Любителската отсечка на "Зеленият Ад" - Нюрбургринг, всекидневно събира огромно разнообразие от автомобили и понякога се заформят много интересни преследвания. Основната причина е в трудноста на пистата и понякога по-мощните автомобили, биват сериозно притеснявани от модели като Seat Leon Cupra, Renault Megane RS и BMW M3/4 с опитен шофьор зад волана. В случая автомобилът е BMW M4 Competition и той хич не е за подценяване - 450-те конски сили и по-суровите настройки от стандартната версия го отличават значително като поведение. От другата страна е един от най-потентните модели на McLaren - 675 Long Tail, като цифрите подсказват и мощноста му. Разбира се потенциалът на този автомобил е много по-голям, но трябва и задкормилно устройство, което да го разгърне.
26 Ноември, 2016 19:54 13 611 14
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1
Коментиран от #5, #10
20:20 26.11.2016
2 Bogdan
20:25 26.11.2016
3 Спиро
20:39 26.11.2016
4 гост
21:48 26.11.2016
5 smeh
До коментар #1 от " ":
Абсолютно подкрепям. Освен това страхотни рефлекси и усет от страна на шофьора на БМВ-то. Не като повечето наши БМВ-исти, които като изпързалят 2 завоя и си мислят, че са големите карачи.Коментиран от #11
00:19 27.11.2016
6
00:22 27.11.2016
7 onq s konq
00:57 27.11.2016
8 ГоуфВагенист
01:27 27.11.2016
9 тъйва
01:27 27.11.2016
10 тъйва
До коментар #1 от " ":
тъй де до теб беше предишното драги състезателю!01:30 27.11.2016
11
До коментар #5 от "smeh":
Така си е шофьора на М4 беше много добър, на някои места му тръгваше задницата със 160-180км/ч, но той го овладяваше навреме, ако беше малко по-неопитен щеше да изкриви яко мантинелите.05:06 27.11.2016
12 копито
Коментиран от #14
20:37 27.11.2016
13 Мислител
22:34 27.11.2016
14 Чакалов
До коментар #12 от "копито":
-то не се вижда и McLaren-а да е с такива.....а и както се изказа номер 1,не е на границата на възможностите си......но и не забравяйте фактора "въздушен тунел''.....20:09 28.11.2016