29 Май, 2015 14:58 14 510 61

Китайско SUV с 505 к.с. за 44 хил. евро

  • byd-
  • tang

Китайската компания BYD обяви, че на 6 юли пуска в продажба модела Tang, който предизвика сензация с техническите си характеристики. Хибридният всъдеход разполага с бензинов турбодвигател с 205 к.с. (320 Нм) и два електромотора за всяко от задните колела с по 150 коня и 250 Нм. Сумарната мощност на силовата установка достига внушителни 505 к.с., а въртящият момент - 820 Нм.



Стандартната версия на BYD Tang ускорява от място до 100 км/ч за 4.9 сек., но ще се предлага и наточена модификация. Ultimate Edition лепи стотака за 4.4 секунди. Китайският кросоувър обаче впечатлява колкото с динамичните си показатели, толкова и с цената от 300 000 юана (44 000 евро).



По този начин хибридът на BYD слага в малкия си джоб европейската и японската конкуренция, чиито кросоувъри са значително по-скъпи при далеч по-скромни характеристики и оборудване. Tang ще се предлага серийно с мултимедийна система от висок клас и кожен салон с декорации от естествено дърво.



Друг коз в ръкава на китайското SUV, с каквато не разполага нито един от съперниците, е мощната филтрираща система, разработена за нуждите на военните. Климатикът може да пречисти и най-гъстия пекински смог само за 4 минути, намалявайки концентрацията на вредни частици 60 пъти.

Подробни технически характеристики за досегашните модели на китайската марка BYD - вижте ТУК


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Ituriel

    2 0 Отговор
    Ето това е практичен автомобил, пълен с екстри, добър дизайн и страхотна цена. Японците и швабите да се учат.

    Коментиран от #2, #6

  • 2 Kitaec

    0 2 Отговор

    До коментар #1 от "Ituriel":

    Ми карай си китайските боклуци и си трай, там!!!!

    Коментиран от #5

  • 3 ко ше ям

    0 3 Отговор
    505 китайски коне, равносилно на 150 европейски мустанга.

    Коментиран от #4

  • 4 Некой

    2 0 Отговор

    До коментар #3 от "ко ше ям":

    Разбирачо от коне. Коняр. Плюва ли плюва с уста.

    Коментиран от #11


  • 5 Shmeker

    1 1 Отговор

    До коментар #2 от "Kitaec":

    Викаш друго си е да караш китайска кола със значка на голям производител и на четворна цена

    Коментиран от #7

  • 6 Иван Господинов

    0 2 Отговор

    До коментар #1 от "Ituriel":

    Супер е! Найлона от скоростният лост не е свален а шофьорската седалка изглежда като на 10 годишна Тойота на половин милион километра
  • 7 Пий

    2 0 Отговор

    До коментар #5 от "Shmeker":

    Пий си хапчетата ве шмекер и трай там, не стига че си най-заклетия фен на боклуците на ваг, ами и умуваш на всичкото отгоре!!!

    Коментиран от #12

  • 8 незнайко

    2 0 Отговор
    Плюете не плюете но това е реалност. Цената на европейските производители е надута безбожно и това тепърва ще го разбираме. Защо не плюете китайските телевизори и електроника по магазините?
  • 9 гост

    0 2 Отговор
    този фолксваген е с 200 коня, а китайското е с 505 !!! Фолксвагена даже го дърпаше на моменти. ОБУРУДВАНЕТТО СИ Е ДОБРО, НО ВЪПРОСЪТ Е ДАЛИ ЩЕ ИЗДЪРЖИ НА ДЪЛГАТА ЕКСПЛОАТАЦИЯ!!! ГАРАНЦИЯ, ЧЕ ЩЕ БЕРЕТЕ ЯДОВЕ!!! Един си от махалата си зе такъв gps като на тази китайска кола за 80 лв и после на всяка дупка спираше да бачка!
  • 10 Packa

    0 1 Отговор
    Били надути цените на европейските коли.... казаха го собствениците на Iphone дето за да се изработи струва 50 евро а се продава за 800 евро ;)
  • 11 ко ше ям

    0 2 Отговор

    До коментар #4 от "Некой":

    А ти по магарешките коне ли си падаш? Плюнчо поплюнков?!
  • 12 Shmeker

    0 1 Отговор

    До коментар #7 от "Пий":

    Как ве фен съм на много марки. Дори и на BYD.
  • 13 раптор

    1 0 Отговор
    Хубавото в цялата работа е, че с времето, китайците ще подбият цените, предлагайки що годе приемливи коли. След 10 години може да гледаме по-сериозно на тях, а европейските и др. производители да са припотили! Едно време и на корейските се смяхме, ама дръпнаха... КИтай имат дори по-големи възможности!
  • 14 гост

    0 2 Отговор
    Добре 500кс, вдига си максималната скорост ии после на спиране китайските спирачици (от киа рио сигурно), само ще присветнат за момент преди да станат на прах.

    Коментиран от #15

  • 15 Shmeker

    1 0 Отговор

    До коментар #14 от "гост":

    Не се притеснявай, BYD нали знаеш с кои европейски производители си "партнира"? Сигурно са взели феродо от добрите им модели.
  • 16 Ауууди

    1 0 Отговор
    Защо няма тест срещу quattro?
  • 17 Роман (Маверика) Ценов

    1 1 Отговор
    Харесва ми джипа. Браво. Китайците много напред

    Коментиран от #48

  • 18 хахаха

    0 1 Отговор
    Да бе, ей сега ще им дам 44 000 евро за тая консервна кутия!
    Китайски народни приказки и поговорки. Тия 500 коня ще изгърмят от 6 до 12 месеца и после? После съм валат! Мерси от китайски сервизи - те кола не направили, та някой друг невежа ще ми я оправя "без пари"!
    Трябва много да си тъп за да си купиш китайски автомобил сега! В Европа и Бг има такова разнообразие на автомобили, че да опреш до китайско - трябва да си най-големия малоумник!

    Коментиран от #19, #24

  • 19 ох ох

    0 1 Отговор

    До коментар #18 от "хахаха":

    Прав си, колега.. Тия 500 коня са 200 европейски магарета! Измамници! Също като на китайските касетофончета дето пише максимална мощност 200 W, а то - колкото сапунерка.
    И друго - не е редно да се сравняват корейските компании за автомобили с тия китайски изчадия!
    Корейците купуваха технологии от Япония, а тия китайчета копират сляпо от свалени двигатели, ама не влагат самата технология - на металите, на пластмасата, на гумите - ами си слагат техни измислени деривати и затова резултата е повече от плачевен.
  • 20 прост

    0 2 Отговор
    тия 500 к.с. искат карбонови спирачки - къде са?-:))))
  • 21 Бай Кор

    1 0 Отговор
    Симпатичен СУВ, но само толкова! Откога Тигуан и Х6 са мерило за добро 4х4?! Хубаво, кожа, добро арматурно табло, интериор, муцунка, фасон, твърдения за нелош климатик... А оттам-нататък?! Доколкото знам, в Европа нямат дилъри, нямат фирмени сервизи, няма как да се предложи гаранция...

    Иначе ще стане както с тракторите и мотоциклетите у нас - купуваш един "китаец", а марковата машина от Европа, САЩ, Япония струва три пъти толкова и невинаги е безпроблемна!
  • 22 само селяните карат РЕНО

    1 0 Отговор
    кофа ама модерна
  • 23 мартин

    0 2 Отговор
    Ако му вържат едно ку7 туРбо еС магнум има да се влачи като баберка от свиня ,ама те прават му некакви рекламки като естествено подбират това което на тях им е удобно
  • 24 Shmeker

    1 0 Отговор

    До коментар #18 от "хахаха":

    Ми то повечето мощ е в ел.моторите. Няма кво да им се счупи
  • 25 Пепи

    2 0 Отговор
    Какво ги плюете китайците не мога да разбера?Толкова са напред вече че не знам дали слагат в малкия си джоб европейската и японската конкуренция,обаче вижте показателите,характеристиките....,за цената да не говорим...направо ги разбиват.
    Плюехте и корейските автомобили ама се оказаха по-здрави от много прехвалени голфове,бмвета и т.н.

