Колите се карат предимно по пътища и магистрали. Там не можеш да си правиш каквото искаш. А пък иначе не съм забелязал някой много, много да се обръща след тоя нисан и да прави голямо впечатление и всъщност не е абсолютно нищо особено, докато всички знаят какво става, ако мине някой McLaren или да не говорим за Вейрон...

    Коментиран от #29, #31, #32, #38

  • 27 straus

    2 1 Отговор
    Искам да видя saleen s7
  • 28 Гошко

    2 2 Отговор

    До коментар #16 от "Maurice":

    16 цилиндъра, а литрите са 8. То ако беше лесно всчики (или поне повечето) щяха да правят такива двигатели и коли. Само радиаторите в тази кола са 15 на брой, всички ръчна изработка.
  • 29 ха ха

    4 1 Отговор

    До коментар #26 от "Xterminatorable .":

    То пък и ти си един голям шофьор,че си взел да оценяваш подир коя кола се обръщали и кой какво време давал на Нюрбургринг.
  • 30 F1.

    5 1 Отговор
    Тъпо сравнение,естествено че по мощна кола ще е по бърза на права линия.
    Макларън и Лексъс ще направят на нищо двата VAG сандъка на писта.Това е истината за една кола не стига да сглобиш два V8 от Ауди за да е бърза на писта.Вейрон е точно това сандък с мощен двигател на който се подиграват на писта дори коли с половината от неговата мощност.

    Коментиран от #34

  • 31 918 болести

    3 1 Отговор

    До коментар #26 от "Xterminatorable .":

    Големия специалист ще ни каже ли къде е Порше,което било много качествено и за това било много скъпо.Сигурно му се счупила някоя щанга при бързия старт и за това не се вижда.;)))
  • 32 Име:

    4 1 Отговор

    До коментар #26 от "Xterminatorable .":

    Не е там работата дали ще я караме с бясна скорост и дали изобщо ще стъпим на пистата. Работата е там че времената на писта определят много по-цялостно една спортна кола. По-бързата кола на писта ще означава че това е колата с по-добър баланс, по-доброто шаси. Това ще е колата която спира, завива и ускорява по-бързо към следващия завои и т.н. Нали се сещаш на голямото прасе вейрона точно кои са му трудните упражнения, които го правят толкова смешно бавен на права линия. Кел файда че може да вдигне 400км/ч и да ускорява направо. Айде сега ти ми кажи къде ще я развиеш тая скорост и на коя писта ще ходиш на драг с него?????

    Коментиран от #33

  • 33 Име:

    4 1 Отговор

    До коментар #32 от "Име:":

    корекция: "...смешно бавен на писта" исках да кажа... Макларъна и LFA са по инженерно добрите автомобили именно защото е много по-трудно да направиш автомобил, който да е бърз на писта, отколкото автомобил чупещ рекорди направо... Сети се за драгстерите, които си ги сглобяват американците в гаражчетата...голям мотор и готово. Да не говорим че тоя 8 литров мотор можеха спокойно да го направят не 1000, а 2000к.с. или не могат?
  • 34 мдае

    0 3 Отговор

    До коментар #30 от "F1.":

    По твойта логика и Porsche 918 е VAG сандък...

    Коментиран от #39

  • 35 Симеон Тасев

    0 0 Отговор
  • 36 Ba7 Rambo

    1 1 Отговор
    Момчетата, дето говорят за писти - че не сте карали по такива е ясно, но поне гледали ли сте другите да го правят? Естествено, че колата, настроена за максимална скорост на правата, ще се представя по-зле в завоите. Вейрон е създаден с единствената цел да развива висока скорост по права линия и достатъчно дълго държи рекорда. Доста опити да го подобрят имаше от всякакви производители, но до момента тази "тухла" е номер 1 по този показател. Ако прочетете малко, ще видите колко време е разработвана колата и колко проблеми са отстранени, за да се достигне тази скорост, така че недейте толкова лековато да говорите за тухли и сандъци - получава се смешно!

    Коментиран от #37

  • 37 brake point

    1 0 Отговор

    До коментар #36 от "Ba7 Rambo":

    Само да ти кажа че в Европа само VAG имат достатъчно дълга писта за тестове над 400 км в час.По някаква случайност не я предоставят на никого за тестове.Сам си отговори защо.
    И сам си отговори къде точно ще използваш уж преимуществото на Вейрон.А на соленото езеро достатъчно коли са показали скорост над неговата без зад гърба им да стоят милиардите на Фолксваген.
    В 99% от случаите в реалния живот се кара по завои а там както казаха хората преди мен LFA и MP412c ще разкъсат два ПЪТИ ПО МОЩНИЯ ВЕЙРОН.

