Last news in Fakti

5 Юли, 2016 05:30, обновена 5 Юли, 2016 12:38 123 799 64

Най-евтините за обслужване автомобили

  • автомобили-
  • обслужване
Най-евтините за обслужване автомобили - 1

В първия ден от месец юли ви информирахме за една статистика, направена от специалистите от YourMechanic. Данните от нея показваха кои коли се развалят най-много. Макар и много от моделите да не са популярни по нашите географски ширини, статията предизвика интерес.

Поради тази причина днес решихме да ви покажем едно друго изследване, направено отново от YourMechanic, но този път показващо, кои са най-евтините за обслужване автомобили. По-конкретно става дума за поддръжката на автомобила през първите десет години от неговия живот.

Според авторите на класацията по-долу, това са най-достъпните за поддръжка автомобили, а самият рейтинг е съставен на база анализ на надеждността, цени на резервни части и цени на сервизното обслужване. Ето и 20-те най-евтини за обслужване коли според YourMechanic.Най-евтините за обслужване автомобили


Поставете оценка:
Оценка 3.3 от 26 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Иван

    34 2 Отговор
    Най-евтини са служебните.А иначе,колкото по-нова,толкова повече пари.
  • 2 Десислав Попов

    44 14 Отговор
    А на този Приус като му смениш батериите,дали няма да слезе на последно място в класацията

    Коментиран от #17

  • 3 Гост

    27 6 Отговор
    Те и батериите са здрави! Бяха правили тест на Приус на 10 години - 95% капацитет на батерията. Намират се и елементи от батерията за никакви пари с гаранция. Та дори имайки предвид батерията, Приус трудно ще слезе на последно място.

    Коментиран от #61

  • 4 Нафарфорий

    7 18 Отговор
    Тия коли тука са за една друга класация: Колите убийци, щото не знам дали са включили тука дефектите, защото горепосочените имат бая!

    Коментиран от #60

  • 5 Име (като гост)

    23 6 Отговор
    19 от 20 са азиатски! Сами си правете изводите!
  • 6 бате жоро

    13 10 Отговор
    Toyata, Lexux, Toyota, Honda, Toyota, Subaru...тази класация е май малко избирателна
  • 7 бате жоро

    10 6 Отговор
    Ако се гледа така на нещата може да си купиш 3 нови Tata Nano и да ти излезе още по- евтино.
  • 8 ЯЯЯя

    11 3 Отговор
    СЛУЖЕБНИТЕ !
  • 9 Гост

    10 14 Отговор
    При положение.че субару присъства сами си правете извода колко е вярна класацията... и Леля ми има лексус RX 350 изобщо не е такава потдръжката това си е специално потбрана класация както винаги за да вдигне имиджа на тези марки.

    Коментиран от #18

  • 10 xxx

    11 8 Отговор
    Класация която няма никаква тежест за нас...
    Всички са бензинови (че даже има и елекрокар- Приуса), а в Европа повече от половината автопарк е с дизелови двигатели (всички знаем какви главоболия могат да причинят на собственика си дизелите след 2006-та година).
    Отделно от това никъде не пише и за какъв пробег е това, а само че е за 10 години. Очевидно е че собствениците на Ярис не минават същия пробег като тези с Акорд...
    Абсолютна стъкмистика!

    Коментиран от #48

  • 11 sas

    13 3 Отговор
    Класацията е съвсем логична за американската реалност. Азиатските автомобили са много здрави, и в САЩ, и в България, но за разлика от БГ, където частите и труда (особено по официалните сервизи) струват доста поради необходимостта от внос, в Щатите частите са много евтини. Сещам се за две причини: голяма част от изброените марки имат заводи в САЩ; това са най-масовите марки там, следователно по пазарен принцип частите им са най-евтини. Не мога да бъда сигурен, но звучи логично, че в БГ поддръжката на VW, Опел и подобни е по-евтина от тази на Тойота и Хонда.
  • 12 Бате Цецо

    22 3 Отговор
    Поредната американска класация, която по никакъв начин не носи полезна инфирмация за БГ потребителя.
  • 13 Julio

    4 3 Отговор
    Принципно и тук ако се направи подобна класация на база официални сервизи статистиката ще е горе долу същата. Фирменият сервиз на Тойота държи най-добрите цени на пазара, заедно с този на Киа и Рено (да не се бърка в никакъв случай с Нисан който е на обратният полюс).
  • 14 хххх

