Южнокорейското Министерство на околната среда прекратява продажбите на 6 вносни модела на марките BMW, Infiniti, Nissan и Porsche на територията на страната. Забраната се отнася за Macan S Diesel, Cayenne S E-Hybrid и Cayenne Turbo, X5 M, Qashqai и Infiniti Q50, в чиито сертификати са вписани данни за други автомобили.
Според корейските чиновници от Nissan са използвали паспортните спецификации на Renault Kadjar в документацията на Qashqai, за Infiniti Q50 са използвани данните на Mercedes-Benz C-Klasse, който се оборудва със същите двигатели, а в сертификатите на BMW Х5 М са вписани характеристиките на Х6 М. При автомобилите на Porsche пък били установени фалшификации на вредните емисии.
Забраната влиза в сила от днес, въпреки че Nissan и Porsche са прекратили продажбите на засегнатите модели доброволно. Японците даже са се извинили, а немците са съобщили сами за "грешките" в сертификатите. От BMW обаче настояват, че неточности при Х5 М и Х6 М липсват.
През лятото заради подобни машинации Южна Корея забрани продажбите на 32 модела на Volkswagen, Audi и Bentley. Новата серия от "корейския Дизелгейт" може да завърши с глоба в размер на $5.56 млн. за Volkswagen, BMW и Nissan.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Нафарфорий
16:03 01.12.2016
2 Гост
16:07 01.12.2016
3 НикиД
Коментиран от #5, #11, #13
16:21 01.12.2016
4 mediator37
Коментиран от #14
16:39 01.12.2016
5 гост
До коментар #3 от "НикиД":
" скапаните еко-измишлъотини " са въведени за да разберат "автопроизводителите" , че е време да преминат на други технологии за задвижване , но те не желаят да пуснат кокала който им пълни гушите , а слепите които продължават да бленуват за недоразумението "ДВГ" само си заслужават да ги дерат такаКоментиран от #6, #7, #8
17:45 01.12.2016
6 НикиД
До коментар #5 от "гост":
макар и доста мълчаливо, екотерористите признаха наскоро, че всъщност автомобилите не са основният източник на замърсяване. колкото до ДВГ, досега не е измислено нищо по-добро и функционално, тва за което вие бленувате, като някаква панацея, всъщност може да се окаже, че е по-замърсяващо за околната среда.Коментиран от #22
18:04 01.12.2016
7 Лупи
До коментар #5 от "гост":
Не бленувам за ДВГ! Но как да си купя Тесла за 150 000 долара като ги нема? Е, като пусне Дачияэ или ВАЗ или другаа нещо за по 13000 може да се амбицирам за лизинг.... Нжо къде са тия 100000 долара за нова Тесла? Корейците са прави - не можеш да лъжеш с цел печалба, заблюждавайки клиентите! А ткук какво става официално сами си знаем. Колко ни лъжат и политици и куп чиновници да не си говорим! Корейците затова стигнаха японците, защото проявяват същият манталитет - безкомпромисност към демагогията. Ето затова Хюндай и Киа днес са символ на издръжливост икономичност достъпност и изобщо на КАЧЕСТВО. а японските си знаем, че да качественни. Е, понякога има гафове с някой детайл, но къде ли няма?18:08 01.12.2016
8 Лупи
До коментар #5 от "гост":
Госте, екология и консумация и стимулиране на консумацията с цел по-голямо консумиране и повече печалби е противоположоно. Аз карам стар автомобил, но карам рядко и малко замърсявам. новите са много по-добри. Нжо някои не слизат от тяхх и цапат и горят повече от мен. Така, че никъде не чух призив: Карайте автомобилите си не за кеф, а самоо по работа, за превоз на нуждите ви! навред гърмят реклами. - купете, продайте на лизинг, заменете стария за нов автомобил, ....! Каквото и да купиш, ако го караш за кеф непрестанно пак зъмърсява гори ток горива и пак не е еко. така2, че екологията е доста обширно нещо....- ДВГ ми върши работа, но ще си купя по-малко горяща..... И понеже карам само по работа не за кафе и кеф пак ще съм по-еко от ония, дето ходят за кеф да пилят гуми на Витоша.... Рабра ли, че екото не винаги е еко, като краен резултат? зависи от еко-морала на хората.- А той е рядкост....18:16 01.12.2016
