23 Март, 2015 10:27, обновена 13 Юли, 2018 15:50 115 834 219

134 хил. км без смяна на масло

  • audi-
  • tt-
  • смяна на масло-
  • масло
134 хил. км без смяна на масло - 1

Човек няма нужда от висше инженерно образование, за да знае, че маслото в двигателя на колата се нуждае от смяна поне от време на време. Американският собственик на това Audi TT обаче не просто е пренебрегнал графика, указан от производителя. Той е карал спортното купе с едно и също масло от момента на покупката до злощастния финал, документиран в снимки от служителите на сервиза.

134 хил. км без смяна на масло



Ако някога сте се питали какво се случва с двигателя, когато навърти 134 052 км с една и съща смазка, вече знаете. Интересно е само колко ще излезе смяната на маслото в този 3.2-литров V6.

134 хил. км без смяна на масло

134 хил. км без смяна на масло

134 хил. км без смяна на масло

134 хил. км без смяна на масло

134 хил. км без смяна на масло


Поставете оценка:
Оценка 2 от 1 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Shmeker

    27 5 Отговор
    Еми двигателя явно е страшно добър за да издържи толкова време със старо масло.

    Коментиран от #8, #12

  • 2 king

    12 1 Отговор
    OMG
  • 3 оня същия

    14 14 Отговор
    от гоуфаджия друго може ли да се очаква...?
  • 4 Златко Пердашиян

    12 25 Отговор
    Audi e simvol na defekta.kakvo hvalish tolkova tia bokluci be.za nishto ne stavat troshat se kato ludi
  • 5 БРАБУС АМГ

    13 19 Отговор
    Audi sa na parvo miasto po defekti

    Коментиран от #7

  • 6 TODOR STOYANOV

    21 1 Отговор
    МАСЛО ВЕ, МАСЛО СЕ СЛАГА В ДВИГАТЕЛЯ, НЕ МАРМАЛАД
  • 7 Martin

    14 3 Отговор

    До коментар #5 от "БРАБУС АМГ":

    Ти не знаеш, какво говориш :D :D :D Едно е да има НЕчитав МОТОР , друго е да гледам, как тука в сервиза до мен освен мерцедес друго не ремонтират .... :D и как от 2 години до сега са минали я има 5 аудита я не :D Изобщо не знам какъв сън сануваш и дали си захапал чаршафа ...

    Коментиран от #9

  • 8 Мартин

    23 3 Отговор

    До коментар #1 от "Shmeker":

    Мерак ми е да видим някой Мерцедес или БМВ дали ще устискат толкова х. километри с едно масло :D Че тия с Мерцедесите крушката на плафона да им светне и идват в сервиза да им правим цял оглед на автомобила да не би нещо друго да се случи от тази крушка :D

    Коментиран от #35

  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 ivan

    11 11 Отговор
    Аз карам мерцедес слк а баща ми рено сценик само ще кажа че мерцедеса за 3 години няма нито 1 ремонт (само смяна на консумативи), а сценика вече 6-та година кара без ремонт на каквото и да било. Няколко приятели с уж нови аудита А6-ци (2010 година) се побъркаха от ремонти и смяна на всичко възможно свързано с турбини, тек на масло, проблеми с електрониката и какво ли още не.. като цяло не познавам човек с Ауди да е карал 2-3 години без да е правил поне 2-3 сериозни ремонта ;)

    Коментиран от #22

  • 11 1313

    14 1 Отговор
    Не че при нас ги няма тъпите парчета но Америка са на 100%
  • 12 Mercedes

    3 18 Отговор

    До коментар #1 от "Shmeker":

    Естествено че това ако беше хубава кола, като Мерцедес щеше да изкара два пъти повече от този боклук на ваг!!!!

    Коментиран от #17, #33

  • 13 абв

    2 0 Отговор
    и сега вземаш чука и Длетото и почваш :D
  • 14 kjl

    24 0 Отговор
    Тези съм ги признал. При престоя си в Щатите познавам още поне една такава шофьорка. Нейната Хонда акорд блокира на 80 000 километра без смяна на масло. В сервиза не се очудиха толкова много, че за тридесет годишният си стаж като шофьор, не беше чувала че се сменя маслото на колата!!!!!Невероятно самодоволни тъпаци!!!
  • 15 ждяш

    16 2 Отговор
    че то от Италия само такива коли се докарват в България , с гресирани двигатели :)))))

    Коментиран от #142

  • 16 само селяните карат хонда

    6 0 Отговор
    то все пак и бентли да е като няма подръжка нормално да се скапе
  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Best Toner

    20 0 Отговор
    Чета Ви глупавите хейтърски коментари по Ауди , така както четях същите едно време за Фордовете. Една кола ако се подържа редовно може да се кара доста години. Имах Форд Ескорт 94-та година след обслужване на двигателя го карах 7 години без да правя никакви кардинални ремонти и го продадох напълно здрав. Сега имам Ауди А4 занемарено от предишен собственик. След нормалните ремонти пак ще изкара толкова. Не пишете глупости. Ако ще и самолет да караш ако не се грижиш за него ще те изостави.

    Коментиран от #36

  • 20 ярослав станчев

    11 2 Отговор
    Абе,къде е Дошо бе?
    Този ако сменяше маслото на време,колата щеше да изкара 330000 км.Как може да има такива малоумници???!!!
    И после някои "форумни специалисти" разправяха,че Аудитата се чупели. Вярно,че се чупят,ама след 130000 км. с едно масло.

    Коментиран от #25

  • 21 ждяш

    3 0 Отговор
    и всичките са на реални от 80 000 до 150 000 километра . зависи кога е блокирал двигателя :))))
  • 22 гост 1

    6 2 Отговор

    До коментар #10 от "ivan":

    Стига фантазира бе, имаш една шантава идея в главата и вече си изсмукваш от пръстите глупости да я докажеш ! Нали знаеш че, не стоят нещата така..... е аз съм собственик на Ауди и 7-ма година я карам освен консумативите съм сменил само 2-а задни амортисьора е....какво лошо да кажа за Ауди като такова не съм видял !?

    Коментиран от #29

  • 23 ЗЛАТКО КАМОР

    2 4 Отговор
    i eto oshte edin primer kakvi individi karat Audi.
  • 24 Радо

    6 1 Отговор
    Интересното е, че е отишла на ход до сервиза. Егати коравия мотор о.0
  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 Ааааудииии

    4 0 Отговор
    Ми най-чупливи са и най-скъпи! Ма като не те бърка...си плащаш ремонтите и си караш...Който има пари си кара и си пее.
    То и каруцата с магарето отпред не се чупи...
    Ма си остава каруца!
  • 27 Златко ЖРЕБЕЦА

    2 4 Отговор
    Audi davat milioni za zaiadlivi reklami sas carete na patia Mercedes i BMW a ne praviat nishto po vaprosa sas kachestvoto na proizvejdanite ot tiah hambari.

    Коментиран от #28

  • 28 ярослав станчев

    7 3 Отговор

    До коментар #27 от "Златко ЖРЕБЕЦА":

    Златкоооооо,хапчетатаааааааа!!!!
    Пий си хапчетата,човек,че без тях е страшно.
  • 29 Мsux

    1 2 Отговор

    До коментар #22 от "гост 1":

    Защото караш старо Ауди, пробвай с нещо от 2009-2010 :)

    Коментиран от #151

  • 30 BENZ

    3 4 Отговор
    nese pritesniavaite Mercedes vinagi sa pravili kachestveni vozila ama VAG damu misliat s tia bokluci deto balvat.
  • 31 аз

    1 1 Отговор
    ne mercedes bugati da e pak sha se precaka dvigatela bez smena na masloto
  • 32 Радо

    14 0 Отговор
    Много ми е интересно как при положение, че от до тук коментиралите се хващам на бас, че всички карат 15 годишни коли 3-та употреба плюят по една или друга марка като всъщност трябва плюят по отношението на предния стопанин към бараката, на която са се качили. Основно боклуци има само в главите на бай Ганьо.
  • 33 Shmeker

    2 0 Отговор

    До коментар #12 от "Mercedes":

    Трябва да се шегуваш. V-образен шестак на Мерцедес
    Тия и с нормална смяна с тяхното си масло се подпушват. Имат много тесни канали за оттичане на маслото в картера.
    И сега Мерцедес се връща към редовите шестаци... дойде им акъла късно.
    Доста фенове на марката карат 4 цилиндрови, 5 цилиндрови и който може V8, доста народ избягва техните V6..
  • 34 мухаха

