Last news in Fakti

8 Февруари, 2016 11:02 24 524 34

Ясни са БГ цените на най-голямото Renault

  • renault-
  • talisman-
  • цени
Ясни са БГ цените на най-голямото Renault - 1

 

Цената на най-голямото Renault, носещо моделното име Talisman, в България започва от 41 490 лв. Продажбите стартираха от февруари тази година, а моделът ще се предлага у нас с три нива на оборудване.

Базовата версия Life съчетава динамичен външен вид с просторен интериор. Стандартното оборудване включва дневни LED светлини, които оформят нов светлинен подпис, круиз контрол с ограничител на скоростта, автоматична паркинг спирачка, система за подпомагане потеглянето по наклон, сензори за дъжд и светлина, дигитален инструментален панел, предни и задни електрически стъкла, електрически, отопляеми, ръчно сгъваеми странични огледала и двузонов автоматичен климатик със сензор за замърсен въздух.

Ниво на оборудване Zen добавя към базовата версия на Renault Talisman технологията Multi-Sense, която отговаря на моментното настроение на водача, както и R-Link 2.0 аудио навигационна система със 7'' сензорен дисплей. Zen осигурява допълнителен комфорт за водача с преден и заден паркинг сензор, кожен волан и 17'' алуминиеви джанти Bayadère.

Най-високото ниво на оборудване, Intens, включва R-Link 2.0 аудио навигационна система с 8,7’’ сензорен дисплей, система за предупреждение за наличие на обект в „сляпата“ точка на автомобила, LED PURE VISION къси и дълги светлини със система за почистване, карта „Свободни ръце“ за безконтактно отключване/заключване и стартиране на автомобила, 18'' двуцветни алуминиеви джанти Duetto, кожен салон и отопляеми предни седалки с вентилация и функция за масаж, както и отопляем волан. Системите 4Control и Easy Park Assist, както и озвучителната система Bose Surround System могат да бъдат добавени като допълнително оборудване към това ниво.Ясни са БГ цените на най-голямото Renault

Гама двигатели за Renault Talisman е следната:
Energy dCi 110 к.с. Euro 6 с 6-степенна механична скоростна кутия (Talisman[1]: смесен разход на гориво 3,6 литра/100 км, CO2 емисии при смесен цикъл 95 г/км).
Energy dCi 130 к.с. Euro 6 с 6-степенна механична скоростна кутия (Talisman[1]: смесен разход на гориво 3,9 литра/100 км, CO2 емисии при смесен цикъл 102 г/км).
Energy dCi 130 к.с EDC Euro 6 с 6-степенна автоматична скоростна кутия с двоен съединител (Talisman[1]: смесен разход на гориво 4,3 литра/100 км, CO2 емисии при смесен цикъл 111 г/км).
Energy dCi 160 к.с EDC Euro 6 с 6-степенна автоматична скоростна кутия с двоен съединител (Talisman[1]: смесен разход на гориво 4,5 литра /100 км, CO2 емисии при смесен цикъл 116 г/км).
Energy TCe 150 к.с. EDC Euro 6 със 7-степенна автоматична скоростна кутия с двоен съединител (Talisman[1]: смесен разход на гориво 5,6 литра/100 км, CO2 емисии при смесен цикъл 127 г/км).
Energy TCe 200 к.с. EDC Euro 6 със 7-степенна автоматична скоростна кутия с двоен съединител (Talisman[1]: смесен разход на гориво 5,6 литра/100 км, CO2 емисии при смесен цикъл 127 г/км).

Ето и ценовата листа за Renault Talisman в България

Ясни са БГ цените на най-голямото Renault


Поставете оценка:
Оценка 1 от 1 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Asen

    3 8 Отговор
    со борче,со мачка и со п**ка - аре нема нужда

    Коментиран от #2

  • 2 гостЪ

    12 0 Отговор

    До коментар #1 от "Asen":

    да, само 15-годишни немски варели нов внос за тебе...
  • 3 гост

    8 0 Отговор
    Такива трябва да са служебните коли в България, а не БМВ, Ауди и Мерцедес. Без ДДС и с отстъпка за количество цената им е към 30х.лв, а комфорта е на ниво. Не може да се надбягват, но пък разходите ще са ниски.
    За съжаление нашите управници не се возят в коли под 100х.лв и с по-малко от 250кс., сигурно ги е страх, че няма да могат да избягат от народа, ако ги погнат.
    Навсякъде се гледа да е колкото се може по-изгодна, както е тази, а не лукс, никой чужденец няма да откаже да се вози в такава кола, дори ще се спечелят суперлативи понеже видиш ли, хората мислят за разумно харчене на обществени пари, а не си купуват коли за личен кеф, както е реалността.
  • 4 цирк

