Last news in Fakti

25 Май, 2007 14:52 3 066 0

Керванът на Stralis пристигна в България

  • stralis-
  • iveco

Керванът на Stralis, популярния модел камиони на IVECO, пристигна в София на 18 април т.г. На следващия ден бе представен пред журналисти, клиенти и дилъри чрез тест-драйв на пистата в Божурище.

На специалната пресконференция Владимир Кнежевич, Регионален мениджър на IVECO за Балканите, сподели че за 2006 година в цял свят са реализирани 181 500 возила от различни продукти на IVECO на обща стойност 9,1 млрд. евро. Това прави ръст от 5.2 на сто спрямо 2005 г. “През 2006 г. преминахме от отбрана към атака. През тази година продължаваме да подкрепяме печелившата стратегия и да залагаме на иновации, подобряване на качеството и засилване познаваемостта на марката”, допълни Владимир Кнежевич.

Общо 100 камиона Stralis в няколко групи, облечени с екипа на новозеландския национален отбор по ръгби “All Blacks”, пътуват през 26 европейски страни, спират на 250 места за 200 дни, преминавайки общо разстояние от 2 милиона километра. За Централна и Източна Европа черните влекачи Stralis и ремаркета Schmitz с маорски татуировки, картини и лого на “All Blacks”, тръгват на север и юг. Спирката в София е част от вълнуващото пътешествие на юг, което започва в Румъния и продължава към Сърбия, Босна и Херцеговина, Хърватска, Словения и Унгария.

Официалното представяне на Stralis през март месец разкри повишеното качество, индивидуалността и самоувереността на черните влекачи и моделът веднага бе подложен на изпитания със световна обиколка от 2 милиона километра.

За новия Stralis

Stralis отговаря на всички нужди на тежкотоварния транспорт от 19 до 44 тона. Истинските иновации при Stralis засягат основно кабината и подобряват комфорта на шофиране и живота на борда. В по-голямата радиаторна решетка са интегрирани фарове с нов дизайн. От двете страни има широки багажни отделения с по-големи врати (60 на сто повече
с предишната версия).
Напълно обновените страни на корпуса на новата кабина на Stralis създават CX подобрение с 2 процента, независимо от по-голямото обитаемо пространство (+1.8 куб. м).
Отвътре кабината, оборудвана с по-добра климатична система, има легла с по-високо качество, разширени и снабдени с алуминиева стълба за достъп. Площта на сгъваемата маса сега е с 30 на сто по-голяма в сравнение с предишната версия.
Серията Stralis е голяма и може да отговори на изискванията на различни видове мисии. Съществуват хиляди възможни решения с голям избор за отлично адаптиране: ръчни, автоматизирани и автоматични скоростни кутии; съотношения на задните оси, избрани за постигане на оптимален компромис между скоростта и възможностите на главината.
Гамата включва три двигателя (с обем 8, 10 и 13 литра), три кабини (Active Day, Active Time, Active Space) и също толкова височини (нисък покрив, среден покрив и висок покрив).

Възможни базови конфигурации:
Традиционни влекачи 4x2, в допълнение към които има и по-специфични версии: снижен (нисък влекач), с двойно съотношение на осите (HR), с усилено шаси за по-трудни приложения (RR);
Влекачи 6x2 с въртяща се централна ос;
Традиционни камиони 4x2 с механично и въздушно окачване;
Камиони 6x2 с трета ос, с единични или двойни колела, повдигаща се, фиксирана или управляваща ос в централна позиция със задно или интегрално въздушно окачване;

Влекачи и камиони 6x4.
Всички версии на Stralis могат да бъдат изпълнени с няколко вида окачвания - включително пълни въздушни окачвания за адаптиране на автомобила към височината, изисквана за дистрибуция на стоки или интермодален транспорт.
Stralis предлага ниски разходи за собственика предвид двата основни разходни компонента на автомобила - поддръжка и разход на гориво. Смяната на масло изисква по-дълъг пробег от предшествениците си - 150 000 км. Благодарение на фабричната двигателна спирачка (специална турбоверсия на Iveco), дискове на всички колела, EBL, EBS и ESP значително се намалява износването на спирачната система. Ефективността на автоматизираните скоростни кутии, независимо от опита на водача осигуряват дълъг живот на съединителя.
Двигателят Cursor Euro 5 прави разход на гориво с 2 до 5 на сто по-нисък от икономичните версии Euro 3. Изгарянето на гориво се оптимизира чрез EDC (Електронен дизелов контрол) от ново поколение, с индивидуално управление на времето и количеството гориво за всеки цилиндър. Возилото разполага с нови единични помпи-инжектори с налягане до 2000 bar.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА