Last news in Fakti

14 Май, 2016 08:41 53 352 59

Toyota замени пикап на 1.6 млн. км за нов

  • toyota-
  • tundra
Toyota замени пикап на 1.6 млн. км за нов - 1

Американецът Виктор Шепард от Хаума, Луизиана, получи чисто нова Toyota Tundra срещу пикапа от същия модел, с който за девет години изминал над 1 млн. мили (1 609 000). Автомобилът рекордьор ще бъде разглобен за детайлно проучване от конструкторите на компанията.

Toyota замени пикап на 1.6 млн. км за нов

Шепард обяснява гигантския пробег с честите си служебни пътувания в Северна Дакота, Уайоминг и Вирджиния. Купува Tundra-та през 2007-а и изминава средно по 200 000 км на година. Пикапът е обслужван само от официалните дилъри на Toyota и според собственика му никога не се е повреждал. За девет години е имал 117 прегледа в сервиз - всички в рамките на предписанията на производителя.

Toyota замени пикап на 1.6 млн. км за нов

"Мисля, че безпроблемно ще навъртя още милион мили - вече с новата кола. Тези пикапи са безопасни и надеждни. Ако видите такава Toyota край пътя, навярно има нещо гнило, защото тези коли се повреждат изключително рядко", казва Шепард.

Toyota замени пикап на 1.6 млн. км за нов

Новият пикап е 16-ата Tundra в автопарка на американеца. Той не споделя с какво се занимава, но ако се съди по пробега, най-вероятно си вади хляба с превоз на стоки.


През следващите месеци старият автомобил на Шепард ще бъде разглобен до последната бурма и ще бъде изследван щателно в завода на Toyota в Сан Антонио, от който излиза през 2007 г. Инженерите ще изследват двигателя, скоростната кутия, шасито и всички останали възли и агрегати, за да използват натрупаните знания при проектирането на нови пикапи.

Toyota замени пикап на 1.6 млн. км за нов

Toyota замени пикап на 1.6 млн. км за нов

Технически характеристики и разход на гориво за всички модели на Toyota


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Пешо Краниста

    1 1 Отговор
    117 пъти за 9 години - по 13 пъти на година е ходил на сервиз, е как искаш да се развали ?

    Коментиран от #3, #4, #5, #39

  • 2 Тони

    2 0 Отговор
    Не знам кое ви е странно. Автомобил, който се поддържа редовно може и да те надживее. Не като нашите, слагат много съмнително масло за 30 лв, което трябва да се сменя на всеки 8 хиляди, а те го сменят над 15 хил. Лично видях как собственик на БМВ 320(2004г.), искаше да му дадат смяната на маслото и филтрите на лизинг.
  • 3 един от многото

    4 1 Отговор

    До коментар #1 от "Пешо Краниста":

    там и смяната на маслото, което всъщност е правил е посещение в сервиз. Като сметнеш километрите и нещата си застават. При дълъг път с равномерна скорост амортизацията е чувствително по-малко, отколкото в нашия трафик тръгни-спри.
  • 4 гост

    2 0 Отговор

    До коментар #1 от "Пешо Краниста":

    Е като върти по 200х.км прави точно сервизни период от 15х.км. Минимума е смяна на масло и филтри, така че е напълно нормално. Глоям двигател, масивна конструкция, ниски обороти и дълги разстояния, това е рецептата. Техните пътища са добри, колата е автоматик и освен смяна на малсо при него няма какво да му стане ако не се насилва. Имам приятел в САЩ, който се занимава точно с това автокъща за азиатски коли. Защо такива, защото при тях се повреждат дреболии, датчик, сензор, но почти никога тотални щети. Колата се купува за няколко стотин долара, сменя се дребна част за няколко десетки долара и се продава за няколко хиляди долара във вече безупречно състояние.
  • 5 Гост

    3 0 Отговор

    До коментар #1 от "Пешо Краниста":

    Колега,
    нормално е да влезе 13 пъти на година за смяна на масла и фитри - особено, когато са предписани от производителя.

    Това означава сервиз на около 13-14000 км. средно.

    В България като се кара до като не почне да скърца и да чука и слагаме "оригинални" части ;)

  • 6 Капитана

    4 1 Отговор
    Тойота са здрави и безпроблемни автомобили не случайно масово американците предпочитат и карат основно Тойоти и други японски автомобили.Бил съм там 4 години и основно си карат японски машини,като Тойота е сред предпочитаните марки.Аз лично карах Авенсис бензинов седан модел 2007 г. здрав и безпроблемен автомобил за престоя ми там не ми е давал никакви технически проблеми,само смяна на консумативи.