    1 10 Отговор
    Тия варели като вдигнат 80км трябва да ги караш с антифони!!!
  • 5 Jimmy

    3 1 Отговор
    Страшни са рената !!! Уникален дизайн, много екстри, достъпна цена! Втората употреба немски варели нов внос на по 15 години не струва вече ! Истината е нови коли, вече рено разшириха гамата си до 8000 лв ! Тоест какъвто и да си можеш да караш ново ренде. А базовата цена на талисмана е убиец, като го вземеш на склад, глупости и стане 30-35, е за 35 какво бмв или мерцедес взимаш ? 1-ва серия или А класа, които нямат база за сравнение с тази лимузина. Първия мотор на колата е на 10 години, доста е здрав и е доста икономичен, така че за служебна кола на дупедавците става, честно казано бих ги сложил в Renault Twizy, щот' те толкова си заслужават.

    Коментиран от #9

  • 6 DARK

    4 4 Отговор
    Абе цената е много добра ама наистина тия малки мотори на такова голямо купе ме притесняват сериозно.Тия TCe 150 и TCe 200 които са 1.6 Turbo е едно да ги сложиш на Clio-то и Megane-a и вече съвсем друго на такъв топуз да не забравяме това е по голямо от старата Laguna.Тия постоянно ще пърхат в турбо режим.Не знам не ме кефи тоя седан заради избора на мотори.F серията двигатели 1.8/2.0 са тествани и здрави безпроблемни мотори с доста добър въртящ момент от към 1800 до към 4500 оборота (не спортните говоря).
  • 7 Георги

    4 5 Отговор
    незнам нещо маи са се самозабравили.....единствения мотор които ще върви прилично са 160 коня дизел и 200 коня бензин, а за тази цена която са обявили може да се вземе някои Опел или Форд да не кажа и малко по малък клас волво, които са клалси над Рено като маркта....Но всеки си има избор , това е мое мнение.

    За тези които ще кажат че не е така могат да проверят Volvo S60 D4 185 коня дизел с среден пакет от екстри 61 000лв с Всички Volvo модели се предлагат с 5 години гаранция без ограничение на пробега.А и няма как да се сравнява Волво и Рено.

    Коментиран от #8

  • 8 гост

    5 0 Отговор

    До коментар #7 от "Георги":

    Колата ускорява достатъчно добре дори и с най-малкия дизел, под 12сек, като се има предвид, че той е за икономия, а не за надбягване. С големия дизел ускорението е 10сек. Това са стойности не по-зле от старата лагуна, но колата е 20см по-дълга и много по-просторна отзад, което е комфорт за пътниците основно.
    200кс бензин ускорява за 7 сек, какво му е невървящото в случая, или на това ли му се казва прилично, при все че гти на голф е малко по-бързо, но е компактен клас, а това е среден лукс. Според мен е много добро постижение имайло предвид, че Талисман тежи почтни 70кг повече от голф, но е над половин метър по-голяма кола от него. В момента карам лагуна с 107кс, и силата му е в ниския разход и доускорението, както и в меката и плавна работа на двигателя. Новите 1,5 дци са страхотни двигатели, пробван е и работи много приятно, като е много еластичен с реален разход под 5л на кола 1300кг.
  • 9 гост

    4 6 Отговор

    До коментар #5 от "Jimmy":

    момко, пий си хапчетата и ела и виж и покарай 15 годишното ми ауди или 16 годишното ми субару и после на баща ми 12 годишната Лагуна-топ модел с всички екстри, за която са полагани огромни грижи от почитател на марката и не са жалени средства. И аудито и субарото са на повече километри от Лагуната - купетата са като нови, кожата на субарото има 2 драскотини, нямат ръжди, нищо не хлопа, не тропа и са били в бокса броен брой пъти. Лагуната от друга страна, вътре все едно си в стария ми Москвич - изпочупени евтини пластмаси, олющени панели, а ремонти...ами освен основен ремонт на двигателя, май всичко останало е сменяно. Пълни кенефи са тея рендета - освен хубавата возия май нищо добро няма в тях, като минат 10-тата година и грохват..недай си боже пък да е дизел - тва е третото рено на баща ми и тва си е пълен мазохизъм. Не сравнявам новите коли със стари, но по състоянието им след години експлоатация, можеш да съдиш за материалите влагани в една кола и тогава да си отговориш на въпроса за цените.
  • 10 Morgoth

    5 1 Отговор
    Дизелите са тромавички, а големия бензин просто не мога да повярвам, че ще си изпълни едновременно обещаните динамика и разход. Иначе колата изглежда добре, има очакваните екстри, така че може да се конкурира с Пасат, Мондео и Мазда 6.

