Един автомобил разбуни духовете през изминалата година и след това моделът реши да приключи своя житейски път. Dodge Viper ACR успя да покаже, че за постиженията най-основното не е мощността, въпреки че има достатъчно от своя атмосферен V10 с обем от 8.4 литра - 645 конски сили и 815 нютонметра. Тук с основен приоритет са сцеплението и притискателните сили - странично ускорение от 1.5 G, което е на ръба на заводските автомобили и притискателни сили, които достигат 1 тон. Автомобилът е впечатляващ от всяка гледна точка и безпроблемно завладява изпълнителния директор на Google - Бен Слос, който е стръвен фен на четириколесните, като в колекцията му присъстват колоси като McLaren P1, Ferrari F12 TDF, 599 GTO и LaFerrari.
10 Март, 2017 22:30 5 328 9
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 onq s golfa
Коментиран от #4
00:27 11.03.2017
2 Ламбо
Коментиран от #3
00:38 11.03.2017
3 фонзи
До коментар #2 от "Ламбо":
Затова ли нямат един сериозен автомобил който да е конкурентно способен на европейските по показатели на писта ,пътно поведение и качество ? Качеството и показателите им са светлинни години назад от европейските машини .Колата не е само мощност а и пътно поведение ! Затова всички богаташи там карат само европейски бутикови машини основно .Коментиран от #5
09:21 11.03.2017
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 Нафарфорий
До коментар #3 от "фонзи":
Само да ти кажа, че американските коли са с друго предназначение - да отидеш от ню йорк до лос анджелис без да викаш пътна помощ. За тва живота на един шевролет 6.2 400 коня е много по-дълъг от този на някой миксер 2 литра 400 коня! Дори европейските коли за американския пазар са с други стандарти - двигателите са по-големи, а конете по-малко!Коментиран от #6
10:26 11.03.2017
6 Чичу Ади
До коментар #5 от "Нафарфорий":
Абе ти в кой век живееш? Ти колело нямаш, тръгнал да обяснява предназначението на американските коли.... От Ню Йорк до Ел Ей се ходи със самолет за 3 часа, като цената на билета ти е 100 кинта. С шевролета ти никой няма да тръгне 3 дни на път и да похарчи 1000 кинта за бензин. Американците имат огромен пазар и за това целят количество, а не качество. 6.2 литровия двигател с 400 к.с. е по технология от 80-те години на миналия век. Имаш ли представа, че този автомобил от статията в друга си версия е с двигател от Ламборгини. Поради липса на технически капацитет краварите не са проумявали как може да се направи V10 двигател по-лек от половин тон..... През последните години навлизането на европейските марки е сигнализирало на американците за огромното им изоставане и всичко тръгна в друга посока при тях. Именно и за това Вайпър излиза в пенсия, защото не отговаря на новите тенденции. Ама от къде един северозападнал селяндур ще има представа що е то автомобил и има ли той почва унас?Коментиран от #7
19:04 11.03.2017
7 Нафарфорий
До коментар #6 от "Чичу Ади":
да ти напомням ли за корвета 6.2 от 2001 дето измина 1 млн км без повреда. я ми кажи кой ти дава нова спортна кола 300 коня за 30 бона?Коментиран от #8
15:53 13.03.2017
8 Чичу Ади
До коментар #7 от "Нафарфорий":
Къв е тоя 15 годишен Корвет на 1 милион километра? Те там са на миля. Да не е 1.609 милиона километра? Сигурно е бил куриер към FedEx или такси в Чикаго...... Не знаех, че чисто нов Корвет струва 30 бона. Да не визираш 30000 кувейстски динара? Тогава сметката идва точна. И пак да се върнем към тези 1000000 неуточнени единици за изминато разстояние. Влекачите ги проектират да издържат на такива дистанции, спортните коли трябва да са бързи на тракдей и на светофара. Голям резил някоя М3 от Е46 с 3.2 двигател да ти раздава бинокъл на светофара......Коментиран от #9
05:51 14.03.2017
9 Нафарфорий
До коментар #8 от "Чичу Ади":
не говоря, че корвет струва 30 бона нов, говоря, за камаро , мустанг, чалънджър и други. а относно корвета беше дадено един млн. км, което е621371,19 мили!!!!!!!!!!!
18:06 14.03.2017