    22 3 Отговор
    Хах Оставам с впечатлението, че точно тези които четат всевъзможни публикации от измислени източници се опитват да опровергават тези със факти отново заучени от същите ???? източници.
    Занимавам се с автомобили повече от 10 години и съм имал и щастието или може би нещастието да поработя из чужбина във всякакви филиали за части на заводи за коли. От такива за ауспуси на Волксваген и Ауди до електроника и агрегати на същите а и други.
    Първо искам да споделя и да отворя очите на някои хора, че времето 1997-2005-та отдавна мина, когато за Българите Голф 3 Опел Омега и останалите от това поколение не бяха за нас чак толкова много стари.
    Политиката на автомобилостроенето особено при Немските автомобили е много по различна отколкото дори бихте се съгласили. Ставал съм свидетел на какви ли не пародии включително и от по висок клас и цена като например Ауди Q7 на няма и 10000км идва с рекламация за скъсани заварки по ауспоховата система. Както и да е тя цялостно политиката на по новите модели е някакъв сравнително малък пробег гаранция 100000 150000 км или 5-6 години и айде нова. Идеята ми тук обаче е че за разлика от по рано когато да потдържаш опел ауди и волкзваген беше тънкана а японските и френски части бяха доста солени сега ситуацията е коренно различна. ако направиш една проста сметка за потдръжка да речем между Акорд и Пасат модели след 2009-та ако щете добавете и някои други повреди, които гарантирам 1-во при акорда ще са много по малко и много по рядко. Цената като се започне от частите при пасата ще ви е почти двойно особено ако се отнася за дизелови мотори там става страшно. Относно коментара на "ххх" Приятелю имам 2-ма познати единия ми е роднина другият много добър приятел със Ярис също така и един пример за един мой бивш работодател който купи на жена си Ярис и 3-те коли са вече на по над 400000 без кой знае какви ядове основно обслужване като се има в предвид, че Яриса на гореспоменатия ми бивш шеф се беше превърнал в абсолютна с извинение за израза к..ва, който не е работил при него той не го е яздил всякакви идиоти и все още се държи чудесно. За разлика от Пасата 6-ца на братовчед ми който за половината на тези 400000 километра изяде по сервизи половината си цена като нов като държа да отбележа, че тук говорим за 2 съвсем различни като клас и цена автомобила. Лично се извинявам ако засегна любителите на немски автомобили аз също бях един от тях но след като опитах източни такива и след практиката и личната статистика на която станах свидетел. 8 от 10 повредени коли които идват в сервиза са основно немски с най-чести проблеми по мотора с азиатските, френските и италианските по често срещан проблем е по окачването. Разбира се част от този процент се дължи и на по масово използване на немски коли в БГ но все пак фактите са си факти. Тъй като съм в тази сфера и с много колеги сме обсъждали този въпрос и всички са на това мнение. Имам и доста познати колеги в реномирани сервизи и на Мерцедес и на БМВ дори тези от Мерц казват, че напоследък и там имат много проблеми дори със по високите класове. Извинявам се но ако не можеш да получиш истиннско качество поне за 100000- 200000 евро какво остава за нискобюджетните модели от по 30-40000 лева. Тъй като тук се спомена и за все по масово използваните дизелови мотори то един много добър вариант е 2 литровия дизелов Авенсис пъргав икономичен и същевременно голям и комфортен. Качеството и издръжливоста му са достатъчно известни.
  • 15 ьььь

    7 2 Отговор
    Най-обичам някой да оспорва статистика с лични наблюдения
  • 16 Хонда

    12 2 Отговор
    Втора Хонда карам, и смятам да продължа с японските автомобили. Купувал съм ги втора ръка и освен обичайните консумативи и някоя дреболия по окачването нищо друго не съм сменял. Частите наистина са по-евтини. Да не говорим, че като отношение разход на гориво/мощност просто няма кой да изпревари японците.
  • 17 Дошо

    11 2 Отговор

    До коментар #2 от "Десислав Попов":

    Не, има Приуси с оригиналните батерии от 1997г и капацитетът им е намалял незначително.Само ви плашат с тези батерии.
  • 18 Дошо

    2 2 Отговор

    До коментар #9 от "Гост":

