Еталонът при спортните седани се завръща в готова форма след буквално няколко дни, като от компанията пуснаха и първото видео с модела. То разкрива информацията за лимитирана начална серия наречена "BMW M5 First Edition", както и средния разход от 10.5 на 100 км. Естествено, основната премиера очакваме да се случи на автосалона във Франкфурт, който започва в средата на следващия месец.
Какво знаем до сега - автомобилът ще бъде първия M със задвижване на четирите колела, което обаче ще може да се изключва, мощността, за която се говори, че ще е 608 конски сили и 750 нютонметра ще идва от обновена версия на 4.4-литровия V8 битурбо с кодово название S63B44T0, скоростната кутия вече ще бъде само автоматична 8-степеннна от ZF и ускорението от 0 до 100 ще става само за 3.5 секунди, което е превърне М5 в най-бързия модел на компанията, защото сега титлата се държи от М760Li с 3.7 секунди.
В ценово отношение очакваме автомобилът да подмине стойността на последния M5 F10 от малко над 100 хиляди евро или над 200 хил. лева, като основната причина за това е xDrive системата.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Кожо
07:28 17.08.2017
2 БМВ най-добро за НАДИН
Коментиран от #3, #4, #8
07:37 17.08.2017
3 onq s konq
До коментар #2 от "БМВ най-добро за НАДИН":
Понеже и друг път съм чел подобни глупости/твърде вероятно част от тях да са и твои/,ще говоря от личен опит:БМВ-то ми е "нов внос" ,пр-во 2004,204 коня дизел,6 цилиндъра.Смених какво ли не по ХОДОВАТА ЧАСТ И ТРАНСМИСИЯ-маховик,демпф. шайба,носачи,дискове и накладки,съединител,но...нищо ОТ ЕЛЕКТРОНИКАТА-безотказна е!По въпроса за "горене" на маслото:Картерът събира точно 7 литра и на 10 хил. км доливам 0,7 литра масло/700 грама/!А КОЛКО КОЛИ МОГАТ ДА СЕ ПОХВАЛЯТ С ТАКЪВ РЕЗУЛТАТ?И това при положение че според показанията навъртяните километри са 185 хил,за което изобщо не споря че са действителни,нито пък ме интересува след като колата върви като луда и харчи 6,6л/100 СМЕСЕНО .А го карам така,както се кара БМВ."Валвтроник" не знам какво значи,нито пък знам дали колата ми го има понеже е със задно предаване и ръчна скор.кутия.Коментиран от #11
08:22 17.08.2017
4 Трифонов
До коментар #2 от "БМВ най-добро за НАДИН":
Слушай... квартален, гаражен майсторе!!! До гуша ми дойде да пълниш нета с тъпанарските си коментари за бараки по над 200 хил.километра на разни измислени (каквито сте 90 % ), дето си внушават, че дръгела, дето са си купили за 1/3 от цената на истинско, ново БМВ, представлява нещо повече или нещо различно от стара, употребявана вещ, от която нищо не може да се очаква. Така че спри да се опитваш да убеждаваш хората колко са скапани БМВ-тата. Скачай там в поредната десетгодишна Тойота, Хонда... или там каквато гробница азиатска решиш, че ти е ОК, и си внушавай, че караш кола. Нас с новите БМВ-та не ни мисли, все ще намерим някой лев да го оправим тоя пуст валвтроник, дето толкова ти боде очите. Ако ли пък ти пречи толкова, щото ти е труден за ремонт, проблемът може да не е в сложността на валвтроника, а във вакуума между ушите ти! Аман от измислени в тая държава! Всички разбират от жени, разбират от коли, както и от футбол, могат мноо да носят на пиене и са страшни е***и! А най-голямата обида за тях е да ги наречеш п******т... Ето един добър въпрос в тая връзка:Като сте толкова велики, па що сте толкоз скъсани, бе!!!