    2 8 Отговор
    То и да сменят маслото на тази марка пак и е толкова живота на двигателя.
  • 35 Shmeker

    1 1 Отговор

    До коментар #8 от "Мартин":

    За БМВ може и да стане. Както и повечето Мерцедеси без V6.
  • 36 БМВ

    8 2 Отговор

    До коментар #19 от "Best Toner":

    Точно така!
    Веднъж попитах един майстор кажи ми някоя здрава марка, а той ми каза всичко е здраво стига да се кара нормално и да се поддържа . От тук нататък думите са излишни :) все пак ако това е истина нормално е двигателя да стигне до тук! Но все пак мое лично мнение френските коли не ми харесват :)
  • 37 Лешници

    4 0 Отговор
    аве кой бенз ше изкара толкова километри без смяна на масло бе ей, вие виждате ли кви глупости пишете... Карайте си старите Ц класи и е36-ци и недейте да пишете глупости!
  • 38 Audi

    9 2 Отговор
    Аз съм собственик на А3 1.8Т 150 коня на 330 000 км аз лично съм и навъртял 170 000 и твърдя,че е много здрава кола,а нито едно БМВ или мерцедес на същите коне не ме е минало до сега!А колко ръчкане е видяла колата не е истина.Сменял съм тампони веднъж съединител един шарнир,едно каре и 2 амортисьора.Ремъци ролки маншони веднъж,но това е на всяка кола.Мотора е чук до днес без да съм го барал!А тук пишат ,ай само лаладжий дето нямат коли! :D
  • 39 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 40 do audi

    1 1 Отговор
    maika audi kato gledam dosta si smenql ... moqt mercedes e 96 godina na 300 000 ruchka se dosta i chastite sa zdravi i originalni :) podrujkata zapazva vsichko
  • 41 Едсд

    7 2 Отговор
    Не се вълнувайте... Аз мисля, че доста двигатели биха издържали подобен тест. Не си мислете, че двигателите на Ауди са от по различни материали например от тия на Опел или Мазда, или някоя друга марка. Просто е бил чист късмет, че не е прегрял двигателя рано. Защото както знаете смазочните свойства на едно масло, се губят някъде след 40-50 000км, Ако е добро маслото 60-70 000км. Като това са най-критичните граници. А загубят ли се смазочните действия, от простата физика разбираме, че триенето се повишава а от там и загряването и износването на елементите. Загряване=пукнат блок и до там. И да си хвалите Аудитата и да не ги хвалите, няма смисъл. Тук, трябва да бъде похвалена марката на маслото.

    Коментиран от #42, #58

  • 42 Shmeker

    1 0 Отговор

    До коментар #41 от "Едсд":

    Да така е, но основно добре замислените двигатели, с добри материали
  • 43 Бхд БхД

    0 7 Отговор
    За пореден път се уверявам ,че Ауди плащат 30% от печалбата си в реклами Тези ТТ та даже за кокошарник не стават ,че после не може да си събереш яйцата от толкова нисък таван

    Коментиран от #47

  • 44 Едсд

    1 1 Отговор
    Друг е въпроса, ако не смениш маслото на автомобил, който е на 20 години и му е въртян километража от 305 000 на 130 000км. Нормално да изпуши още на 30-40 000км. Така, че според мен не е голяма сензация. Да не говорим, че ако маслото е от по евтините, трябва да се сменя по веднъж на 1 - 1.5 години без значение, че не са достигнати 10-те хиляди километри по указание.
  • 45 разбирач

    3 2 Отговор
    че то и в бг така си ги карат талигите:) все се отлага смяната на маслото... отлагат се прегледите, отлага се смяна на някаква част... българинът в свикнал само да ръчка ключа, пали и газ... газ до бензиностанцията за газ:) хубо де и нафта:) - налива и продължава... и после казва, че се грижи за колата:) поддържал я:) м/у другото ей така ви изглежда и белия дроб на тия дето пушите цигари:)
  • 46 Vasik Atanasova

    6 1 Отговор
    АМИ СУПЕР Е ЩОМ Е ИЗКАРАЛО 134 ХИЛ
    И ТО ПРИ СПОРТНО КАРАНЕ
  • 47 Shmeker

    3 1 Отговор

    До коментар #43 от "Бхд БхД":

    И що? Кво му е на ТТ??? Почти всичко е голфово, а тва е една от най-доказалите се коли.
  • 48 миро

    2 3 Отговор
    аз ли4но, масло на по малко от 25-30 000 не сменям , карам японски коли ,,,,,

    Коментиран от #49

  • 49 Shmeker

    1 0 Отговор

    До коментар #48 от "миро":

    Зависи от маслото. На основа PAE няма големи драми, само дето такива масла се броят на пръстите на едната ръка

    Коментиран от #59

  • 50 comment

    3 0 Отговор
    https://www.youtube.com/watch?v=KC-SxrsgEwo&t=22
    В началото на клипа майсторът споменава 135 000 МИЛИ, не километра.
  • 51 Бобо

    1 1 Отговор
    Ако искате мога да пратя снимка на Кади на 700 000 км ,което винаги си сменя маслото с оригинално и идва на всеки 20 000 км. Интересното е ,че идва САМО за масло и тук там някой носач.
  • 52 Нема Бира

    0 1 Отговор
    Че то всички коли от Италия са такива! Ако не го знаете, отворете коя да е Италианка (нов внос)!!!!
  • 53 W222

    0 1 Отговор
    КАТО ВИДЯХ ЗАГЛАВИЕТО НА СТАТИЯТА И СИ ПОМИСЛИХ ЧЕ Е В ИТАЛИЯ ЗАЩОТО ПОПРИНЦИП В ИТАЛИЯ КОЛИТЕ СА НАЙ ЗЛЕ ПОДЪРЖАНИТЕ.КАЗВАЛИ СА МИ ЗА W220 ЗЕТА ОТ ИТАЛИЯ ЧЕ НЕ СА И СМЕНЯЛИ МАСЛОТО А САМО СА ДОЛИВАЛИ
  • 54 mario

    6 0 Отговор
    Аз пък карам немска кола и си сменям маслото на 5 хил. км., ама мисла да го учестя до два пъти дневно - сутрин и следобед.
  • 55 Стоян Стоянов

    2 3 Отговор
    хм. Тази картинка ми е толкова позната - преди 8 години и кусур, като си купих колата (Меган 1, 98-а, хеч) - след няколко месеца каране почти не искаше да пали. Отворихме капака на ДВГ с един френд и да ви кажа картинката не се различаваше особено от снимките по горе. Естествено - нов внос Италия. Та така - промивка на ДВГ, смяна на разпределителен вал и вече над 8 години няма проблем. Но работата наистина беше за чука и длетото, както казва колегата в коментар №13.

    Коментиран от #57, #75

  • 56 Бобо

    5 0 Отговор
    Че, за какво им е масло? Тия коли си карат и без масло то им е излишно.
  • 57 Renault

    6 0 Отговор

    До коментар #55 от "Стоян Стоянов":

    Стояне, за това си имаш вина ти, много добре знаеш, че в такъв случай първата работа (след покупката на автомобил "ноф фнос"), да смениш маслото, филтрите, ремъците, акумолатора.

    Коментиран от #83

  • 58 ярослав станчев

    4 0 Отговор

    До коментар #41 от "Едсд":

    Не знам какви 40-50000 км. може да се изминат без смяна на маслото,обаче дори и лонг лайф маслата за съвременните коли са предназначени за максимум 30000 км.Примерно за в6 3,2 мотора на това Ауди производителя,тоест Ауди АГ,препоръчва масло 5в30,което да се сменя на 30000 км. или на 2 години.Което от двете настъпи първо.И това е максималния период за експлоатация на маслото и то при близки до идеалните условия-минимум градско,повече магистрала.При повече градско и по гадни пътища,като нашите и смотани горива,като нашите, е желателно да се сменя по-често.
    То щото всеки голям специалист и кара по 40-50000 км. без да сменя затова колата става дроб,като на снимките.
  • 59 Shmeker

    1 0 Отговор

    До коментар #49 от "Shmeker":

    *PAO* техническа грешка..
  • 60 anonimen

    3 3 Отговор
    tazi glava ne e ot v6 daje ne e i ot audi

    Коментиран от #63, #67

  • 61 пичове

    4 0 Отговор
    Абе , Пичове! Вместо някой да каже дали е имал подобен случай и да дава конкретен пример какво е станало...с някоя др. снимка...Ние се караме коя кола е най-добра!!! Всеки да кара каквото си иска...и да дава колкото пари за ремонти иска! Даже в сервизите да спи или сервиз за по-евтино да си купи! Иска се топки да караш една кола без смени на масло. Или от инат или от тъпотия... Аз съм виждал кола за скрап (Опел кадет на 30 г.) как нарочно му се слагаше само масло(отработено) от другите коли на семейството- и беше чук (1.2 с верига). Нямам снимки!

