17 Ноември, 2011 12:10 42 912 43

Лада-2107 поевтиня до 4 700 евро

  • lada-
  • 2107-
  • samara-
  • автоваз

 

Волжският автомобилен завод намали цените на класическия модел Лада-2107. Намалението е от приблизително 300 евро и в момента "легендарната седмица" се продава в Русия за 195 900 рубли, което се равнява на 4 710 евро.
 
Отстъпката е валидна до края на годината, но както е известно след края на 2011 година производството на 2107 ще бъде прекратено. От АвтоВАЗ даже задължиха дилърите си да продават класиката на препоръчаните от завода цени.
 
В противен случай ако някой от дилърите завиши цената на 2107, няма да попадне в т.нар. бонус програма на завода и респективно ще бъде лишен от допълнителна отстъпка за останалата продукция на руската марка.
 
В рамките на месец това е второто намаление на цените на Лада. През октомври АвтоВАЗ намали цената на Samara с 20 000 рубли (480 евро). В момента най-евтината модификация на модела се продава за 5 770 евро. 
 
Според последните статистически данни руският пазар на нови автомобили е на второ място по продажби в Европа. Руснаците се нареждат непосредствено след Германия, като за миналия месец бележат ръст в продажбите на нови автомобили с 25.5% в сравнение с аналогичния период от миналата година.
 
В момента най-продаваната марка в Русия все още си остава Лада.

 


Поставете оценка:
Оценка 5 от 1 гласа.


Подобни новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Цветомир Попов

    4 0 Отговор
    Нямам думи!!!
  • 2 Unknown

    4 5 Отговор
    И аз предполагам, че са се объркали и като ти подаряват колата върви със 4700€ в жабката за ремонти и пътна помощ.. :) за времето си 80те е била супер.... и аз съм се учил на такава... но да я предлагат без никакви промени вече 20 години си е гавра
  • 3 ладоман

    16 4 Отговор
    съвършенството не се нуждае от изменение....
  • 4 Емо

    0 0 Отговор
    Поправете правописната грешка: ...Отстъпката е вале*дна до...
  • 5 коментар към статията

    6 0 Отговор
    Най-хубавата кола е НОВАТА :D
  • 6 Ludvglavata

    1 3 Отговор
    Ruski tumor.. ;D rusnacite mogat da pravqt samo adreni orujiq :D
  • 7 USPENIE

    5 0 Отговор
    Съгласен съм с казаното от "ладоман": "съвършенството не се нуждае от промяна" :)
  • 8 Албен Пастармаджийски

    6 3 Отговор
    Аман от европейски ...употребявани не знам коя употреба! Новото си е ново ................................ пък вие говорете каквото си искате.
  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 E-30

    6 1 Отговор
    Не е гавра пич, имат много нови модели на лада.Просто си поддържат класическия модел а нали знаеш че търсенето определя предлагането,просто могат да си го позволят .Пример що бмв не сложат между тия мостренните си истребители с шокираща цифра едно ново E-30 на цена от 12800 лв .Щот немогат да си го позвулят ..твае ..аре лека
  • 11 дъх

    2 6 Отговор
    мазохизам софиа бургас и си до там с лада
  • 12 GELE

    1 3 Отговор
    Gospoda , biah na 23g kogato to4no tozi 4erven avtomobil beshe uj moderen, poradi pri4inata 4e s 17-19 g vnoska....ili tova ili 1500S.....v nai loshia slu4ai 2104...za skromnite 9000lv, pri sredna zaplata za BG togava-- 100-120lv....daaa ...Malcina biaha BKP pomazaite s mercedesi....sled 23 g proizvodstvo ....bez koi znae kakva promiana ....trudno e da zavladee drug, osven Ruskia pazar....Da ne dava bog...da ima inovaciiii hahaha , 4udesata stavat pulni...skoro karah edna NIVA 1.7 i....na 4 g...57000km....ne te4eshe maslo ot stereoto , stoto ne beshe vurzano s maslenata magistrala...vsi4ko vie i rumoli,......siakash pred razpad.....viarno po baira e dobre , tam skorostta ne minava 10-15 km ....i vsi4ko e ok....
  • 13 Явор