Коментиран от #6
08:28 17.08.2017
5 бай Иван
Коментиран от #21
08:47 17.08.2017
6 Msux
До коментар #4 от "Трифонов":
Ами да си кажем истината, бмв 2ра ръка е страшен катър. Никоя друга марка не се чупи толкова колкото БМВ 2ра ръка. Просто тия коли са направени да издържат 200к километра и след това на боклука. За това се реве навсякъде по форумите, защото хората се подвеждат заради името , което трябва да значи и качество. Всеки има приятел/личен опит, дето е сменил всичко по БМВ-то и то продължава да се чупи. Аз лично търся коли които са здрави и да ми вършат работа, не да им ставам роб. Лично аз знам как да си избера колите , имам 2005 и 2004та (няма да казвам марката) ама ще ти кажа, че съм дал 64 лева ремонт и за 2те, напълно сериозен съм.Коментиран от #52
08:48 17.08.2017
7 Хари
08:58 17.08.2017
8 Оня с кльоня
До коментар #2 от "БМВ най-добро за НАДИН":
То и аз така,моето е 46,2000 год.си е много читаво,на 265000 по километраж,реални нз колко,защото е купувано от автокъща в Бг,та за маслото каквото налея,това и точа при прилично каране,и освен носачи,биалетки и накладки деуги проблеми съм нямал.Друг е въпроса,че такива"разбирачи"като тебе,чули и не разбрали оттук оттам разни неща,и почватда дрънкат като тенекия от сирене.09:02 17.08.2017
9 Anton
Така че мантрите за трошливите бмв-та знаете къде да ги заврете. Пускат се от хора които не са имали досег с чисто нова кола от тази марка или много малък процент такива купили ново, но изтеглили късата клечка с дефектна такава. Но това са много малък процент от купувачите. аз бях от тези дръпнали късата клечка с чисто нов мл от балканстар, който буквално се разваляше през 2 месеца. Ама такива хора са единици.
Така че преди да плюете п онякоя марка, купете си автомобил произведен от нея, но фабрично нов, карайте го 2-3 години и тогава де изказвайте.
Мнението на бате сашко с тунингова тройка произведена преди 15-20 години някак си не е реално . А кварталната батка с гаражен тунинг на x5 още повече няма право да се изказва.
09:06 17.08.2017
10 Германеца
09:06 17.08.2017
11 xxx
До коментар #3 от "onq s konq":
Ти караш 14 годишен дизелов автомобил... Как въобще ти минава през ума да я сравняваш с М5?!?Прав е колегата- електроника е бич за съвременните автомобили, просто при теб няма толкова много. Е, като за 200 бона не би трябвало да е трошлива, но като се има предвид качестовото на автомобилите през последните години, то и БМВ М5 не е застраховано от това да виси по сервизите.
Не че е лоша 5-цата, напротив, страхотна е, нямам нищо против марката! Но моля, спрете да прехвалвате марката- въобще не са здрави и всеки човек който разбира от автомобили ще се съгласи с това.
п.п. И да, ще гори масло, при това доста. За това даже мога да се хвана на бас!
Коментиран от #15
09:11 17.08.2017
12 гост
09:11 17.08.2017
13 до 9
Антоне, адвокате.
Като не си технически наясно с марката не драскай.
Има си форум на бмв, може да четеш с дни.
95% от форума се говори само за проблеми ще ти е образователно за това какви са боклуци бвтата
Приятен ден
Коментиран от #14, #16
09:17 17.08.2017
14 Антон
До коментар #13 от "до 9":
Ако разсъждаваме така, който и форум на която и да било автомобилна марка да отвориш, все проблеми се дискуторат от собствениците.Я кажи колко нови бмв-та си карал.
Ще ти кажа да ти просветне нещо: всяко ново закупено бмв се продава с пакет техническо обслужване за 100 хил. Км или 5 години - масла , филтри, антифриз, спирачна течност се поема от тях. Фабрична гаранция 2 год ил и100 хил.км. Срещу 2-3 хил. Лв. Можеш да я удължиш с още няколко години. Техническия преглед за всеки нов автомобил важи 3 год., а на третата година техническия преглед важи нови 2 години. Единствения ти ангажимент са комплет гуми, винетка, каско и гражданска.
Ако нещо дефектира ще отида при дилъра гаранционно да ми бъде отстранено. Нямам работа по форумите, някой да ми обяснява как да си правя еди какво си. Разбираш ли ме. И така рсзсъждават масово хората купили си нов свтомобил от която и да е марка. Естествено стига да им отговаря на стандарта на живот.
купувате бмв за 40 хил.лв. И незнаете кой подред собственик сте. Но мислете че сте велики в трошливото бракувано бмв. До вас на светофара спира примерно чисто нова корола и вие гледате тежко, защото мислите че карате бмв. Не карате бмв - карате бракуван автомобил , поддържан с подръчни материали при бай ганя кварталния майстор.
09:30 17.08.2017
15 onq s konq
До коментар #11 от "xxx":
Глупаво и неспортсменско е да изкривяваш думите ми-НЕ СРАВНЯВАМ МОЕТО С НОВО БМВ,А ИЗРАЗЯВАМ КАТЕГОРИЧНО НЕСЪГЛАСИЕ С ПРОСТОТИЯТА ЧЕ МАРКАТА ГОРИ МАСЛО ПО ПРЕЗУМПЦИЯ!И написах на точно колко км ми е МПС-то и повтарям-гори 0,7л масло на 10000 км!А иначе колата си ми е "комън рейл" и вероятно има по-малко електроника от нова,но не чак толкова фатално.Ти обаче си знаеш твоето-"БМВ горят масло"!Коментиран от #32
09:38 17.08.2017
16 До 13
До коментар #13 от "до 9":
кажи ти какво караш да видим у форума на твойта марка дали се чупят бънгиите виако караш бмв като е трошляк що не го махаш
09:39 17.08.2017
17 до 14
Антоне, адвокате.
