Сега обаче става дума за друго. Един руснак, на име Михаил Парамонов премести производството на автомобили от Таганрог (град в Югозападна Русия) във Франция. Идеята му е да произвежда евтин спорткар, който да се продава в Европа.
Тя вече се нарича MPM Motors (Mikhail Paramonov Manufacturing) и е готова да започне производството на ТагАЗ Aquila или както вече се нарича MPM Motors PS 160. Автомобилът ще се оборудва с китайски двигател, който е заимстват от BYD и е лицензно копие на мотора Mitsubishi 4G18S.
Оборудването е изключително бедно, като дори за пътника до водача не е предвидена въздушна възглавница. Липсва и електронна система за стабилизиране, но въпреки това Парамонов е успял да получи френски сертификат за производство и продажба.
Предвидените бройки не са много, но все пак автомобилът ще е сериен, като ще се правят по 1000 бройки годишно. Цената на MPM Motors PS 160 ще е 12 900 евро. Дали евтиният руски спорткар ще пожъне успехи, предстои да разберем.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 азаз
14:20 07.12.2016
2 гост
Коментиран от #5
16:11 07.12.2016
3 Драйвър
Коментиран от #4
16:44 07.12.2016
4 Ал Купоне
До коментар #3 от "Драйвър":
На тази кола не и трябва сертификат, заради малкото произвдство 1000 бройки, но и това няма да и помогне. Обърнете внимание на неравните и широки фуги и как тук таме търчат главичките на винтовете, а за китайските пластмаски по добре да не говорим.17:21 07.12.2016
5 Лупи
До коментар #2 от "гост":
Двигателя е напълно достатъчен по мощност от 106 коня за да движи това леко купе с поне 180 км в час при това за какво са ти 200 и горе коня, като тук пътищата ти не позволяват да ги караш? Да динамиката еластичността на изпреварване е по-висока, но пък как ли ще натискаш газта и колко ще гори...? За французите това не са много пари за нас да. Аз бих си купил ван или комби с такъв двигател, понеже ми трябва обем товар. Но за спортно купе не е лоша колата. Все пак вади дизайн. Има и едно предимство според експертите- не разчита на никакви помощни системи ДиПиЕс и други, а според Топ Гиър експертите и други това те прави истински шофьор... разчиташ само на себе си. Не са малко пари вярно. Но пък дали си струва още не може да се разбере. Ако говорим за динамично екстремно каране с много ускорение и спирачки двигателят не е нещо особенно вярно. но пък и разхода ще ти скочи в пъти... За умерено плавно каране това е напълно достатъчен двигател. Зависи и разхода вече...Коментиран от #6, #7
17:57 07.12.2016
6 555
До коментар #5 от "Лупи":
Ако ще я караш умерено и икономично,за чих...... ти е спортна кола.Фантазии.
18:48 07.12.2016
7 гост
До коментар #5 от "Лупи":
Липсата на електронни системи не те прави истински шофьор, а може да те спаси от катастрофа. Кола без ЕСП се завърта лесно в лоши условия, а ЕСП я хваща и имаш шанс да задържиш контрола след поднасяне-нещо което дори експерти трудно могат да направят от първия изненадващ път. Затова ЕС ги въвежда, а не е за кеф или за пари. Трябва да изпираш работата на ЕСП в критична ситуация и да си се поднасял с кола без ЕСП да видиш реалната разлика.18:51 07.12.2016
8 жвачка
19:18 07.12.2016
9 onq s konq
19:33 07.12.2016
10 бай Пешо
19:50 07.12.2016
11 Този коментар е премахнат от модератор.
12 Лихачов
До коментар #11 от "селянин":
106 коня хич не са малко, ако са комбинирани със съответния въртящ момент и скоростна кутия.Коментиран от #16
22:28 07.12.2016
13 GAP
00:19 08.12.2016
14 Васичка Атанасова
01:48 08.12.2016
15 Тошибиян
09:16 08.12.2016
16 гост
До коментар #12 от "Лихачов":
С тези коне ускорение под 10сек няма да го бъде. При все че става дума за китайски двигател, не за оригинал на Митсубиши. Дори 140кс да е пак е малко, за да се зове спортен. Без системите за сигурност може да си го продава в Русия, Индия или Африка, но в ЕС не знам някой разумен човек, имащ към 12х. евро за нова кола да се спре на подобна самоделка, на каквото и прилича това.Не е черногледство или оплюване, но това не е ексклузивна кола за любители на спортното каране, каквото се опитват да лансират. Трябва да притежава невероятно шаси, което толкова да впечатли с поведение, че да се забрави липсата на мощност (както са лотус елиз, субару брз). Чиста проба реклама на руското, а то от лошо, по-лошо. Като нашите пътища: цени европейски, а изработка като преди 100г от неандерталци подизпълнители на шурея на подизпълнителя.
11:42 09.12.2016
17 стоян георгиев
13:25 09.12.2016