Last news in Fakti

26 Ноември, 2016 11:23 5 965 0

Седмица на огън и лед

  • най-интересното от седмицата
Седмица на огън и лед - 1

В бедна на истински автомобилни новини седмица българските депутати решиха, че 4-милиметровият грайфер може да замести зимната гума, а неизвестни си устроиха барбекю с лъскавия автопарк на роден бизнесмен с политически амбиции. Междувременно невръстни арабчета харчат милиони за регистрационни табели, а немците с потрес установиха, че ерата на двигателя с вътрешно горене си отива.


Окончателно: зимните гуми не са задължителни

Седмица на огън и лед


Зимните гуми няма да бъдат задължителни за периода от 15 ноември до 1 март, реши Парламентът с изменение в Закона за движение по пътищата (ЗДП) на второ четене днес. Вместо това шофьорите ще могат да карат с гуми, чийто протектор е дълбок най-малко 4 мм. Депутатите се спряха на този компромисен вариант, тъй като в някои части от страната зимата е мека и снеговалежите са все по-редки...


Палачите на немската автоиндустрия

Седмица на огън и лед


Преориентацията на германските компании към производство на електромобили ще коства работата на хиляди служители. Под въпрос е и бизнесът на стотици доставчици на части и компоненти, отбелязва Deutsche Welle в анализ за бъдещето на една от ключовите индустрии в най-автомобилната държава в Европа...


11-годишно арабче профука $6 млн. за автомобилни номера

Седмица на огън и лед


Търговете за регистрационни табели са национален спорт в Обединените арабски емирства. В наддаванията обикновено участват заможни бизнесмени и аристократи, но отскоро маститите богаташи си имат конкуренция в лицето на... деца...


Запалиха Maybach-а на Николай Банев

Седмица на огън и лед


10 луксозни автомобила, сред които Maybach, Porsche и Jaguar, изгоряха при пожар в закрит паркинг в столичния квартал "Орландовци". Колите са собственост на бизнесмена Николай Банев и по непотвърдена информация са били запорирани...


BMW E30 като никое друго

Седмица на огън и лед


Днес добре запазените баварски тройки от поколението E30 вече не са много и твърде вероятно скоро ще добият статуса на класики. През 80-те години на миналия век обаче моделът е просто нов автомобил с огромен потенциал за доработки и прилична цена, което го прави подходящ за огромен брой разнообразни проекти...


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА