През 87-ма година на бял свят излиза един автомобил изграден на базата на Porsche 964, който шокира всички. Наречен CTR Yellowbird, той предлага мощност от покъртителните 469 конски сили и 553 нютонметра при тегло ог само 1150 килограма, като в него няма нинакви модерни системи за сигурност. Той ускорява от 0 до 100 за 3.65 секунди и има максимална скорост от 340 км/ч, като пак говорим за втората част на 80-те. През 89-та стъпва на Нюрбургринг, като видеото може да накара всеки фен да усети избиването на студена пот по крайниците.
След точно 30 години от компанията решиха да преродят модела и то подобаващо. Това означава изцяло карбоново шаси, което се изразява в тегло от 1200 килограма и 3.6-литров шесцилиндров боксер с мощнoст от 710 конски сили и цели 880 нютонметра въртящ момент, като тя отново се пренася само и единствено към задните колела през шестстепенна ръчна скоростна кутия. Ускорението от 0 до 100 вече става за 3.5 секунди, а до 200 за под 9 секунди, като максималната скорост вече е 362 км/ч.
Сцеплението е поверено на гуми с размер 305/30/19 отзад и 245/35/19 отпред обути на красиви и семпли джанти с централен болт. Минималстичния интериор е облечен почти изцяло в алкантара и уредите в таблото са аналогови, за да напомнят за миналото. Естествено тези машини ще са лимитирани, което означава само 30 броя от тези жълти титани.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Max
Коментиран от #4, #5, #15
07:39 10.03.2017
2 тъпа работа
Коментиран от #6, #7
09:15 10.03.2017
3 Гост редактор
Моля поправете правописната грешка!
Коментиран от #9
09:29 10.03.2017
4 бай Иван
До коментар #1 от "Max":
Те не са вързани към тях.09:48 10.03.2017
5 Иван Господинов
До коментар #1 от "Max":
Какви чудеса пък толкова ще направят? Най-много да фалират втори път.09:53 10.03.2017
6 Ярослав Станчев
До коментар #2 от "тъпа работа":
Не знам дали може да кара,ама тоя зад волана е Щефан Росер,тест пилот на списание "Ауто мотор унд шпорт",а клипа е от 1989 г.,когато Руф ЦТР прави обиколка на Ринга за 8:05.Ако се качиш при тоя дето не можел да кара сигурно още на втория завой ще си напълнил гащите.Коментиран от #16
10:14 10.03.2017
7 Митака
До коментар #2 от "тъпа работа":
Як коментар...... не може да кара, къс лост.Я го знам тва бе....
11:48 10.03.2017
8 gta
12:21 10.03.2017
9 Борбони
До коментар #3 от "Гост редактор":
Абе свекърво .... при цялата тази статия и видео как се захвана за една правописна грешка ?12:27 10.03.2017
10 Vasik Atanasova
и пълна ЛУДНИЦА
12:40 10.03.2017
11 раптор
13:31 10.03.2017
12 Aircooled
14:05 10.03.2017
13 Sert
14:14 10.03.2017
14 Sert
14:19 10.03.2017
15 Shmeker
До коментар #1 от "Max":
Няма как. И Порше И VW са на фамилията Порше.Много тъпо изказване
21:08 10.03.2017
16 Shmeker
До коментар #6 от "Ярослав Станчев":
Тия коли са уидоумейкъри. Този наистина е уникален пилот.21:10 10.03.2017
17 ГАцо
Коментиран от #18
21:45 10.03.2017
18 Shmeker
До коментар #17 от "ГАцо":
Може да Порше да имат малко акции при тях.Иначе този пилот предсказва поведението на колата и действа с волана предварително. За да го прави е навъртял безброй обиколки с поршета на тази писта за да може да направи такава обиколка.
Интересно как ще е с Ферари или Ламбо от тези години, балансът им е бил по-добър от този на това порше.
18:42 12.03.2017