Last news in Fakti

26 Ноември, 2016 19:54 13 611 14

BMW M4 Competition притеснява McLaren 675LT на "Ринга"

Любителската отсечка на "Зеленият Ад" - Нюрбургринг, всекидневно събира огромно разнообразие от автомобили и понякога се заформят много интересни преследвания. Основната причина е в трудноста на пистата и понякога по-мощните автомобили, биват сериозно притеснявани от модели като Seat Leon Cupra, Renault Megane RS и BMW M3/4 с опитен шофьор зад волана. В случая автомобилът е BMW M4 Competition и той хич не е за подценяване - 450-те конски сили и по-суровите настройки от стандартната версия го отличават значително като поведение. От другата страна е един от най-потентните модели на McLaren - 675 Long Tail, като цифрите подсказват и мощноста му. Разбира се потенциалът на този автомобил е много по-голям, но трябва и задкормилно устройство, което да го разгърне.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1

    4 2 Отговор
    Притесняваше го доста, но не може да става въпрос за сравнение! М4 често беше на ръба на сцеплението, докато Ларъна се движеше без колебание, не беше на границата на възможностите си, докато М4 беше.

    Коментиран от #5, #10

  • 2 Bogdan

    5 2 Отговор
    Хареса ми разхода за тоя стил на каране 13.6 по борд е супер
  • 3 Спиро

    5 1 Отговор
    Тази кола, е истинско удоволствие да я шофираш и с умерено темпо без да й даваш зор. Не бих имал нищо против да я ползвам като семеен седан. :)
  • 4 гост

    4 3 Отговор
    Напълни ми душата баварката... Не му се вярваше на този с Макларана..:)))
  • 5 smeh

    4 0 Отговор

    До коментар #1 от " ":

    Абсолютно подкрепям. Освен това страхотни рефлекси и усет от страна на шофьора на БМВ-то. Не като повечето наши БМВ-исти, които като изпързалят 2 завоя и си мислят, че са големите карачи.

    Коментиран от #11

  • 6

    1 2 Отговор
    Трябваше да му пуснат една Алфа Джулия, щеше да го притесни още повече.
  • 7 onq s konq

    2 1 Отговор
    Така и не разбрах закъде са тръгнали тия ,но ако бяха тръгнали с половин час по-рано нямаше да се налага да карат като изоглавени!
  • 8 ГоуфВагенист

    0 0 Отговор
    200 коня са си точно толкова пичови , колко и да ви са иска марката с перката да е по добрата. Опитай с твойта тройка 140-150 коня да се бягаш с М3 и ще разбереш разликата :) :) :)
  • 9 тъйва

    0 0 Отговор
    хахаххахаххаааааааааааааааааааааааааахахахахааааааа това е Митко мозъка! запознайте се!
  • 10 тъйва

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от " ":

    тъй де до теб беше предишното драги състезателю!
  • 11

    3 0 Отговор

    До коментар #5 от "smeh":

    Така си е шофьора на М4 беше много добър, на някои места му тръгваше задницата със 160-180км/ч, но той го овладяваше навреме, ако беше малко по-неопитен щеше да изкриви яко мантинелите.
  • 12 копито

    0 0 Отговор
    М4-ката ако е със полусликове... Нямаше да има и поднасяне или щеше да е минимално.

    Коментиран от #14

  • 13 Мислител

    1 0 Отговор
    Просто шофера на баварката е много класен и не се притеснява да настъпва... Тоя не дава изобщо зор на Макларъна, явно се страхува, а и тоя трафик по пистата влияе. Ако ги дадат двата автомобила на двама професионални пилоти, баварката няма да може изобщо да се докопа, ще остане мнооого назад в огледалото на английската машина :)
  • 14 Чакалов

    0 0 Отговор

    До коментар #12 от "копито":

    -то не се вижда и McLaren-а да е с такива.....а и както се изказа номер 1,не е на границата на възможностите си......но и не забравяйте фактора "въздушен тунел''.....