    Коментиран от #26

  • 26 Shmeker

    1 0 Отговор

    До коментар #25 от "Пепи":

    И аз това се чудя.
    Тва е синдромът на ЕС. Щот сме европейци видиш ли

    Само че може би един съюз с Китай щеше да ни е по-удачен.
  • 27 САМО ШМЕКЕРИТЕ КАРАТ КАРУЦИ

    0 2 Отговор
    Абе, ти днеска цЕл ден си изкАра тукА. Да не си се размечтал за китайскиот СУВ?

    Ако не от Китай, споко, един корейски ШангЙонг Корандо моЕ и да ти пратАт заради мерака, с който тролиш и спамиш :::::::::---------)))))))))))))

    Коментиран от #29

  • 28 статистик с тик

    1 0 Отговор
    Вие двамата с Пепи ще почнете пак войната на Немците против целия свят... В БГ освен чалга и цигания има и неизлечима простотия. Да се съберат Група Армия Ауди; Група Армия БМВ; Група Армия Мерцедес; Група Армия Фолксваген и резервите от Опел и да се почва качването на рейтинга по коментари на статията!
  • 29 Shmeker

    1 0 Отговор

    До коментар #27 от "САМО ШМЕКЕРИТЕ КАРАТ КАРУЦИ":

    Кво точно спамя? Кефя се на колата. Тва е.
    Аз карам немска кола с японски двигател
  • 30 Пепи

    1 0 Отговор
    До коментар #28
    Нещо не те разбрах...?Каква война на Немците да започваме?
    Да обясниш може би???
  • 31 чалгостан

    2 0 Отговор
    Хахахахаха чалгарската Х6-ца как я издърпаха!!! Муаахахахахаха в БГ чалгарите ще се самообесят на безопасния колан от яд...Айдеее Доко доко макс и да паркирате само на места за инвалиди!

    Коментиран от #32, #36, #37

  • 32 гостенин по чорапи

    1 0 Отговор

    До коментар #31 от "чалгостан":

    Не е Доко доко макс, ами Дошо дошо макс :-) иначе си прав!
  • 33 САМО ШМЕКЕРИТЕ КАРАТ КАРУЦИ

    1 0 Отговор
    Немкиня с японско сърце😁😁😁😁😁 Опелче с двигател Исузу?

    Ясно, че се кефиш на колата, обаче човек като погледне коментарите и опа, Шмекера цял ден пред компа.

    То и на мене ми се харесва, не отричам, интересни са ми китайците, качеството им рязко тръгна нагоре, а цените им са чувствително по-ниски, но оставам с впечатление, че от компютъра не ставаш и цял ден търсиш с чичката Гугъл мохабети за колите, които се показват във факти.бг, така че да се покажеш знаещ😁😁😁😁 Е, ти си знаеш каке, де!

    Коментиран от #40

  • 34 JAPAN

    0 1 Отговор
    Трябва да си идиот за да си купиш такова НЛО.Надежност като на китайски таблет.

    Коментиран от #39

  • 35 Тоа

    1 0 Отговор
    Нема-нема, па току се изхвърлят с някоя "чудесия".
    Супер наточена играчка, а чистачките й се виждат от купето. Не че се заяждам, но това е типично за АвтоВаз. Нещо им е убягнало на конструкторите май. А и няма как да е иначе, ако все копираш другите. Не можеш по-добре да го направиш. И затова, както става обикновено, след 2 -3 години, ще избие ръждица тук таме, ще започнат да скърцат тапицериите и да се отлепват и т. Н.
  • 36

    1 0 Отговор

    До коментар #31 от "чалгостан":

  • 37

    1 0 Отговор

    До коментар #31 от "чалгостан":

    Те Вагена и БМВ не че са някво мерило за 4х4, но все пак мисля, че това което се видя на клипа е доста впечатляващо, ако не е нагласено нещо...
  • 38 гост

    0 0 Отговор
    Обяснението е много просто и логично.Електромоторите имат много по голям въртящ момент и то постоянен на всички обороти още от първия.Случайно ако не знаете "дизеловите" локомотиви всъщност са с електродвигатели, а дизела само върти генератор за ток,така наречения сериен хибрид.Така че няма никаква измама,просто на теглене електромотора е абониран победител.
  • 39 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #34 от "JAPAN":

    А ти какви други таблети си виждал и ползвал,да не говорим че масовите вече са тайландски,малайзийски,индийски и т.н.Китайските станаха лукс,такива като Епъл,Гугъл и сие.

