ФАКТИ.БГ
  • ducati-
  • 1299-
  • superlegerra

Ducati 1299 Superleggera - новият връх

Публикувана: 10 Ноември, 2016 07:15
11 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 12102
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

Лимитираните мотори на италианците от Ducati, не са нещо необикновено, защото всяка година виждаме по няколко. Това, което представиха на мотосалона EICMA в Милано обаче, е нещо зашеметяващо. Италианската дума Superleggera означава супер лек и в този мотор тя е прилагана навсякъде.

Може би първата в света карбонова рамка, която е по-лека с цели 40 % от Panigale, карбонови джанти и карбонови дискове, като тези от Moto GP са в основата на сухо тегло от 156 килограма или 167 килограма с течностите. Всичко това е комбинирано с 1285 кубиковия Desmodromic L-twin двуцилиндров двигател, който предлага мощност от цели 215 конски сили и 146 нютонметра въртящ момент. С такава пропорция между маса и мощност, представянето ще бъде умопомрачително.

Всъщност това е най-мощния двуцилиндров двигател на компанията и в създаването му са вложени много от състезателните части, като буталата, титаниевите биели, коляновия вал и цилиндровата глава, като за теглото помага и специално разработената титаниева изпускателна система Acrapovic. Той работи заедно с шестстепенна кутия с Ducati Quick Shift и "мокър" приплъзващ съединител за по-гладко превключване.

Окачването е поверено на специалистите Ohlins - вилката FL 936 отпред и задния амортисьор TTX36, като възможносите им за реглаж са по всички линии. Спирачките са от Brembo и имат плътни карбонови дискове със специалните накладки TT29OP1 с размер 350 мм отпред и 245 отзад. Спирането се контролира от много електронни помощници, между които е и Cornering ABS системата.

1299 Superleggera ще бъде произведен в количеството от точно 500 броя и желяещите ще трябва да подготвят солидна сума.
 

Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
YAMAHA
1 Отговор
Не е лош тези не ги ли купиха мерцедес

Коментиран от #3


Оценка:
-0 +0

Пушек
2 Отговор
Не бенца купиха други италиани мв агуста но горе долу същите бракми

Оценка:
-1 +0

ДАХ
3 Отговор

До коментар #1 от "YAMAHA":


ВАГ групата ги купиха

Оценка:
-0 +0

японеца
4 Отговор
ВАГ групата само хюмнета карат тези бракми

Оценка:
-0 +0

До Ангел Харизанов
5 Отговор
Статията е добра,ама може лида напишеш титаниевите биели има се техническо име и това е МОТОВИЛКА.Биела е на жаргон

Коментиран от #6


Оценка:
-0 +0

мото
6 Отговор

До коментар #5 от "До Ангел Харизанов":


EЕ чак жаргон, казва се "основни и биелни лагери"от там и биела

Оценка:
-0 +0

До Мото
7 Отговор
Казват се основни мотовилкови лагери и оснoвни шийкови лагери

Коментиран от #9


Оценка:
-0 +0

656
8 Отговор
Уникат. Яко залагат на двуцилиндровите мотори. Аз имам сега Yamaha TDM 900, също двуцилиндров 900 кубика, просто е железен и няма умора, с тунинг от братята гърци които са луди по тази работа.

Оценка:
-0 +1

Хахаха
9 Отговор

До коментар #7 от "До Мото":


Пилешки шийки на пазара бе инженерче

Оценка:
-0 +0

Хахаха
10 Отговор
Къци,ти ли си?

Оценка:
-0 +0

ДО Хахаха
11 Отговор
Къци,ти ли си?

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


АПИ: актуална пътна обстановка
ТОП 5