    Виж сега момче, ти си неграмотен.Никой няма да взе предвид коментара ти.
  • 19 Владимир Христов

    1 0 Отговор
    Интересно би било да видим тази класация за нашия пазар!
  • 20 jullliann72

    7 0 Отговор
    Колко струва обслужване през първите десет години от живота на дадения автомобил.Та тия коли да не живеят до 100г бре?То и 10 под съмнение биха изкарали без сериозни ремонти.ВИСОКОТЕХНОЛОГИЧНИ БОКЛУЦИ.
  • 21 Илк0

    9 13 Отговор
    Добра класация, но голяма част от колите в нея са нискобюджетни и принципно изминават между 8 и 12 000 км годишно. Това е класация на транспорт за масите. Няма как да се направи коректна съпоставка с десетгодишните коли от по-горен клас, традиционно изминаващи между 25 и 50 000 км годишно. И е напълно естествено Киа Соул да бъде по-евтина за обслужване от Ауди А8. Това няма как да бъде изненада. Тези два автомобилни класа конкретно имат разлика като деня и нощта. А и малки европейски коли в щатите на практика нямат пазар. Как да влязат в статистиката? В БГ ситуацията е също много интересна - японците не влизали в сервизи. Да не са перпето мобиле? По-скоро погледнете процента на японците в БГ. Нищожен е. А всяка втора кола е Мерцедес. И после се изненадвате като видите 2 Мерцедеса в кварталния сервиз. Сериозно ли? Сравнявате евтини японци със изтормозени луксозни немски коли на по 400 000 до 1 000 000 км, купени за по 1000 евра от автоморгите на Италия и постегнати колкото да се продадат като "нов внос, качваш се и караш". Естествено, че дюзите и ЕГР-а ще са за смяна. Тойотите като/ако ги достигнат тези километри дали и те няма да са в същото положение? Еми няма как изморените европейски коли да не стоят по сервизите повече от сузуки суифт, който на вторичния пазар се намира за жълти стотинки на до 150 000 км. Сравнете сложността на техниката при S-Class с тази на Тойота Аурис. Какво да му се чупи на Ауриса - то нищо няма вложено като технически усложнения вътре. На никой от нас не му се вадят 15-20 000 евро за идеално поддържан и запазен 10 годишен луксозен немски автомобил на малко километри от първи собственик. Тогава дали нещо ще се счупи, а? Ако колата до този момент не е притежавана от някой неплатежоспособен льохман, който я е карал до последно като за последно. На всички като им кажеш 5000-6000 евро за сносно поддържана 12-13 годишна немска кола от висок клас започват да мрънкат и казват, че била скъпа за тези години. А не искат да карат сузуки суифт. Направо си плачат на джамбазите да им продадат 8 годишна БМВ седма серия за 15 000 лв. дето е на 132456 км без сервизна история, но е "перфектна". Пък после нека цялата да си я сменят като им е толкова акъла. Българска работа. Правите безсмислени сравнения, които по никакъв начин не доказват превъзходство на азиатските автомобили и по никакъв начин не отразяват родната действителност.
  • 22 onq s konq

    7 1 Отговор
    Понякога наистина се смайвам как жулналистите колкото по-голяма глупост напишат,толкова повече пари вземат.Не може да се командироват еднидраскачи в няколко сервиза,да вземат данните от компа за преминалите за ремонт автомобили и цените за него и да се направи статистика ПО ДОКУМЕНТИ!Верно че срокът за всички е фиксиран на 10г.,но къде е показателят ИЗМИНАТИ КИЛОМЕТРИ?А ОПИТНОСТ НА ВОДАЧА и СТИЛА НА КАРАНЕ?А РЕДОВНОТО СМЕНЯНЕ НА АВТ. ТЕЧНОСТИ?А ФАКТОРЪТ ДАЛИ ТОВА СА "ВТОРИ АВТОМОБИЛИ" В СЕМЕЙСТВОТО ЗА "КЪСИ РАЗСТОЯНИЯ"?А КАЧЕСТВОТО НА ВЛОЖЕНИТЕ ПРИ РЕМОНТ ЧАСТИ ,Т.Е. УПОТРЕБА НА ПО-ЕВТИНИ,КОЕТО НАЛАГА И ПО-БЪРЗАТА ИМ АМОРТИЗАЦИЯ?А ДАЛИ КОЛАТА Е ГАРАЖНА ИЛИ СПИ НА УЛИЦАТА В СЛЪНЦЕ И СНЯГ?...Може да се пише до безкрай,но свърши мастилото:)
  • 23 ссссссс

    9 3 Отговор
    Изключително субективна класация. На една Honda Civic за толкова пари ще и смениш и двигател и кутия и окачване и ....... Аз имам кола (Хонда) на 13 години и 250 000 км купувана чисто нова. За тези километри съм дал не повече от 1000 лв. за ремонти и консумативи (накладки, биелета, тампони на стабилизиращата щанга, свещи, масла, филтри). На Субару Трибека купувано за 10 години и 230 000 км ремонтите ми не са повече от 1500 лв. по нашите "прекрасни" пътища и "страхотните" ни горива.

    Коментиран от #30, #59

  • 24 Ghost

    5 10 Отговор
    А да бе...
    Приятел в Германия са изръси с 2хил. евро само за 2 носача и едно каре...
    За Хонда Акорд...
  • 25 qwerty

    1 1 Отговор
    Все пак нали оценяваме, че класацията не е за Б-я, нито за Европа
    колкото и да не ни се ще Америка си е отделен и доста различен пазар и вече почва да изтъркано всеки пък като се качи "американска" класация да се скача, че виждашли нищо в БГ не било такова.
    По темата няма как премиум марка и топ моделите да попаднат тук
    напълно нормално е повечето коли да са от малкия и някои от средния клас, а очевидно от този клас европейски изделия там няма
    иначе си знаем всеки автомобил си има заложени слаби места - мал шанс е, че някои изобилстват от такива
    а всичко дошло от някъде из европа на 120 000км и 20 год., ами само може да се надяваш
  • 26 Кристиqн

    4 2 Отговор
    И конските каруци са много евтини за обслужване, защо не са в класацията? Идеално пасват като конкурент на автомобилите от списъка горе.
  • 27 Окрилен

    4 1 Отговор
    Я-я, мойто Фронтера безплатно, бе. Нийде я няма :)
  • 28 Иван

    6 5 Отговор
    Абе Лада седмица си е най евтина!!Съседа до нас е циганин купил я е на 140 хил и каза че сега е на около 230 хил.Никога не и е сменявал маслото само сипва газ и кара!

    Коментиран от #29

  • 29 antimediator

    0 12 Отговор

    До коментар #28 от "Иван ":

    Брей да му се не види!
    Що не вземеш и ти да си купиш една 7-ца, та да се порадваш на евтината и подръжка!
    Ако искаш си вземи и едно Алеко.Може да си вземеш и една УАЗ-ка !
    Аман от руски хибриди ,които за щяло и нещяло ни пробутват стари претоплени манджи!
  • 30 ДА ДА

    4 1 Отговор

    До коментар #23 от "ссссссс":

    250 000 КМ и си дал само 1000лв за масла, филтри и други консумативи. Хаха, да бе да и т.н. Ти да не караш по 100 000км с едно масло ;)
  • 31 по принцип не пиша тук

    9 2 Отговор
    ама тоя път реших и аз да изкажа мнение. Карам пежо 205 от 9 години - пред това време съм сменил задно спирачно цилинърче 20 лева , два пъти задни накладки по 30 лева и веднъж предни дискове и феродо-60 . И най-скъпият ми ремонт - предница за 200 лева. Зборувам 240 лева тотал !!! !!! !!!

    Коментиран от #37

  • 32 Jyusix HasiK

    3 0 Отговор
    къде е опела бе...?

    Коментиран от #33

  • 33 пич

    1 0 Отговор

    До коментар #32 от "Jyusix HasiK":

    Американо не карат май Опели, нищо, че е на Дженерал Мотърс... ? Тази класация не е пълна и не отразява често реалността. Има много други модели, които също са на доста по-ниска цена на поддръжка.

    Коментиран от #55

  • 34 гост

    18 3 Отговор
    Защо японските авточасти са скъпи? Защото другите производители /най-вече европейските/ залагат определен срок на годност при частите си - една, две, три години и следва смяна, докато при японците такова нещо няма /за справка вж. японската система "тотално управление на качеството"/ Така че, макар и по-скъпи, като ги сменяш веднъж на 10 г. или повече...
    ПП. Пример: Фолксваген, по времето на голф 2, правят едно събрание, където решават никога повече да не произвеждат толкова качествен автомобил като голф 2 и пасат б1-б4, защото печалбата е по-малка /аутобилд често споменават за въпросното събрание/. Производството на трошливи боклуци е политика на много /най-вече европейски/ производители. Да си спомним и мерцедес 123-124 и последвалите ги боклуци и т.н.