    Коментиран от #53

  • 40 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #33 от "САМО ШМЕКЕРИТЕ КАРАТ КАРУЦИ":

    Да Astra G Caravan, тва взех миналия месец след като продадох пасата. Аудито Б4 Авант и Транспортера Т3 си остават титуляри. Не мисля да ги продавам.

    Коментиран от #42, #58

  • 41 гурко

    0 0 Отговор
    Трябваше след тигуана да вържат ауди, та резила да е пълен!
  • 42 САМО ШМЕКЕРИТЕ КАРАТ КАРУЦИ

    0 0 Отговор

    До коментар #40 от "Shmeker":

    Четита Астричка тогава! Бях чул, че проблемът с ръждата при Опел е разрешен - използвали галванизация, така че старият виц за вечно състезание кой бяга по-бързо -колата или корозията, вече не е валиден!😁😁😁😁

    Коментиран от #43

  • 43 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #42 от "САМО ШМЕКЕРИТЕ КАРАТ КАРУЦИ":

    Мерси.
    Да, така е. Лека, икономична, удобна, надеждна, комбито е достатъчно голямо. Не стои никак зле на пътя, но все пак моторът не доставя кеф. Ама за това пък си държа Аудито
    Е, не може да се сравнява си Пасат, Ауди, БМВ, Мерцедес по комфорт, но е доста по-добра от старата астра.

    Коментиран от #50

  • 44 гост

    1 0 Отговор
    Не знам докога немските производители ще се смятат за месии в България,но по света изобщо не е така.Тази фирма е същата която строи до Кюстендил завод за електрически автобуси,с които смята да залее европейския пазар,а само в Китай продава повече от Мерцедес,БМВ и Ауди накуп. Така че спрямо корейците тези са десет пъти по силни и перспективни,само си дайте сметка,че преди десет години китайски коли практически нямаше,а сега държат над 20% от световното производство. И ако не знаете всички заводи на чужди производители в Китай са 50/50 % с местни фирми с клауза,че ако държавата реши може да ги изкупи по себестойност на акциите без право да се предлагат на други.При положение ,че до 6-7 години се очаква Китай да прави над 50% от световните продажби,познайте кога китайците ще решат да използват правото си и кой ще стане "изведнъж" най-големия производител.
  • 45 Ивайло

    0 0 Отговор
    Тая шофьорската седалка много се деформирала.Като се има на предвид ,че е има найлон още по скоростният лост!

    Коментиран от #46

  • 46 Берое взима купата а леФски духа супата

    0 0 Отговор

    До коментар #45 от "Ивайло":

    Ивайло
    Ти на кожа сядал ли си, ако си сядал щеше да знаеш, че кожата се разстяга и и трябва няколко минути за да си възвърне формата и да стой опъната ... ''с две думи'' някой е стоял и е станал и тогава е направена снимката

    Коментиран от #47

  • 47 УеФски с купата Берое да го ::: погали::

    0 0 Отговор

    До коментар #46 от "Берое взима купата а леФски духа супата":

    Ние за автомобили говорим, ти за нек'ви разпънати дивечови кожи бълнуваш! Сипи си едно-две, 'Земи и нек'ва салата и сочна пържолка и се успокой, да го е'а!
    'Убава машина са сътвореле китайците - ем широка, ем убава, па и с 500 коне у тенекиите. Е, те тако'а да ми подарат август месец за рождениа ден, убаво че е!
  • 48 Роман Ценов

    1 0 Отговор

    До коментар #17 от "Роман (Маверика) Ценов":

    Пак ли те бе.Ти освен на картинка друга кола не можеш да си позвалиш .тийнейджър неразбиращ от нищо.
  • 49 ludfen

    1 0 Отговор
    Добре е направено SUV-чето и с доста впечатляваща характеристика! Ако е толко надеждно и здраво... определено ще берат ядове, европейските конкурентни производители!