    Коментиран от #23

  • 7 Веселин Монков

    4 1 Отговор
    Този пробег означава по 550 км на ден. Абсолютно ВСЕКИ ДЕН за тия 9 години. Ако приемем, че е почивал събота и неделя - това вдига на 800 км на ден. При средна скорост от 100 км в час означава, че целия му работен ден е в път. Тоест - липсва времето за товаро-разтоварни дейности и сервиз (в т.ч. и зареждане с гориво). Склонен съм да вярвам, че статията е по-скоро рекламна, от колкото истинска.
  • 8 Денев

    1 1 Отговор
    Колата е била служебна и е напълно възможно не си смятал правилно Монков :)
  • 9 qwerty

    1 0 Отговор
    на тоя CARFAX-а му е пълен със смяна на масла, чистачки, вноските по лизинга /след смяната на собствеността/ и може би нищо друго.
  • 10 gbrv

    1 0 Отговор
    При тойота обслужванията са през 15000 км - масло маслен филтър и т.н. При този пробег няма как всеки месец да не влиза в сервиза за смяна на масла.
  • 11 Андрей

    6 0 Отговор
    Нашенските таксита правят по 1 милион километра за 10 години само из София. Няма никакъв проблем този да навърти милион и половина из щатските магистрали. Пускаш автопиолта на 60 мили, което е около 100 км/ч и само държиш волана. Почти всяка кола ще изкара безпроблемно 1 милион, че и отгоре. Разбира се, трябва редовно да се сменят консумативите, и то с качествени.
  • 12 Ярослав Станчев

    3 0 Отговор
    Тоз човек в пикапа ли е спал бе?Прави пробег като на ТИР за една година.Аз за една година правя 10-12000 и то 8000 ми е градско и ми се струват нормално,а тоз по 200000 на година.Задника му сигурно е с хемороиди на гроздове от седене.
    Ма и колата здрава.На толкова каране да не даде грам фира малко реклама ми се струва.Ама даже и да е дала някакви проблеми си е нормално за толкова километри.
  • 13 TOYOTA

    1 1 Отговор
    Az ot 10 godini karam toyota avensis i sum nqmal nikakvi problemi.Nai golemiq mi problem be6e smqna na nakladki na okolo 70000 km.No nie nali sme ovce i kupuvame dobre reklamiranite i s dobro ime germanski koshnici (viziram nai ve4e BMW , AUDi , VW ).Koito po 10 pati na godina vlizat v serviz i to za dosta skupi remonti.Taka che karaite si gi, az mislq drugo osven toyota ve4e da ne kypuvam
  • 14 меле

    5 0 Отговор
    ееее как не я набарал накой от горубляне да и върне километража на 112 000 и да гарантира за пробега
  • 15 Jack Bauer

    4 0 Отговор
    Нищо чудно, при добра поддръжка. Аз съм виждал в България бус Mercedes 207D на повече от 1 млн. км, беше поръждясал малко но собственика си го поддържаше и караше редовно, беше нещо като товарно такси.
  • 16 СтарТИРаджия

    5 1 Отговор
    Статията е много показателна в автосекцията на сайта коментиращите, що за разбирания имат относно автомобила, като техническо творение, както и що е това амортизация и поддръжка. Да започнем от най-издръжливите и скъпи МПС - магистралните влекачи или т.нар. от Вас "тирове". Такъв пробег е трудно постижим и от най-върлите колеги, работещи по вътрешните линии в ЕС! Ако не сте запознати, камионите са върха на технологичните чудесии във всеки един момент. Оборудвани са с най-съвременните системи за сигурност, технологично са най-напред относно трансмисия и моторизация, преди всичко по фактора издръжливост - това при тях е основна цел на задачата! Пробега на мотора не го коментираме - 2 млн. км не са проблем за който и да е камионджийски мотор. Основното правило за това е спазено - огромен нискооборотен дизел, работещ почти винаги в оптимални параметри относно износване. Самият оборотен диапазон дори е много съкратен при ускорение -м/у 1100 и 1500 rpm /ако не го "изнасилваш" разбира се/. Та дори при тези МПС след 300-400 хил. км се започва - гарнитурка, семерингче, лагер тук-там! Нали знаете - умора на материала, износване и др. Незнам някой да е измислил все още вечен каучук, нечуплива пружина и др. подобни! Та тази статия е или написана неточно, или е написана за неграмотници! Защото, ако е истина - само текущо обслужване, като консумативи, значи имаме наченки на почти перпетуум-мобиле! Внимавайте - от коментарите Ви зависи, кой е дечко и кой разбира наистина от авто-техника!
  • 17 Borimchkata