    Коментиран от #35, #54

  • 35 Martin

    3 3 Отговор

    До коментар #34 от "гост":

    Да, да, а един мармот завива шоколада в станиол.
  • 36 Роман Ценов

    3 6 Отговор
    Toyota Prius изисква много грижи за ел. батерията също и за подържане на бензиновият двигател.Каква и е лесната подръжка.

    Коментиран от #41

  • 37 УЮБ

    2 2 Отговор

    До коментар #31 от "по принцип не пиша тук":

    abe ti hubavo karash 9 godini po 5000km na godina...az karam po tolkova na mesec. I kakvo izliza az za godina 55-60 kolkoto ti za 10...i dvamata sme dovolni taka li ahahahaha. ГОДИНИТЕ НЕ СА КРИТЕРИИ!!!
  • 38 Марияна

    4 4 Отговор
    Не е вярно. Като собственик на Приус, мога да кажа, че батериите въобще не са проблем. Сменила съм досега само едни свещи и едни накладки... Супер добри коли са. Следващата ми пак ще е Приус.

    Коментиран от #40

  • 39 Ярослав Станчев

    5 4 Отговор
    Пълен ташкент са тези класации.И японските коли са бараки,като останалите.Който не вярва да пита тъста ми.Купи си Хонда ЦРВ,1998 г. за 7000 лв и в рамките на 1 година му стъпи на 10 бона,само от ремонти.Без обслужването.3 хилки ги метна по нея като поп.Ма иначе много са хубави Хондите.Едно приятелче си взе Мазда 6,2003,дизел.Докато я купи и пръсна 2 бона за ремонти.Съединител,нафтова помпа,"малко" ръждичка тук там,малко датчици и все такива евтини поддръжки.Другата му Мазда 3 няма проблеми с механиката,ама и там хвръкнаха едни 1200 кинта за ламарини.Колега пък кара Акорд,ако вика какви винтове е нахакал,за да се държи задната броня нема да повярвате-10 сантима,че може и повече да са,за гипс-картон,щото държали по-здраво.Джамовете му ел. ама всичките подпрени с летвички,щото не му се дават пари да ги ремонтира.Кара я до умиране.Ама щом казват,че не се чупели и били евтини за ремонт японките,може и да са прави.Още има за споделяне ама не ми се пише сега.

    Коментиран от #42

  • 40 Martin

    0 2 Отговор

    До коментар #38 от "Марияна":

    Ако човек стои далеч от магистралите дори и Приус може да бъде смятан за кола.
  • 41 Петров

    3 3 Отговор

    До коментар #36 от "Роман Ценов":

    Имали ли сте Приус някога или просто така сте чули някъде? За 9 години и 280 000км три комплекта свещи и три пистови ремъка освен редовната смяна на масло не мисля че е някаква сериозна поддръжка. Батерията дори не съм я виждал, за специални грижи да не говорим... Бих казал че това е най-непретенциозният автомобил. На газта също не се мръщи, даже бих казал че доста добре се разбират.

    Коментиран от #62

  • 42 гост

    5 7 Отговор

    До коментар #39 от "Ярослав Станчев":

    Мазда 6 е пълен боклук особено дизелите , защото не са техни , а са от Пежо , а и нашите джамбази ги внасят изцедени и на много километри и им връщат километрите на всичкото отгоре...А до колкото за японските коли като цяло здрави са , надеждни са , с много екстри са , удобни и всичко това за по-евтина сума от европейските им конкуренти . А за поддръжката - частите са скъпи , но не им се налага честата смяна както при Опел,Фолксваген,Форд и т.н. те затова на тези коли са им евтини частите щото толкова и държат ... При японската кола освен че нямаш ядове с проблеми , почти не правиш някаква особена поддръжка всяка година масло , антифриз - нормалните неща , но нищо повече... Все пак замислете се колко често сте виждали японска кола отстрани на пътя аварирала с отворен капак и пушек примерно- аз лично никога до сега не съм виждал , все пак може и да има някакви такива случаи където има аварирала японска кола но са редки за разлика от Фолксвагените , Опелите,Фордовете,Фиатите и тем подобни. Аз съм виждал доста такива закъсали отстрани на пътя европейски бангии. Та като заключение ще кажа евтините части не правят евтина поддръжката , защото частите се развалят редовно и ти като смениш една и съща част няколко пъти и то ти излиза колкото да смениш една японска част на примерно 10 години...и това ти се отплаща защото по-надеждни коли от японските няма.Все пак замислете се колко движещи се европейски екземпляра има по пътищата и колко японски защото има дърти японски коли на по 30-40 години които се движат още без проблем , минали милиона , без да прегряват , без да те оставят на пътя...Затова моето мнение е че скъпите японски части се отплащат с надеждност и дълготрайност и здравина.