    Коментиран от #51

  • 50

    0 0 Отговор

    До коментар #43 от "Shmeker":

    Купи си и един КРАЗ от най старите, голям кеф е да го караш......

    Коментиран от #52

  • 51 Shmeker

    1 0 Отговор

    До коментар #49 от "ludfen":

    Най-вероятно ще е надеждно и здраво.
  • 52 Shmeker

    1 0 Отговор

    До коментар #50 от " ":

    Буахаха

    Коментиран от #55

  • 53 JAPAN

    0 1 Отговор

    До коментар #39 от "гост":

    Аз,на съм виждал,ами съм притежавал Китайски,Корейски,и сега съм с американски-Епъл.Това,че таблета ми е асемблиран в Китай не го прави китайски.Пич нали се сещаш,че иженерите не са китайци.Китайците са крадци и копирджии.Пожелавам ти да се докоснеш до таблет на Епъл и до някоя китайска фъшня с педалско име и същите параметри,да си поцъкаш малко пък после ела да пишеш.Залагам си главата,че този джип е поредният китайски пън.

    НЕ СЪМ, ТОЛКОВА БОГАТ,ЧЕ ДА МОГА ДА СИ ПОЗВОЛЯВАМ ЕВТИНИ БОКЛУЦИ ВЕЧЕ.

    Коментиран от #56, #57

  • 54 JAPAN

    0 1 Отговор
    Хубаво видео,за надъхване на балъци.Що не се пробваха с някоя Тойота или Акура.Там шанс нямат.
  • 55

    1 0 Отговор

    До коментар #52 от "Shmeker":

    Не се шегувам, зловеща машина е, 60-70км/ч ама се чувстваш неуязвим, комфорт нулев, тръпка висока обаче.....
  • 56 Shmeker

    1 0 Отговор

    До коментар #53 от "JAPAN":

    Много много, ама много си се заблудил
  • 57 гост

    1 0 Отговор

    До коментар #53 от "JAPAN":

    Явно си наясно с таблетите колкото и с колите.В "асемблирания" ти Епъл американски е само софтуера и същите процесор,памет,дисплей,чипсет и т.н. можеш да видиш поне в още стотина други таблета, всичките произведени 100% в Китай. Това че в България се продават по 50-100 лева таблети които в Китай се ползват за детски играчки не значи че китайците не произвеждат качествена електроника от всякакъв вид. А с Тойота и Акура резултатът ще е абсолютно същия по простата причина че "китайчето" има 820 Нм от които 500 налични от първия оборот,нещо непостижимо за всеки петролен автомобил.Аз също харесвам японските автомобили, но има факти и физически закони които не са зависими от лични предпочитания.Просто китайците са изпреварили с електрическото задвижване,защото имат желанието и парите да се отличат от старите производители,а ти ако продължаваш да отричаш явният им напредък скоро ще станеш за смях и на децата
  • 58 някой

    0 0 Отговор

    До коментар #40 от "Shmeker":

    Пак ли започна да фантазираш...

    Коментиран от #59

  • 59 Shmeker

    1 0 Отговор

    До коментар #58 от "някой":

    Продадох пасата, тва е промяната
  • 60 Ивайло

    1 0 Отговор
    До Берое взима купата а леФски духа супата
    (гост)
    Да пич в момента карам ауди А6(96г)с кожа е и още не се разтегнала.Нямам нищо против този китаец даже напротив.Просто констатирам видяното на снимката и си мисля ,че не е нормално.

    Коментиран от #61

  • 61 Shmeker

    1 0 Отговор

    До коментар #60 от "Ивайло":

    Е, тук е намачкана по-скооро тая кожа.
    Тъпото е, че няма да разберем, щот таа кола никой няма да я внася в БГ.