Last news in Fakti

10 Ноември, 2015 01:00 3 967 25

Битката на хиперавтомобилите

  • bugatti veyron-
  • pagani huayra-
  • mclaren p1-
  • porsche 918 spider-
  • ferrari laferrari

Какво ще кажете за редица сравнителни тестове на Bugatti Veyron, Pagani Huayra, McLaren P1, Porsche 918 Spyder и Ferrari LaFerrari, като не става въпрос за никое от известните автомобилни предавания? Явно няма невъзможни неща и водещия и създател Алехандро Саломон може да го потвърди с видеоклипа, който ще видите. 

Най-интересното от тези тестове със сигурност ще бъде как ще се представи скулптурата на Хорацио Пагани срещу хибридните машини и какви ще бъдат времената на Bugatti Veyron на писта. Друга интересна част е това, че никой от тези ултра спортисти не е представен от производителя, а става въпрос за лични автомобили. С нетърпение ще очакваме следващите епизоди!

Bugatti Veyron създателят на хипер автомобилите има мощност от 1200 конски сили и тегло от 1888 килограма. Уникалната Huayra притежава мощност от 720 конски сили идващи от 6.0 литров V12 битурбо AMG двигател и завидно ниското тегло от само 1350 килограма. Британският хибрид P1 притежава обща мощност от 903 конски сили и тегло от 1547 килограма. Следва германския 918 Spyder с обща мощност от 887 коня и тегло от 1700 килограма. И завършваме с кончето LaFerrari с обща мощност от 950 конски сили и тегло от 1585 килограма. 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 manolovv

    0 7 Отговор
    По правилното заглавие е "Битка на хипер бучащи и замърсяващи представители на идеи от миналия век!"Тесла смачка фасона на всичките им много коне, 12 и повече цилиндри, олекотени конструкции и т.н. Интересно защо я няма сред тези хипер? Това състезание да не се финансира от ОПЕК ???

    Коментиран от #5, #11

  • 2 Трифонов

    4 0 Отговор
    Щото след първите тридесет метра, теслАта ще умре в точка... в облака от пушек и прах на тези "хипер бучащи и замърсяващи представители на идеи от миналия век", автомобили. Какво ще се случи с нея след една обиколка ли? Нищо. Ще бъде на една обиколка зад тях. А след две? Сети се, де... Остави. Изстисквайки теслАта да се движи с максимална скорост, тя вероятно още в края на втората обиколка, ще застане жалка и загаснала... о, чакай, тя е електричка. За нея не се казва "загаснала", казва се "изключила", както казваш, като ти умре смартфона по средата на деня, щото навън се е оказало прекалено студено. Та, ще се озове жалка и ИЗКЛЮЧИЛА в банкета. Толкова за електрическите коли... Поне на този етап от научно-техничечския прогрес.
  • 3 Ярослав Станчев

    2 0 Отговор
    manolovv,ти да не си член на "Гринпийс"?Големи еколози се навъдихте напоследък.Производството на батериите за Тесла да не си мислиш,че е супер екологично чисто.Иначе е екологична колата,спор няма,ама докато стане такава колко природа е унищожена,имаш ли представа???Пластмасата на Тесла-та от къде идва?Май от нефта,който толкова плюеш,че замърсявал.Желязото за ламарините от къде е?Да не го гледат в оранжерии?Нали от мините в земята го изравят.Мед,алуминий,силиций,злато и други метали и неметали използвани в "екологичната" ти Тесла от къде са,от екологичния разсадник ли ги си берат?
    Лицемерието ви няма край.Искаме да караме екологично чисти коли,ама никой не се интересува от къде идват материалите за тях.

    Коментиран от #4

  • 4 аз

    0 0 Отговор

    До коментар #3 от "Ярослав Станчев":

    Само гумите забрави да споменеш...:)
  • 5 Гост

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "manolovv":

    Тесла смачква фасона на всички тези хиперкари, само на компютъра ти!!! Да не говорим, че като цена/ускорение GTR наистина смачква фасона на тъпата ти Тесла! Ама чул-недочул, трябва да пишеш тъпотии, нали?!
    Еколозите са най-големия бич за човечеството!!!

    Коментиран от #7

  • 6 опсмопсус

    1 0 Отговор
    Ех, що не сложиха едно GTR-че да покаже какво може с 530к.с.!

