1 Декември, 2016 15:55 37 983 24

Корея забранява модели на BMW, Infiniti, Nissan и Porsche

  • bmw-
  • infiniti-
  • nissan-
  • porsche-
  • macan-
  • cayenne-
  • x5 m-
  • qashqai-
  • infiniti-
  • q50
Корея забранява модели на BMW, Infiniti, Nissan и Porsche - 1

Южнокорейското Министерство на околната среда прекратява продажбите на 6 вносни модела на марките BMW, Infiniti, Nissan и Porsche на територията на страната. Забраната се отнася за Macan S Diesel, Cayenne S E-Hybrid и Cayenne Turbo, X5 M, Qashqai и Infiniti Q50, в чиито сертификати са вписани данни за други автомобили.

Според корейските чиновници от Nissan са използвали паспортните спецификации на Renault Kadjar в документацията на Qashqai, за Infiniti Q50 са използвани данните на Mercedes-Benz C-Klasse, който се оборудва със същите двигатели, а в сертификатите на BMW Х5 М са вписани характеристиките на Х6 М. При автомобилите на Porsche пък били установени фалшификации на вредните емисии.

Забраната влиза в сила от днес, въпреки че Nissan и Porsche са прекратили продажбите на засегнатите модели доброволно. Японците даже са се извинили, а немците са съобщили сами за "грешките" в сертификатите. От BMW обаче настояват, че неточности при Х5 М и Х6 М липсват.

През лятото заради подобни машинации Южна Корея забрани продажбите на 32 модела на Volkswagen, Audi и Bentley. Новата серия от "корейския Дизелгейт" може да завърши с глоба в размер на $5.56 млн. за Volkswagen, BMW и Nissan.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Нафарфорий

    32 21 Отговор
    Техния Х.ЙДАЙ БЕЛКИМ Е МНОГО ХУБАВ!!!!!!!!
  • 2 Гост

    29 54 Отговор
    Много по-хубав от немските боклуци еднодневки.
  • 3 НикиД

    53 7 Отговор
    скапаните еко-измишлъотини и изисквания са една от основните причини в днешно време да се произвеждат автомобили-еднодневки, които издържат по 100-150 хил. километра и са за боклука.

    Коментиран от #5, #11, #13

  • 4 mediator37

    47 4 Отговор
    Уж с малки пишки, пък голям го вадят.

    Коментиран от #14

  • 5 гост

    5 25 Отговор

    До коментар #3 от "НикиД":

    " скапаните еко-измишлъотини " са въведени за да разберат "автопроизводителите" , че е време да преминат на други технологии за задвижване , но те не желаят да пуснат кокала който им пълни гушите , а слепите които продължават да бленуват за недоразумението "ДВГ" само си заслужават да ги дерат така

    Коментиран от #6, #7, #8

  • 6 НикиД

    32 9 Отговор

    До коментар #5 от "гост":

    макар и доста мълчаливо, екотерористите признаха наскоро, че всъщност автомобилите не са основният източник на замърсяване. колкото до ДВГ, досега не е измислено нищо по-добро и функционално, тва за което вие бленувате, като някаква панацея, всъщност може да се окаже, че е по-замърсяващо за околната среда.

    Коментиран от #22

  • 7 Лупи

    23 3 Отговор

    До коментар #5 от "гост":

    Не бленувам за ДВГ! Но как да си купя Тесла за 150 000 долара като ги нема? Е, като пусне Дачияэ или ВАЗ или другаа нещо за по 13000 може да се амбицирам за лизинг.... Нжо къде са тия 100000 долара за нова Тесла? Корейците са прави - не можеш да лъжеш с цел печалба, заблюждавайки клиентите! А ткук какво става официално сами си знаем. Колко ни лъжат и политици и куп чиновници да не си говорим! Корейците затова стигнаха японците, защото проявяват същият манталитет - безкомпромисност към демагогията. Ето затова Хюндай и Киа днес са символ на издръжливост икономичност достъпност и изобщо на КАЧЕСТВО. а японските си знаем, че да качественни. Е, понякога има гафове с някой детайл, но къде ли няма?
  • 8 Лупи

    23 5 Отговор

    До коментар #5 от "гост":

    Госте, екология и консумация и стимулиране на консумацията с цел по-голямо консумиране и повече печалби е противоположоно. Аз карам стар автомобил, но карам рядко и малко замърсявам. новите са много по-добри. Нжо някои не слизат от тяхх и цапат и горят повече от мен. Така, че никъде не чух призив: Карайте автомобилите си не за кеф, а самоо по работа, за превоз на нуждите ви! навред гърмят реклами. - купете, продайте на лизинг, заменете стария за нов автомобил, ....! Каквото и да купиш, ако го караш за кеф непрестанно пак зъмърсява гори ток горива и пак не е еко. така2, че екологията е доста обширно нещо....- ДВГ ми върши работа, но ще си купя по-малко горяща..... И понеже карам само по работа не за кафе и кеф пак ще съм по-еко от ония, дето ходят за кеф да пилят гуми на Витоша.... Рабра ли, че екото не винаги е еко, като краен резултат? зависи от еко-морала на хората.- А той е рядкост....
  • 9 Балкан 50

    13 10 Отговор
    Карам Теракан от 12 години.Уникално животно!Няма разваляне вече на половин милион километра, повечето по черни пътища.Не само двигателят е вечен, но и ходовата част.Все още е с ОРИГИНАЛНИТЕ ШАРНИРИ. Двигател не съм отварял!Кой каквото ще да мисли за "Х.ЙДАЙ".
  • 10 Шайц

    24 1 Отговор
    Много им порасна работата на корейците,през последните години.Благодарение на японците,днес имат автомобили.Щото,като почнеш от двигатели,до ходова част всичко го вземаха от японските коли.
  • 11 кроко

    11 1 Отговор

    До коментар #3 от "НикиД":

    Тая работа с малкия ресурс е основно заради алчната политика на автомобилопроизводителите, не заради еко-измишльотините. Както казва №8, ако ще е за екото, карай колкто се може по малко една кола и я сменяй колко може по-късно. Ама те нямат файда от такава политика, от близо 20-на години сме в ерата на консуматорството: ползваш и хвърляш.

