19 Ноември, 2013 10:12 40 020 32

Най-бързата "двойка" получи два съединителя

  • volkswagen-
  • golf-
  • тунинг-
  • boba motoring-
  • 16vampir
Най-бързата "двойка" получи два съединителя - 1

Едва ли има истински фен на Volkswagen Golf, който да не е чувал за чудовищната "двойка" на немското ателие Boba Motoring. През пролетта на миналата година тази нисколетяща ракета от 1989 г. с 1.8-литров двигател с блок от дизел, турбокомпресор Garrett GTX420R и мощност 920 коня успя да ускори от 0 до 100 км/ч за 2.3 секунди, с което унижи Bugatti Veyron.

Момчетата от Boba Motoring обаче явно нямат никакво намерение да спират с усъвършенстването на своя 16Vampir. След последните доработки по двигателя най-бързата "двойка" на планетата вече разполага с 1 013 к.с. и 891 Нм, постигнати чрез увеличаване на налягането на компресора до 4.5 бара.

Спринтът от покой до 100 км/ч остава 2.3 секунди, но след съчетаването на мотора с подсилена трансмисия DSG с два съединителя ускорението до 200 км/ч вече отнема само 5.4 сек. (срещу 6.0 преди), а до 250 - 7.6.

Модернизираният 16Vampir преодолява класическата драг дистанция от четвърт миля за 8.65 секунди (9.08 преди монтирането на DSG) с крайна скорост 265 км/ч. Ограничителят на оборотите сработва на отметката 9 400, но при достигането им "двойката" вече се движи с над 320 км/ч.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Radostin Velchev

    10 2 Отговор
    Дръжте се хораааа! Тъпите коментари за Перник идват
  • 2 тадд

    7 2 Отговор
    в очакване на "Перник отвръща на удара" ;)
  • 3 Ричко Тиханчов

    3 2 Отговор
    Горкичките.. колко сте назад с информацията.. :) докато се сетите да изнамерите нещо "ново" из нета най-бързият Golf във света вече е 1-ка със 1000 коня с 4motion, пак негов.. :) това инфо е на около половин година.. пича за половин година си направи още 3 Golf-a, включително и тази 1-ка със рекорда.. :) /watch?v=33vQwakuMEQ
  • 4 PROFESIONALISTA

    5 13 Отговор
    Абе то хубаво са разказали за ускорението, но защо ли не споменават нищо за спирането- тази тенекия сигурно ще има спирачен път като на товарен влак, и недай Боже да се наложи да го усетиш .И каква полза от голямата и мощност и ускорение, като в първия завой ще изхвърчи от пътя, а ако пропътуваш повече от 20 км ще останеш без бъбреци.

    Коментиран от #5

  • 5 Автокъща Данчо

    8 5 Отговор

    До коментар #4 от "PROFESIONALISTA":

    Пич,да ти имам ПРОФЕСИОНАЛНИТЕ мнения...Гледам няколко твои коментари,само "умни" работи ръсиш....По добре не се обаждай.че да не се излагаш...Колата е направена само и единствено за състезания,предимно драг..Тва,че са я изкарали за първи тестове на пътя си е в рамките на нормалното..Чудя се как професионалист като теб е изтървал тези факти...

    Коментиран от #8

  • 6 Антон Илиев

    1 8 Отговор
    Добре,че е 4х4,иначе няма как да направи това ускорение,може би втория съединител е за задния мост,ако може по запознатите да споделят с гел ли е или с хидравлична помпа

    Коментиран от #7, #12

  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 PROFESIONALISTA

    3 4 Отговор

    До коментар #5 от "Автокъща Данчо":

    Ами не, отразил съм ги тези факти и това нищо не променя. Може да е най-добрият Голф на света, но е Голф.Няма баланс в неговите качества, няма цялостно мислене, има просто едната мощност. Евала за постижението, но чак пък да се боготвори едва ли не, не смятам.
  • 9 Stone Kold

