Цената на най-голямото Renault, носещо моделното име Talisman, в България започва от 41 490 лв. Продажбите стартираха от февруари тази година, а моделът ще се предлага у нас с три нива на оборудване.
Базовата версия Life съчетава динамичен външен вид с просторен интериор. Стандартното оборудване включва дневни LED светлини, които оформят нов светлинен подпис, круиз контрол с ограничител на скоростта, автоматична паркинг спирачка, система за подпомагане потеглянето по наклон, сензори за дъжд и светлина, дигитален инструментален панел, предни и задни електрически стъкла, електрически, отопляеми, ръчно сгъваеми странични огледала и двузонов автоматичен климатик със сензор за замърсен въздух.
Ниво на оборудване Zen добавя към базовата версия на Renault Talisman технологията Multi-Sense, която отговаря на моментното настроение на водача, както и R-Link 2.0 аудио навигационна система със 7'' сензорен дисплей. Zen осигурява допълнителен комфорт за водача с преден и заден паркинг сензор, кожен волан и 17'' алуминиеви джанти Bayadère.
Гама двигатели за Renault Talisman е следната:
Energy dCi 110 к.с. Euro 6 с 6-степенна механична скоростна кутия (Talisman[1]: смесен разход на гориво 3,6 литра/100 км, CO2 емисии при смесен цикъл 95 г/км).
Energy dCi 130 к.с. Euro 6 с 6-степенна механична скоростна кутия (Talisman[1]: смесен разход на гориво 3,9 литра/100 км, CO2 емисии при смесен цикъл 102 г/км).
Energy dCi 130 к.с EDC Euro 6 с 6-степенна автоматична скоростна кутия с двоен съединител (Talisman[1]: смесен разход на гориво 4,3 литра/100 км, CO2 емисии при смесен цикъл 111 г/км).
Energy dCi 160 к.с EDC Euro 6 с 6-степенна автоматична скоростна кутия с двоен съединител (Talisman[1]: смесен разход на гориво 4,5 литра /100 км, CO2 емисии при смесен цикъл 116 г/км).
Energy TCe 150 к.с. EDC Euro 6 със 7-степенна автоматична скоростна кутия с двоен съединител (Talisman[1]: смесен разход на гориво 5,6 литра/100 км, CO2 емисии при смесен цикъл 127 г/км).
Energy TCe 200 к.с. EDC Euro 6 със 7-степенна автоматична скоростна кутия с двоен съединител (Talisman[1]: смесен разход на гориво 5,6 литра/100 км, CO2 емисии при смесен цикъл 127 г/км).
Ето и ценовата листа за Renault Talisman в България
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Asen
Коментиран от #2
11:40 08.02.2016
2 гостЪ
До коментар #1 от "Asen":
да, само 15-годишни немски варели нов внос за тебе...11:47 08.02.2016
3 гост
За съжаление нашите управници не се возят в коли под 100х.лв и с по-малко от 250кс., сигурно ги е страх, че няма да могат да избягат от народа, ако ги погнат.
Навсякъде се гледа да е колкото се може по-изгодна, както е тази, а не лукс, никой чужденец няма да откаже да се вози в такава кола, дори ще се спечелят суперлативи понеже видиш ли, хората мислят за разумно харчене на обществени пари, а не си купуват коли за личен кеф, както е реалността.
11:55 08.02.2016
4 цирк
12:05 08.02.2016
5 Jimmy
Коментиран от #9
12:31 08.02.2016
6 DARK
12:45 08.02.2016
7 Георги
За тези които ще кажат че не е така могат да проверят Volvo S60 D4 185 коня дизел с среден пакет от екстри 61 000лв с Всички Volvo модели се предлагат с 5 години гаранция без ограничение на пробега.А и няма как да се сравнява Волво и Рено.
Коментиран от #8
13:17 08.02.2016
8 гост
До коментар #7 от "Георги":
Колата ускорява достатъчно добре дори и с най-малкия дизел, под 12сек, като се има предвид, че той е за икономия, а не за надбягване. С големия дизел ускорението е 10сек. Това са стойности не по-зле от старата лагуна, но колата е 20см по-дълга и много по-просторна отзад, което е комфорт за пътниците основно.200кс бензин ускорява за 7 сек, какво му е невървящото в случая, или на това ли му се казва прилично, при все че гти на голф е малко по-бързо, но е компактен клас, а това е среден лукс. Според мен е много добро постижение имайло предвид, че Талисман тежи почтни 70кг повече от голф, но е над половин метър по-голяма кола от него. В момента карам лагуна с 107кс, и силата му е в ниския разход и доускорението, както и в меката и плавна работа на двигателя. Новите 1,5 дци са страхотни двигатели, пробван е и работи много приятно, като е много еластичен с реален разход под 5л на кола 1300кг.