    Коментиран от #64

  • 62 binjiri

    5 0 Отговор
    При нормални експлоатационни условия според сервизните данни на различните производители,всяка кола гори масло в порядъка 0.2 до 1.5 литра масло на всеки 10 000 км.Аз съм успявал да мина 2 литра при агресивно каране.Този двигател събира 6 литра.Ако направим елементарна сметка: 13х0.5 л средно прави 8 литра.Тоест трябва да е доливал и то бая пъти.Освен това ако тези 130к км включват градско добавяме 30%.Станаха 170 к км.Фикция.
  • 63 Shmeker

    3 1 Отговор

    До коментар #60 от "anonimen":

    Май си прав

    Коментиран от #66

  • 64 Shmeker

    4 0 Отговор

    До коментар #61 от "пичове":

    Преди на един служебен Шевролет имах подобен случай - колата я взех от един колега, трябваше ми за 1 ден. Оня вика - внимавай, че пресветва лампаата на маслото. Вземам я вечерта, сутринта ставам решавам да проверя какво става в картере - гледам щеката суха

    Сипах 1 литър лично масло - пак нищо. Сипах още един литър- дойде на минимума.
    Сипах още един литър и отиде на макс. Длях 3 литра на мотор, дето събира 3.5 литара по каталог.... Онзи каза, че бил карал 1 седмица така....

    Коментиран от #136, #163

  • 65 Тъндър

    4 0 Отговор
    Нищо му няма! Малко трябва да се остърже нагара и тръгва пак като фурия! :))

    Коментиран от #69

  • 66 ярослав станчев

    3 1 Отговор

    До коментар #63 от "Shmeker":

    Шмекер,не се излагай.Точно от Ауди е главата.На V6,3,2-24 клапана от ТТ е такава.Мотора е 6 цилиндъра,но ъгъла на цилиндрите е само 15 градуса.
    Ето картинка за справка:
    Главата на BUB-BUB
    Ето и блока:BUB

    Коментиран от #68

  • 67 ярослав станчев

    2 1 Отговор

    До коментар #60 от "anonimen":

    Тази глава е точно от в6 мотор и точно от Ауди.Този мотор се слага на ТТ,на А3,на ВР6 и на още коли от ВАГ групата.Като не знаеш не пиши ала бали.Ай много здраве.
  • 68 Shmeker

    1 2 Отговор

    До коментар #66 от "ярослав станчев":

    Що казваш, исках да видя какво ще се изтъпани още някой и дали няма да го изкара редови шестак, нещо от сорта на основния въпрос който занимава хондаджиите: "Кой подред пали шестия цилиндър на 2.3 мотора на Ауди"
  • 69 Shmeker

    1 3 Отговор

    До коментар #65 от "Тъндър":

    Може и да не се стържи, малко промивно масло трябвало да нелеят преди да го разглобят
  • 70 Аудито 2.3 Е

    0 1 Отговор
    До коментар #66 от "ярослав станчев":

    няма поставена свещ и за това не пали
  • 71 Kiro fitnesa

    1 3 Отговор
    кво плюете ваг колите е тва не ви е Опел с ражда ве без да сте карате плюете ...

    Коментиран от #73

  • 72 Кога ще ги стигнем

    5 2 Отговор
    Преди имаше един въпрос: "Кога ще ги стигнем Америкаците?"
    Отговора е скоро, най-малкото защото в днешно време повечето от учениците и студентите не могат да събират, изваждат,делят и умножават двуцифрени числа на ум или на лист с помоща на химикал.
    Някои от тях успяват със смартфон, други и с него се затрудняват.
    За сметка на това Китайците няма да ги стигнем никога, там бързият влак G79 Beijing - Guangzhou изминава 2300 км за 8 часа, а тук в БГ 400 км влака София-Бургас ги взема за 7-8 часа, ако не се запали или не дералира заради падали скали или някаква друга причина !!!
    Само 8 пъти ни е по-бавен бързия влак !!!
  • 73 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 74 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 75 BENZ

    0 4 Отговор

    До коментар #55 от "Стоян Стоянов":

    samo s koli vnos ot Italy moje da se sluchi?

    Коментиран от #76

  • 76 БРАБУС АМГ

    0 5 Отговор

    До коментар #75 от "BENZ":

    prav si

    Коментиран от #81

  • 78 дон корлеоне

    2 3 Отговор
    Че за кво им е на италианците да сменят маслото след като след 4-5 г сменят колата. На кой му пука какъв е станал двиг ,който я купи да му мисли. Това са спестени доста пари, щото там маслото никой не си го сменя на улицата и не го излива в канавката.
  • 79 stas

    4 1 Отговор
    abe vie ne vijdateli che kolata e vav shtatite ne v italia ko hlopate prazni prikazki.
  • 80 гост

    4 1 Отговор
    Хубав двигател , пак много е изкарал .
  • 81 BENZ

    0 3 Отговор

    До коментар #76 от "БРАБУС АМГ":

    probvai s drugia nik chiki
  • 82 Румен Янев

    4 2 Отговор
    Егати мотора!!!След този терор-разпределителните валове са като нови!!!На едно фиатче 1.4 12V през ден да му сменяш маслото пак за нула време ще ги изяде като сиренце
  • 83 Стоян Стоянов

    2 3 Отговор

    До коментар #57 от "Renault":

    Аз смених маслото, филтрите, ремъците и т.н. (че и 4-те гуми, че имаше някой лев) след покупката на автомобила "ноф фнос" (както му викаш), но проблемите в ДВГ как да ги разбера?!? Стана видно всичко, когато го отворихме - иначе то е ясно за смяната. Както и да е ... колата си е поддържана вече ОК.
  • 84 Роман "Маверика"Ценов

    5 2 Отговор
    Тераното (Маверика) 2.7 ТДИ ще изкара повече с едно масло,японският двигател е много здрав и непретенциозен и иска минимална поддръжка.Един познот си купи Терано 2.7ТД,1993г. дълго през 2007год. на 180 000 км. и веднага го обслужи (масла и филтри,той няма ремък) и след това смени маслото чак през 2012 година на 255 000 км.А джипа се караше много предимно Офроуд и се товареше много с дърва строителни материали и др.Все пак джипът свърши на вторични суровини през Юли 2014г.Защото беше много изгнил,а собственикът почина и близките го предадоха за желязо защото не им се занимаваше да го кърпят.

    Коментиран от #85, #110

  • 85 Роман "Маверика"Ценов

    2 2 Отговор

    До коментар #84 от "Роман "Маверика"Ценов":

    После в пункта за скрап го бяха карали като служебен (много го юркаха и те по горите),но му счупиха полуоската и сега джипът е разглобен на части,а двигателят е без глава от Декември 2014год.Актуалният пробег на машината от както не се кара е 310 000 км.И предполгам още е с маслото сменено през 2012г. Та си изкарва по 50 000 км. без масло,сигурно може и повече,но не е пробван.

    Коментиран от #99

  • 86 Румен Янев

    2 4 Отговор
    "а собственикът почина и близките го предадоха за желязо " ............. Ама собственика робот ли е бил че са го предали за скрап ???Да не се е казвал Трипио

    Коментиран от #87

  • 87 Роман "Маверика"Ценов

    3 1 Отговор

    До коментар #86 от "Румен Янев":

    Джипа закараха за скрап,че на брат му не му се занимаваше да го кърпи,а и той си има Терано 2.7ТД,1995г.,но късата база и къде къде по-обслужвано и вардено.

    Коментиран от #88

  • 88 Стойчо Караиванов

    5 2 Отговор

    До коментар #87 от "Роман "Маверика"Ценов":

    Този джип продава ли се на части,че ми трябват някой работи,а като е дългата база дали е имал третият ред седалки?Става дума за Терано 2.7 ТД без интеркулъра 1993-1996 нали ?