Ти сам подчертаваш ненадеждността на марката.
2 години гаранция.
Това означава, че производителя казва: Гарантирам 2 години че няма да има проблеми с колата.
А КИА дават 7 години гаранция.
;)
Коментиран от #18, #19
09:42 17.08.2017
18 Антон
До коментар #17 от "до 14":
ОкКарай киа и се радвай на 7 годишна гаранция. Всъщност какъв е обхвата на гаранцията?
Що тогава плюеш по бмв. Аз киа не харесвам но не ги плюя.
Само да ти обърна внимание на нещо: Масово се движат бмв-та по на 10-15-20 год., със съответни си проблеми за автомобил на толкова години и километри. Я ми кажи колко киа, на по 10-15-20 год. си виждал. Може би всичко е брак пъ тази марка след 4-5 год. Има разлика мещо да струва 200 хил лв и друго да струва 40. Бъди сигурен не е само заради надписа.
09:50 17.08.2017
19 Кожо
До коментар #17 от "до 14":
По-дългата гаранция не означава, че колата няма да се счупи през това време. Дългата гаранция е маркетингов способ да убеди наивните хора в това - и явно доста успешно. Реално колите с по-дълга гаранция се чупят естествено повече по време на гаранционния период (особено ако е 3 пъти по-дълъг) и производителят има ангажимент да поеме разхода за ремонта за своя сметка - това е всичко. Естествено никой нормален човек не би се отказал от по-дълга гаранция09:53 17.08.2017
20 smeh
Отделно политиката на т.нар немски премиум вече е тотално да изхвърли "гаражните сервизи" от пазара я с кодировка, я с изискването на специфичен инвентар който е с непосилна цена. Да не говорим, че за сервизирането се иска нон-стоп четене и обучение, а не завършено "Механо". Та и за това пада такова плюене - лично мнение.
09:54 17.08.2017
21 гост
До коментар #5 от "бай Иван":
И го казва фенът на Лада???Коментиран от #26
09:54 17.08.2017
22 до 18
Антоне, адвокате.
Не карам КИА.
Дадох само пример за гаранцията.
Чети по-добре, ако искаш да си добър адвокат на бмв.
И да, по гаранцията може да разбереш качеството на продукта.
А ако те интересува защо не се карат стари КИА -
Напротив. Карат се, в цяла Азия, Америка и Русия.
Добре е адвоката да знае повече,иначе само пари за дъвки ще изкарва ;)
Коментиран от #24, #53
10:10 17.08.2017
23 Гост
И нещо за хейтърите, понеже съм сигурен че ще не намерят майстори, AMG и RS се появяват като конкуренти на М както и всички серийни тунинг подразделения.
М с гордост може да се нарече знаменосеца на световния спортен автомобилизъм или както е модерно да се вика - FLAGMAN.
Коментиран от #34
10:10 17.08.2017
24 Антон
До коментар #22 от "до 18":
Добре бе човек, пак те питам:Като си такъв спец по автомобилното качество, следва много добре да знаеш каква марка кола да си купиш. Назови я да видим във форумите на тази марка какви технически проблеми се обсъждат.
Ако караш бмв, кажи защо не го сменяш като са такива трошляци.
Защото само с "адвокате" "чети" "киа гаранация" еди колко си пък дори и нямаш киа, някак си олекваш и не звучиш сериозно.
10:21 17.08.2017
25 Инж.
Коментиран от #45, #46
10:45 17.08.2017
26 бай Иван
До коментар #21 от "гост":
Някой педал ми е взел ника.Срещу марката нямам нищо против, само че някои шофьорчета си мислят че са голямата работа като са си взели бмв.
А Лада ако се поддържа нормално не прави проблеми.
10:55 17.08.2017
27 Танас
11:05 17.08.2017
28 Пазарен Либерализатор
11:12 17.08.2017
29 Работник
1 БМВ
2 Мерцедес
Това е, така стоят за мен нещата в автомобилния свят.
11:18 17.08.2017
30 Еколог
11:23 17.08.2017
31 bobi
БМВ най-добро за НАДИН
(гост)
карам БМВ от 4 години -навъртех му 150000 км -сменил съм 14 пъти малсо и колкото му сипем толкова точа при смяната-за тези 10000км съм доливал 200-300гр
относно ходова част-въпреки перфектните пътища в България -не съм пипал нищо освен 2 биалетки
така,че БМВ не е за Надин,защото има 2 марки коли БМВ и Мерцедес и останалите
11:32 17.08.2017
32 xxx
До коментар #15 от "onq s konq":
Нямам намерение да изкривявам ничии думи. Не смятам че съм написал нещо глупаво, а думата неспортсменско въобще не е на място в изречението. Ако се чувстваш засегнат, то извинявай, не съм искал да обиждам никого! Е46 е приятен автомобил, карай си го със здраве и безаварийно.Тезата ми е, че звучи неразумно да сравняваш дизелов 6-ак с бензинов V8 битурбо мотор, още повече като се има предвид че единият е значително по-стар.