    Коментиран от #12

  • 12 НикиД

    14 3 Отговор

    До коментар #11 от "кроко":

    днешните агрегати са натоварени с най различни устройства, които имат за цел да намаляват вредните газове което е за сметка на ресурса на двигателя. освен това заради намаляването на раб. обем и постигането на по голяма мощност от по-малък обем, се използват много по-леки и нетрайни материали в двигателя, например - алуминий вместо чугун и пр., това е което имам предвид.
  • 13 Гост читател

    7 9 Отговор

    До коментар #3 от "НикиД":

    Заради неспазването на скапаните еко- измислици- детето ти и още много други са или ще бъдат скоро с астма. Както са още милиони деца по света -заради замърсяването на въздуха. Ние ,разбира се , не очакваме ,някой ограничен индивид като теб ,да го разбере това. Следователно- карай си пасата на 16 години с 10 метра димна завеса след него и не ръси мозък.
  • 14 Васичка Атанасова

    3 1 Отговор

    До коментар #4 от "mediator37":

  • 15 Селянина с Колелото

    4 5 Отговор
    Нищо ни пък забраняваме всичко корейско барабар с корейците да влизат при нас
  • 16 ККК

    8 5 Отговор
    Тия прости жълтури ,вече и изисквания имат. Когато те измислят и създадат нещо, може и да ги взема на сериозно.Немците и европейците им измислиха двигателите и автомобилите и всичко,което познават като цяло в модерния сват, а те само копират и на готова основа подобряват, а пък сега и изисквания имат!
  • 17 Име като гост

    5 6 Отговор
    дрънкаш заучени фрази, които вече не минават пред хората обикалящи света и работещи с чужденци, че немците са велики защото направили мерцедес защото мерцедеса, за който говориш ганьо е здрав но е на 20години а към днешна дата модел на мерцедес като качество е еквивалент на едно турско рено, а Корейска или Японска кола към днешна дата е в пъти по-качествена от немските боклуци.

    Коментиран от #18

  • 18 смешна баДка

    8 4 Отговор

    До коментар #17 от "Име като гост":

    Веднага си пролича, че не си се качвал в Mercedes! :D :D :D

    Коментиран от #19

  • 19 Трифонов

    4 9 Отговор

    До коментар #18 от "смешна баДка":

    Единствената немска марка днес, която в някаква степен успява да защити реномето на немската инженерна мисъл, са БМВ. Останалото отдавна е обикновена ширпотреба, облечена в кожена тапицерия, лъскави бутони и два огромни таблета на Самсунг, сложени на таблото вместо... табло, изпод които струи циганска, сменяема светлина.
  • 20 hmhmhm

    4 3 Отговор
    Хора с характер и принципи. Като цяло всичко ново което се продава на съответния пазар трябва да се проверява от съответната страна консуматор. Така е при лекарствата. Така трябва да е със всичко. На нас каквото ни покажат го смятаме за истина или някои го удобрява без проверка а ако го проверим и не е в норма го пишем в норма. Браво на Корея и корейския народ.
  • 21 Бачето

    4 3 Отговор
    Корейските автомобили са каруци в сравнение с немските .Купих си Санта Фе 2007г. ,за 8 месеца ремонтирах скорости, ел. салона, турбото, и да ви кажа като караш по павета вътре трака и скърца като в дърводелски цех .В немските автомобили са вложени качествени материали и са добре шумоизолирани .Европа е пионер в производството на автомобили!!!

    Коментиран от #24

  • 22 гост)

    2 1 Отговор

    До коментар #6 от "НикиД":

    И кое му е точно "гениалното" на ДВГ? Цената на бензина, може би, от 2.40 лв/литъра? Пък и категории ще ми слагат: "евтин" А-95 - т.е. пълен с вода и боклук и "скъп" А-100, който си е стандарт в нормална държава. Да, гениално е. За Шел и ко.! Но не и за джоба ти. Не ни пука, еко-проблемите идват от нетрайното качество на боклуците които ТЕ самите произвждат, а не от ДВГ. Дали ще караме ДВГ или на ток, зависи от личните предпочитания, важното е е да не бъдем правени на идиоти
  • 23 Ивайло

    0 1 Отговор
    Имам чисто нов Хюндай Санта фе от 2013г. Е постоянно влиза в сервиза за всякакви простотии... иначе не е лош ама се троши//
  • 24 Марио

    1 0 Отговор

    До коментар #21 от "Бачето":

    Това което си го написал е пълна глупост -че са каруци и чупливи боклуци.Корейските автомобили са най-здравите на пазара.По-здрави от тях няма.Вече друг е въпроса,че немците слагат по качествена ламарина и интериора не е направен от пластмаса а от кажа.Но като двигател корейците са най-здрави.