    4 0 Отговор
    "Автомобилът рекордьор ще бъде разглобен за детайлно проучване от конструкторите на компанията" - ясно ли ви е какво следва - виновните за тази издънка ще бъдат сурово наказани за назидание на другите и повече няма да видим Тойота, която да издържи 1 000 000 км.

    Коментиран от #37

  • 18 Любопитен

    0 0 Отговор
    Моята Е39 е на 1 125 000 км. Дали някой ще ми я смени с нова ????

    Коментиран от #31

  • 19 нагазаки

    1 1 Отговор
    То си личи че пича не е слизал от колата и е минавал често край Макдрайва
  • 20 iveca

    0 1 Отговор
    За 9 години 117 посещения в сервиз в рамките на предписанията на производителя? Ако сервизът е на 1000 км разстояние това обяснява много неща :D

    Коментиран от #22

  • 21 АЛЕКСс

    0 0 Отговор
    kolega qvno ti ne razbirash ot avtotechnika, moq nai blizuk priqtel ima VW toager 5.0 TDI na 650 000 km, i si go beshe kupuval chisto nov. Smenql mu e samo mozak na skorostna kutiq, dori turbinite ne sa pipani, a tova se vodi za nai chupliviq i nespoluchliv dvigatel na VW, taka che ....
  • 22 гост

    1 0 Отговор

    До коментар #20 от "iveca":

    1,600,000 разделено на 117 дава близо 13,700км между прегледите?
  • 23 onq c konq е отврат

    1 1 Отговор

    До коментар #6 от "Капитана":

    Далеч не са главно японски автомобили, но са масовост, да! Но и не само в САЩ, обикалял съм арабските страни, Индия, Пакистан, Афганистан - японско се кара брутално много. Нисан, Датсун, Исузу и Тойота, това е! Разбира се, доста други марки също се шофират.

    А на коментатора с номер 7 да му напомня, че Алеко Константинов в "До Чикаго и назад" съвсем ясно описва какво е в Америката - пари, пари, пари. Хора, които хвърчат като луди, за да правят пари. Схващаш, че за достатъчно пари един прагматичен американец, а и не само американец, би шофирал не 550 км за ден, но дори и 5 500 км за ден.
  • 24 onq c konq е отврат

    0 2 Отговор
    И да ви напомня,че на Запад всичко по автомобила е консуматив, включително мотора. Американците направо поръчват нов мотор, а стария изпращат за ремонт и продават...
  • 25 Фурия

    2 0 Отговор
    Баща ми имаше Мерцедес 123 2.4 дизел беше минал с него близо 1.5мил км без особени проблеми . След като купето се поучука купи друг си сложи двигателя от стария , направи му основен ремонт , покара го около година и го продаде и тази кола се кара и до ден днешен . Та както казва СтарТИРаджия няма нищо вечно , няма вечен калчук или пружина все нещо трябва да му бъде правено по двигателя или ходовата част . Тези тундри са дълги и най-вероятно кардана и е на няколко части и съм обеден че поне веднъж каретата са били здавали багажа :)

    Коментиран от #27

  • 26 144

    0 0 Отговор
    Ако трябва да бъдем точни колата е минала 999 999 мили а не 1 000 000 ;) Някой знае ли какво става когато електрония километраж превърти,занулява ли или какво. Ето ви едно видео да видите какво става с новите коли когато им изтече гаранцията https://www.youtube.com/watch?v=L8hX2Ex58os
  • 27 нагазаки

    1 1 Отговор

    До коментар #25 от "Фурия":

    Докато сричаше тук за калчука и кардана изтърва автобуса за село
  • 28 копеле

    0 0 Отговор
    Двигателят е HEMI V8 5.7L бензин, това са едни от най коравите мотори на планетата. http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/11535-toyota-tundra-v8-pikap-v-hhhl-format/
  • 29 144