М5 се различава доста от стандартна 5-ца, какво да говорим за е46...
Не съм написал, че всички БМВ-та горят масло, а че се хващам на бас, че това М5 ще гори.
п.п. Не ми се спори за щуротии :)))
11:40 17.08.2017
33 коня на оня
11:40 17.08.2017
34 xxx
До коментар #23 от "Гост":
Бърза справка с google показва, че:"Established in May 1972 with 35 employees, it grew to 400 employees by 1988, and is currently an integral part of BMW's market presence. The first racing project was BMW’s 3.0 CSL."
"AMG was founded as a racing engine forge in 1967 under the name AMG Motorenbau und Entwicklungsgesellschaft mbH (AMG Engine Production and Development, Ltd.), by former Mercedes-Benz engineers Hans Werner Aufrecht and Erhard Melcher in Burgstall an der Murr, near Stuttgart."
Чак пък че "М с гордост може да се нарече знаменосеца на световния спортен автомобилизъм" звучи дооста пресилено. Хайде няма нужда.
11:48 17.08.2017
35 guest
12:08 17.08.2017
36 Един гост
12:22 17.08.2017
37 Баварец
13:17 17.08.2017
38 Ловеца на поршета
13:25 17.08.2017
39 BMW 2000
Коментиран от #40
13:27 17.08.2017
40 Работник
До коментар #39 от "BMW 2000":
Как и аз искам такова ретро бижу :) :)14:13 17.08.2017
41 Кожо
14:39 17.08.2017
42 Шумахера
15:23 17.08.2017
43 Иво
Коментиран от #44
15:58 17.08.2017
44 guest
До коментар #43 от "Иво":
Нито колата ми с турбо, нито би-турбо колата 'пипат' маслото/от смяна до смяна/. Пък за горене да не говорим. И със сигурност и с твоята турбодизелова Хонда е така.16:29 17.08.2017
45 Оле оле
До коментар #25 от "Инж.":
Бате тука по форумите може да си имал и Джъмбо джет,само че аз 4 години карах Audi s8 и не знам къде си видял 5.2 TFSI,двигателя е v10 FSI,следващото s8 е 4.0tfsi но такова животно 5.2TFSI няма и друго ще ти кажа,който и да е ако притежава BMW камо ли m6 никога няма да си купи Audi ,Mercedes да но не и Audi в момента карам F10 530d и макар да е два пъти по-малко коне от s8 не бих си купил пак Audi ,просто удоволствието от задното е ненадминато16:55 17.08.2017
46 Оле затвори очички
До коментар #25 от "Инж.":
И щом сина ти се е изучил значи е поне на 24 аз на толкова си взех магистратурата,ти щом си на 35 на 11 години ли го направи,ако пък не е висшист и е на 18 много е рано да казваш Кво го влече има хора дето не са си взели своето на младини и на 40 ,че и 50 тръгват по к..ви.Поживем увидем казва един уж братски народ17:09 17.08.2017
47 Кибик
17:28 17.08.2017
48 Кольо Камиона
17:40 17.08.2017
49 хахх
19:33 17.08.2017
50 Бургас Ахелой
А пък аз съм скромен човек карам VW Golf III комби-64коня взех си едно кенче бира и си тръгнах.После по пътя гледам тоя човек с BMW се мъчи да ме изпревари пуши,дими,гърми за малко да ме изпревари и аз чат натиснах съединителя и включих на 2-ра и повече не го видях!!!
21:11 17.08.2017
51 F11
На 166 605 днес Бургас -София - Бургас , 140 км/ч - 160 км/ч - 6.7 на компа , 7.3 на колонка .
До сега -малко турбо на 138 000 по удължената гаранция сменено и EGR на 155 000 .
Друго НЯМА !!!
Поздрави !
00:51 18.08.2017
52 Орфей
До коментар #6 от "Msux":
С тези пари и УАЗ не можеш да обслужиш...13:07 18.08.2017
53 ГанЮ
До коментар #22 от "до 18":
С твоя "мозък" и дъвката няма да му дъвкаш! Явно не можеш да четеш или през редове четеш, или не разбираш написаното?13:17 18.08.2017
54 ВАГ
Значи ,по естество: тези които плюят по бмв-то са цигани които са си купили бмв-та за по 1000-1500лв 316i 92г ,масло йок , ремъци йок ,накладки ,окачване -квой тва .....та затва са чупливи.
23:30 18.08.2017