    Коментиран от #11, #21

  • 11 гост

    0 7 Отговор

    До коментар #10 от "Morgoth":

    съвременните двигатели могат, повярвай ми. Имам Пасат СС 3.6 бензин 300 коня и градско ми харчи макс 10 при яко цедене.

    Коментиран от #14

  • 12 ако караш 2000 кубика съм съгласен

    5 0 Отговор
    харчи ти 10 ама друг път. 14-15 съм съгласен( което пак е много добре за 300 коня,но да ни правиш на балами,айде Ша та замоля :))) !!!!

    Коментиран от #13

  • 13 гост

    0 4 Отговор

    До коментар #12 от "ако караш 2000 кубика съм съгласен ":

    ако ако искаш да се чакаме някъде из София да те повозя, ама силно ти препоръчвам да не си ял преди това:) Може да стигне някой път 12, но обикновено седи между 10 и 11. Извънградско с 200+ отива към 11-12, а при по-спокойно каране около 8. И е автоматик на всичкото отгоре. Така че съм склонен да повярвам, че 200 коня градско може да дойде 8/100..не забравяй все пак, че това са данни на производителя и реално трудно се достигат тези стойности.
  • 14 Morgoth

    3 1 Отговор

    До коментар #11 от "гост":

    От градско до градско има много разлика, но аз със съвременен и то хибриден двигател не успявам да падна под 10, за теб не знам с бензин как го правиш.
  • 15 фауве фиен

    1 2 Отговор
    Абе мани го тва ренде бе, да видите как 15 годишното ми ФВ гасне по светофарите, старт-стоп система преди 15 години, смятай! :)

    42 бона за рендето, евтинийка, много е достъпно, таман за България. Утре си купувам едно за мен и едно за жената, малкия кат порасне, едно и за него:)
  • 16 гост

    4 0 Отговор
    Колата е голяма, удобна, евтина и красива. Има интересни технологии, надеждни двигатели без излишни глезотии, които струват много, а не оправдават вложението. Първо се качете и покарайте колата преди да казвате, че не върви. Върви си прилично, всички които са я тествали го казват, широко е вътре и не друса, изработката е много добра. В ежедневието повече мощност от това не е нужно, ако караш според ограничения и закон, другото е мутренско перчене и потенциални убийци. Западняците направили такава кола не мислят като простаци, а като разумни хора предлагащи колкото се може по-смислен пакет на достъпна, а не ниска цена. Удобство на голям седан, а цена като на хечбек. На който не му харесва да ходи да види мощните бмвта, аудита на двойни и тройни цени.
  • 17 Кобрата

    2 3 Отговор
    Реното изглежда много добре, постарали са се Французите обаче цените са доста високи. За цената от 40-60 бона може да се купи много по-хубава кола от това Рено.
  • 18 хобрата

    1 2 Отговор
    Например какво? - Базово Ауди А3 1.2 бензин с тасове, БМВ 114 също по-бедно оборудвано от 15-годишния ми Сеат. Единственото хубаво друго за тези пари е Ситроен С5

    Коментиран от #26

  • 19 йордан иванов

    2 3 Отговор
    По евтини нови коли от рено няма

    Коментиран от #27

  • 20 оооооо

    0 4 Отговор
    ще се продадат най-много 10-15 коли в България..
  • 21 митко

    1 3 Отговор

    До коментар #10 от "Morgoth":

    просто не виждам как тази кола ще се конкурира с новата мазда 6. разликата в класите е огромна
  • 22 111

    3 0 Отговор
    Отново "специалистите" с 2 лева в джоба се изказват компетентно.
    Алоооу, вие до преди няколко години коли с какви двигатели карахте, бре? Все осмаци с по 300 коня и тяга на локомотив. Малки били двигателите, не може ли да ускоряват, дрън-дрън!
    Представянето на съвременните двигатели е класи над старите, на каквато и дисциплина искайте ги сравнявате! И като си изкарат ресурса от 200-300 000, айде кере, следващата.
    Ма ние нали сме си бедни, искаме да изкарват по 1 милион, щото се не знае ние в коя част от живота му ще го придобием "нов внос".
    "Мачки", "пи***и", не знам какво си, не били коли.
    Абе нема какво, да сравняват кола за 45 000 с кола за 90 000, смяяях....
  • 23 гост

