15 Ноември, 2011 10:21 55 858 26

Golf II лепи стотака за 2.7 секунди

  • volkswagen-
  • golf-
  • тунинг-
  • boba motoring-
  • 16vampir
Golf II лепи стотака за 2.7 секунди - 1

Подозренията, че с внасянето на някои подобрения второто поколение на Volkswagen Golf става най-бързата кола на Земята, намират поредно потвърждение. От Германия долетя новината, че тунингована "двойка" има всички шансове да пребори Bugatti Veyron и неговите 2.46 секунди ускорение от 0 до 100 км/ч.

Външността на подготвения от Boba Motoring автомобил не издава по никакъв начин потенциала му. Под предния капак обаче се крие двигател с блок от 1.8-литров дизел (!), пригоден за работа с етанол Е85, мотовилки Pauter, ковани бутала и 16-клапанова глава.

Турбокомпресор Garrett GTX420R се грижи за осигуряването на около 900 к.с., които се предават към четирите колела посредством фабрична система 4MOTION и шестестепенна скоростна кутия.

16Vampir, както е официалното име на зверската "двойка", ускорява до 100 с едва 0.24 секунди по-бавно от Veyron, което предвид видимо отнесените реакции на водача в клипчетата по-долу лесно подлежи на промяна. Същото важи и за постижението на четвърт миля от 9.34 секунди.


Поставете оценка:
Оценка 4 от 1 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Pernik

    3 1 Отговор
    Това е колата ! Най-великия автомобил на всички времена си остава Гоуф 2. Завинаги. Кво Бугати кви 5 лева.
  • 2 Ураааа

    5 0 Отговор
    Перник празнува.Да живее голфа.
    Сега очакваме отговора на баварските вурстове , които обещаха да направят Е36 да вдига 100 за 1 секунда.
  • 3 330i

    2 2 Отговор
    и годзилата умря - 3-та част и то от по-евтина кола
  • 4 Socket

    2 0 Отговор
    Колко струва една стара здрава машина да не се чупи секи пат да прави 3 сек от 0-100
  • 5 неепраенудупе

    1 0 Отговор
    Много бързо загрява водата бе
  • 6 hienata

    1 0 Отговор
    Потресен съм, някакви си Boba Motoring ми откраднаха идеята. Всъщност и аз доработвам подобна машина Golf II с kr мотор очаквам в скоро време да я пусна в движение и тогава много BMW и Honda ще се чудят какво става (очаквам мощността да е над 250к.с. но ще видим). За сега единствения голям проблем е управлението на двигателя, но и за това има лек.
  • 7 Mercedes-Benz

    4 0 Отговор
    Правен е в немското секретно подразделение на ''Pernik Heavy Industries'' - ''Boba-Motoring'' в Пернишко-радомирския край известен като ''Боце моторинг майстершафт''!
  • 8 annonymous

    3 0 Отговор
    Нищо не е пред пернишкия голф..Не е ли с пернишка регистрация не ми го хвали :D :D
  • 9 Петър

    1 1 Отговор
    Е.ати глупостта... Вейрон ли е най-бързата кола на земята? В какъв свят живеете изобщо? Ако говорим за серийна кола добре, само дето този голф не виждам как точно се нарежда сред серийните коли, след всичките тези подобрения. Най-малкото, за да постигне дизелов двигател тези 9500 оборота в минута, той е видял много повече изменения от споменатите, тоест - още по-далеч от серийното. А щом не е сериен, значи има и по-бързи автомобили от него, и то доста по-бързи. Например, Red Victor, надявам се сте чували за него. 2200 коня, 2 секунди от 0 до 100, ако е на гумирана писта е 1 секунда. За да не кажете, че е състезателна, ще добавя, че съвсем легално се движи по улиците. От там нататък идват всичките коли преработени за драг състезания, някой от които 400 метра ги правят за под 8 секунди, тоест са мъничко по-бързи от голфа. Сполайте...
  • 10 Цветозар Стойнов

    0 0 Отговор
    чети внимателно и после говори!!!Едно е заводска машина,и съвсем друго е тунинг-ателие!!!@3
  • 11 georgi

    1 1 Отговор
    петре къде пеши че голфа е дизел,споменават че блока е от дизелв агрегат.

    за каква друка кола да си мечтаеш освен зо този голф.Просто перфектен с визия на 20годишен автомобил и с звяр пад предния капак
  • 12 nikoi

    2 0 Отговор
    "което предвид видимо отнесените реакции на водача в клипчетата по-долу лесно подлежи на промяна." Пълна глупост..това драги журналистчета се нарича турбо лаг, заради който се забавя старта всеки път с еднакво, ако се вгледате, време. Иначе голфа си е мини немски танк.
  • 13 520 zender

    1 1 Отговор
    hienata-Тъкмо днес връщайки се от Русе един голф 2гти кр се заяждаше с мене.Ама много ми беше смешно как взимаше завоите.Все пак неможаха да му помогнат нито широките гуми нито спортните амортисьори....
  • 14 Калоян

    2 0 Отговор
    Май и аз ще си купя една Голф 2 като гледам как вървят :D
  • 15 Stoyan

    0 0 Отговор
    Не знам защо не се споменава че и у нас се постигат подобни резултати. Малко по-слаби но все пак, впечатляват.

    http://www.dragpower.bg/archives/29
  • 16 иван

    0 0 Отговор
    Ей на това му се вика пернишко бугати
  • 17 hienata

    0 0 Отговор
    520 zender,мисля и по този въпрос като за начало амортисьорите които поставих са доста твърди, поставих и стабилизиращи щанги предна и задна, 16цолови джанти (то и други не стават заради спирачните дискове) и още няколко дреболии по окачването с което мисля,че управлението ще се подобри значително сравнено с голф 2гти който е 140к.с. Както вече писах остава ми само електрониката на мотора да я нагласят едни хлапета - компютарджии и си правим една състезание (предлагам ти София - Кюстендил има и завои и прави участъци) който стигне втори черпи по един обяд .
  • 18 скакауец

    0 1 Отговор
    Е те тава е. Немците и голф да направят пак са сред най-добреите!

    17 (hienata)
    По пътя между Перник и Кюстендил е пълно с местни предимно с голфове. Ако си сложиш ремуса отзад (за да не можеш да сядяш у гоуфу) и не се правиш на тарикат ще те черпя един обяд.
  • 19 гопо

    0 0 Отговор
    pone da go beha napravili s pove4e 4asti ot GOLF,pak togava da go vodqt za GOLF 2!TVA e mnogo-sme6na rabota,pri polojenie 4e samo kupeto e na GOLF.A drugoto koeto e,BUGATTI VEYRON teji kolkoto tri takiva drangolnika!

    Коментиран от #24

  • 20 520 zender

    0 0 Отговор
    Обичам голф-карал съм го и го харесвам.На времето е бил народна кола и качествена.Хиена-не се състезавам-как да ти го обясня-карам обикновено по попървокласен път със около 140-150.Настигам го но той не се дава-тогава почва спектакъла.Голфа трудно се държи в завои със 160 пък и трудно ускорява до 200 примерно така че по-добре на тая тема да не спорим...
  • 21 330i

    0 0 Отговор
    върхът на автомобилостроенето (егати дългата дума)
  • 22 520 zender

    0 0 Отговор
    Добре ве хора-за кво трябва да ви обиждам-карал съм голф 2 когато вие сте били ученици да не казвам в кой клас.Състезание-смешно за мен-мъча се да правя бизнес а не състезания-който иска състезания-на пистата а не на пътя...
  • 23 hienata

    0 0 Отговор
    520 zender -аз съм на 40 кажи-речи дядо на повечето пишещи. Колата я правя за кеф,а не за състезания, един вид хот-род,но не съм съгласен,че Голфа е неустойчив в завой, просто грешка на задкормилното устройство.Карал съм много коли (почти всичките нови модели и модификации на повечето марки) ,някои за по няколко км. други по 1000км. такава ми е работата и имам мнение за повечето, но едно ще ти кажа BMW бих си купил само чисто ново.
  • 24 Ivan

    0 0 Отговор

    До коментар #19 от "гопо":

    19(гопо)Кои части според теб не са от ФВ. Блок ,глава,ск. кутия и
    4motion ,които са си абсолютно стокови.И все пак вижте кубатурата ,това си е 1,8.А колко е на Бугати?
    VW Respect
  • 25 пинчер

    0 0 Отговор
    Една пернишка регистрация на Голфо и Вейроно че оди на борсата у Горубляне раздел "преоценени" :)
  • 26 Vanio

    0 0 Отговор
    http://www.youtube.com/watch?v=rp6DZJCscnY
    A от 2012г. вече е 1013к.с. този голф.И както казват в коментарите на клипа:
    Bye bye Veyron!!!