    Коментиран от #182

  • 89 Петър Петров

    2 3 Отговор
    Ем екстра е изкарало Аудито
  • 90 Sponge BoB

    5 1 Отговор
    С малко добавка ще се оправи - една кофа акъл и фуния :-) :-) :-)

    Коментиран от #94

  • 91 subaru impreza

    6 1 Отговор
    този мит за италианците че не сменяли масло не е съвсем така в днешно време.
    Поне с такова мнение съм останал Аз
  • 92 onq s konq

    6 3 Отговор
    Няма никво энач от къде е колата-эависи как е била стопанисвана.БМВ-то ми е внос от Италия и като бръкнахме в компа по-надълбоко като си правех г. отговорност,иэлеэе че бившия собственик е дама с турско име.Дали тя е карала колата или гаджето й-не е важно-просто двигателе е в повече от суперсъстояние и дърпа като луд.Колкото до маслото-сменям го не толкова съобраэно иэминатите километри,а даже от скука.С две думи-обичайте си колите,да ви обичат и те!
  • 93 дедо Либен

    0 2 Отговор
    хахахаааааа, не е истина просто!
  • 94 ярослав станчев

    0 4 Отговор

    До коментар #90 от "Sponge BoB":


    Да беше ... да го набиеш,ама акъл с кофа през фуния да го наливаш,пак не става.
  • 95 Lud

    2 3 Отговор
    Други марки няма да могат да се похвалят с такива резулатати :)

    Коментиран от #96

  • 96 hahah

    4 2 Отговор

    До коментар #95 от "Lud":

    Da , za6toto samo baluk bi si kupil takava kola :D
  • 97 брадан

    4 0 Отговор
    тоя е кръгал дебил
  • 98 Абрам Ваншайн

    2 1 Отговор
    А как же гарантийное обслуживание?
  • 99 Гост

    4 1 Отговор

    До коментар #85 от "Роман "Маверика"Ценов":

    Единственият вариант това да е истина е да пуши като комин отзад и да харчи литър масло на 1000 км. Моята кола става шумна с масло на 9000 и като вдигнеш пръчката направо се стича, вече няма никакви смазващи качества, но не съм доливал нищо дотогава и винаги е сменявано със същото като в книжката преди да направи 10000. Иначе имам познати с дараци, които не сменяват маслото, щото го харчи като нафта, но това не значи че мотора е страхотен.

    Коментиран от #101

  • 100 truestory

    4 0 Отговор
    Съмнителна работа... Няма ли да го изгори маслото за тоя пробег?
  • 101 Роман "Маверика"Ценов

    3 0 Отговор

    До коментар #99 от "Гост":

    Бая кадеше верно и нещо все едно стържеше нещо,но твоята кола сигурно е чисто нова.
  • 102 S Doichinov

    6 0 Отговор
    Снимките къртят.Аз поне занем,че масло се сменя на календарна година или на км.ако са дошли преди това.Моето го сменям на 10К км. и нямам такива ядове
  • 103 S Doichinov

    2 0 Отговор
    "знам"
  • 104 Златко Пердашиян

    2 3 Отговор
    az i jenami karame 2101-cite samo s M10 samo dolivame i 700000km niama problemi
  • 105 Никито Иванов

    5 1 Отговор
    за ГИНЕС е :) явно е искал да стигне 200 000 км, ама ГРЕДА :)
  • 106 николинка

    4 4 Отговор
    на мойта калинка не зная каде се сипва масло като карам светят жълти и червени лампи на таблото много е фешан
  • 107 Хрисофор Карамфилов

    2 4 Отговор
    Ако карате дизелов автомобил ,си сменяѝте маслото на не повече от 7500км. дори и на по малко.
  • 108 Фильо (Зафирата) Попгеоргиев

    2 6 Отговор
    Имам дизелова Опел Зафира сменям маслото на 5000 км. За сега не ми е давала проблеми.
  • 109 Стефан (Ферарито) Иванов

    1 6 Отговор
    Карам само бензинови резачки над 700 к.с. и маслото го сменям на 3000км със рециклирано от дизелови кошници
  • 110 Shmeker

    3 1 Отговор

    До коментар #84 от "Роман "Маверика"Ценов":

    Едва ли тераното ще изкара толкоз, не щот е японски, а щото е дизел и щото е с турбина - две неща, които искат свежо масло.

    Коментиран от #161

  • 111 Румен Янев

    1 2 Отговор
    Eй направо ме кефите тука! Големи разбирачи сте !Точно като тези 240 в парламента дето трябва да разбират ама дремат!!!Един сменя масло на 5000 км.за да няма ядове....друг си го маже на филии ... а трети си кара с оригиналното за да не налети на менте !!!Тоя под мене пък кара "резачки" с рециклирано масло ????А бе хора в ред ли сте ????Карам си колата с MANOL и знам че съм и сипал масло а не гмеч....и тя си ме слушка и мърка като пеперудка в бурканче !!!!А вие си го сменяйте през 1000 километра ама за литър повече от 3 лева не давайте !!! Ужас !!!!

    Коментиран от #123, #133

  • 112 ярослав станчев

    0 0 Отговор
    Ето ви снимки на двигатели карани с различни масла и интервали за смяна.Не са само американците и италианците гламави.И братушките не лъжат.
    Фотографии двигателей

    Коментиран от #114

  • 113 LPG

    2 1 Отговор
    Взехме си Форд от Италия и Масленият филтър беше моторкрафт бял с червени надписи и бялото беше избеляло! така че нележи на тая че са се променили!

    Коментиран от #122

  • 114 Румен Янев

    0 3 Отговор

    До коментар #112 от "ярослав станчев":

    Е няма снимка и инфо за приста !!! Приста си е за задно защото като задере и си се връткаш дори да не искаш и си дрифтиш на воля кеееееф !

    Коментиран от #116

  • 115 вагфен

    3 0 Отговор
    ТОВА МАСЛО Е НА 134К МИЛИ грешна ви е информацията има го случея в US quattro форум. Тоест е на близо 215к КМ.
  • 116 ярослав станчев

    2 1 Отговор

    До коментар #114 от "Румен Янев":

    Недей казва голяма дума.От как ги купи Тексако се подобриха значително.Prista Leader TD SAE 10W-40 и 5W40 имат одобрение VW 50200/50500.
    Има и български продукти с добро качество,ама не стигат до нас.А и цената им е като на другите уж по-реномирани марки.

    Коментиран от #117, #118

  • 117 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 118 Златко Пердашиян

    2 3 Отговор

    До коментар #116 от "ярослав станчев":

    ne butai Audi pri kolite
  • 119 marcello Кабагьотлийски

    1 1 Отговор
    az lichni poveche nebih si dal parite za kenef ot Audi
  • 120 onq s konq

    3 0 Отговор
    Това че не е сменяно маслото толкова километри,че эначи че НЕ Е ДОЛИВАНО!Но пък и кой е луд да повярва на некво просто "янки",че километрите са действителни?!Да оставим факта,че да видиш Ауди" ТТ в Щатите е все едно да намериш игла в купа сено?!!
  • 121 геврече

    5 0 Отговор
    Нищо и няма. След седмица ще я видим като нов внос в България. В обявата ще пише, че е уникат. Цена 12 000лв.