    Коментиран от #44, #63

  • 43 Ярослав Станчев

    4 1 Отговор
    Съгласен съм до някъде с теб.Просто на фона на няколкото милиона Опели,Фаувета,Фяти и Фордове няколко десетки хиляди японски се губят.Лично съм виждал Субару Аутбек с вдигнат капак и пушеци миналата година по Великден на пътя Бяла-Попово.Което не прави Субару лоши коли.А нашите жамбази всички знаем как и какви коли внасят.Имам приятел,който ходи всяка седмица в Германия и носи коли от там.По 2-3 на платформа за бус.Ми то няма една читава.Или катастрофирали,повечето леко,а някои тоталки,или цели ама с проблеми по двигатели и скорости.И след 2 седмици ги гледам лъснати,намазани със светещи двигатели на реални километри-150-180000.А на платформата няма една под 300000.И цените им като за кола,а не като за бездънна яма.Ама джамбаза какво е виновен.Той продава каквото се търси,а не каквото има.Всеки се надява,че точно неговата не е удряна и е на малко км.,а останалите са гробове.А истината е,че 98% са гробници,а 2% не са внесени от джамбази.
  • 44 ВАГ

    5 14 Отговор

    До коментар #42 от "гост":

    Объркал си се нещо, Мазда 6 е с дизел японска разработка! Мазда 6 е пълен боклук, много е зле. Един приятел си купи такава, взе я скъпо, обслужи всичко, както си му е реда, абсолютно нищо и нямаше в началото и само след около 2 години се разкапа тотално, съединител, рейка, волан, окачване, текна, като лейка.
    Пича се оттърва много бързо от японският кенеф.
    Най здрави и надежни са немските автомобили, Фолксваген Груп прави най читавите коли.

    Фаувето има по евтини части, поне 3 пъти! Не е вярно, че се чупят бързо, ако не са ментета, сменените части надживяват колата. Има много части, дори запазени оргинални такива, втора употреба! Не се налага да чакаш за части, отиваш, питаш и части винаги има във всеки магазин.
    Двигателите са ремонтнопригодни и дуракоустойчиви.
    Като съотношение, цена, качество, поддръжка, фолксвагените са с най-евтината поддръжка, за това се карат и са предпочитани от повечето българи, т.е. за България класацията е друга.;)

    Коментиран от #45

  • 45 Aleks

    6 2 Отговор

    До коментар #44 от "ВАГ":

    И значи колата на един твой прЕател може да послужи за представителна извадка , която да ти дава правото да генерализираш качеството на японските " Кенефи "?
  • 46 ninja

    2 1 Отговор
    Естествено, най-евтината поддръжка е на Dacia, by Renault. Тази "класация" не е обективна!
  • 47 Кракра

    5 0 Отговор
    Леко ми се губи смисълът на подобни преводни публикации за американския пазар. Половината от тези модели изобщо не се продават в Европа.
  • 48 йхктули

    0 0 Отговор

    До коментар #10 от "xxx":

    хората ти казват кое е наи евтино
    източното маи:)
    а ти си яж джумерките
    и пиши че
    червения хаивер е по лош от черния
    и че искаш статоя за джумерките
  • 49 бмв е65

    1 9 Отговор
    истината е в новата кола и то немската да уточним все пак друго си е бош лаф ама няма лошо състезавайте се кой ще изръси най-голяма смешка и стига с тея японски коли далеч не са това което ги представяте
  • 50 Тривелий