    0 0 Отговор
    Ето една забавна реклама https://www.youtube.com/watch?v=K0epP7jvwEM
  • 30 АЗ С ДЪЛГОТО ИМЕ

    1 0 Отговор
    ДЕМЕК- ще изследват защо са го направили толкова излишно здрав тоя пикап и за в бъдеще ще се вземат мерки да не се допускат такива прецеденти- най-късно до 500 000км трябва да е за изхвърляне. Поне тези, които се правят за Европа са така...
  • 31 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #18 от "Любопитен":

    Вероятно да. Ако успееш да докажеш, че колата ти е на километрите който твърдиш.
  • 32 Роман Ценов

    1 0 Отговор
    Километража май е връщан.
  • 33 onq s konq

    3 4 Отговор
    Само БМВ може да измине милион бес дори да му сменяш свещите!!!Тоя е върнал километража със сигурнос!!!Тези тоиоти карат максимум 20 - 25 000 и отиват на капитален ремонт щото моторите са им пласмасови!!!БМВ е колата която ше ви надживее щтото просто е неразрошима крепос!!!А мадамите как гледат по тех не е истина просто!!!Особено ако си надул тубата у багажника сто процента ше ти върже!!!От опит го знам!!!Другото че секи го е страх от тебе и се саобразява и това е важно!!!БМВ фуревър!!!

    Коментиран от #34, #35, #38, #43, #48

  • 34

    2 1 Отговор

    До коментар #33 от "onq s konq":

  • 35 селянин с е 36

    2 0 Отговор

    До коментар #33 от "onq s konq":

    Пичове, силно се съмнявам някога да сте излизали от вашите села с е-36 ците, дето ги карате, но само да ви кажа, като човек живял в Америка, че там малото е масло, бензинът е бензин, а пътищата са пътища и колите просто не се развалят. Не е нещо необичайно да видиш кола на над 600 000км. която върви като нова и, по която нищо не е сменяно, освен масла, филти и накладки...
  • 36 Alex

    0 0 Отговор
    http://whnt.com/2016/05/12/mans-toyota-tundra-with-huntsville-built-engine-turns-over-to-1000000-miles/
  • 37 търся

    0 0 Отговор

    До коментар #17 от "Borimchkata":

    да знаете някой да се продава тойота 2007г., модел тундра :)
  • 38 БУК

    0 2 Отговор

    До коментар #33 от "onq s konq":

    На коня му трябват на всеки 2км да му сменят подковите, да е в тръс с по една бала слама вързана на врата и мама да му удря по два къча на всеки 100км. Няма по-добър двигател нали бе марихуанчо Е36. Хвърляш ли масло отзад или само твърди частици...?
    Май разбираш от всичко. Комплексарчо интересен!!!
  • 39 киро

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "Пешо Краниста":

    1 600 000 делено на 3285 дена (9 ГОДИНИ ) === 487 км на ден без да почива нито един ден
  • 40 ДА АМА НЕ

    0 0 Отговор
    200 000 КМ НА ГОДИНА ЗНАЧИ 200 000 /365 = 547 км на ден и то всеки ден . тоя толип нали ще умре на волана
  • 41 Bat Sande

    1 0 Отговор
    Колата е дефектна бройка. Отзовали са я за смяна педала на газта ли беше, на спирачката ли..?! Ще го сменят и ще я пуснат втора ръка.
    Ще се радвам ако някой от предните коментари не са верни и след 9 години цветнокожия да върне и новата тундра на същите километри за да му я сменят безплатно.
    Точно Тундра няма да си купя, защото смятам, че не са правени за нашите условия и стандарти, но HILUX-са мисля, че е аналог за тук.Говорил съм с хора (собственици и само ползватели) и казват че издържат на сериозна експлоатация само с редовна смяна на консумативи.
  • 42 ееттет

    0 0 Отговор
    А след като я проучат, ще цъфне в някой български шоурум, целяща да впечатли някой дебил, искайки нещо по-различно от разбита Х5-ца. Ето я и обявата:
    Нов Внос,
    140 хил км, първи собственик -пенсионер.
  • 43 Тони

    2 1 Отговор

    До коментар #33 от "onq s konq":

