Last news in Fakti

14 Декември, 2016 14:04 62 946 43

Някой да търси чисто ново BMW 850 CSi?

  • bmw-
  • 8er-
  • e31-
  • 850 csi-
  • обява-
  • продажба
Някой да търси чисто ново BMW 850 CSi? - 1

Новините за плановете на BMW да възроди култовата серия 8 със сигурност са зарадвали почитателите на синьо-белия пропелер. Гамата на новия модел най-сетне ще оглави M8, но докато това се случи, 850 CSi ще си остане най-близкото до тази несбъдната буквено-цифрова комбинация.

Някой да търси чисто ново BMW 850 CSi?

Замислена именно като M8, върховата модификация в гамата на E31 е построена на базата на едноименния прототип. 5.0-литровият V12 от 850i е модифициран и получава нов индекс - S70B56. Работният обем е увеличен на 5.6 литра, а мощността и въртящият момент достигат съответно 380 к.с. и 550 Нм.

Някой да търси чисто ново BMW 850 CSi?

850 CSi има по-твърдо и ниско окачване, по-остра с 15% кормилна уредба и четири завиващи колела (AHK - Aktive Hinterachs-Kinematik, Заден мост с активна кинематика). Единствената предлагана скоростна кутия е шестстепенна механика.

Някой да търси чисто ново BMW 850 CSi?

На външен вид версията се познава най-лесно по уникалната форма на броните и кръглите вместо четириъгълни накрайници на ауспухните тръби.

Някой да търси чисто ново BMW 850 CSi?

BMW успява да продаде едва 1 510 бройки от 850 CSi преди екологията да вземе своето. Производството е прекратено през 1996 г., след като става ясно, че 12-цилиндровият S70 не може да покрие новите норми за вредни емисии без неоправдано скъпи изменения в конструкцията.

Някой да търси чисто ново BMW 850 CSi?

Тук-таме по света все още има запазени екземпляри от най-скъпата "осмица", но малко от тях могат да се мерят с купето от снимките. Автомобилът в диамантено черно е произведен през 1994 г. и е изминал едва 3 500 км.

Някой да търси чисто ново BMW 850 CSi?

Както личи от фотографиите, този консервиран паметник на баварското автомобилостроене се намира в безупречно състояние. За съжаление продавачът очевидно си дава сметка какво бижу притежава и е определил напълно адекватна цена от €129 900.

Някой да търси чисто ново BMW 850 CSi?

Някой да търси чисто ново BMW 850 CSi?

Някой да търси чисто ново BMW 850 CSi?

Някой да търси чисто ново BMW 850 CSi?

Някой да търси чисто ново BMW 850 CSi?

Някой да търси чисто ново BMW 850 CSi?

Някой да търси чисто ново BMW 850 CSi?

Някой да търси чисто ново BMW 850 CSi?

Някой да търси чисто ново BMW 850 CSi?

Някой да търси чисто ново BMW 850 CSi?

Някой да търси чисто ново BMW 850 CSi?

Някой да търси чисто ново BMW 850 CSi?

Някой да търси чисто ново BMW 850 CSi?

Някой да търси чисто ново BMW 850 CSi?

Някой да търси чисто ново BMW 850 CSi?

Някой да търси чисто ново BMW 850 CSi?

Някой да търси чисто ново BMW 850 CSi?


Поставете оценка:
Оценка 4.5 от 2 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 гост

    38 9 Отговор
    Ako ги имах тез кинти бих ди дал с удоволстие за този красавец

    Коментиран от #3

  • 2 Morgoth

    16 24 Отговор
    Разбирам, че това е класика и че за времето си този автомобил е бил нещо невероятно, само че 130 хиляди евро?!?
    Един бърз поглед към каталога на БМВ показва, че за същите пари може да се купи 650i тъпкана с допълнителни екстри за цели 40 бона. Ако пък искаш повече коммфорт офертата за 740 е на същата цена, при това и трите разновидности - i, d, и e.
  • 3 Morgoth

    15 6 Отговор

    До коментар #1 от "гост":

    Би ги дал, ако имаше тези пари ИЗЛИШНИ. Ако това ще е единствената ти кола сигурен ли си, че ще я предпочетеш преди 650i или 740e?
  • 4 Гоуст

