10 Ноември, 2016 07:15 12 493 11

Ducati 1299 Superleggera - новият връх

  • ducati-
  • 1299-
  • superlegerra

Лимитираните мотори на италианците от Ducati, не са нещо необикновено, защото всяка година виждаме по няколко. Това, което представиха на мотосалона EICMA в Милано обаче, е нещо зашеметяващо. Италианската дума Superleggera означава супер лек и в този мотор тя е прилагана навсякъде.

Може би първата в света карбонова рамка, която е по-лека с цели 40 % от Panigale, карбонови джанти и карбонови дискове, като тези от Moto GP са в основата на сухо тегло от 156 килограма или 167 килограма с течностите. Всичко това е комбинирано с 1285 кубиковия Desmodromic L-twin двуцилиндров двигател, който предлага мощност от цели 215 конски сили и 146 нютонметра въртящ момент. С такава пропорция между маса и мощност, представянето ще бъде умопомрачително.

Всъщност това е най-мощния двуцилиндров двигател на компанията и в създаването му са вложени много от състезателните части, като буталата, титаниевите биели, коляновия вал и цилиндровата глава, като за теглото помага и специално разработената титаниева изпускателна система Acrapovic. Той работи заедно с шестстепенна кутия с Ducati Quick Shift и "мокър" приплъзващ съединител за по-гладко превключване.

Окачването е поверено на специалистите Ohlins - вилката FL 936 отпред и задния амортисьор TTX36, като възможносите им за реглаж са по всички линии. Спирачките са от Brembo и имат плътни карбонови дискове със специалните накладки TT29OP1 с размер 350 мм отпред и 245 отзад. Спирането се контролира от много електронни помощници, между които е и Cornering ABS системата.

1299 Superleggera ще бъде произведен в количеството от точно 500 броя и желяещите ще трябва да подготвят солидна сума.
 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 YAMAHA

    0 0 Отговор
    Не е лош тези не ги ли купиха мерцедес

    Коментиран от #3

  • 2 Пушек

    0 1 Отговор
    Не бенца купиха други италиани мв агуста но горе долу същите бракми
  • 3 ДАХ

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "YAMAHA":

    ВАГ групата ги купиха
  • 4 японеца

    0 0 Отговор
    ВАГ групата само хюмнета карат тези бракми
  • 5 До Ангел Харизанов

    0 0 Отговор
    Статията е добра,ама може лида напишеш титаниевите биели има се техническо име и това е МОТОВИЛКА.Биела е на жаргон

    Коментиран от #6

  • 6 мото

    0 0 Отговор

    До коментар #5 от "До Ангел Харизанов":

    EЕ чак жаргон, казва се "основни и биелни лагери"от там и биела
  • 7 До Мото

    0 0 Отговор
    Казват се основни мотовилкови лагери и оснoвни шийкови лагери

    Коментиран от #9

  • 8 656

    1 0 Отговор
    Уникат. Яко залагат на двуцилиндровите мотори. Аз имам сега Yamaha TDM 900, също двуцилиндров 900 кубика, просто е железен и няма умора, с тунинг от братята гърци които са луди по тази работа.
  • 9 Хахаха

    0 0 Отговор

    До коментар #7 от "До Мото":

    Пилешки шийки на пазара бе инженерче
  • 10 Хахаха

    0 0 Отговор
    Къци,ти ли си?
  • 11 ДО Хахаха

    0 0 Отговор
    Къци,ти ли си?