16 Декември, 2016 05:30 26 852 32

Бутон за задно в новото BMW M5

  • bmw-
  • m5-
  • задно предаване-
  • 4х4
Бутон за задно в новото BMW M5 - 1

Според информация на портала BimmerToday, в следващата генерация на най-наточения седан от пета серия, инженерите от BMW са предвидили една интересна новост. Става дума за специален бутон, който ще е разположен на волана и чрез който ще могат да се избират два режима - 4х4 или само задно предаване.

По този начин бъдещите клиенти ще бъдат максимално удовлетворени и моментално ще могат да реагират при избора си на предаване. Иначе, следващото М5 ще е значително по-леко от настоящото и ще разполага с 4.4-литров V-образен осемцилиндров двигател с два турбокомпресора.

Мощността на този агрегат ще е от порядъка на 600 конски сили, а ускорението от 0 до 100 км/ч. ще отнема само 3.5 секунди. За това, че BMW M5 може да премине на 4х4 предаване се заговори още през 2013 година, а сега информацията изглежда още по-актуална, след като Mercedes-AMG вече прибегна до подобна схема с изключване на предния мост.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Jekoff

    16 18 Отговор
    Тоя бутон като се развали такова задно ще видим,така задно ще ни влезе в сервиза....!!
  • 2 onq s konq

    5 5 Отговор
    Не разбирам какво се печели от изключване на предното предаване,след като принципно системата 4 х 4 си е монтирана в колата и си ТЕЖИ със своите около 50 кг!

    Коментиран от #22

  • 3 Водещия

    12 17 Отговор
    Вие няма да си вземете такъв автомобил, затова не го мислете. Aз имам пари, мога да си го позволя, оставете на мен да мисля за сервиза хахахаха

    Коментиран от #4

  • 4 слез си прибери версиите

    9 2 Отговор

    До коментар #3 от "Водещия":

    на къде ни водиш богаташче?Слушкай даскалите,че гладен ще ходиш :д
  • 5 mediator37

    2 12 Отговор
    Нали разправят Х-драйва бил толкова умен и бърз, че се включвал на милисекундата, когато има нужда.
    С тоя бутон как и кога водачът ще установи, че колата лекичко, ама мнооого лекичко поднася и приплъзва в завоя, че ще търси и натиска копчето, че то ще подаде команда да се включи и предното и тепърва ще разпределя усилия по колелата.
  • 6 4x4

    4 8 Отговор
    Ami tova e super... moita kola go ima toia buton samo deto e s 3 rezhima. Za vsichki sopolankovci s BMW na 20+ godini neznaiat kakvo predimstvo i kef e tova kogato ti triabva da imash 4x4 osobeno zimata... i shtotot sa golemi "driftyri" seki den styrzhat po niakoi ot ogradite i dyrvetata... Koito ne e karal 4x4 samo toi govori maloumshtin...
  • 7 Bmw

    8 15 Отговор
    Като изключат това бутонче и ще има всеки ден като онзи вчера на трамвайните релси.Когато е включено -през ден.Защото са много "стабилни" тези тоалетни.Каквото и да правят -пак ще е по- бавно и нестабилно от Е63.
  • 8 Никой

    28 5 Отговор
    Не знам какво се напъват да коментират некомпетентните господа. Такива коли, дори само със задно, са много по-стабилни от всякви дараци с предно, до които сте могли да се докоснете. Проблема е когато някой "разбирач" като вас седне зад волана и си мисли, че може да си играе с огъня. Не виждам никакъв проблем. Кеф ти 4х4 в дъжда и снега, кеф ти задно, когато искаш да се забавляваш. А и щом пише, че ще е по-лека от предшественика значи са го измислили хората. Такива бмв-та са еталон щом става въпрос за управление на сухо, заради разпределението на тежестта и самото окачване. 4х4 кола никога не може да предостави такова забавление и контрол на сух асфалт. Стига да можеш да караш, разбира се.
  • 9 Токио

    19 4 Отговор
    Какво им се обясняваш на умствено изостанали, които повече от тойота ярис няма да карат през живота им тесногръд. Има специални коли, които не се произвеждат за всеки, но всеки посерко държи да коментира и оправдае жалкото си битие като омаловажава труда на лидери в индустрията с изключителна история и милиарди евро инвестиции ежегодно. Не ги мислете БМВ, БЕНЦ или АУДИ, те видаги ще най-добрите иновативни предложения на автомобилния пазар..
  • 10 шруум гъбков

    6 14 Отговор
    Аз пък съм си поръчал новата зафира и ме боли целия за всички тъпи комплексари... щото най-малката част в едно беенве е хоя на сонственика хахаххаха

    Коментиран от #13

  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Кобрата

    7 2 Отговор
    Чудна машина!
  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 шруум гъбков

    8 12 Отговор
    най-големият плюс на едно беенве е този на акумулатора

    Коментиран от #16

  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 Objective

    6 2 Отговор
    Смея да твърдя че съм запознат със БМВ системите и реших да се опитам да обясня поне за тази която коментираме... та специално тази 4х4 ще работи винаги включена, но който се смята за по смел и има други очаквания само с натискане вероятно и задържане на бутона ще получава удоволствието което търси. Обикновено когато подадеш контакт всички системи са включени (ако са в изправност разбира се) и водача има пълен контрол над автомобила, но не точно тъй като системите автоматично взимат под информация от сензорите за ъгъла на завиване, скоростта, натоварване на мотора, дали настилката е суха или мокра и ред други неща със скорост около сто пъти в секунда и винаги се намесват когато има разлика в предварително зададените параметри за стабилно движение. Естествено все още няма написан алгоритъм по които да се предположи какво му е в главата на водача и какви способности е придобил. Относно обидите един към друг мисля че не е нужно да бъдат тук, винаги може да се отвори друг форум за тази цел. Живи и здрави!
  • 18 звер

    2 0 Отговор
    предпочитам Лексус но колата ще даде усмивка на всеки коментирал тук ако я подкара 600 коне незнам на кой не са му достатъчни
  • 19 шруум гъбков

    4 3 Отговор

    До коментар #16 от "Въпросче":

    хахаххах и започват стандартните доводи на всеки беенве хамал
  • 20 Mercedes-Benz

    5 6 Отговор
    Видяла жабата, че подковават коня и тя вдигнала крак!