    2 5 Отговор
    да ви дава господ само лади 7 да карате , аз ще си карам японската колица щото съм супер тъп ихихих
  • 14 Борислав Борисов

    2 7 Отговор
    е кво няма да скочат продажбите с 25% като сигурно всички руснаци си купуват тая кошница дето ще ме е срам да хода с нея до магазина.Пожелавам им целия завод да закрият на тая смешна лада.Какво съвършенство бе хора осъзнайте се малко в кой свят живеете?ТИ щом няква лада смяташ за съвършенство представям си колко ниски цели имаш

    Коментиран от #25

  • 15 Gost

    1 1 Отговор
    Imam chuvstvo che tova ne e novinarski sait a detska gradina,na ediniq mu techalo maslo ot stereoto,drugiq proizvejda Adreni orujiq,osuznaite se tazi lada se prodava 30 godini veche?Shto nikoi drug ne e uspql da go napravi v germaniq? v qponiq?Ami shtoto nqma po sburkan pazar ot ruskiq,tam seki e dovolen da vzeme kola za bez pari i da si hodi ot selo do kara i ot selo do grada,nikoi ne mu puka che e moralno ostarqla,che kato katastrofirash s nad 80 imash 90% shans da ne ujiveesh,horata si q prodavat v stranite kudeto otgovarq na normite za sigurnost i vredni emisii puk gi boli .... za nas deto nishto ne proizvejdame,a se plumchim s fines...Kolata qvno se e dokazala kato dostatuchno nadejdna da se proizvejda tolkova godini,az lichno poddurjam nqkolo avtomobila ot markata redom s mnogo drugi,no ne mi e napravilo vpechatlenie da se razvalqt po chesto ili da iziskvat specialni griji.
  • 16 vw gost

    4 0 Отговор
    каквато и кола да е,а тя се е доказала като сравнително добра за нашите пътища, то никой друг производител не намаля цените на колите си в днешно време извън някоя промоция. евала на ВАЗ и на маркетинговата им стратегия.браво
  • 17 GELE

    0 2 Отговор
    imah vpredvid , 4e.....................ot stereoto samo... ne te4e maslo .....i proizvodstvoto ot 1990 ta gospodine ot zabava4kata....ne e sushtoto ....taka 4e , nikoi ne vi pre4i da se naslajdavate ...komunizma si otide....ve4e moje da se karat koli izvun soc lagera....a da mojete da si kupite Da4ia Logan.....evala na susedite.....eto tova e neshto.....znaete li kolko ladi sa prodadeni minalata godina v BG..........
  • 18 руснака

    2 0 Отговор
    vw gost, то това си е маркетингов ход!)))

    от нова година спират да я произвеждат, вместо нея ще правят лада гранта, за лада гранта вече има опашка, но все още тази 7-ца се произвежда.... щом се произвежда, трябва да се продава, как да накараш хората да я купуват, след като хиляди хора чакат да си купят гранта? като намалиш цената!
  • 19 Marto

    0 0 Отговор
    http://verydemotivational.ru/avto-i-moto/2532-sovershenstvo-ne-trebuet-izmenenij.html
  • 20 ВИП АМГ

    1 0 Отговор
    dobra mashinka za selsko karane
  • 21 Ivo

    6 1 Отговор
    Преди 25 години бяха добри коли. Но всичко с времето си. Наскоро ми се удаде възможност да подкарам запазена седмичка, не набира, не спира, не завива! Не трябваше да се качвам, развалиха се приятните спомени. Боже, каква жалка техника! Как сме оцелявали навремето.
  • 22 лада

    2 0 Отговор
    що си мислят някои по малоумни от руснаците че за толкова години няма никакви промени по ладичката? Няма ама само по фасона и а от двигател до .........................доста неща са обновени
  • 23 батко

    0 1 Отговор
    batko si kara novi4ka toiota i se kefi na ladi4kata ama samo na kartinka ...eeee i 7-ca karah ama predi godini hahah
  • 24 западна кола

    4 1 Отговор
    Господина с големите цели сигурно се радваш на някоя 15 годишна западна бричка е това си е голяма цел за Бай Ганьо хахахаха
  • 25 Васил Караниколов