    А Теслата безспорно има какво да покаже, но не и тук!
  • 7 Божидар Димитров

    0 0 Отговор

    До коментар #5 от "Гост":

    Ей разбирача, ако нямаше хора които да спират човешките безумия и алчност сега нямаше да си тука и да бълваш жалките си думички, с които май "избиваш нещо".... Било то еколози, природозащитници, антиглобалисти, набедени терористи и какви ли още не. Незнам ТеслАта какво може да прави, ама вземете да прочетете малко за Тесла и неговите открития и постижения и защо така без да искат случайно изчезват в полза случайно на ОПЕК.
    Нека съществуват такива хипербегачки, нищо лошо. Ама какво сравнявате с електрички или други алтернативи. ДВГ-то съществува и еволюира от над 130г, а електричките ги "изтърваха" от 5г. Я сравнявайте ТеслАта с първия Мерцедес. Ония кабриолета с велосипедните гуми.
    А за екология човечеството му трябва много време докато разбере и разработи концепция поне малко подобна на земната природа.

    Коментиран от #8, #10

  • 8 Трифонов

    2 1 Отговор

    До коментар #7 от "Божидар Димитров":

    Божидаре... Гледай сега. Само с драскане на идиотщини по форумите няма да стане. И четене трябва. Първо, прекрасно знаем кой е Тесла и какви са приносите му. Въпросът е, какво общо има това с автомобилите, които настоящата компания теслА, конструира. Нищо! Очевидно заради това са и толкова разпространени и затова са на счетоводна загуба откакто съществуват - формула, през която Елън Мъск и компания да си пере парите, за които не иска хората да знаят от каква дейност са... Разбира се, в тази си дейност той има нужда и от глупаци, които да му вървят по акъла, вярвайки, че го е еня за нещо друго, освен за пари и които да популяризират това заблуждение - такива, като иначе гениалния актьор, Леонардо Ди Каприо. Очевидно не знаеш, че първото самоходно превозно средство (автомобил може да се нарече, защото е имало четири колела), е било именно с електрическо задвижване. При това, точно като на настоящите електрически коли - с батерии. Така че тази идея изобщо не е нова. И хибридът (ДВГ с вътрешно горене, работещ в система с електромотор), също не е нова. Първата кола - пълен хибрид при това - е конструирана в далечната 1916г. в САЩ. Електрическото задвижване с батерии, е всъщност по-стара концепция за автомобилно задвижване от ДВГ с вътрешно горене. Последният печели конкуренцията срещу електрическото задвижване, независимо, че е по-новото изобретение. И едва, когато бива изобретен ДВГ с вътрешно горене, човеците на тоя свят осъзнават, че май има шанс автомобилът да се превърне в масовото средство за придвижване. Защото до тогава, когато единствената възможност за задвижване са били батериите, хората са считали тези самоходни уникати, за едно чудесно, но неприложимо в ежедневието, екзотично нещо. Тогава ОПЕК не е имало, за да ги обвиниш, че те са наложили ДВГ с вътрешно горене. Наложил се е по цяла съвкупност от причини, които няма как сега и тук да изреждам. Достатъчно е да знаеш, че по-голямата част от тях са актуални и днес и отново ще бъдат причината ДВГ с вътрешно горене да остане основно техническо решение в автомобилостроенето поне до тогава, докато на тоя свят има големи залежи от нефт. А повярвай ми, дори при двойно количество на автомобилите по света, са достатъчно големи, за да има нефт поне за още век. Ето защо идеята по улиците вместо автомобили да се движат някакви недоразумения, прилични на смартфони, които да ни превозват наместо колите, остава, поне засега, блян на недоучили недорасляци, които си внушават, че понеже в новите коли има възможност да има Wi Fi, сензорен дисплей, а функциите на инфотейнмънт системата на новата 7-ма серия на БМВ, могат да се управляват с жестове, между автомобилите и iPhone-ът им, за който са похарчили всичките си пари и с поглед в който прекарват целия си ден, докато тарикатите около тях ги обират ежесекундно, може да има нещо общо. Затова - стига простотии! Работете умно, спечелете пари и си купете Ferrari!

    Коментиран от #15

  • 9 Космич

    0 0 Отговор
    И отзаде Бугатито чичо Гошо с Москвича с балашика за кокошките в багажника бърза да изпревари Бугатито и да хване пътя за село :D
  • 10 Гост

    1 0 Отговор

    До коментар #7 от "Божидар Димитров":

    Винаги съм се удивлявал на хора които нямат елементарни познания, но се напъват да покажат, че "много" знаят!
    Не само съм чел за Никола Тесла, но съм учил и за Алесандро Волта, Майкъл Фарадей, Кулон, Ом, Кирхоф, Ампер и други умове, за които ти не си и чувал, защото за тях не пише в основния ти източник на "познания" - вестниците "Шоу" и "Уикенд".
    Или си поредния параноик и вярваш в тъпите конспиративни теории или просто си нагъл и прост екозащитник! Обаче да пишеш, че ДВГ е на 130 години, а ел. двигателя е на 5 години, показва пълната ти липса на научни познания и е напълно гротескно да ми говориш, че прогреса се дължи на хора като теб! аз драги ми Смехурко, съм инженер и знам какво пиша!
  • 11 копеле

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "manolovv":

    Удари се с една тесла (ударението на А) по главата, и си бълнувай скапаните електрички. Тези коли са диаманти бе, най голямото съвършенство на инженерите в света. Само не знам защо не са поканили шеста кола т.е. кралят на четири колела, може би е в друг епизод.
  • 12 SWEDEN

    0 0 Отговор
    Кьонигсега ще ги смачка всичките...

