ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Това е възможно най-кошмарната комбинация - руска кола с италиански двигател. Иначе Нивата притежава добри качества на всъдеход, но пък е супернеудобна и некачествена като сглобка, както всички руски и съветски творения.
Наскоро бе публикувана статистика, според която "Фиат-Добло" държеше първенство по ненадежност.И точно това искат да вграждат руснаците в "Нивата",която пък е още по-голям "скраб"....Иэобщо руснака се е эаел сериоэно да докаже на света,че 2 "минуса" правят един "плюс",но успеха им съвсем не е гарантиран,эащото с това беэсрочно "ембарго" най-вероятно сделката се отлага "някъде в бъдещето":)
1,3 ще я върне към времето на жигули!за нивата трябва двигател поне 2 ка ,но при нея проблемите са и в окачване и в изпълнение ,съединител,скорости...,но от руското автомобилостроене може да се очаква всичко!
Shto ne slojat napravo edin dvutaktov motor kakto e trugnalo taq baraka prodava li se vaobshte nit dizain nit nqkva ekstrichka samo za kulohoznici kola
Този мотор е наистина много спънат, но все пак е 1.3 нз да има такава кубатура дизел дето да варви, но да казвате, че мджет-а е калпав мотор е меко казано смешно. Карам 2.4 Алфа 150к.с и като фен на дизела мога смело да кажа, че за характеристиките и годината на мотора е много добър, хората които са карали знаят за какво става въпрос!
Каквато е видял руснака, копие е направил... БМВ ромел.... Урал, Фиат 126.... лада.... от 1,2 до 1,7 със един и същи колянов вал ако не греша, кола със заводска ръжда. Че насира X5 "видях с очи", ама 1,3 колкото и джет да е все гъз. Някой подобренийца и ще цепи мрака ладухата.
Смея да твърдя, че италиянския дизел е много добър...Имал съм, карал съм 4 години и не съм имал абсолютно никакви проблеми, въпреки че беше двигател от старата генерация,,,Здрави и надеждни мотори...Мултиджет са страхотни двигатели и тези, които не са карали и не са се докосвали по никакъв начин до тези мотори по добре да замълчат...Малко е слабичък като че ли за Нивата обаче...зА Пандата е чудесен....1.6 ще отива повече според мен...имат една модификация със 120 к.с...
Разни лаици,които никога не са притежавали Алфа Ромео,щеги замоля да не повтарят като папагали,дърдорщините на доста профан-експерти в историята на автомобилостроенето..
Добло дълга база с този двигател и 1200 кг. багаж върви без проблем та в Нивата ли няма да върви?Този двигател го слагат и в баничарките на Опел,пък си вървят.Нивата с този двигател направо ще лети.Между другото го има и във вариант 90 и 100 к.с.
Двигателчето се държи добре в Корса, но може би не съм виждал под 100 000км такъв. Тези на които съм попадал (3бр) всичките имат проблеми , турбо, датчици, теч на масло и това на градски коли, не на служебни баничарки. Отделно моторчето е капризно на нафта ,малко боклуци и дюзите полудяват. С това не бих влязъл в гората, че развали ли се ти трябва отбор умници и голям сервиз. Най-добрите вседеходи са тези с просто устройство,лесни за ремонт и здрави. Този двигател не е нито здрав,нито просто направен.
За Ладата грешиш,коляновите валове са два - един за 1.2/1.3 и един за 1.5/1.6.Диаметъра на буталото на 1.2 и 1.5 е един и същ със различен ход(т.е. със сътветния вал).Същото важи за 1.3 и 1.6 -те имат еднакъв диаметър бутала и пак се куплират с един от двата вала.
А на Нивата добре че не и слагат 4-ЧА,руското дизелово "чудо".Не помня колко коня беше в спасителните ни лодки,май по-малко от 40 к.с.
Ако от наименованието "Нива" се предполага, че ППС-то е предназначено за обикаляне из колхоза, непременно ли означава, че трябва да е грозно и традицията повелява години наред да продължават да го произвеждат все така грозно.
И с това смешно анаболно 1,3 двигателче, което като се пренапъне и се сдухва. Без модификации с по-мощен двигател.
Скоро няма да се оправят и те.
Навремето първата ми кола беше една 2105ца -сега като се замисля возеше по-добре от Кадет Капка и Фиат Уно!А за такъв морално остарял двигател(карбуратор),имаше добра динамика(естествено трябваше да се пили, но на 3-та правеше 135 км/ч.Максимална скорост -155-160 км/ч -взависимост от вятъра:-)!
Навремето първата ми кола беше една 2105ца -сега като се замисля возеше по-добре от Кадет Капка и Фиат Уно!А за такъв морално остарял двигател(карбуратор),имаше добра динамика(естествено трябваше да се пили, но на 3-та правеше 135 км/ч.Максимална скорост -155-160 км/ч -взависимост от вятъра:-)!
По-лесно ще вади затънали X6-ци и МЕтЛи!Моята е с 1.7i. Как се вадят пикап Фруктиера, Рейндж, Ленд, ДжиЕл, Патрол, Витари, Маверици, прехвалените L200 и Паджеро, Аутлендъри......документирани са!
Нарочно са избрали по-маломощен двигател, заради натоварването по трансмисията и дифовете. По мощен двигател ги троши. Руснаците искат да запазят останалите компоненти и да разширят гамата от разновидности на модела. Това спестява разходи за развойна и производствена дейност, дава още живот на продукта и задоволява някои претенции на потребителя. Двигателите ще им идват сглобени, просто малко пренастройка на поточната линия и готово.
Нищо ново под небето.... Плащат на италианците за патента на двигателя и започват производсво на дизелови Ниви..... Пълна трагедия са руснаците! Само кавказец може да хареса такова нещо! На първата година е ръждясало и раздрънкано!
Колкото до тези,които се смеят на италианците.....ще кажа да си затварят устата! По-скапани боклуци от ВАГ и Сие няма,няма и да има!
Лада Нива трябва да се забрани със закон защото е опасна за собственика и и пътниците които вози със него и ти осигурява психически дискомфорт за цял-живот яд-яд-яд ама много яд и нерви до спукване!!!
аз имам 1,7 няма такъв дарак,дори и чисто нова не бе напълно здрава,а да теглиш закъсали джипове особено тези тежките дето си ги описал няма как да стане ,ни е по висока от тях ни е по-мощна ,единствено е по-лека и някъде е възможно да мине по замръзналото ,а те да потънат ,в друга ситуация няма никакъв шанс,ако другия джип има хубави гуми.
Съгласен съм, че е дарак :))))
Но в сравнение с новите технологии, няма грешка и опитът го доказва.
Особено на човека с L200. Хубава машина, зимни гуми, ама автоматик, уж има бързи и бавни, но леденият валяк му беше, така да се изразя, лобното място. Наложи се да използвам лебедката. Получи се.
л 200 е пикап и варианта ,ти с ладата да минеш някъде където той няма да мине е неговото по-дълго междуосие ,демек да окантарва там където ти ще налазиш,но със стандартни гуми той е по-висок от нивата и в ти в неговия коловоз не можеш да караш щото ще опреш.изпадъл съм в такава ситуация и ме дърпа един хайлукс.тва че си го дърпал отстрани с лебедката не те прави по-проходим.има и един друг момент ,това е квалификацията на шофьора,ти като добър такъв би могъл да изкачиш своята кола на места дето друг и с по-добра да не може.нивата няма козове спрямо новите ,а и не новите джипки,тя е по-слаба от тях ,по-ниска от болшинството ,с кво ще ги цака не знам?оставям настрана трошливостта и некачественото и изпълнение!
л 200 е пикап и варианта ,ти с ладата да минеш някъде където той няма да мине е неговото по-дълго междуосие ,демек да окантарва там където ти ще налазиш,но със стандартни гуми той е по-висок от нивата и в ти в неговия коловоз не можеш да караш щото ще опреш.изпадъл съм в такава ситуация и ме дърпа един хайлукс.тва че си го дърпал отстрани с лебедката не те прави по-проходим.има и един друг момент ,това е квалификацията на шофьора,ти като добър такъв би могъл да изкачиш своята кола на места дето друг и с по-добра да не може.нивата няма козове спрямо новите ,а и не новите джипки,тя е по-слаба от тях ,по-ниска от болшинството ,с кво ще ги цака не знам?оставям настрана трошливостта и некачественото и изпълнение!
Единственото положително нещо с този двигател ще бъде икономичността и това ,че дизеловия мотор в комбинация с бавните и блокажа на диференциала ще се справя по- добре от бензиновия.Имам много опит с лада нива 21214 и то само в тежки зимни условия.Много често при въртене на гуми при рязко получаване на сцепление автомобила угасва ,защото не му достига въртящ момент с бензиновия мотор ,което е другия голям недостатък на бензиновата нива.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 159ка
Коментиран от #3, #8, #32
10:54 06.01.2015
2 НЕГОДЯИ
10:57 06.01.2015
3 тт
До коментар #1 от "159ка":
Че те никога не са биле нещо друго.....сега разбирачите да я затворят моля ! говоря от опит...и то два !!!11:00 06.01.2015
4 Ники Д
11:25 06.01.2015
5 onq s konq
11:45 06.01.2015
6 Алфиста
12:17 06.01.2015
7 Якия
12:22 06.01.2015
8 Десислава Димитрова
До коментар #1 от "159ка":
1,3 ще я върне към времето на жигули!за нивата трябва двигател поне 2 ка ,но при нея проблемите са и в окачване и в изпълнение ,съединител,скорости...,но от руското автомобилостроене може да се очаква всичко!12:34 06.01.2015
9 Пешо
12:37 06.01.2015
10 Владислав Димитров
13:05 06.01.2015
11 Ангел Тодоров
13:47 06.01.2015
12 Име:
Коментиран от #18
14:35 06.01.2015
13 Симеон Тасев
Коментиран от #22
14:43 06.01.2015
14 Красо Зелето
15:05 06.01.2015
15 CarPro
15:12 06.01.2015
16 Дзвер
16:01 06.01.2015
17 mi6o
Коментиран от #19
16:13 06.01.2015
18 Николинка Кучкова
До коментар #12 от "Име:":
koe e ne ti harasva be razbirach17:38 06.01.2015
19 дидо
До коментар #17 от "mi6o":
Алфа 159 2.4 дизелчи 210 коня е върха.18:00 06.01.2015
20 красен
18:07 06.01.2015
21 киро
18:10 06.01.2015
22 mentra
До коментар #13 от "Симеон Тасев":
18:15 06.01.2015
23 Autohouse Randm
Коментиран от #25
18:53 06.01.2015
24 VAG
Коментиран от #36
19:43 06.01.2015
25 Този коментар е премахнат от модератор.
26 Tosho
19:54 06.01.2015
27 Alfa Owner
20:11 06.01.2015
28 ВАГ
20:52 06.01.2015
29 Николинка Кучкова
21:05 06.01.2015
30 ххх
21:18 06.01.2015
31 DrHOUSE
Коментиран от #34
21:45 06.01.2015
32 PlimP
До коментар #1 от "159ка":
1, а те кога са спирали да са?22:33 06.01.2015
33 hienata
22:41 06.01.2015
34 Име:
До коментар #31 от "DrHOUSE":
имал е предвид фиат 124!!!23:05 06.01.2015
35 копамСадим Берем РинемГладимПерем
23:20 06.01.2015
36 Japoneze
До коментар #24 от "VAG ":
За Ладата грешиш,коляновите валове са два - един за 1.2/1.3 и един за 1.5/1.6.Диаметъра на буталото на 1.2 и 1.5 е един и същ със различен ход(т.е. със сътветния вал).Същото важи за 1.3 и 1.6 -те имат еднакъв диаметър бутала и пак се куплират с един от двата вала.А на Нивата добре че не и слагат 4-ЧА,руското дизелово "чудо".Не помня колко коня беше в спасителните ни лодки,май по-малко от 40 к.с.
