Last news in Fakti

1 Август, 2017 12:26 9 800 22

С Lada на Нюрбургринг

С Lada на Нюрбургринг - 1

Встрани от хилядите тестови автомобили и борба за вписването във вечната листа с рекордите се случват и забавни неща на Нюрбургринг. Зад това естествено стои Миша Кадурин по-известен с псевдонима си Boosted Boris. От близо година той ни представя потресаващо преработени машини, които ежедневно се появяват на култовата германска писта, но той идва от другаде и там си има своите корени. Тези корени разбира се, включват и думата наречена Lada. За много от нас това е машината, която е издържала всичкия и нанесен тормоз било то на курсове за шофьорска книжка или като първо возило. Култов автомобил за източния блок, който винаги ще се помни!


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Лада

    20 34 Отговор
    Ладата има страхотно управление.Не случайно мерцедес и бмв през годините доста идеи са откраднали от руснаците.

    Коментиран от #3, #4, #12, #13, #14

  • 2 onq s konq

    15 8 Отговор
    Я!На комшията жигулата!!!Брей къде отишла!!!
  • 3 Мечо Дебелия Меч

    27 15 Отговор

    До коментар #1 от "Лада":

    Да а пък Руснаците не можаха да си създадат собствена кола по онова време и молеха италиянците за техният патент от Фиат 124 и тогава Фиятчето дойде с емблема на жугула... Така че я знаеш я не знаеш недей приказва гйотере тук руснаците туй руснаците уний да ама ама обичат и държат сърбите много пред нас тъка че патриотски глупости без хал хабер да знаеш недей пиши

    Коментиран от #9

  • 4 Иван

    22 16 Отговор

    До коментар #1 от "Лада":

    В грешка си момче. Руснаците винаги са крали от немците...

    Коментиран от #8

  • 5 Радо

    18 2 Отговор
    Бря!...тоз вдигна 150, аз навремето с мойта 21013 вдигах до 140, а Мустанга 2140Д пълнеше километража.
  • 6 Жигули

    15 22 Отговор
    Да ви кажа само че бмв м3 е30 е изцяло копие на жигули,така че не се правете на много запознати моля ви.А пък фиат няма нищо общо с лада.С моето жигули съм вдигал 170км/ч, и съм го дрифтил докато не му пламнат гумите .

    Коментиран от #7

  • 7 ку ку

    13 7 Отговор

    До коментар #6 от "Жигули":

    Болен мозък
  • 8 бай Иван

    7 10 Отговор

    До коментар #4 от "Иван":

    Какво са крали бе тиквун?
  • 9 бай Иван

    12 9 Отговор

    До коментар #3 от "Мечо Дебелия Меч":

    Над 800 разлики вкл. абсолютно различни двигатели, удебелена ламарина, подсилено окачване и променен заден мост.
    Другото са дребни външни разлики.
    Хич не е копие.

    Коментиран от #10

  • 10 Мечо Дебелия Меч

    16 1 Отговор

    До коментар #9 от "бай Иван":

    Патента е Италиански фабриката е построена от италианци дребни разлики може и да има до на тебе Майка ти и Баща ти след като са италианци ти няма как да си руснак
  • 11 Кракра

    20 11 Отговор
    Жалък руски глупак с още по-жалка руска таратайка. И като се сетя само, че това беше най-доброто, което можеше да се купи при соца, при това след 15-годишно чакане...
  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Ники

    11 3 Отговор

    До коментар #1 от "Лада":

    Предизвикателство за мускулната сила на ръцете е въртенето на волана на място през лятото!
    Жигата имаше четири достойнства:
    1. ВИНАГИ пали при всякакви условия!
    2. Върви идеално на умерен оффроуд (като за лека кола).
    3. Триъгълните прозорчета са адски практични.
    4. Невероятно хубави спомени!
  • 15 BMW-BEZMOZUCHEN VODCH

    8 4 Отговор
    Oshte q predpochitam pred powecheto germansci koshnici koito struvat masa para,a putnoto povedenie i kachestwoto na izrabotka sa dalech ot tazi na ladata.

    Коментиран от #17

  • 16 Бай Санде

    14 2 Отговор
    Първата ми кола беше такава Жигула в уникален зелен цвят, какъвто днес почти не се среща при автомобилите. Беше колата на баща ми разбира се:) На тази Жига станах шофьор и много си я обичах за жалост се запали изгоря, за което разбира се бяхме виновни аз и моите “добри“ приятели. За времето си беше прилична машинка поради простата причина, че тогава нямаше голям избор:) Тогава да караш Голф или Кадет значеше, че имаш добри доходи, а за Мерцедес и БМВ не можеше и дума да става-караха ги само мутрите и те така. Клипчето навява хубави спомени и не виждам що треа се плюе. А тоа безмозъчния водач дет сравнява Жигата с Баварец мога да му кажа, че БМВ е в пъти по-кола от Жигулата.
    Ае със здраве:)
  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 Алфа Ромео

    10 0 Отговор
    Колата която карах за първи път в живота си беше зелено Жигули, бях на 14 години, само че имаше малки разлики от това, беше с малко по-мощен двигател и пишеше отзад Лада 1300. Не можеше да се сравнява с западните коли от този клас по това време,но пък имам хубави спомени от тази кола, 18 години и 275 000 км.се возихме на нея само веднъж ни остави на пътя, повредата не беше сериозна.
  • 19 Кольо Камиона

    3 0 Отговор
    В маалата има една Запорожка, ше зема да я купя за 150 лв., ша я стегна и шида на Ринга. Пайте се Поршета и Ферарита, че ша ви згазя кат бесна крава телето си.

    Коментиран от #20

  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 Николай

    0 0 Отговор
    до ЛАДА гост
    Предполагам се шегуваш нали.
    Точно обратно е руснаците са откраднали от Опел и БМВ, а това Жигули е ФИАТ 124
  • 22 Николай

    2 0 Отговор
    от 1993 до 2007г карах ВАЗ 2105 нищо общо със западните коли, но и никога не ме е оставяла на пътя. Баща ми я беше купил нова през 1983г.