13:56 08.02.2016
9 гост
До коментар #5 от "Jimmy":
момко, пий си хапчетата и ела и виж и покарай 15 годишното ми ауди или 16 годишното ми субару и после на баща ми 12 годишната Лагуна-топ модел с всички екстри, за която са полагани огромни грижи от почитател на марката и не са жалени средства. И аудито и субарото са на повече километри от Лагуната - купетата са като нови, кожата на субарото има 2 драскотини, нямат ръжди, нищо не хлопа, не тропа и са били в бокса броен брой пъти. Лагуната от друга страна, вътре все едно си в стария ми Москвич - изпочупени евтини пластмаси, олющени панели, а ремонти...ами освен основен ремонт на двигателя, май всичко останало е сменяно. Пълни кенефи са тея рендета - освен хубавата возия май нищо добро няма в тях, като минат 10-тата година и грохват..недай си боже пък да е дизел - тва е третото рено на баща ми и тва си е пълен мазохизъм. Не сравнявам новите коли със стари, но по състоянието им след години експлоатация, можеш да съдиш за материалите влагани в една кола и тогава да си отговориш на въпроса за цените.14:33 08.02.2016
10 Morgoth
Коментиран от #11, #21
15:01 08.02.2016
11 гост
До коментар #10 от "Morgoth":
съвременните двигатели могат, повярвай ми. Имам Пасат СС 3.6 бензин 300 коня и градско ми харчи макс 10 при яко цедене.Коментиран от #14
15:20 08.02.2016
12 ако караш 2000 кубика съм съгласен
Коментиран от #13
15:41 08.02.2016
13 гост
До коментар #12 от "ако караш 2000 кубика съм съгласен ":
ако ако искаш да се чакаме някъде из София да те повозя, ама силно ти препоръчвам да не си ял преди това:) Може да стигне някой път 12, но обикновено седи между 10 и 11. Извънградско с 200+ отива към 11-12, а при по-спокойно каране около 8. И е автоматик на всичкото отгоре. Така че съм склонен да повярвам, че 200 коня градско може да дойде 8/100..не забравяй все пак, че това са данни на производителя и реално трудно се достигат тези стойности.15:59 08.02.2016
14 Morgoth
До коментар #11 от "гост":
От градско до градско има много разлика, но аз със съвременен и то хибриден двигател не успявам да падна под 10, за теб не знам с бензин как го правиш.16:12 08.02.2016
15 фауве фиен
42 бона за рендето, евтинийка, много е достъпно, таман за България. Утре си купувам едно за мен и едно за жената, малкия кат порасне, едно и за него:)
16:23 08.02.2016
16 гост
16:37 08.02.2016
17 Кобрата
17:43 08.02.2016
18 хобрата
Коментиран от #26
18:10 08.02.2016
19 йордан иванов
Коментиран от #27
18:15 08.02.2016
20 оооооо
18:29 08.02.2016
21 митко
До коментар #10 от "Morgoth":
просто не виждам как тази кола ще се конкурира с новата мазда 6. разликата в класите е огромна19:17 08.02.2016
22 111
Алоооу, вие до преди няколко години коли с какви двигатели карахте, бре? Все осмаци с по 300 коня и тяга на локомотив. Малки били двигателите, не може ли да ускоряват, дрън-дрън!
Представянето на съвременните двигатели е класи над старите, на каквато и дисциплина искайте ги сравнявате! И като си изкарат ресурса от 200-300 000, айде кере, следващата.
Ма ние нали сме си бедни, искаме да изкарват по 1 милион, щото се не знае ние в коя част от живота му ще го придобием "нов внос".
"Мачки", "пи***и", не знам какво си, не били коли.
Абе нема какво, да сравняват кола за 45 000 с кола за 90 000, смяяях....
19:51 08.02.2016
23 гост
20:18 08.02.2016
24 ха сега
20:26 08.02.2016
25 бай Драган
21:33 08.02.2016
26 Кобрата
До коментар #18 от "хобрата":
Кой квото му е кеф, ама Рено подарък да ми дават и не го взимам...РЕНО=Л...О
21:55 08.02.2016
27 Кобрата
До коментар #19 от "йордан иванов":
Има-Lada,Dacia,Great WallЗа цена от 60 бона можеш са си купиш и нов Volkswagen Passat 8-ца
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11452684128965526&slink=chti7c
Дори за под 50 бона ще намериш малко употребяван, върнат от лизинг, който пак няма да е стар
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11452975191930806&slink=chti7c
и то от DASWElTAUTO
21:59 08.02.2016
28 опелист
22:25 08.02.2016
29 Аззззззззззз
23:29 08.02.2016
30 Plodviv
Коментиран от #33
23:50 08.02.2016
31 М еги
11:37 09.02.2016
32 digoxin
18:56 09.02.2016
33 iiiiiii!!!!!!!!
До коментар #30 от "Plodviv":
По скоро Рено трупат позиции всяка година и в Европа са една от най-продаваните марки.10:36 10.02.2016
34 гост
Тойота - ускорява сама, Мазда - гние на втората година, Хюндай гори 30% повече, Опел - много по-тежък от данните.
Примери колкото щеш, Рено действително имаха качествени проблеми, но това беше преди повече от 15г, последните 5 не съм чул някой да каже, че Реното му е лошо, че се е повредило спонтанно или му е гръмнал двигателя. Колко Дачии се търкалят и единственото за двигателите е, че са икономични, не че се чупят бързо. Никой не е насилен да си купува Рено, според мен е подходяща кола за семейни хора, има добър баланс цена, екстри, качество.
15:31 10.02.2016