    2 3 Отговор
    да се мери с вейрона от 300 нагоре то не е трудно да ги докараш 250-300

    Коментиран от #13

  • 10 Nasko Todorow

    3 0 Отговор
    Попринцип кутията DSG се води най- бързата кутия, и е с 2 съединителя, единия е за 1-3-5та предавка а другия е за 2-4-6, до колкото сам запознат аз, но вече може да има по запознати от мен за да споделят за кой предавки бяха съединителите :)
  • 11 Бай Иван

    4 2 Отговор
    По принцип не виждам тази консерва как ,ще вдигне 300км без да излети от пътя или разпадне! Аз не бих бил спокоен в тази кошница при скорости на 200км ! Все пак е създадена само за ходене до магазина.
  • 12 Димитър Глутников

    3 1 Отговор

    До коментар #6 от "Антон Илиев":

    Нищо общо трансмисията с двоен съединител се използва при F1 и позволява да включиш 2 скорости едновременно примерно 1 ва и 2 ра чака на полусъединител както се казва само прехвърля усилието от съединител 1 до 2 и дефакто се спестява време при включване..По принцип е малко по сложно от обясното но в общи линии това прави
  • 13 Plamen Sabev

    3 3 Отговор

    До коментар #9 от "Stone Kold":

    но е трудно за 8,65 сек да направиш 265км/ч ,а bugatti прави за 1600м 340км/ч :) аре ся бягай да спиш ,като искаш си пусни Skyline-a 1700hp ,където прави за 1600м 402км/ч ,не разбра ли ,че bugatti не е №1 ?? ,а някъде назад в класацията :)

    Коментиран от #17

  • 14 Plamen Sabev

    4 1 Отговор
    доколкото знам двойния съединител се използва за четните и нечетните скорости ,като при опредени обороти втория съединител се зацепва и по тоя начин смяната става по-бърза и по-плавна (не придърпва) ,този двоен съединител се използва също и при Skyline R-35
  • 15 ВИП АМГ

    1 0 Отговор
    eto tova e caria na pernik
  • 16 Teodor Todorov

    4 1 Отговор
    ...И все пак в края на деня си е Голф..
  • 17 Димитър Георгиев

    2 1 Отговор

    До коментар #13 от "Plamen Sabev":

    Не съм фен на нито една от тези две марки,но коментара ти е повече от елементарен.Всички които си правят някакъв тунинг..и най-нискобюджетния искат да си направят колата по-бърза.На Бугати не съм видял още някой да прави-на голф под път и над път.Просто искам някоя тунинг фирма да направи едно,че да затвори устите на такива като теб...с ГОУФ-четата..

    Коментиран от #22

  • 18 Ivailo Chankov

    3 0 Отговор
    До почти всички коментатори : Момчета, не мислите ли, че е много глупаво да сравнявате автомобили на драг, имам впредвид, че извън америка и американските драг и наскар "състезания" има едни неща по пътищата и истинските писти наречени завои, всеки може да е бърз на права отсечка, елементарно е и всичко зависи от колата, а не от задкормилното устройство, аз лично бих предпочел по-бавно ускоряващ автомобил които е по-бърз и по-стабилен в завоите отколкото обратното .
  • 19 Бай Иван

    3 4 Отговор
    И има една разлика.Бугатито е качествено изработено и това което може , ще го прави 15 години без проблем а този кошник наречен Гоуф на третата дръпка и заминава в бокса тоталка!
  • 20 Stone Kold

    1 1 Отговор
    зашо все бугати ви е в главата?защо не се сравни това с top fuel dragster или funny cars?голфа щом е направен за драг фънито и драгстера също са за драг да се мерят с тях...но е абсурдно да с мери с тях 4 сек 500км това за 402 метра

    Коментиран от #21, #23

  • 21 Bobi

    2 0 Отговор

    До коментар #20 от "Stone Kold":

    Абе тия 8.65 за кола с аеродинамика на табуретка не са никак зле и то с 1013 к.с. , при положение , че има доста по-мощни коли (правени за драг) с по-слаби постижения , а с мноооого по-добра аеродинамика
  • 22 Plamen Sabev