    Коментиран от #132

  • 122 BENZ

    1 2 Отговор

    До коментар #113 от "LPG":

    v FORD serviz kakav filtar da slojat?estestveno motorkraft.
  • 123 BENZ

    1 3 Отговор

    До коментар #111 от "Румен Янев":

    tova maslo MANOL e dobro ot gledna tochka na tova che otgovaria na tova koeto pishe na etiketa no ne otgovaria na iziskvaniata za savremenite avtomobili.mojebi za golf 3 e ok.
  • 124 бончук

    0 2 Отговор
    MANOL-хахахахахахахах аххаха

    Коментиран от #125

  • 125 бончук КАМОР

    0 2 Отговор

    До коментар #124 от "бончук":

    хахахахахахахах аххаха
  • 126 Киро

    1 0 Отговор
    Това нещо няма чистене...
  • 127 Жоро Масларчето

    0 1 Отговор
    кви глупости се пишат тука, не е истина. Пичoвeтe с пари да слагат синтетично истинско, верно че малко дебело излиза, ама след 20000 като го източиш още си е хубаво, може да го сипеш на някой Гоуф 2 да джитка още 10000. А тия дето карат 20 годиши клозети на по 600000 ноф фнос от Италия, промивка на двигателя 10 мин с вретенно масло не с препарати че прецакват остарелите семеринги, и след това на 5000 минерално масло по евтиничко, филтъра на 10000 и си свиркате
  • 128 бачо Киро

    0 2 Отговор
    Много разбирачи много нещо.А че снимките са на 6 цилиндров двигател никои не видя.Ауди ТТ е 1.8 турбо 4 цилиндъра.
  • 129 бачо Киро

    2 0 Отговор
    Имало и 3.2 6-так.Но това няма как да стане без да е доливано поне.Демек пълна тъпотия е тази статия.
  • 130 WHU FC

    2 0 Отговор
    За разбирача бачо Киро да му покажа ,че ауди тт няма сам1.8 4 цилиндъра ,а и незнам от къде видя ,че аудито е 1.8?
    Ето ти сам да се увериш бачо Киро смех:)))
    https://www.google.bg/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=0CAcQjRw&url=http%3A%2F%2Fbetterparts.org%2Faudi%2Faudi-tt%2Faudi-tt-3.2-quattro.html&ei=UZEQVbDDM8jfPczEgOgB&psig=AFQjCNGQTCVC_Gk3tXoxNWEXcvXSwhQTjg&ust=1427234936999608
  • 131 WHU FC

    1 0 Отговор
    Зависи той може да го карал като е превключвал скоростите над 5 оборота и по този начин маслената помпа изстласква(изпомпва) много повече масло по цилиндрите и буталата и така се получава по-малко триене на метал в метал.А и все пак да не забрвяме ,че ауди е немска кола ,а не руска.Между другото аз карам бмв и съм си нагласил борд ком. да ме предопреждава на всеки 2 км след 10 000 ,че е време за смяна на масло и то по такъв начин ме предупреждава ,че тъпанчетата на ушите ми ще ми се пръснат ДОКАТО ШОФИРАМ ако по-скоро него смена.Все пак съм фен на мерцедес после ауди и на 3то място бмв.ТТ-то има същата функция поне следващият модел след този.
  • 132 Antoniy Tachev

    0 0 Отговор

    До коментар #121 от "геврече":

    За 12 000 ще си купя CL 55 AMG 2003,,но идеята е добра.Ще я обяват за 12 000 +/- и като я харесаш недай си боже и 2 000лв.ще ти я дадат особено ако я закарат за продан в Дупница .
    За бога братя не купувайте нищо от село Дупница:))

    Коментиран от #135

  • 133 Antoniy Tachev

    0 0 Отговор

    До коментар #111 от "Румен Янев":

    Г-н Янев ,явно вие сипвате MANOL заедно с бензина в моторната ви резачка и тя ще продължава да ви мърка като пеперудка в бурканче!Тук става въпрос за истинско масло и то се казва MEGUIN made in Germany!
    http://www.google.bg/imgres?imgurl=http://i.static.bazar.bg/photosbazar/pictures2/38/pics/38f63eec6f9c34b981b9631a0f278157.jpg&imgrefurl=http://bazar.bg/%25D0%25BE%25D0%25B1%25D1%258F%25D0%25B2%25D0%25B0%25E2%2580%25937013619/%25D0%25BC%25D0%25BE%25D1%2582%25D0%25BE%25D1%2580%25D0%25BD%25D0%25BE-%25D0%25BC%25D0%25B0%25D1%2581%25D0%25BB%25D0%25BE-5w-30-meguin-new-generation-5-%25D0%25BB-67%25D0%25BB%25D0%25B2&h=480&w=640&tbnid=zg41SboTsfrxrM:&zoom=1&docid=JtYWcoio2X1gcM&itg=1&ei=4ZgQVYXDHcOkPKWSgPAG&tbm=isch&client=opera&ved=0CCQQMygGMAY

  • 134 WHU FC

    0 0 Отговор
    MEGUIN E МАСЛОТО ПИЧОВЕ ТАКА ДА ЗНАЕТЕ АЗ КАРАМ ОТ 3 ГОД. С НЕГО БМВ-ТО СИ И НА 7 000 ДОЛИВАМ ЛИТЪР ОТ МАСНОТО ЧУДО НАРЕЧЕНО ПО ГОРЕ.ТОВА Е ЕДНО ОТ МАСЛАТА КОЕТО ВСЕ ОЩЕ НЯМА МЕНТЕ.ГАРАНТИРАМ ЗА НЕГО.ДОРИ ЦЕНАТА МУ ЗА 4 ЛТ. Е ОКОЛО 40ЛВ.ТОВА ИЗОБЩО НЕ Е СКЪПО.ГОВОРИМ ЗА 10W-40.
  • 135 tapanar4o

    0 0 Отговор

    До коментар #132 от "Antoniy Tachev":

    Много си уверен какво се продава в Дупница,а тия от Горубляне знаеш ли от къде пазаруват боклуците които продават-от Дупница.
  • 136 някой

    4 3 Отговор

    До коментар #64 от "Shmeker":

    Ей, СМЕШКЕР, 15 годишно тийнче, как ме разтреперваш не е истина просто!
    ЕЙ ЛЪЖЕЦ, сега ще ти го обясня бавно и с големи букви, за да ти влезе в кратуната, която НИКОГА не е пипала автомобил и това го знаеш отлично:
    АКО ИМАШ 1 ЛИТЪР САМО В КАРТЕРА, НЕ 0.5 КАКТО ТВЪРДИШ, ФАНТАЗЬОРЧЕ, ЦВЪКАЩО МНЕНИЯ И ИЗЖИВЯВАЩО СЕ ЗА НЕЩО, ВСЕ ЕДНО НЯМАШ МАСЛО. АМА КАК ЩЕ ЗНАЕШ, КАТО НЕ СИ ВИЖДАЛ СКОРОСТЕН ЛОСТ НА ЖИВО - ТОГАВА ПОМПАТА НЕ МОЖЕ ДА СМУЧЕ, А ДОРИ И ДА СМУКНЕ, НАЛИ ТИ ПЪЛНИ ФИЛТЪР И МАГИСТРАЛИ БЕ - ДАЖЕ ТЯХ НЕ МОЖЕ ДА НАПЪЛНИ И ВСЕ ЕДНО НЯМАШ НИКАКВО МАСЛО, А ДВГ БЕЗ МАСЛО ЗАДИРА ВЕДНАГА, ВЕД-НА-ГА!!! НА КОЙ СИ ТРЪГНАЛ ДА ПЛЯМПАШ БЕ?
    А сега нацвъкай пак минуси от другите ти профили, а на теб - плюсове. Ама го направи така, че да не личи, както в другите теми. Което не ти пречи да си невероятен дразнител с глупостите си, впрочем. И прочети големите букви 100 пъти, дано осмислиш поне 1 дума, в което дълбоко се съмнявам, ти си потресаващо зле.

    Коментиран от #141

  • 137 някой

    0 3 Отговор
    И ако ти, Смешкер, или някой друг има неясноти, отиди при който искаш монтьор, инженер, абе без значение - при първия обикновен човек с 2 грама мозък и кажи му малоумието, което си написал и чий какво ще ти каже - ако не те изгони на секундата естествено. Аман, тоя не се спря.
    Ярослав Станчев - кво стана? Шмекера представи ли ти се? Видяхте ли се? Пичага, запомни от мен: никога няма да го видиш, чуеш или подобни, а запитай се защо. И тогава се сети какво казвах

    Коментиран от #143

  • 138 Ауди87

    2 0 Отговор
    Ами и аз когато бях на 19,и си купих първата кола,която беше ауди 80cc 1986г. не знаех за какво иде реч,и какво трябва да се сменя и я карах без смяна на масло до 83 000км,които изминах за 2 години и половина. Така без да искам,несъзнавано скапах двигателя и много ми беше мъчно за тази кола,много си я обичах защото ми беше първата. Но после се научих че както се отнасяш към колата така и тя ще се отнася така към теб. Останах си фен на марката ауди и сега,вече 8 години по-късно карам Audi Allroad, и съм много доволен от него. Подържам си я редовно и нямам никакви проблеми ! :) Та както казах по-горе в текста - Както се отнасяш към колата си (и жената си) това получаваш от нея. :):):) Мъж на 27 години - София

    Коментиран от #140

  • 139 Т 150

    0 0 Отговор
    а защо не на 100-ина 200 за едно зареждане на горивото и сменяш масло ТВА САМО В БГ МОЖЕ ДА СЕ ВИДИ ТАЯ ВСИЧКАТА ГЛУПОСТ
  • 140 mediator37

    1 0 Отговор

    До коментар #138 от "Ауди87":

    Колата (жената) като остарее , предвиждаш ли да я сменяш ?
  • 141 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #136 от "някой":

    Аз говорех по спомен.
    Сега след като проверих - колата е Lacetti 1.6, събира 3.75 литра по каталог.
    Значи е имало 0.75 литра в картера.

