Немците от Volkswagen потвърдиха новите бензинови и дизелови двигатели, с които ще започнат да се оборудват съществуващите марки и модели на концерна. Моторите са четирицилиндрови, бензинови и дизелови и са с работен обем от 1.5 литра.
Ще припомним, чен новият бензинов агрегат ще замени досегашния 1.4 TSI, който бе широко използван в моделите Volkswagen Golf и Skoda Octavia. Предположенията са, че новия 1.5-литров мотор ще дебютира още тази година с обновената версия на Golf.
Новото дизелово предложение пък ще замести в гамата 1.6-литровия нафтов мотор. За този агрегат се счита, че ще дебютира с рестайлинг модификацията на Audi A3, която ще се появи през 2017 година.
Концернът няма да си прави труда да оборудва с новите агрегати сегашните версии на моделите. Те ще се появят в модернизираните варианти на Volkswagen, Audi и Skoda, като ще отговарят на новите екологични изисквания, които влизат в сила от 2020-а.
Габаритите им са идентични и поради тази причина интегрирането им в рестайлинг версиите на моделите няма да е никак сложно. След фейслифта се очаква Golf да се сдобие и с още един нов мотор. Той е с обем един литър, а мощността му е 115 к.с.
Този малък бензинов мотор ще замени досегашния 1.2-литров агрегат. Както вече ви информирахме Golf ще се сдобие и с още един нов двигател. Той ще е най-мощният в историята на модела и ще разполага с впечатляващите 420 конски сили.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Инженер Химик
10:56 08.02.2016
2 опсмопсус
LPG, CNG и ток, това е истината!
Няма отрови, няма замърсяване!
Но петролните лобита са силни и задушават всяка новост.Поне да натиснат LPG и CNG!
Още ми е странно как изпуснаха Тесла!
Коментиран от #4, #13
11:08 08.02.2016
3 ДВГ или миксер
11:11 08.02.2016
4 гост
До коментар #2 от "опсмопсус":
И на мен ми е странно, че Мъск е жив, а не са ги потулили някъде в пустинята. Към момента Тесла не смогва на поръчки и ще продължи да се развива понеже хората виждат как може да е по-добре без гориво, въпреки че при тях е на смешни цени, важно е да се промени идеологията, което става в развитите страни.У нас все още се смята, че ще се ощети народа ако се субсидират новите коли, а не отровните таралясници с данък 20лв. Докато това властва, няма как да се продават нови, по-чисти коли, а камо ли пък хибриди или електрически.
Коментиран от #5, #8
12:02 08.02.2016
5 гост2
До коментар #4 от "гост":
Трябва просто да се обърнат данъчните критерии, колкото по-нова толкова по-малко данък. В краткосрочен план това ще доведе до повишаване на доходите на общините, а в дългорочен подмяна на автопарка с по-нов. Това води до увеличаване на ДДС, всяка нова кола носи хиляди левове ДДС, а внос от чужбина не. Това води до намаляване на отровите въвв въздуха, децата ни може да живеят и те в България, трябва да мислим и за тях.И това всичкото може да се постигне само с един данък.
12:06 08.02.2016
6 driver
Коментиран от #7
15:17 08.02.2016
7 гост
До коментар #6 от "driver":
Защото е както всеки нов приет закон в България, прави се за показ, без реално действие.На всеки е ясно, че новите коли стават все по-тежки и по-мощни, само маломерните коли са под 100кс, да не говорим колко много има с по 1,2 или 5 коня отгоре. Като искат да има лимит на кс. нека да е 200кс, но пък у нас повечето мощни коли са регистрирани от като товарни, отново закон направен за мутри, не за хора. Няма какво да се опитваш да разбираш, няма елементарна логика, чудя се само защо сме в ЕС, като ние не сме достойни и за руска колония в момента.
16:28 08.02.2016
8 Шрапнел
До коментар #4 от "гост":
Да, ама... Тесла е на поносима цена за средния американец. Повечето автомобили в САЩ са на цени нови далеч по-ниски, отколкото биха се продали в Европа или конкретно България. Така че Тесла е продаваема, около 75 хил. лв. без транспорта и митата до БГ. Толкова ще е Мустанг отпреди 2-3 години и т.н. "Тъпият" американец взема на изплащане и кара. "Умният" българин гледа умно и кара трошляците.Абсолютно сте прави за данъците, но пък и някой трябва да ги плаща. В същото време и богаташът, и този, дето бачка за 300 лв. - никой не ще да плаща данъци. Какви правила тогава?! Ще карам с чужди номера.
20:05 08.02.2016
9 Ritmo
20:57 08.02.2016
10 Ехааа
21:04 08.02.2016
11
07:14 09.02.2016
12 Десислав Попов
Ама то с балъци пълно,тъй че пак ще им мине номера.