    6 2 Отговор
    Колега, много обобщаваш и ми се струва, че малко ей така детската се разсъждава! Имал съм два немски автомобила и след това три японски. Отделно, от служебните постоянно карам немски, френски и японски, не можеш баш ЦВР 98г. да го посочиш като ненадежден, хаха, като имаме два такива купени втора ръка и се използват нонстоп от близо 13г. по изключително пресечени пътища, просто за там бяха и купени.. За мен тази кола е най-здрава от всички свои набори в класа и... Но няма значение какво мисля аз или ти примерно, но като коментираме най-надеждните автомобили в Европа, за Германия можем да използваме статистиката от ТЮФ за миналата година, например! Там бяха разпределени в две категории: най-надеждни и най-ненадеждни коли и съответно на възрастови сегменти за 2,5,8 и 10 години. Та, според германците в топ10 на най-надеждните и във всички възрастови стойности, преобладават японските коли, обратно при най-ненадеждните бяха изтипосали само Дайхатцу Сирион в класацията от 4 до 6г. За сметка на това фигурираха доволно на брой германски марки в същите най-ненадеждни времеви категории.. Ама какво да ги правиш - немци, сигурно не си ценят колите или гледат по обективно и от нас на нещата. Та така..
  • 51 Тривелий

    0 1 Отговор
    Мнението долу, бе насочено към колегата с Коментар #39
  • 52 некойси

    0 0 Отговор
    Защо ли преобладават само японци? :)
  • 53 Я. Петров

    7 3 Отговор
    Голф 2, Ауди 80, Мерцедес 190, БМВ З, още ще се движат по пътищата и след погребението и на гореизброените. ;)
  • 54 Е пак ли

    8 0 Отговор

    До коментар #34 от "гост":

    Братче евала за коментара . Работих 6 години във Франция ,на мой колега братчето му бачка във PSI. И тоя пич ми обаснява за отдела по амортизация на материалите които се влагат във новите автомобили -то е страшно : максимум издържливост от 3 до 5 години. Колкото да покрие гаранцията . Ако дадена част до преди 10 години се е произвеждала от стомана ,то преди 5 години вече е сменено със алуминий а сега вече се изработва от пластмаса. Дано след някоя година не почнат да правят шарнирите от пресован картон че не ми се мисли.
  • 55 пич ли си кво си

    2 1 Отговор

    До коментар #33 от "пич":

    Опел е собственост на Пежо. ОК пич?
  • 56 Чичоолу

    9 0 Отговор
    Е за какъв чеп ми е тая класация, щом е за първите десет години на колата?! Ние ги купуваме на единайстата...
  • 57 Неделчев Свищов

    2 2 Отговор
    Здравейте съученичка женена в Германия от 30 г.си купува Мазда 6 нова.На 3 година има ръжда по купето и я "връщат".Рейнланд .
    .
  • 58 БГ реалност

    2 0 Отговор
    Престанете с тия американски класации в долари и нечувани за нашия пазар автомобили. Българинът почва от 15г. дизел понеже толкова му са възможностите. А Приус в България под 400.000км и 10г. няма, и никой не споменава скъпите компоненти в него - батерия ($3000), инвертор ($3500), скоростна кутия ($3000), борд компютър ($2,500). Няма как при 10г.+ кола да не изкиха нещо от горните, и едва тогава идва ред да се продават на вторичния пазар...за следващия собственик, който го чака бомба със закъснител!
  • 59 НИВА

    1 0 Отговор

    До коментар #23 от "ссссссс":

    ЛЪЖЕЦ само смяна с най ефтино масло ти е 1000 лв 25×40=1000
  • 60 АLFA Q4

    1 1 Отговор

    До коментар #4 от "Нафарфорий":

    НЕ НЯМА ЗАЩОТО ТОВА НЕ Е КЛАСАЦИЯ НА НЕМСКИ ТРОШКИ
  • 61 Тъй

    0 0 Отговор

    До коментар #3 от "Гост":

    Ти такъв ли караш.. колко ти излезе смяна на няколко елемента с гаранция за без пари?
  • 62 Тъй

    4 0 Отговор

    До коментар #41 от "Петров":

    Караш хибрид на газ... много си стиснат... гледай другата ти кола да е на вода..
  • 63 Тъй

    4 0 Отговор

    До коментар #42 от "гост":

    Много разбираш от дизели.. Дизела на Пежо "боклук"?
  • 64 Този коментар е премахнат от модератор.