9 Балкан 50
18:41 01.12.2016
10 Шайц
19:06 01.12.2016
11 кроко
До коментар #3 от "НикиД":
Тая работа с малкия ресурс е основно заради алчната политика на автомобилопроизводителите, не заради еко-измишльотините. Както казва №8, ако ще е за екото, карай колкто се може по малко една кола и я сменяй колко може по-късно. Ама те нямат файда от такава политика, от близо 20-на години сме в ерата на консуматорството: ползваш и хвърляш.Коментиран от #12
20:46 01.12.2016
12 НикиД
До коментар #11 от "кроко":
днешните агрегати са натоварени с най различни устройства, които имат за цел да намаляват вредните газове което е за сметка на ресурса на двигателя. освен това заради намаляването на раб. обем и постигането на по голяма мощност от по-малък обем, се използват много по-леки и нетрайни материали в двигателя, например - алуминий вместо чугун и пр., това е което имам предвид.20:58 01.12.2016
13 Гост читател
До коментар #3 от "НикиД":
Заради неспазването на скапаните еко- измислици- детето ти и още много други са или ще бъдат скоро с астма. Както са още милиони деца по света -заради замърсяването на въздуха. Ние ,разбира се , не очакваме ,някой ограничен индивид като теб ,да го разбере това. Следователно- карай си пасата на 16 години с 10 метра димна завеса след него и не ръси мозък.22:08 01.12.2016
14 Васичка Атанасова
До коментар #4 от "mediator37":
22:43 01.12.2016
15 Селянина с Колелото
04:52 02.12.2016
16 ККК
08:25 02.12.2016
17 Име като гост
Коментиран от #18
09:31 02.12.2016
18 смешна баДка
До коментар #17 от "Име като гост":
Веднага си пролича, че не си се качвал в Mercedes! :D :D :DКоментиран от #19
10:51 02.12.2016
19 Трифонов
До коментар #18 от "смешна баДка":
Единствената немска марка днес, която в някаква степен успява да защити реномето на немската инженерна мисъл, са БМВ. Останалото отдавна е обикновена ширпотреба, облечена в кожена тапицерия, лъскави бутони и два огромни таблета на Самсунг, сложени на таблото вместо... табло, изпод които струи циганска, сменяема светлина.12:13 02.12.2016
20 hmhmhm
15:51 02.12.2016
21 Бачето
Коментиран от #24
20:46 02.12.2016
22 гост)
До коментар #6 от "НикиД":
И кое му е точно "гениалното" на ДВГ? Цената на бензина, може би, от 2.40 лв/литъра? Пък и категории ще ми слагат: "евтин" А-95 - т.е. пълен с вода и боклук и "скъп" А-100, който си е стандарт в нормална държава. Да, гениално е. За Шел и ко.! Но не и за джоба ти. Не ни пука, еко-проблемите идват от нетрайното качество на боклуците които ТЕ самите произвждат, а не от ДВГ. Дали ще караме ДВГ или на ток, зависи от личните предпочитания, важното е е да не бъдем правени на идиоти21:51 02.12.2016
23 Ивайло
00:16 03.12.2016
24 Марио
До коментар #21 от "Бачето":
Това което си го написал е пълна глупост -че са каруци и чупливи боклуци.Корейските автомобили са най-здравите на пазара.По-здрави от тях няма.Вече друг е въпроса,че немците слагат по качествена ламарина и интериора не е направен от пластмаса а от кажа.Но като двигател корейците са най-здрави.15:36 05.08.2017