Една от най-известните тунинг компании използващи за основа моделите на германците от Porsche - Gemballa, представи новото поколение на култовия Avalanche. Автомобилът е изграден на базата на 911 Turbo и е озверял отвсякъде.
Агресивното излъчване на новата външност, е довело до промяната на почти всеки детайл, като недокоснат остава единствено тавана на автомобила. Най-впечатляващият от тях определено е спойлера, който се пренася върху задния прозорец и в негоса събрани средна разделителна перка и въздухозаборник за по-добро охлаждане на двигателния отсек. Типичните накрайници на изпускателната система, които наподобяват реактивни двигатели също са тук, а джантите са скочили от 20 на 21 цола.
Тази агресивна външност наистина е подплатена с мощност, като това означава точно 820 конски сили и покъртителните 950 нютонметра въртящ момент. Информация за ускорението от 0 до 100, до 200 и максималната скорост не са разкрити, но заводското 911 Turbo взима старта от място до 100 за под 3 секунди и е един от най-бързите автомобили на пазара, както направо, така и на пистата.
Всичко по интериора е изцяло в ръцете на избора на собственика, като основните материали са въглеродните нишки и алкантарата. Цената на това чудовище достига завидните 389 хил. евро. Първият Avalanche излиза преди цели 31 години.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 CL500
09:37 12.03.2017
2 1234
10:41 12.03.2017
3 ba4kator
13:12 12.03.2017
4 ссс
14:40 12.03.2017
5 ba4kator
16:47 12.03.2017
6 а така
18:05 12.03.2017
7 J R T
Коментиран от #8
19:03 12.03.2017
8 CL500
До коментар #7 от "J R T":
J R T, не знам точно за тоя автомобил след доработките, но предполагам не си наясно за Порше като марка, че освен като супер спортни и директни (в управлението) автомобили, са и от най-надеждните! Порше е символ на надеждност и е начело на много такива класации, като се почне от двигател, с-ми и се стигне до дребни нещица като ... чистачки например. Що се отнася до това са далеч пред останалите немски марки, а също и пред японските. И нещо друго - това са автомобили за кеф и за истински шофьори - не като повечето от нас, които биха избрали примерно Ламборгини, заради формите предимно и красотата. Но това граничи малко с позьорство, а не за усещането в завоите :-) Истинският пилот, дори и аматьор да е, малко се интересува от външен вид, а от това да подчини автомобила при пулс 180 :-)Но основно исках да ти кажа, плюй другите немски марки за надежността им, ако това ти дава кеф :-) , но не и Порше. Там е друго ;-)
06:39 13.03.2017