    2 1 Отговор
    Колата е много добра за парите си. Аз лично съм се насочил към каджар, но и талисман е много красив, както и меган. Цялата им последна дизайнерска линия като се започне с каптур е в много смислен пакет и красив дизайн. За мен тестваните рена: Каптур е много удобен и учудващо пространство на заден ред, но е малко тесен и материалите са евтини; Меган: красив, пъргав, но няма място на заден ред; Талисман страхотен, но много голям за моя вкус; Каджар: точно каквото търся и като цена и като качество, дизайн и пространство. С двете ръце съм за новите рена.
  • 24 ха сега

    0 2 Отговор
    Както казват сърбите кола со маца,борче и п..да не карам‼😁
  • 25 бай Драган

    0 3 Отговор
    Що ми се чини, че един и същ служител на рено дилъра поне 2-3 пъти се е разписал по тази тема :)
  • 26 Кобрата

    1 4 Отговор

    До коментар #18 от "хобрата":

    Кой квото му е кеф, ама Рено подарък да ми дават и не го взимам...
    РЕНО=Л...О
  • 27 Кобрата

    0 1 Отговор

    До коментар #19 от "йордан иванов":

    Има-Lada,Dacia,Great Wall
    За цена от 60 бона можеш са си купиш и нов Volkswagen Passat 8-ца
    http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11452684128965526&slink=chti7c
    Дори за под 50 бона ще намериш малко употребяван, върнат от лизинг, който пак няма да е стар
    http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11452975191930806&slink=chti7c
    и то от DASWElTAUTO
  • 28 опелист

    0 3 Отговор
    пластмасова кола с емблема на п**ка... не
  • 29 Аззззззззззз

    4 0 Отговор
    Вече видях един такъв екземпляр на живо - колата е супер. Личния ми автомобил е Мерцедес, но без да се замислям бих се хвърлил на едно такова талисманче (по възможност големия бензинов вариант).... А хора с предубеждения винаги е имало, винаги и ще има!
  • 30 Plodviv

    1 1 Отговор
    Много хубав автомобил, но е факт, че Рено изгубиха огромна част от позициите си на световния автомобилен пазар в последните 10 години. Волвото си обаче няма да сменя за тази кола, не и преди да умра (поне).

    Коментиран от #33

  • 31 М еги

    3 1 Отговор
    Кобра, сигурно е че нямаш познания по математика щом слагаш знак за равенство м/у 61х. и 59500, а и в седалките на пасата се чувствам по-скоро като на дървена пейка и не комфортно в сравнение с талисмана.Предложението, което правиш е на тестови автомобил на 3000 км. където са се качвали какви ли не ,можещи и неможещи с пари или любопитковци, а цената на талисмана е за да седне който я купува за първи път и на макс до около 500м., казвам го от личен опит защото моята беше на толкова когато я взех от магазина. Сега ми предстои закупуване на ново Рено Каджар, защото това си избрах и това ми харесва и доставя удоволствие. До този с борчета,елхички и п...и, човек Ситроен емблемата му е шеврони направи справка какво е това и ще видиш че основателя на Ситроен е патентовал шевронните колела и днес без тях не може нито една машина, Пежо се е доказало в световен мащаб и не бива да се подигравате по този начен, а емблемата на Рено е стилизиран шлифован диамант, а на теб ако ти прилича на ж. полов орган,ходи при колега психиатър.
  • 32 digoxin

    3 0 Отговор
    За тези пари колата си е супер. Визията е перфектна. Хареса ми високото оборудване с 200 коня. Коментарите какво се било чупило и колко време изкарвало. Ми тя в гаранция, да се чупи каквото ще. След като изтече гаранция си купуваш нова.
  • 33 iiiiiii!!!!!!!!

    2 0 Отговор

    До коментар #30 от "Plodviv":

    По скоро Рено трупат позиции всяка година и в Европа са една от най-продаваните марки.
  • 34 гост

    4 1 Отговор
    Все едно другите коли не дават никакви дефекти или проблеми след като са закупени нови. А класата на мерцедес как се обръщаше - пълен абсурд, Ауди ТТ защо му сложиха допълнителен спойлер - става изключително нестабилно при магистрална скорост, ТСИ двигателите на ФВ на по 40х.км разтягаха вериги и смилаха клапаните, толкова много примери на уж най-доброто немско производство.
    Тойота - ускорява сама, Мазда - гние на втората година, Хюндай гори 30% повече, Опел - много по-тежък от данните.
    Примери колкото щеш, Рено действително имаха качествени проблеми, но това беше преди повече от 15г, последните 5 не съм чул някой да каже, че Реното му е лошо, че се е повредило спонтанно или му е гръмнал двигателя. Колко Дачии се търкалят и единственото за двигателите е, че са икономични, не че се чупят бързо. Никой не е насилен да си купува Рено, според мен е подходяща кола за семейни хора, има добър баланс цена, екстри, качество.