    1 2 Отговор

    До коментар #17 от "Димитър Георгиев":

    я ми кажи какво може да се направи на тоя кенеф bugatti ,че нещо не се сещам освен един NOS ?? а колкото до това коя била боклук .една 2-ка ще те надживее и ще те погребе :) ама какво се занимавам с ограничена хора ,които си мислят ,че света се върти около bugatti и lambo :X

    Коментиран от #27

  • 23 Plamen Sabev

    0 2 Отговор

    До коментар #20 от "Stone Kold":

    има разлика от драгстер и драг автомобил ,по твоята логика ,защо не пуснат голфа и там който драгстер искаш на един нормален път

    Коментиран от #24

  • 24 Stone Kold

    1 0 Отговор

    До коментар #23 от "Plamen Sabev":

    глупак

    Коментиран от #25

  • 25 Plamen Sabev

    1 1 Отговор

    До коментар #24 от "Stone Kold":

    от колежки не се обиждам ,но повече и не мисля да се занимавам с оли-та като вас ,оставям ви да си чупите главите с талигите си :) дано си купите bugatti-а ,да ви изкарват по 15год. без да ги правите или там колкото бяхте казали ,а пък ние идиотите ще си карам немските или японските коли ,ще влизаме в бокса след 3-4 старта и така ще е :(

    Коментиран от #29

  • 26 Detelin Mironov

    0 0 Отговор
  • 27 Бай Иван

    0 1 Отговор

    До коментар #22 от "Plamen Sabev":

    Е всички не сме от Перник като теб. Не смяташ ли ,че е смешно да се наливат пари в този чупен Гоуф?

    Коментиран от #28

  • 28 Plamen Sabev

    2 0 Отговор

    До коментар #27 от "Бай Иван":

    някъде да съм казал ,че съм от Перник ,това че се опитвам да им набия в тиквите на тея същества ,че между драгстер и един автомобил направен за драг има голяма разлика и също ,че bugatti не е най-бързата кола на 402 ,800 и 1.6км отсечка ,какво лошо има ?? но това ,че са ограничени в една сфера от коли които струват по 1млн.+ и че не са нищо повече от една купчина тенекия + карбонови нишки ,не е мой проблем :) мислят си ,че bugatti ще живее 15год без да се чупи и че е по-здрав от голф 2 ,но явно не се чували немеца какво е казал ,за голф 2 и мерцедес 124 :)
  • 29 Димитър Георгиев

    0 0 Отговор

    До коментар #25 от "Plamen Sabev":

    Че Бугати не е ли немска кола бре(отскоро).....????? А...и добре,че си ти..кажи ни какво е казал немеца за немските коли(питай брат ми -лъжеца,стана твоята работа)..

    Коментиран от #30

  • 30 Plamen Sabev

    0 0 Отговор

    До коментар #29 от "Димитър Георгиев":

    VW са го разработили ,но във Франция го сглобяват и французи работят по него => не ми говори ,че е немско производство ,ако караш японска кола ,но китаец ти я сглобява ,ще кажеш ли ,че е 100% японска ? откакто мерцедес (автобусите) ги сглобяват в Турция и на Volvo слагат renault двигател ,аз вече не ги смятам за немско и шведско производство ,и не случайно едно дърто volvo с истинския volvo двигател ,струва колкото едно ново volvo ,капиш ?
  • 31 diddo

    0 0 Отговор
    Te BobaMotoring правят такива коли от повече от 2 години и чак сега започна всеки да им се кефи
  • 32 Лансер Ево

    1 0 Отговор
    Евала на Боба . Вие освен да пробутвате изтърканите си коментари , оценете труда на на Боба Моторинг . И какво ви дава правото да се подигравате на Голф 2 , при положение че не сте изобретили нито една кола ? Че на всичкото и отгоре чакате кварталния "майстор" да ви поправи колата ...