08:15 09.02.2016
13 КАФЕЗА
До коментар #2 от "опсмопсус":
МНОГО РАЗБИРАЧИ ПО НА 18г НА ГНЯС ПО ДОБРЕ КВО ДА ЗАРЕЖДАМ БЕНЗИН ГНЯС БУНИЛКАТА НА ГЪРБО ЧЕ ЩЕ МИ ИЗЛЕЗЕ ПО ТЪНКО КАРАИ НА БЕНЗИН КАКТО Е ПРОЕКТИРАНА КОЧИНАТА МОЖЕ И НА МЕТАН ИЛИ НА ПРЪДНЯ С 1ТОН БУТИЛКИ У БАГАЖНИКО ДА Е.А И СИРОМАШИЯТА СКАПАНЯ08:31 09.02.2016
14 nikola petrov
Образувайте се малко бе пишещите по медиите, срамота е!
08:53 09.02.2016
15 СМЪРТ-ЗА- ТУРЦИТЕ
18:48 09.02.2016
16 печки
Коментиран от #17
19:10 09.02.2016
17 Раптор
До коментар #16 от "печки":
Пий си хапчетата и се образовай, че си много ама много зле. Ти от Марс ли падаш? Знаеш ли, че дизеловите мотори отдавна се изравниха ами и надминаха банзиновите. Я обърни внимание колко са нютонметрите на един дизелов двигател и колко са на един бензинов и тогава ела и ми говори. На рали шампионатите като изключа Ф1 дизелите отдавна вече бият бензиновите. Ама ти от къде да ги знаеш тези неща? Нито четеш нито следиш развитието на автомобилостроенето. Ай карай си там 25 годишния бензинов дрегел БМВ 1.6 и си мисли, че летиш.Коментиран от #18
22:28 09.02.2016
18 onq s konq
До коментар #17 от "Раптор":
Браааво Ваня,браво:)Можеш да се обзаложиш че 6-цилиндровото ми БМВ с 204к. със сигурност ще скъса едно бензиново БМВ със същата мощност,а на дълъг път разхода ми ще е 6,6л/100,а на бензинката-10 и нещо/100!А за инфо 6 цилиндъра НЯМАТ НИЩО ОБЩО със 4/пак на БМВ/-докато при мен е равномерен и тих ход на двигатела,то при четворката се чува едно дразнещо тракане като ...на трактор!За другите марки пък да не говорим.Ама защо бяга толко много дизелчето...АМИ ЗАЩОТО МУ СИПВАМ САМО РУСКА НАФТА!Мдааа...:)22:58 09.02.2016
19 МоТо
Сменил съм 10 автомобила,два бяха дизелови- голяма файда не видях,само дето ми липсваще старта на бензинката.
Приключих с дизелите,малко карам на година(около 10000 км),дизела си струва за хора които навъртат най-малко 40000 км на год .т.е пътуват дълго и много постоянно.Познавам такива(фирма),навъртяха на един Нов Пасат 400 000 км за 3-4 год.,после дойдоха да ме питат как да върнем километража преди да го продадат ,карай си дизела със здраве :)!
17:55 10.02.2016
20 Знаещия
И да ви кажа дизел и еко в едно изречение са несъвместими. А бензиновите двигатели колкото и по-големи да са замърсяват по-малко, защото азотните оксиди от дизела директно се превръщат в киселина в дробовете и убиват алвеолите.
А относно спора - 2.0 турбо бензин , трудно ще бъде победен от 2.0 турбо дизел. За нагоре няма какво да говорим, иначе нямаше спортните версии на бмв-та,аудита и подобни кошници да са бензинови. Ама баба Меркел лобира за дизела, че горките технологично немощни немци 20 години не могат смислен хибрид да направят. Добре че бмв почна да ползва технологии от тойота за хибриди, че иначе и те щяха да са в 3та глуха, като ВАГ.
15:05 11.02.2016
21 Бай Стамат
А какви реклами пускат ли пускат на тия ми ти шкоди - суперб, като космически някъв кораб, а той горкия гол, като пушка за сумати пари. Един форд Мондео нов струва по-малко с по-мощни двигатели, без проблеми в тях и с повече есктри.
Ама тия глупаци не се научиха, че вместо пари за реклама, трябва да се инвестира в технически иновации и качество на продукцията.
Добре, че има баламурници в Европа и Китай, а да и вътрешното препродаване в компанията майка ВАГ да не забравим, че това са им едни 20 % от продажбите.
Който обича рано сутрин да пие кафе с дълъг разговор си купува VW, защото след покупката висенето в сервиза им е гарантирано. Е и плащането на сумати пари за дефекти на марката, амааа то феновете на ВАГ са толкова изтрещяли, че всичките са доволни след, като са дали 200% от стойността на клата за ремонти през последните 2 години. За тях е нормално за автомобил нисък клас, като гоуф части, като съединител и маховик да са по 1000-1500 лв. и те са много доволни от марката - пълен смях.
16:27 11.02.2016