    2 0 Отговор

    До коментар #14 от "Борислав Борисов":

    @14 Господина с големите цели сигурно се радваш на някоя 15 годишна западна бричка е това си е голяма цел за Бай Ганьо хахахаха
  • 26 van

    2 3 Отговор
    Аве хора, какво ми ги хвалите тия драгилаци? Пълен боклук са тия лади и винаги са били и това го знае всеки, който е карал лада и полсе се е качил на западна (с известни изключения) или японска кола. Махни ги тия левашки коли. Частите им били евтини, добре и какво от това, като всяка сезон сменяш цялото окачване. Като теглиш чертата си сто пъти вътре повече ако караш японска кола. Моето Акордче за 5 години съм сменил само един шарнир и съм и навъртял 90 000 км, а коата е 98 година. Какво да говорим повече. То е от ясно по - ясно, че тия лади са боклуци, вижте им цените и вижте къде се продават. А по време на социализма се продавха само в соцдържавите и то защото нямаше каква друга кола да си купиш, едва ли не насила . Ако имаше варианти и хората знаеха, какви коли правят германците да речем щяха ли да карат тия каруци? Стига сте си кривяли душичките за нищо не стават ладите. Постоянно трябва да лежиш под тях или да си отгоре или надупен :D . ПО скоро първото и последното.
  • 27 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 28 jigul4o

    3 0 Отговор
    Много жалко че свалят от производство 2107, една легенда си отива.
  • 29 СССР

    4 2 Отговор
    до супер разбирача от автомобили van знаеш ли каква е разликата между комунистическата и капиталистическата кола..едва ли аз ще ти кажа разликата е че 1 та е направена за да служи и помага на народа като е просто конструирана и евтина така че всеки да може да си я поправя когато закъса по пътя и да не му струва много пари а това няма да става често ако ти се грижеш добре и я пазиш а 2 та тази като твоята е направена НАРОЧНО да се чупи и то така че ако си на път да не можеш без пътна помощ да се пребереш защото е по сложно конструирана и ти едва ли ще можеш да я поправиш с подръчни средства така както да речем една лада която ти наречаш боклук а цената която ще плащаш за да я поправяш ще расте непрекъснато защото тя просто няма да спре да се разваля и така те печелят двойно от такива разбирачи като тебе едно че ти взимат преувеличена цена за нея като нова а ти едва ли ще имаш някога толкова пари за да си я купиш като нова а ако имаш и го направиш ще си един от любимите им клиенти тип поредния и необходим глупак за тяхното процъфтяване или по точно казано оцеляване сред останалите марки и второ от непрекъснатите добре исчислени повреди от които печелят милиярди за части и ремонти а един автомобил ти е нужен за да стигаш от точка А до точка Б и обратно а за колко пари ще става това всеки сам избира особено разбирачите като тебе
  • 30 Georgi18

    1 0 Отговор
    търся модели на Лада 1:18 скйп powerlight4444
  • 31 Георги Георгиев

    1 4 Отговор
    Ако, СССРе-то, говориш пълни глупости мой. Щом са толкова социални и хубави коли, защо немските, френските, италианските, японските и щатските производители не са фалирали още? Лада е изнасяна навън /в загниващия капиталистически свят/, що така бе Миме не са се прехласнали западняците или те просто са тъпи и не разбират от коли? Аман от умници разбирачи, дето вместо да ходят на училище дращят глупости по форумите. Годи си на училище, че ще спрат детските ти...!
  • 32 Жигулатор

    3 3 Отговор
    Да не дава господ пак да карам такъв боклук, не удобен изключително лошо пътно поведение, никакво ниво на безопастност, огромен разход. Непрекъснато се разваля, никакъв лукс. Една кола трябва да е направена да не се разваля, а не да се ремонтира лесно. По-добре 20г. западна кола пред чисто нова 7ца.