    Като те гледам как пишеш мистава ясно колко разбираш и от коли. :D :D :D Под "младите" сигурно разбираш 13 годишните пикли и пикльовци, които ги пишат по вестниците и ограждат с черни лентички. НЕ МЕРСИ. Ако това ти е стандарта вземи си БМВ. А относно 20-25 00км... по-добре си замълчи, защото и малоумен ще си направи елементарна сметка и ще се сети, че тя гаранцията им е повече. За 5 реда изписа толкова глупости, че дори и някой циганин няма да може да те надмине за 5 дни :(
  • 44 Пацо

    1 0 Отговор
    За в България ми се е случвало над 150 дни (по над 1100км. на ден) , иначе за 17 години имам над 1 милион км. Там разстоянията са доста по-голями и е напълно възможно . Не забравяйте факта че една кола докато се кара с постоянно топъл мотор може да измине тройно по-голям пробег от кола която се пали 10-пъти на ден ;)

    Коментиран от #45

  • 45

    1 0 Отговор

    До коментар #44 от "Пацо":

    Така е, на такситата двигателите изкарват доста километри заради малкия брой студени стартове, за разлика от скоростите и окачването.
  • 46 iiiii

    1 0 Отговор
    Ние с колегата навъртаме на моята кола(ауди 100А6-97г.)средно по около 250-300км на ден.Една седмица Аз ,другата той.Като дойде петък ми иде да спра на пътя, да я залея с бензин и да и пална.Тоя как минава тези километри.Вярно,че тази тундра е много по комфортна ,ама пак са си км.
  • 47 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 48 нагазаки

    2 2 Отговор

    До коментар #33 от "onq s konq":

    Ти като излезеш от село ще видиш какви по хубави каруци има от вашата даже и с гумени колелета има дааааааа
  • 49 Смешника

    3 0 Отговор
    Значи тук в БГ всички сме за нови коли! Утре отивам в Авточойс за нов пасат!
  • 50 гмг

    0 0 Отговор
    117 прегледа за 9 години??И то редовни, коя нормална кола се нуждае от редовни 13 прегледа на година.Нещо цялата статия понамирисва на зле направена реклама..

    Коментиран от #51

  • 51 нагазаки

    1 2 Отговор

    До коментар #50 от "гмг":

    Вий видяхте един цветнокож и веднага го взехте за циганин
  • 52 Бай Иван

    1 2 Отговор
    Думата БУРМА я няма в техниката.

    Коментиран от #53

  • 53 нагазаки

    2 2 Отговор

    До коментар #52 от "Бай Иван":

    Дерзай Ванка дерзай
  • 54 Олеее

    0 0 Отговор
    превозвал е стоки?
    много умно!
  • 55 oleeeee

    0 0 Отговор
    Изминавал е по 200 000 на година-така пише. Ако всеки божи ден е карал -то тва са по 548 км на ден -няма неделя,няма отпуска,няма коледа. Като се знае с каква средна скорост се движи автомобил -това над 8 часа каране на ден и то абсолютно всеки ден. И така, 9 години.Другото е ,че километражите ,като стигнат момента с деветките и се зануляват и започват да броят на ново от нула. Нищо де,малко реклама си правят. Ние знаем ,че са добри коли,ама не ядем доматите с колците. Човека казва ,че никога не се е повреждала.Това е невъзможно-най -елементарните примери- няма алтернатор,на който четките му да издържат почти 2 000 000 км. Няма лагер на колело на лека кола,който да издържи почти 2 000 000 км. Ремонтирана е ,то е ясно. Най-вероятно мотора е оригиналния и е изкарал много километри и за тва е целия шум.
  • 56 янки

    0 0 Отговор
    Я си помисли пак дари си карал Авенсис в САЩ. Този модел в САЩ не се продава.
  • 57 Мирката

    0 0 Отговор
    тая марка няма нужда от рекламка вече е в облаците няма стигане
  • 58 Андрей

    0 0 Отговор
    Никъде в статията не пише, че по колата не е сменяно нищо. Пише, че никога не се е повреждала. Щом е ходила редовно на сервизно обслужване, напълно нормално е при един щателен преглед да са откривани износени детайли и те да са подменяни. Щото в нормалния свят, като се разхлопа и разтропа нещо по колата, хората я карат веднага в сервиза, докато у нас чакаме колата да ни остави на пътя и чак тогава викаме платформата да я затътри до майстора.
  • 59 яко

    1 0 Отговор
    Тия с немските коли да не поглеждат статията защото ще се самоубият.