    Коментиран от #43

  • 38 Дошо

    1 0 Отговор

    До коментар #26 от "Xterminatorable .":

    Аз след ГТР винаги се обръщам.Ако е спрял отивам да го огледам.Виж ако видя Галардо примерно го подминавам без да му обръщам внимание.С другите боклуци на ВАГ също постъпвам така.Вейрон бих отишъл да го видя само за да си потвърдя колко е скапан интериора му.
  • 39 Дошо

    1 0 Отговор

    До коментар #34 от "мдае":

    Точно това е.Иначе защо кола за един чувал пари е с фрапиращ дефект в ходовата част?

    Коментиран от #40

  • 40 ярослав станчев

    0 1 Отговор

    До коментар #39 от "Дошо":

    Хехе,918 било с фрапиращи дефекти.Сигурно,сигурно,ама върти с 11 сек. по-бърза обиколка от ГТР на ринга и с 18 по-бърза от ЛФА.А ако не беше толкова дефектно с колко ли ще е по-бързо?
  • 41 новини

    1 0 Отговор
    Спокойно Дошо догодина излиза ГТР хибрид и поршето остава в историята.На него няма да му падат щангите.
  • 42 Пакман

    1 1 Отговор
    Добре де ако на вейрон интериора му е скапан, тогава да не би на сивика да е по хубав. Веирон е с един от най изчистените и в това време красиви интериори. Относно дали е инженерно постижение няма смисъл да говорим. За това че не бил добър на писта никой не го крие. Тази кола беше създадена с друга цел и това е просто рекорд за скорост. Ако искате рекорди по завои ВАГ си имат и друга кола- 918. Така че спокойно. А дали на солените езера правят по високи скорости, не знам след като рекорда още е при вейрон. Хенеси уж направиха ама нещо не им се бил зачел рекорда, неможали да пуснат колата и на връщане.

    Коментиран от #44

  • 43 Ba7 Rambo

    0 1 Отговор

    До коментар #37 от "brake point":

    Моля те, ако можеш, размисли върху това, че тази кола не е за всеки ден. И все пак проумей, че Вейрон е рекордьор години наред в една от най-елитните дисциплини при серийните коли. Тия електронни игри, които споменаваш, може ли да споделиш на какво са рекордьори???

    Коментиран от #45

  • 44 918 болести

    1 0 Отговор

    До коментар #42 от "Пакман":

    Онази на която и падат щангите докато караш. :))

    А пък на Вейрон наистина му е скапан инетриора чак срам да те хване за толкова пари.
  • 45 читател

    1 0 Отговор

    До коментар #43 от "Ba7 Rambo":

    Ей бат Рамбо вярно е че тези "електронни игри" в реалния живот където няма писти по 10 километра за засилка ще сцепят шортите на Вейрона въпреки,че са му сложили 2 двигателя от Ауди.
    И спокойно има вече няколко фирми които са му скроили шапката и на права линия,но както ти казаха в Европа трудно се тества скорост над 400 километра.А пък ВАГ много го е страх да си даде пистата за проби на други.

    Коментиран от #47

  • 46 Пакман

    1 1 Отговор
    Какви сте такива разбирачи на интериори не знам. Усещам че ви е яд че вашите любими японски автомобили никога ама никога не могат да направят подобен интериор. Дори не са близко до интериорите на обикновените немски автомобили. Както имаше един който говореше колко селски бил интериора на новото пагани. И както се вижда доста нови автомобили ги връщат заради дефекти. И да е така какво, нали ги оправят тези щанги.
  • 47 Ba7 Rambo

    1 1 Отговор

    До коментар #45 от "читател":

    Ей, читател, в реалния живот много работи се случват, но никъде японските каруци не са номер 1, както Вейрон вече доста години. И това с пистата е смешно - нали всеки е професор, да си направи писта! В САЩ има пътища дълги колкото р. Нил!
    Запомнете - никой не кара кола за няколко милиона всеки ден. Такава кола е екзотика, връх в някоя област или някакъв друг вид уникат. Затова тази кола струва десетина пъти колкото всекидневките, по които въздишате колко са бързи на писта, но не най-бързи! Ако не можете да направите разликата, не се занимавайте с коли никога - противопоказно ви е! Или всъщност останете си просто "читател"...
  • 48 PlimP

    0 0 Отговор
    искаме McLaren F1, срещу който си пожелаете сериен автомобил, без бугатито естесвено :D:D:D, може и отворковците с мотрчетата да се пробват