    Коментиран от #144

  • 142 Аз

    0 0 Отговор

    До коментар #15 от "ждяш":

    Това е 100% бярно,имал съм кола от Италия,там масло не сменят,само доливат...
  • 143 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #137 от "някой":

    Ми аз тогава отидох при монтьор да я провери - компресии мери, гледа тва-онова, смени масления филтър и вика - ще върви, карай си смело.
  • 144 някой

    1 1 Отговор

    До коментар #141 от "Shmeker":

    Абе, ти прочете ли какво съм написал, фантазьорче с 1000 въображаеми служебни, бегачки, бусове и какво ли не?! ПРОЧЕТЕ ЛИ? ОСМИСЛИ ЛИ ПОНЕ 1 ДУМА?
    Пак, бааавно:
    ПРИ 700МЛ МАСЛО В КАРТЕРА, В МОМЕНТА НА ПАЛЕНЕ ИМАШ 100 ГРАМА, АКО ИМАШ И ТОЛКОВА - ТОВА ВЛИЗА ЛИ ТИ В ГЛАВАТА? ДРУГИТЕ СА ПО МАГИСТРАЛИ, БИЕЛИ, ФИЛТЪР И ПОМПА - ТОВА ВЛИЗА ЛИ ТИ В ЧУТУРАТА, ПАПАГАЛСКО ТИЙНЧЕ?
    И сега най-важното - пак бавно:
    При две капки масло в картера, КАК ЧОВКАТА НА ПОМПАТА ЩЕ СМУЧЕ БЕ?! Я СЕ ЗАМИС....ИЗВИНЯВАЙ, ТИ НЕ МОЖЕШ, ЗАТОВА ОБЯСНЯВАМ: ПОМПАТА РАБОТИ НА ПНЕВМАТИЧЕН ПРИНЦИП И АКО НЯМА МАСЛО, НЯМА ДЕБИТ, НЯМА НАЛЯГАНЕ, НЯМА МАЗАНЕ, НЯМАШ ДВИГАТЕЛ БЕ!!!!!!!
    Карал бил седмица, пет аудита имал, пасати продавал, 300 км за 2 часа навъртал, пет буса имал, състезавал се, разглабял - тия ги плямпай на съучениците ти, а като цвъкаш мнения тук, поне МААААЛКО си размърдвай...извинявай, обърках се - ти нямаш какво де, но все пак..
    И нали не си забравил - нацвъкай пак минуси от проксита и други профили, за да си живееш интернет живота спокойно - да нямаш много само ти. Е, дали ще пусна още сега в Ютюб демото, което компютъра ми е записал, как вчера, В ПОНЕДЕЛНИК вечер, в 3 СЛЕД ПОЛУНОЩ, имам 4 минуса за няколко мин.... е друг въпрос, Смешкер. Не ми се занимава.
    И пак, БААВНО: абсолютно НИКАКВО ЗНАЧЕНИЕ НЯМА дали колата е Лачети, Корвет, Астон МАртин или Лада Ока - НЯМА МАСЛО, НЯМА ДВИГАТЕЛ БЕ, ВДЛЪБНАТ! ДОПУСКИТЕ СА СТОТНИ МЕЖДУ ЦИЛИНДЪР И БУТАЛО, ЗАДИРАТ ВЕДНАГА И РЕД ДРУГИ НЕЩА, ВЕД - НА - ГА !!!!!!!!!!! Чисто и просто е МЕХАНИЧЕН И ФИЗИЧЕН ЗАКОН !
    Изживявай се както искаш в нета, но цвъкаш глупост след глупост и то невероятни
  • 145 някой

    0 1 Отговор
    И сега отговора на Смешкер, ще бъде точно както останалите му - бликащ от смисъл и пряко свързан с темата:
    "Е да, ама...Лачетито беше сив металик. С шибедах."

    Коментиран от #147

  • 146 Shmeker

    0 0 Отговор
    Пич, аз не си измислям. Има хора които могат да го потвърдят. Не ми се занимава с тебе и с глупостите ти. Реален факт, който ако не си бил там за да го констатираш може само си помислиш, че е ловджийска история.
  • 147 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #145 от "някой":

    То реално не е било масло, а гняз. Като отвориш капачката за сипване се виждаше все едно черна грес. По мотора явно е имало такова нещо, но в картера е имало под 1 литър вероятно по-течната част от разложеното масло.

    Ако искаш вярвай НЕ ми пука
  • 148 някой

    0 1 Отговор
    Е не, нямам думи за теб! Нямам думи:))) НЯМАМ ДУМИ !
    "Пич", на мен не ми пука нито за теб, нито за мобиле, нито за рейтинги, нито за политика, НО !!! :
    Пак, БАААААВНО:
    Няма масло = няма дебит = няма налягане = няма мазане = невероятно повишено триене = задиране = криви поли на буталата = НЯМАШ ДВИГАТЕЛ СЛЕД МИНУТИ. Не ловджийски истории, нарича се ФИ - ЗИ - КА. Физика. ФИЗИКА.
    2 + 2 = 4, независимо в твоята глава какво е.
    Запитай си остсътващите изцяло познания, ЗАЩО лампи за масла светкат още преди да си паднал под 60% - той две чаши имал и карал.
    И като е било спечено, НАЛИ СЕ Е СПЕКЛО В МАГИСТРАЛИТЕ И ХЕПТЕН НЕ Е МАЗАЛО бе, фантазьор.
    Ти, Смешкер, не си пипал кола в живота си, камо ли карал и се замисли малко, мен ме остави, не ми дреме, но те четат и хора на възраст вероятно и си смешен до безобразие, а аз верно се излагам да се занимавам с теб изобщо.
    И накрая: разкажи тази история (която извъртя пак сега - ми то имало повече, ама нямало повече, ама то другото спечено, ама имало), извъртай я като палачинка, но я разкажи на ПЪРВИЯ монтьор - ама без значение бе, добър, лош, гаражен майстор, на първия бе и да знаеш: тия неща дето ще летят по теб, той ше ги метне - не е дъжд

    Коментиран от #152

  • 149 някой

    0 1 Отговор
    Аз взех една 2 метра пръчка и пипнах Луната.
    Ти не си бил там да го констатираш.
    Значи е верно.
    Имам свидетели.
    Имам свидетели, които ще се кълнат, че съм марсианец и това е съвсем сериозно.
    Значи е верно.
    Логика тип "Смешкер - диагноза".
  • 150 някой

    0 1 Отговор
    Замълча нещо:) А така.
    Само не забравяй да нацвъкаш минуси, преди да отидеш да цвъкаш в други теми ;)
  • 151 гост 1

    1 0 Отговор

    До коментар #29 от "Мsux":

    Карам А8 2008 г. вече 2-ра година, без забележки...какво по-ново и защо !
  • 152 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #148 от "някой":

    Не съм все пак си има задачи, не си толкоз важен да ги пренебрегвам.
    Аз също бях изумен, колата още се движи, цялата работа е там,че е тогава е почнала да похапва масло, все пак 1.6 на GM и тия мотори горят маслото.
    Дефакто е имало някакво мазане щото лампата на маслото просто от време на време премигва и помпата все пак е захапвала нещо.
  • 153 някой

    0 1 Отговор
    Не си бил нито изумен, нито е прИмигвала лампа, нито толкоВА, мйекащ и пишещ на диалект фантазьоре. Защото никога не си пипал, карал или имал кола. Знаем го и двамата, скоро ще му се изясни и на Ярослав Станчев, за който имах добро мнение и кой знае защо ти се върза на очеизвадните глупости.
    Ти НЕ си пипал автомобил никога. Тези краставици - на друга сергия, не на краставичара

    Коментиран от #155

  • 154 bmw

    1 2 Отговор
    за първи път чувам, че трябва да се сменя масло на колата. все едно да си сменям фреона на климатика. виж за доливане знам :))))))

    Коментиран от #157

  • 155 Shmeker

    1 1 Отговор

    До коментар #153 от "някой":

    Казах ти не ми пука за теб и измишльотините ти. Не ми пука и дали ми вярваш или не. Ти си без значение.
  • 156 някой

    1 1 Отговор
    А ако те питам следното:
    Ти пишеш, ти измисляш историйки, ти цвъкаш навсякъде, ти пишеш фантасмагории с тонове, от които нямаш и понятие;
    Аз отговарям с 2 поста, дълги, но само с фактология и обяснения, което е долу черно на бяло и накрая.... АЗ пиша измишльотини? Ясно, разбрах те.
    Жал ми е за теб. Дано в живота се почувстваш значим и ценен, имаш нужда. Желая ти го съвсем искрено. И може да пишеш само глупости, но последната история тук, с Лачетито, ги би всичките, направо счупи...знаеш кое

    Коментиран от #159

  • 157 някой

    0 1 Отговор

    До коментар #154 от "bmw":

    Ти пък сега:) Я прочети надолу - защо да го сменяш? Доливаш 500-700 грама и си караш безгрижно бе! Айде - литър, че да не го мислиш. За кво да даваш 70 лева за 5 литра, вместо 15 лева за литър..абе тия проектанти на ДВГ са баси балъците! Ама Шмекер ни отвори очите - ПОКЛОН! :Д
    Той сигурно и фреон "долива"...що я написа тая думичка "фреон" сега, да затормозяваш момчето да търси 2 часа в нета що е то и има ли почва у нас
  • 158 бум

    1 0 Отговор
    шофьора сигурно е жена
  • 159 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #156 от "някой":

    Казах ти - без значение си. Още не си ми сметнал колко к.с. трябват на Audi S1 за да направи 80 до 100 км/ч за 1 секунда
  • 160 фифи

    0 1 Отговор
    Шофьора вероятно е бил някой българин, руснак, албанец ..... преселил се там
  • 161 Тераното

    1 0 Отговор

    До коментар #110 от "Shmeker":

    Ае има нещо вярно в коментарите на "маверика".Аз имах Терано 2.7 ТД 1996 година и 4 години и малко го карах с едно масло и си навъртя пробег към 30 000 км.,но за да не рискувам си смених маслото.След още една година го продадох и взех Терано 2000 година.А един приятел с Патрол 3.3 ТД кара 50 000 км. с едно масло без да го сменя.Не е за подценяване тоа джип.

    Коментиран от #162

  • 162 Shmeker

    2 0 Отговор

    До коментар #161 от "Тераното":

    Да, до 30 000 - 40 000 става теоретично, обаче по-нагоре вече има доста въпросителни. А и саждите от дизела са си абразив, попаднали в маслото.

    Коментиран от #172

  • 163 вуяя

    2 0 Отговор

    До коментар #64 от "Shmeker":

    ееееййй...ама мнооо си вярваш ве пич,тея ги разправяй на майка ти....това е доказателство че си мнооо бос,и абсолютно нищо...ама нищо не разбираш,и надали имаш и колело даже...хахахахаха....

    Коментиран от #164, #165

  • 164 някой

    2 0 Отговор

    До коментар #163 от "вуяя":

    Имаме участник, познал точния отговор - поздравления:) Ако ти дам линкове към други теми тук, просто ще паднеш какви ги бръщолеви. Пример: долния му пост, как ме бил питал за Ауди, идва от следното: той твърдеше и спореше, как Ауди С1 ускорява скорост от 80 или 100 км, тоест като дадеш газ, ускоряваш с 80 или 100 км, за ЕДНА СЕКУНДА. Тийнче, което цвъка глупост след глупост, какво да ти кажа:))) И цвъка минуси на който му го каже от други профили и като му го казах тук сега - хоп, престана, с което се издаде пак:))))))

    Коментиран от #166

  • 165 Shmeker

    1 1 Отговор

    До коментар #163 от "вуяя":

    Не бе обут съм с маратонки фИрари
  • 166 Shmeker

    1 1 Отговор

    До коментар #164 от "някой":

    Изчисли мощността, недей да приказваш глупости. Искам сметки.
  • 167 CarPro

    0 1 Отговор
    Wooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool
  • 168 МБ300д

    0 1 Отговор
    Не гледайте глечта по главата и капака на клапаните а вижте вала че свети като нов. Понеже маслоприемника е осран и неможе да засмуче масло вероятно и заради това е спряло ТТ-то А ЩО СЕ ОТНАСЯ ДО АУДИ ЧЕ СА Л....А СА СИ Л....А
  • 169 само ВАГ

    0 0 Отговор
    Корави машини са ВАГ-овете, носят на бой, браво! 135 хил километра без смяна на маслото, такова чудо за първи път виждам, въпреки, че карам италиянка, пак ФАУВЕ.
  • 170 гошо прупрунков

    1 0 Отговор
    интересно защо в българия двигателя ми изглеждаше по същия начин след като сменях маслото на 5 000 км, с маслото от нашенския пазар без значение какво е
  • 171 Майстора

    1 1 Отговор
    Колите внесени от Италия всички са такива.Макаронаджиите също хич не обичат да сменят масла.

    Коментиран от #173

  • 172 някой

    1 1 Отговор

    До коментар #162 от "Shmeker":

    Поредната гениална мисъл. Не, до 50 000 си е маслото направо. Особено градско и лятото. Даже до 70 000 няма проблеми, нагоре вече е теоретично - много магданоз има в градините. Абе карай си до 80 000, няма проблем. Ако пазиш - 100 000. Ако си с Лачети - 120 000. То е с шибедах.
    И като пропуснем, че потребител "Терано" пак си ти, един от другите ти самоговорещи си профили (да ти посоча ли и други?), извода е прост: ти си гениален. Е, нищо, че нямаш и бегла идея от каквото и да било, защото не си пипал кола в живота си...

    Коментиран от #174, #175

  • 173 BENZ

    0 0 Отговор

    До коментар #171 от "Майстора":

    motor se pravi no gnilocha niama spirane.
  • 174 Shmeker

    1 1 Отговор

    До коментар #172 от "някой":

    Изчисли мощността, недей да приказваш глупости. Искам сметки.
  • 175 BENZ

    1 0 Отговор

    До коментар #172 от "някой":

    shibidaha pomaga mnogo na motora haha

    Коментиран от #176

  • 176 някой

    0 0 Отговор

    До коментар #175 от "BENZ":

    Е питай Шмекер, т.е. Смешкер - слушай му разказите и разсъжденията и ще припаднеш: то не бяха карания седмица с по 300 грама масло, то не бяха 100 бегачки, то не бяха 40 000 с едно масло (то си било така редно), то не бяха сажди в картери. В картера не знам, но в главата му верно има много сажди:)
    А ти, Смешкер - кое да ти изчислявам бе? Кое са глупости в долните му постове с техническите факти? Кое бе? Я си изчисли ти какво не спря да цвъкаш из цяло мобиле и се замисли малко с тази мйекаща глава, как кола ще ускори със 100 км за ЕДНА СЕКУНДА, дечко объркан:)))
    И не спирай да цвъкаш минуси от всичките си профили, даже не е зле да си говориш пак сам с няколко от тях, както е долу с "Терано" :)))) Аман от болнаци

    Коментиран от #177, #184, #185

  • 177 стотинка

    0 0 Отговор

    До коментар #176 от "някой":

    BENZ и Shmeker са двете лица на една монета.

    Коментиран от #180

  • 178 някой

    0 0 Отговор
    Абе смешкер,остави хората на мира никой не иска да ти слуша простотиите. И ми направи впечатление,разбираш адски много от коли и въпреки това ходиш при майстори! Абе ..... болен човек си ти. Има много голяма вероятност този да му се плаща да ръси мозък за да има кой да пише и да се задържа в сайта,макар че без него ще ми е по приятно да чета.....
  • 179 някой

    0 0 Отговор
    Да отбележа: аз съм "някой", долното не съм го писал аз, но все едно аз съм го написал - подкрепям всяка дума.
    Не зная дали е платен, но Смешкер, вероятно, е някое човече, свряно някъде пред компютър, което няма реален живот, а тук го живее такъв, какъвто му се иска да бъде. Зная едно със 10000% сигурност обаче: никога не е докосвал, камо ли карал, камо ли имал какъвто и да е автомобил
  • 180 някой

    0 0 Отговор

    До коментар #177 от "стотинка":

    Не зная. Но за "Терано" и още много, по други теми в мобиле, зная със сигурност - то е и очеизвадно. Пляска минуси на мен и плюсове на себе си, защото го убиваха от минуси хората - и на тях им писна. Не просто Смешкер, а пълен смешкер

    Коментиран от #181

  • 181 стотинка

    0 0 Отговор

    До коментар #180 от "някой":

    Запомни, че BENZ и Shmeker са двете лица на една монета. Ту харесва Мерцедес и плюе АУДИ, ту харесва АУДИ и плюе Мерцедес, после бил Фордаджия, абе мани.... не му обръщай внимание!