    Коментиран от #33

  • 33 Bobi

    0 3 Отговор

    До коментар #32 от "Жигулатор":

    @32 Единствено не съм съгласен за разхода , но за всичко останало е точно така !:) Карал съм преди много години такава служебна и нова и единствено разхода и беше наред . Харчеше около 5.5/100 на извънградско , а на градско (София) около 8/100 . .....иначе боклук !!! непрестанни ремонти....
  • 34 бай_ЛадиЧ

    1 2 Отговор
    ей момчета на такива коли съм се учил да карам и да ги поправям,сега като гледам,че спират производството на 7-та и малко носталгията ме повлича но....боклук са си спор няма сравнени с един западен или японски автомобил... мисля никой няма да предпочете ЛАДА!
  • 35 СССР

    4 0 Отговор
    до този с фълшивото име който сигурно и в училище не е внимавал и тука явно не внимава но първо за тези дето казват че им се чупели ладите и ги поправяли редовно само едно искам да ги питам след като знаят колко е здрава и евтина в което вярвам са се убедили от личен опит в сравнение с другите коли как ги карат като ги ръчкат до смърт ли и какви масла им наливат-от най евтините буламачи ли ами ако имаха скъпа лимузина пак ли щяха да я карат-ръчкат така както карат-ръчкат ладата и да им наливат от най долнопробните масла вия не можете да се наричате лада разбирачи а по скоро сте лада разбивачи съдейки по това което си ми писал явно нищо не си разбрал от това което съм описал по доло и няма да си правя труда да ти го разяснявам лично но мога да ти кажа и пожелая само едно приятно ти охарчваене т.е. искам да кажа каране
  • 36 КУКА

    2 0 Отговор
    Много бързо станахте кюмюрджии и много бързо ви почерня дупето относно западните автомобили,купувате за 5 хил евро някой 12-13 годишен "италянски(внесен от италия) дарак" и си мислите че карате кола а за тия пари взимате чисто нова кола и 5 години нищо.
    Едно време нашите родители не са били прости като са си взимали нов автомобил макар той бил и Лада.А сега си купи нов западен автомобил с 400 лв на месец.
  • 37 лада гецово

    2 0 Отговор
    лада 2107 е най-яката лада.аз едно време имах такава но я разчарковах и си купих 21053 после разчерковах и нея и сега пак имам 2107.
  • 38 lada 2107

    2 0 Отговор
    ВАЗ 2107 е една от най-добрите коли като съотношение качество/цена . Не са подобрявани от доста време , но дори и сега Лада-та ще скрие топката на повечето западни автомобили . BMW-та и Mercedes-и изплезват език на 400-500 метра , въпреки че са с 200-250 к.с. по-мощни. И друго пробвайте да минте с някоя друга кола през спящ полицай със 75 км/ч. пък тогава говорете
  • 39 Лъчо

    1 0 Отговор
    Вижте че са с евтини части вярно е. Сигурно ладата е единствената марка кола която ако я продадеш на части няма да си на печалба.Но не забравяйте че тази кола струва едва 10 000лв и за тия пари получаваш чисто нова кола. Т. Е. няма да мислиш оле дали е блъскана, кога ли ще излеза ръждата или как са я поддържали. А ако на някой не му е по възможностите разхода, има газови уредби. В крайна сметка всеки сам преценя дали се нуждае или не от такъв тип кола.НЕ НАТЯКВАМ НА НИКОЙ МНЕНИЕТО СИ, ТО Е НАПЪЛНО ЛИЧНО!!!
  • 40 Фан

    1 0 Отговор
    Батка минавал съм през легнал полицай не със 75 а със 120км/ч с Рено 19 1,8 16v (136 коня май беше) мина и замина без почти да усети легналия полицай! И други коли може да го правят същото казвам го от личен опит! Инъче седмицата не е лоша кола още повече за парите си!
  • 41 Лада 2107