08:22 07.01.2015
37 mediator37
И с това смешно анаболно 1,3 двигателче, което като се пренапъне и се сдухва. Без модификации с по-мощен двигател.
Скоро няма да се оправят и те.
08:35 07.01.2015
38 Japoneze
08:38 07.01.2015
39 Japoneze
Коментиран от #51
08:38 07.01.2015
40 яанко2
08:51 07.01.2015
41 Glory
11:25 07.01.2015
42 ХА ХА ХА
Коментиран от #50
12:49 07.01.2015
43 Гост
13:08 07.01.2015
44 Златан Недоклатенов
Коментиран от #45
14:21 07.01.2015
45 Златко ладата от Люлин
До коментар #44 от "Златан Недоклатенов":
napalno si prav. tova e caria na patia15:37 07.01.2015
46 Гост
Колкото до тези,които се смеят на италианците.....ще кажа да си затварят устата! По-скапани боклуци от ВАГ и Сие няма,няма и да има!
15:57 07.01.2015
47 GTV ALFETA
17:22 07.01.2015
48 КАРДАНА
19:28 07.01.2015
49 Този коментар е премахнат от модератор.
50 Десислава Димитрова
До коментар #42 от "ХА ХА ХА":
аз имам 1,7 няма такъв дарак,дори и чисто нова не бе напълно здрава,а да теглиш закъсали джипове особено тези тежките дето си ги описал няма как да стане ,ни е по висока от тях ни е по-мощна ,единствено е по-лека и някъде е възможно да мине по замръзналото ,а те да потънат ,в друга ситуация няма никакъв шанс,ако другия джип има хубави гуми.20:34 07.01.2015
51 Десислава Димитрова
До коментар #39 от "Japoneze":
ладата е била по-добра от капката!!!тва е вица на деня.20:37 07.01.2015
52 ХА ХА ХА
Но в сравнение с новите технологии, няма грешка и опитът го доказва.
Особено на човека с L200. Хубава машина, зимни гуми, ама автоматик, уж има бързи и бавни, но леденият валяк му беше, така да се изразя, лобното място. Наложи се да използвам лебедката. Получи се.
Коментиран от #53, #54
22:06 07.01.2015
53 Десислава Димитрова
До коментар #52 от "ХА ХА ХА":
л 200 е пикап и варианта ,ти с ладата да минеш някъде където той няма да мине е неговото по-дълго междуосие ,демек да окантарва там където ти ще налазиш,но със стандартни гуми той е по-висок от нивата и в ти в неговия коловоз не можеш да караш щото ще опреш.изпадъл съм в такава ситуация и ме дърпа един хайлукс.тва че си го дърпал отстрани с лебедката не те прави по-проходим.има и един друг момент ,това е квалификацията на шофьора,ти като добър такъв би могъл да изкачиш своята кола на места дето друг и с по-добра да не може.нивата няма козове спрямо новите ,а и не новите джипки,тя е по-слаба от тях ,по-ниска от болшинството ,с кво ще ги цака не знам?оставям настрана трошливостта и некачественото и изпълнение!01:33 08.01.2015
54 Десислава Димитрова
До коментар #52 от "ХА ХА ХА":
л 200 е пикап и варианта ,ти с ладата да минеш някъде където той няма да мине е неговото по-дълго междуосие ,демек да окантарва там където ти ще налазиш,но със стандартни гуми той е по-висок от нивата и в ти в неговия коловоз не можеш да караш щото ще опреш.изпадъл съм в такава ситуация и ме дърпа един хайлукс.тва че си го дърпал отстрани с лебедката не те прави по-проходим.има и един друг момент ,това е квалификацията на шофьора,ти като добър такъв би могъл да изкачиш своята кола на места дето друг и с по-добра да не може.нивата няма козове спрямо новите ,а и не новите джипки,тя е по-слаба от тях ,по-ниска от болшинството ,с кво ще ги цака не знам?оставям настрана трошливостта и некачественото и изпълнение!01:33 08.01.2015
55 abv
22:51 08.01.2015
56 205 GTI
20:01 11.01.2015
57 БамБам
12:11 07.02.2015