    Коментиран от #23

  • 21 Lexus RX450H

    3 3 Отговор
    Отдавна трябваше да има 4х4 М5!

    На сегашното със задно и 575 коня като стъпиш с двата крака на газта и 20 сек. стоиш на място и само въртиш гуми.
    Пък ако е и мокър асвалт - няма тръгване!

    Такива зверове по 575-600-620 коня със задно им е задължително да имат 4х4!

    Не напразно всички 8 цл. АМГ са 4Матик и всички Ауди над 330 коня са куатро базово....защото иначе още по-зле 400 коня и предно и първия стълб в него....не завива просто предницата!

    А електроните с-ми за стабилност ги оставате настрана - помагат на 40%....никога не им се доверявайте!

    Коментиран от #30

  • 22 Morgoth

    3 0 Отговор

    До коментар #2 от "onq s konq":

    Няколко пъти тук са публикували клипчета с неумели шофьори които губят контрол заради задното - ей това се печели като изключиш 4x4 - можеш да се пребиеш с класа :)
  • 23 шруум гъбков

    6 3 Отговор

    До коментар #20 от "Mercedes-Benz":

    хахахах това беше добро....
  • 24 спецялно за смешниците

    12 3 Отговор
    БМВ седан с 600 кония,пълно със всички екстри на 21 век,и все пак има доста българи които не са доволни.Колата още не се е появила на пазара,обаче наще авто манияци,разбирачи и критици вече знаят тояно,ясно и категорично къде са и слабите места,на колко километра ще покаже даден дефект.Просто не получава положителна оценка за стандартине на средно статистическия български шофьор,не става това трошливо,скъпо за подръжка бмв м5.Обръщам се към всички комплексари до кога ще продължавате да се излагате,и да ме нервите с не реалнотови просто мислене,до кога ще бъдете коне с капаци.До всички ексерти и критици,моля споделете вашия опит с автомобилите,колко коли сте каралиОт какъв модел са те,колко километра изминавате средно на година ,какво бихте предпочели да си купите с вашия бюджет,защото явно от бмв за пореден път не мога да удовлетворят вашите изисквания.Комплексари с дребни душици.
  • 25 Николов

    3 2 Отговор
    Голям праз
  • 26 Кибик

    13 3 Отговор
    Не е ли смешно че хора които карат таралясници с мощност 60 коня коментират машина със 600 коня?
  • 27 гошо

    1 4 Отговор
    Аз карам КУАТРО!!!!!! Вие си ги включвайте и изключвайте тия кокали!!!!!
  • 28 brigante

    1 3 Отговор
    повечето карат тия евтинките bmw от 1000 до 5-6 бона дето са :) и я възхваляват тая марка :) к'во толкова робувате на марки, все се чудя :) с 4х4 е добре, но задно задвижване и автоматична скоростна кутия е = на "нямане" контрол в/у колата... винаги казвам, че автомат. трансмисия си е за инвалиди :) жалко, че вече все такива ги правят:( кола с предно е много по-устойчива от кола със задно! какво коментирате тая кола като нямате пари за нея? :) живейте реалистично, не с мечти! радвайте се на тая кола дето можете да си я позволите... дето сте с нея в момента... тя е най-добрата! нито новата е по-добра, нито еди коя си марка! именно най-добрата кола е тая дето може на момента да си позволите, тя е най-добрата за вас, следователно - най-хубавата! гледайте реалистично на нещата! докато мечтаете, ще изпускате и малкото, което е можело да уловите! тая кола няма да я имате, но щом толкова много желаете bmw, то отворете мобилето или др. сайт и си изберете евтиното bmw, което можете да си позволите... това е най-хубавата кола! която можете да си позволите! запомнете ми словата!
  • 29 BMW

    2 1 Отговор
    гошо навриси куатрото в задника там моше и да работи
    brigante само да те светна леко предноно предаване може да по-"устойчиво" само и единствено ако караш назад
  • 30 BMW

    1 1 Отговор

    До коментар #21 от "Lexus RX450H":

    БМВ до последно удържаха традицията да е със задно предаване! За да не въртиш 20 секунди на едно място, когато скочиш с двата крака на газта, се слагат lounch control на тея коли... Ако искаш гонки (драг), слагаш сликове или поне полусликове и си готов.
  • 31 разбирачът

    1 1 Отговор
    Акъл и съвети на инженерите и специалистите от bmw недейте да дават мисля че доста дълго са го мислили и предни слели как да се случи това след като вече са го измислили ще го приложат и трите си чки положения няма да е това което си мислите ще бъде нещо добро за тази марка
  • 32 Себастиан Фетъл

    0 1 Отговор
    Е време е да открият топлата вода и МВ -тата //оня палячо с М -kaта при трамваите КАскадьора на цар Борис// да я върне в Мюнхен да му сложат 4*4 ,но и нова глава на място на празната....а Ферари явно са по напред в замисъла 2 автомобила в 1 преди 7-8 г. И 650 кс. С мофела FF