    Коментиран от #17

  • 13 Николаи

    0 1 Отговор
    До трифонов!!!! абе пич много нещо прекалено си запознат с нещата, Тесла показа на света какво могат да направят ел. колите .знаеш ли че немските марки казаха че ще направят това около 2020 година,а фирмата е на загуба поради простата причина че всеки може да отиде на работа или някаде си с тези коли да измине 500-700км на ток и да спре и да зареди колата си на някои от мноогото безплатни ел.бензиностанци на ТЕСЛА. Мноого запознат си Трифончо всичко искарано на тази марка отива за изграйдането на безплатни бензиностанци ,скоро ще стане реалност и в европа господин Феррари :)
  • 14 Никола

    0 0 Отговор
    Какви ферарирата какви богатита !!! Наи барзата сериена кола направи рекорд на гинес преди няколко месеца от 0 до 300 км за 11.92 сек и спирачен път от 300 км до 0 за 6.03 сец цялото упражнение за 17.95 сек,колата е един Мегават 1360коня и 1360кг. от там и името one to one и се казва KOENIGSEGG AGERA.
    https://www.youtube.com/watch?v=02K1CaUpAJA

    Коментиран от #20

  • 15 Божидар Димитров

    0 1 Отговор

    До коментар #8 от "Трифонов":

    Трифоне... и ония другия галфон където е инженер и много добре знае историите и откритията на велики и много неспоменати велики учени в историята. Гледам ама сложи една снимка поне и да те виждам и да ти се радвам. А ако и проговориш, ще те и слушаме та да не четем.
    Разбирам че и двамата сте начетени специалисти и дълбоко погълнати от четенето на специална литература, която я няма и не я описват в евтините вестници, които простолюдието четем ежедневно. Не знам как сте попаднали в този евтин за вас форум и губите ценното си време вместо да трупате познание, но ви благодаря че ви има и че има кой да ни отваря слепите очи и ни запушва калпавите усти.
    Превозни средства без жива сила са съществували много отдавна, не е доказано но се споменава в много източници макар и конспиративни и невероятни. На базата на електричество, резонанс, телекинеза както и на много други по-съвършени енергии, технологии са съществували много преди изкопаемите източници, а учените тепърва започват да говорят за тях. На базата на невероятността се създават много приложими изобретения, които приемаме вече за даденост и не ги забелязваме. Та дори така омразните ви живи същества и като цяло природата, която явно мразите и сте готови да я заместите с каквото и да е нескопосано човешко изобретение. Забележете дори вие каква невероятна и неповторима биомашина сте и с коя от всичките по-горе бегачки ще се замените. Да не стане един ден "Един Мустанг срещнал едно Ферари и му казало"...
    Цялата работа е че заинтересованите страни развиват само това което могат да контролират, притежават и носи невероятни печалби, предоставяйки невероятни радващи окото и празнещи джоба на всеки бенефициент. Нищо лошо няма в расовите бегачки, те са творение на изкуството и само комплексар може да го отрече, но те трябва да имат конкурентни технологии с равен шанс на развитие. Ако бяхте малко по-прозорливи нямаше да ми коментирате откога е създадена електрическия автомобил, а да разберете че става дума за разликата в годините на еволюция на видовете технология.
    Обожавам колите с ДВГ и вярвам че никога не трябва да изчезнат, ама не харесвам контрола върху горивото и липсата поне 5 вида алтернатива. Целта е да не се позволи достъп на човечеството до свободната енергия и всички други неконтролирани от определена група хора енергии.
    Вие сега да не вземете да ми се разсърдите и най-вече да се настървите и да плюете, плюете.... ще си помисля че сте някакви....
    Ама нали знаете че аз много сива обичкам, няма да се палите, че нали знаете кои се палят.