    Коментиран от #183

  • 182 Роман "Маверика"Ценов

    3 0 Отговор

    До коментар #88 от "Стойчо Караиванов":

    Няма никакви седалки освен 2-те предни,но те са много мръсни и захабени джипът е в пункт за скрап,двигателя е разглобен,но пиши какво ти трябва.
  • 183 някой

    0 0 Отговор

    До коментар #181 от "стотинка":

    Може, приятел, знам ли. От болни психики, всичко може да се очаква. Не му обръщам, сравнявам го със земята, такива от това разбират само. Цвъка не просто глупости, а направо безумия. Нормално - никога не е докосвал автомобил, личи му от Космоса
  • 184 Shmeker

    3 0 Отговор

    До коментар #176 от "някой":

    Чакаме ти изчисленията.. за всички е интересно как ще ги сметнеш конските сили и колко ще излязат

    Коментиран от #186, #189

  • 185 Златко Пердашиян

    1 1 Отговор

    До коментар #176 от "някой":

    ti seriozen li si?

    Коментиран от #187

  • 186 Zlati zlatistia

    4 0 Отговор

    До коментар #184 от "Shmeker":

    s puntoto veche 200000km bez smiana na maslo i kompresia 10 brato.leko poskracva vala no e ok

    Коментиран от #188

  • 187 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 188 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 189 БУМЕР КАМОР

    0 0 Отговор

    До коментар #184 от "Shmeker":

    mi chesno kazano nesi lichi da imash osobeni poznania ama ok ne e moi problem.

    Коментиран от #190

  • 190 Shmeker

    0 1 Отговор

    До коментар #189 от "БУМЕР КАМОР":

    Аууу... аре още един. Айде изчисли и ти колко конски сили му трябват на AUDI S1 да направи 80-100 км/ч за 1 секунда. Давай, след като имаш ОСОБЕНИ познания давай смятай чакам.
  • 191 някой

    0 0 Отговор
    Смешкер, ама какво става?!
    Тези хора отдолу, май на теб се смеят? Ти как мислиш?
    ("мислиш" - аз па какво написах)

    Коментиран от #193

  • 192 Неутрален

    1 0 Отговор
    Баце, ВАГ си ти, земи прочети малко история... от къде произлиза Ауди като марка и т.н... това че имат вземане-даване с VW не ги прави ВАГ! И се замисли как така един " боклук" е на нивото на BMW и Merc. И който от Вас- "разбирачи" мисли, че тампоните са мажат с масълце е Номер 1 !!!
  • 193 Shmeker

    1 0 Отговор

    До коментар #191 от "някой":

    Ми да се смеят не мога да падам на вашето ниво

    Коментиран от #199

  • 194 ярослав станчев

    0 0 Отговор
    Ади де,няма ли да стигне 200 коментара статията???Малко остана,само 7.Заради един американец-полуидиот 197 мнения.
    Ако беше за нещо смислено нямаше и 7 да има.
  • 195 Shmeker

    0 0 Отговор
    Писачите се поспряха, още не могат да изчислят колко к.с. са необходими на AUDI S1 да направи 80-100 км/ч за 1 секунда

    Коментиран от #196

  • 196 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #195 от "Shmeker":

    А и още нещо - драскачите да кажат каква кола имам на аватара, интересно ми е дали ще познаят

    Коментиран от #197, #198

  • 197 Златко Пердашиян

    0 0 Отговор

    До коментар #196 от "Shmeker":

    vaz 2101
  • 198 Златко Тигъра от Люлин

    0 0 Отговор

    До коментар #196 от "Shmeker":

    trabant !
  • 199 някой

    0 0 Отговор

    До коментар #193 от "Shmeker":

    Ти нямаш ниво.
  • 200 Shmeker

    0 0 Отговор
    Ха, няма печеливши до момента. Даже и капацитетора не смее да се изкаже

    Коментиран от #202

  • 201 някой

    0 0 Отговор
    Предполагам това, което искаше да кажеш с "капацитетор", явно е някакъв, съществуващ само в главата ти, хибрид между "капацитет" и "капацитор" - две много различни неща.
    А колата на аватара ти е единствената кола, която си "пипал" - както виждаш, цялото мобиле ти се смее. В случай, че си забелязал, де

    Коментиран от #203, #204

  • 202 ярослав станчев

    0 0 Отговор

    До коментар #200 от "Shmeker":

    Мяза на Мерцедес 300 сл,ама е много малка снимчицата и не се види добре.

    Коментиран от #205, #211

  • 203 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #201 от "някой":

    Браво написал си си част от домашното.
  • 204 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #201 от "някой":

    Относно мобилето - ми да се смеят, аз съм тук за да се забавлявам.
    А теб - да те накарам да сметнеш едни простички сметки.

    Ама явно трябва още някоя мозъчна гънка да получиш
  • 205 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #202 от "ярослав станчев":

    Мяза ама не е. Горе-долу е от същата автомобилна ера ако мога така да се изразя

    Коментиран от #207

  • 206 някой

    1 0 Отговор
    Смешкер, жал ми е за теб, остави другото, ти дори не можеш да се изкажеш...
    И не трябваше да представаш с цвъкането на минуси от всичките си профили веднага, след като ти го казах тук - така не просто се издаде, а вече всички те видяха и ставаш жалък....КАПАЦИТЕТОТУТАРЕ
  • 207 някой

    0 0 Отговор

    До коментар #205 от "Shmeker":

    И на кой му дреме за таратайката на аватара ти, че бръщолевиш за нея втори ден? Аз на аватара имам блатна жаба - е, и, какво? Коли си виждал само на аватари, това ти остава на теб

    Коментиран от #209

  • 208 някой

    0 0 Отговор
    забравих да питам!
    А колата на аватара ти пак ли си върви безгрижно с 500 грама масло в картера...което се сменя на 40 000, или е някаква друга? Хахахахах

    Коментиран от #210

  • 209 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #207 от "някой":

    Кажи сега честно: обясни на тия хора кой си, на колко години, образование и дали не се изживяваш като някой от службите
  • 210 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #208 от "някой":

    Ходи да си преписваш домашните от помагалото и недей приказва глупости. На всички ни е ясно, че не можеш да направиш 5 прости сметки на кръст.
    Ти си философ, ако имаш някоя диплома е изфилософствана или изфиникийствана. Тва е.
  • 211 Златко Пердашиян

    0 0 Отговор

    До коментар #202 от "ярослав станчев":

    ti niama kak da znaesh mercedes v kakvo e nomer 1 zashtoto gi gledash samo na snimki

    Коментиран от #212

  • 212 Shmeker

    1 0 Отговор

    До коментар #211 от "Златко Пердашиян":

    Не на картинки, а в огледалото как стават малки.

    Коментиран от #213

  • 213 Златко Пердашиян

    0 0 Отговор

    До коментар #212 от "Shmeker":

    Shmeker vijdam che pak si se izkazal nepodgotven.karai si golfa i si trai.

    Коментиран от #214

  • 214 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #213 от "Златко Пердашиян":

    Нямам голф, не съм имал. Но все пак са бегачки, не знам кво не ти харесва

    Коментиран от #215

  • 215 Златко Пердашиян

    0 0 Отговор

    До коментар #214 от "Shmeker":

    Shmeker shte si kajesh nai posle che karash Saxo.haha

    Коментиран от #216

  • 216 Shmeker

    0 2 Отговор

    До коментар #215 от "Златко Пердашиян":

    Saxo не ама нямам нищо против. От наточените особено.

    Коментиран от #217

  • 217 Златко Пердашиян

    0 0 Отговор

    До коментар #216 от "Shmeker":

    tvoia volia Shmeker .
  • 218 килъра

    2 0 Отговор
    Тоя е италианец 100 процента!
  • 219 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 220 До разбирачите

    0 0 Отговор
    Да ви обладавам и разбирачите