    2 0 Отговор
    Много е красива тази кола!
  • 42 дженев

    2 0 Отговор
    Абе то какви ли не модерни западняци с високи цели,си изказаха, ама хайде и аз да им кажа нещо истинско.За 20 години копувах,продавах,карах какви ли не "западни".Коя от коя по лъскава,по бърза,то какви ли не глезотии.И сега имам две западни
    ,ама класиката си я пазя. Миналата седмица трябваше да прибирам родителското тяло от село.Седнах в "Еспейса",па като си помислих колко туби с вино,чували,буркани и какво ли не още,пък и селските пътища....отиде ми западната ми колица.
    Сложих багажника на тавана и скочих в ладата.Отиде па се и върна.И родителите докара и багажа домъкна.Да ти кажа Иво
    и се набира,и си завива и си спира.Ако бях с другата не ми мърдаше изкъртена броня ,ожулени джанти,ремонт на гърнета....автомивки,ароматизатори...
    а ладата мина с един парцал в багажника,че се баше разляпо малко вино.Сега чака на паркинга следващата бойна задача.Иначе да ви го кажа иначе....ладата си е ладаааа пък модерните
    да се превъзнасят колкото щат.
  • 43 Пламен

    4 0 Отговор
    2107, съветската легенда, беше здрава и хубава до 1987 г. и не е вярно, че е била достъпна за всеки, още повече в България. На българският пазар "свободно" се продаваше само в "Кореком" (Пояснявам за по-младите -- валутен магазин достъпен само за много ограничен контингент от хора). Магазин за автомобили на "Кореком" имаше само на гара Бяла, Русенско. Колата струваше 3300 - 3500 американски долара, което е значително по- малко от 4710 евро. Така, че за какво намаление става дума? За времето си беше с модерен дизайн, возеше тихо (на празни обороти вътре в купето само по оборотомера можеше да се разбере, че двигателя работи), меко и бързо. Комфорта и дори по днешните разбирания не беше никак лош.Не се смейте! На територията на България не се продаваше друг такъв автомобил. Изпреварваше с с лекота всички останали автомобили - волги, вартбурзи, полски фиатове, дори мерцедеси, аудита и други . Обикновените хора я гледаха само на снимка или когато по пътя минава с нея някой директор или партиен гъзар с малинова или вишнева на цвят. В СССР я караха предимно мутрите и малко коли и там можеха да им се изплъзнат като ги подгонят с нея. Там "гъзарският" цвят беше "сафари"(близък до "сахара")... След разпадането но СССР, руснаците в "Автоваз" започнаха икономически да "агонизират". Ново не можаха да измислят и решиха да модернизират старото. !?!. Резултатът се оказа плачевен - развалиха нещо хубаво със жалките си опити хем да я подобрят, хем да намалят себестойността и. Частите и започнаха да ги правят съвместни предприятия във Виетнам, из разни, едва ли не, гаражи и къде ли не. До 1987г. СССР съм сменил 4 „седмици”. За кратко време (1-2 години)съм навъртал по стотина хиляди и срам не срам, ги продавах на цени 2-3 пъти по- високи отколкото съм ги купил като нови. Не го казвам да се хваля.Такива бяха времената. Такава беше ситуацията. Така че, 2107 не само ми служеха вярно (сменял съм само свещи, накладки и на някои от тях феродо – настъпвах ги яко, наливал съм им А72 дори. Нямах си на представа че са с верига, че имат обтегачи и пр. – обслужването правех с хубави масла, издържащи до 10000 км. пробег, но аз ги сменях на З 000.Ремъка на динамото съм сменял .. .Веднъж в околностите на гр. Орел, където пътищата бяха ужасни дори по руските разбирания на един от автомобилите нещо беше станало с окачването на предната дясна гума, което отстраниха за „жълти стотинки” в един местен сервиз. Не беше шарнир.), не само ми служеха вярно и безплатно, но ми носеха и печалба. Значима печалба. Коя кола днес може да я продадеш по-скъпо от заводската и цена, дори на следващия ден след като я купиш?.Така, че "седмицата" и тогава си беше легенда. Загубените руснаци трябваше най-късно през 90-та да я спрат от производство и сега тя щеше да бъде истинска легенда, а не жива легенда и вие, по-младите, заченати в „москвичи” и родени в „мерцедеси” и „беемвета” 3-та ръка, когато се възхищавате на някой нов недоодялан корео-китайско-турско-бърбъзунешки модел нямаше да можете след като се напиете или надрусате да ходите на поляната да трошите на баща си седмицата и по-този начин да си избивате комплексите... Не ми се сърдете. Не искам да ви обидя, а да ви накарам малко да помислите и да поосмислите някои неща.