    Коментиран от #18

  • 16 Maranello

    0 0 Отговор
    LaFerrari е без никаква конкуренция тук, другите много говорят а нали знаете, куче което лае, не хапе. Бланса и технологиите от F1 са непостижими за останалите прекрасни автомобили тук. А имайте предвид, че сред тези, само LaFerrari в момента разработват FXX версия която ще е с около 200 повече от стандартната версия а =е е с около 100 кг по-леко доколкото се чува, за съжаление програмата FXX не е за простосмъртни а и цената е 3 милиона долара които сан-лесното нещо в цялата работа, о т там идват разходите и обикалянето по пистите на планетата. Не че много знам, просто бях в музея на Ферари и там ги разказаха тези неща, но за скорост и бързина те не говорят, само колите ги казвали тези неща.
  • 17 копеле

    0 0 Отговор

    До коментар #12 от "SWEDEN":

    Точно за него става дума
  • 18 Гост

    0 0 Отговор

    До коментар #15 от "Божидар Димитров":

    Искаш да не се сърдя като ме наричаш галфон? Е наистина не мога да ти се сърдя, защото си просто един психичноболен и се нуждаеш от сериозни медицински грижи! Дано те излекуват, че това за телекинезата и конспирациите, сочат към доста тежка форма на параноидна шизофрения при теб!!!

    Коментиран от #19

  • 19 Божидар Димитров

    0 0 Отговор

    До коментар #18 от "Гост":

    Малей.... този път направо ме закова! Не стига че ме разкри, ами и ми запуши направо устата. Благодаря ти че така точно описа диагнозата ми, от години лекарите се главоблъскат какво ми има, а то трябвало инженерна мисъл.
    Ще те оставя да се гордееш с победата си над простолюдието и че си "излекувал" един психар.
    Ама ако още един път се обадиш и не си четеш книжките, няма да та оставя намира, докато не кажеш всички теореми които знаеш.
  • 20 МоТо

    0 0 Отговор

    До коментар #14 от "Никола":

    Да, Кристиан Фон Кьонисег - манияк и гений!Агерата е по-добрия дзвер!
  • 21 Цар Соломон

    0 0 Отговор
    Фен съм на Порше и Ролс-Ройс по-принцип, но тия с Теслата имат право донякъде макар и още да е слабичка Теслата в сравнение с показаните хипер-автомобили. Топ версията на Теслата беше някъде около 650 коня и наистина има много безплатни елктростанции в САЩ от където хората си зареждат ток за сравнително кратко време и пак карат без да харчат пари, които отиват в джоба на картелите петролни магнати. Порше представиха наскоро изцяло електрическа кола 700 коня Порше Мишън Ес се казва и за 600 км и нагоре които може да измине с едно зареждане си е впечатляващо. Най-впечатляващото беше, че се зарежда за супер кратко време в сравнение с другите и Тесла.
  • 22 Цар Соломон

    0 0 Отговор
    Та идеята е, че натам вървят нещата. Тези хиперавтомобили с хибридни системи са голяма крачка към хиперавтомобилите изцяло на ток. Поршето е първенец отново, защото въпреки, че има най-малко мощност сборна, то батерията му е с най-голяма мощност и ресурс. Отделно е 4х4 и може да се кара всеки ден спокойно. Ферарито е просто с най-голяма мощност от бензиновият агрегат и това е. Батериите му мисля, че не позволяваха да се кара само на ток или за малко беше. Бугатито си остава класика, но е само на бензин, Хуайрата има интересен дизайн, но със 720 коня от Мерцедесовият мотор малко трудно да се противопостави на коли 900+ коня.

    Коментиран от #23

  • 23 Божидар Димитров

    0 0 Отговор

    До коментар #22 от "Цар Соломон":

    Прав си Царю! Крайно време е както и Порше, така и всички останали производители да развържат кесиите и да изхарчат малко пари за масово производство на алтернативни задвижвания. Някои имат голям потенциал и готови технологии, но не им дават бюджет за да се развиват... може би е още рано...
    Смятам че и на Елън Мъск може бързо да му се затвори устата, ама засега на практика няма кой. Трябва да се развиват едновременно всички възможни и познати технологии, както и подходящи комбинации между тях, тогава и горните красавци ще стават още по-добри. Мощността става все по-голяма, ама и килограмите се качват, тогава се опитват динамиката да достигнат от към софтуер. Затова тези по-горе и някои които ги няма си остават шедьоври за момента.
  • 24 Цар Соломон

    0 0 Отговор
    Лека полека батериите ще стават с по-голям ресурс и по-леки. Мощността лесно могат да я вдигнат до небесата, но засега всичко се ограничава до килограмите. Но колко време ще е нужно не се знае. Идеята е че и да вярва човек и да не вярва на конспирации за петролната хватка, то е ясно че ако излезе утре масов автомобил среден клас с 150-200 коня само на ток, който е с конкурентно тегло на бензинови/дизелови коли и да има ресурс от 700-1000 км между зарежданията познайте колко милиарда ще има загуби за тези които държат петрола :)
  • 25 Божидар Димитров

    0 0 Отговор
    Там е работата. Не само милиардите загуба на петролните босове, най-вече инициираните войни, които носят най-големи печалби и влияние.
    Те пак ще намерят за какво да помагат на света, ама....