    55 23 Отговор
    До трите коментара по-горе: ако имаш пари, няма да си купиш БМВ

    Коментиран от #14, #32

  • 5 Боб

    54 5 Отговор
    Пропускате 2 важни неща: 1-во, Тази кола ще е по-надеждна от днешните боклуци на БМВ. Второ, тези 130 Евро след 10 години ще станат 230, докато ако си купите СЕГА ново БМВ, след 10 години ще стува 10 бона. Това е добра инвестиция, стига да не .ереш отгоре му:)

    Коментиран от #33

  • 6 борислав

    12 46 Отговор
    Хубава е ,но вече не е нито бърза,нито сигурна и стабилна ,като автомобил за 129000 евро.А като инвестиция за бъдеще време изглежда губеща.Колата няма някакви особени достойнства.
  • 7 НикиД

    13 5 Отговор
    интересен автомобил несъмнено. спомням си ги добре, а навремето имаше няколко такива екземпляра и в София. но това далеч не е сред най-успешните модели на БМВ , не на последно място и заради абсолютно неадекватния разход на гориво. имал е и доста механични проблеми. иначе този тип нищо чудно да го продаде на тази безумна цена.

    Коментиран от #9

  • 8 112358

    23 4 Отговор
    Бих я купил, бих и се порадвал за едни 1000 км максимум, след което бих я заврял в гаража за още 7 - 8 години, старателно покрита и консервирана и след това бих си избил парите с поне още 50% отгоре
  • 9 незнайко

    6 10 Отговор

    До коментар #7 от "НикиД":

    Смяна на двигателя и задното подвижно окачване и неудачите се премахват. Купето наистина е красиво.
  • 10 BRABUS

    7 34 Отговор
    Предвид,че модела е крайно неуспешен(както повечето Ве Ме Зета) ,една цена от 1290 ( хиляда двеста и деветдесет) му е много.
  • 11 Геро

    13 3 Отговор
    Очаквах да видя коментари с оплюване и да ми препоръчват тук УАЗ:))
  • 12 ГОСТ

    5 9 Отговор
    НЕ СЕ БЪРКАЙТЕ ХОРА ...ТОВА СИ Е РУСКА МАШИНКА, ПРОИЗВЕДЕНА В АЗЛК КРАЙ МОСКВА
  • 13 антрашпиц

    18 7 Отговор
    Ей брабус ти и 129 евро не струваш.Кога ще напишеш нещо смислено и обосвовано...5
  • 14 некойси

    14 33 Отговор

    До коментар #4 от "Гоуст":

    Парадоксалното в случая е че BMW са скъпи по принцип, макар и луксозни дараци.
    Това е най-сбърканата и безсмислена марка като цяло.
  • 15 димитко

    8 18 Отговор
    БМВ беше кола до 1990

    Коментиран от #23

  • 16 Ghost

    26 10 Отговор
    Ех ех все плюете но и по думи те си личи те че карате дараци и кожи.БМВ винаги си е било БМВ.Питайте специалистите.

    Коментиран от #17

  • 17 димитко

    4 12 Отговор

    До коментар #16 от "Ghost":

    Да пърдиш е признак на здрав стомах

    Коментиран от #20

  • 18 димитко

    13 26 Отговор
    Имам възможност да си позволя БМВ,но никога не бих си купил подобно трошливо недоразумение

    Коментиран от #29

  • 19 Bmw

    24 11 Отговор
    Има една поговорка.Лисицата като не може да стигне гроздето казва че е кисело.
  • 20 Трифонов

    6 2 Отговор

    До коментар #17 от "димитко":

    Признак на здрав стомах е да пърдиш хубаво - силно, мощно и контролирано, инак болнавите стомаси пърдят още повече но без да контролират въздушният поток - каквото дойде и как се обади
  • 21 Чакала

    17 8 Отговор
    Автомобилът е БРУТАЛЕН - тове БМВ е по стилно и красиво от всяко едно ферари !! А и е доста по-здраво и евтино. За българските условия както каза колега по-горе - смяна на мотора, например с 3.0d и летиш и махаш 100кг от предницата.

    Коментиран от #30

  • 22

    25 4 Отговор
    Не знам дали е здраво или трошливо, но е готино изглежда много добре.... Щом съм го написал аз фенът на Алфа Ромео, Ферари и Мазерати значи е готино!
  • 23 Ко каза

    7 8 Отговор

    До коментар #15 от "димитко":

    Ела да те повозя на 5-цата 2012 година. х -драйв. Ще си промениш мнението.Явно не си се казвал на БМВ след 90-та год. Срамота бе колега, тва беше миналия век. И кво БМВ можеш да си позволиш?Е36 за 1500 лв? Такова и аз не бих си купил.
  • 24 MMM

    22 7 Отговор
    Карал съм доста коли. Все на около 5-6 години. Първото BMW ми беше е60 (2.0d). Сега караме с жена ми две по-стари - е46 330хi и х5 е53 3.0d фейслифт. Вече са доста стари, но уникални. Не ги сменям за нищо. За мен най-добрата марка. Трябва да призная, че като карах Опел и WV като студент и аз плюех тази марка. Но, това са просто комплекси. Не се сърдете, но е истина.
  • 25 БМВникогаВече

    15 19 Отговор
    Най-щастливите хора от БМВ са собствениците на автосервизи... няма по-често развалящ се автомобил
  • 26 Шампиона

    10 3 Отговор
    Попринцип съм страшно скиптичен към бмв, но това е едно от много малкото, които бих си купил..Нямам представа колко е сполучлива, но тази кола има страхотно излъчване..Според мен обаче този екземпляр не отговаря на написаното за него..На пръв поглед ми се струва, че седалките са претапицирани.Не ми изглежда това да е фабричната кожа..Но иначе е една брутално изглеждаща кола, а като черешка на тортата даже е с ръчни скорости..
  • 27 vento

    2 9 Отговор
    За БМВ или добро или нищо,затова ще си замълча
  • 28 хейтъри

    7 3 Отговор
    Бива, бива, ама само хейтъри!
  • 29 Гост

    9 3 Отговор

    До коментар #18 от "димитко":

    От 8 години карам БМВ 1вото ми беше Е46 330 бензин а сегашното 335 безнин кабрио твърд таван и мога да кажа ,че най-сериозния ремонт дет съм правил е биалетка... кои от вас може да се похвали с това? да видим кои кара трошка и кои не?
  • 30 John Gotti

    18 2 Отговор

    До коментар #21 от "Чакала":

    Най-красивото БМВ правено някога, за първи път се возих в такова през 94г. от тогава съм влюбен в тази кола - просто е съвършенна. Разхода е 25-26 градско, но ако мога да си го позволя бих си го взел, и никога, ама никога няма да го продам, на каквато и да е цена.
    А СЕГА МАЛКО ИНФО ЗА ХЕЙТЪРИТЕ:
    Модела излиза през 89г., значи е замислен 2-3г. по-рано т.е. 86-87(Сметай за кво говорим), тежи 1700кг. и е по-здрав от всеки един днешен таралясник, (и може би по-сигурен). Задните гуми не завиват!!! Задните колела променят ъгъла си при спукване на гума, за да компенсират промяната на баланса в шасито, което значи, че като спукаш гума с 200+ няма да го усетиш и си спираш, като пич.
    От 0-100 ускорява за малко под 6с, но пък за горе-долу толкова ускорява и от 100-200 - това се казва еластичнос;)!!! 300 си ги лепи и подържа без проблем. МАКЛАРЪН F1 ИЗПОЛЗВА ТОЧНО ВЕРСИЯ НА ТОЗИ МОТОР! и държи рекорда за скорост, почти десетилетие!!! Csi e от старата школа - с ковани бутала и носи до 1-1,2 бар-а със сток карантия, което значи, че за 5-6к. лв. отиваш на 800+ к.с.

    ДО ЧАКАЛА - колега 3,0 дизел го има фабрично - 830d с 218 к.с. от 97г. но се произвежда по-малко от година и е много рядък - така да се каже светия граал.

    Коментиран от #41

  • 31 Петър Янчев

    7 3 Отговор
    Притежавал съм от,Шкода1000MB,Трабант,Жигули,Волга,Лада1500, Фолксваген единична,Хонда Акорд,Гранд Чероки.И всички тези съм ги купувал от МАГАЗИНА.Сега в България карам ВМВ 535 2009год.произ.А в Чужбина Х5 ВМВ 2015 год.Е няма друг такъв АВТОМОБИЛ.
  • 32 Morgoth

    2 0 Отговор

    До коментар #4 от "Гоуст":

    Идеята ми да дам сравнение с каталога на нови БМВ-та от най-висок клас беше именно да избегна темата За и Против БМВ, в която мненията са доста поляризирани и чуствата надделяват над логиката.
  • 33 Morgoth

    4 1 Отговор

    До коментар #5 от "Боб":

    Ако вземаш тази кола като инвестиция ще трябва да я третираш като музеен експонат - да я поддържаш много добре, почти да не я караш, а през цялото време да я застраховаш. Тези 230 които, я струва след 10 години, я не, вече ще си ги изхарчил по нея.
    А ако си мислиш, че сегашните БМВ-та (въпреки славата на марката) ще са по-ненадеждни - далеч си от истината. Да не говорим за разход, мощност, динамика, комфорт, разход на гориво и прочее.
  • 34 спецялно за смешниците

    11 0 Отговор
    ТО бива идиоти писна ми вече.Бмв много се строшело много скъпо за подръжка не върви зимата и нз си какво още.Хора това че неви харесва,това че не можете да си позволите гуми за по 2 хиляди лв не означава че колата е лоша нито мердецес е по евтин нито ауди.Не може да сипвате хейт за нещо което вия сте си виновни смешно е е да ми спорите за за бмв като ми карате достаа по некачествени коли,няма лошо в това да нямате пари ама не се и правете на боровци и че много ги разбирате,вземете нещо по добро и тогава,не да се возите не да се снимате а да си го купите,коплексари такива

    Коментиран от #35

  • 35 спецялно за смешниците

    9 0 Отговор

    До коментар #34 от "спецялно за смешниците":

    и да знаете аз не карам чисто нова кола,ама не съм комплескар да кажа на хубато лошо само и само защото нямам пари да си го взема,и да наливам хейт на хора по умни и по кадърни от мене,който са си дали парите и бал.ците да търсят недостатаците ми кандидаствайте за работа да им оправите колите тогава,черногледи ... бива бива ама ващо няма край,няма как колите да са ви хувави като гледате да звемете блъснати пак на далавера пак с части втора употреба ако има как да не гори нищо пак да върви много,като си ги правите сами,като търсите гуми втора ръка и т.н

    Коментиран от #40

  • 36 БАЙ ГАН4О

    3 0 Отговор
    Въпроса е дали ще са с качеството на старите,май не
  • 37 А7Г

    2 0 Отговор
    имам такава и дори я продавам
  • 38 850i

    1 4 Отговор
    Осмицата е здраво употребена, шофьорската стелка е като на 150хл.км., а тапицерията на багажника е като взета на заем, капака на ски сака го няма и т.н.. Може би е на 350000 не знам...
  • 39 баба ти е хейтърка

    2 2 Отговор
    колеги,четох в интернет за думата хейтър,цяла статия имаше.А сега като сте толкова умни,намерете думата на български език,бас хващам че дядо ти не я знае тая дума хейтър какво означава...бе много я ползвате таз думичка...българи ли сте,кви сте бе хора...хъйтър хахахахахаха
    таз баварка,мога да и завъртя задницата така лек...баце
  • 40 MMM

    11 2 Отговор

    До коментар #35 от "спецялно за смешниците":

    Изцяло съм съгласен с теб, но моля, моля, научи се да пишеш, защото си неграмотен и ме изнерви сто пъти, докато четях. Имай малко уважение към себе си!
  • 41 Чакала

    6 0 Отговор

    До коментар #30 от "John Gotti":

    Това 830 наистина трябва да е брутална машина - съвършен дизайн и съвършена механика, само да си има човек една къщичка в Австрия, пари, и да знае немски ...... инак не е за БГ
  • 42 Трънци

    6 2 Отговор
    И М12 да направят... Все тая, никога няма да върнат елегантните форми на 850 от онова време. Най-вероятно ще бъде поредният бункер на колела.... Четвъртит, ръбат, танко-подобен, заемащ лента и половина от пътя кошмар на колела.
  • 43 Този коментар е премахнат от модератор.