Както знаем, споделянето на общи платформи е бъдещето в автомобилостроенето, защото разработването им изисква големи разходи, а малко са тези, които имат възможност да го правят. То има две основни насоки - шасита и двигатели, като тук ще се насочим към второто. Едно от най-скорошните споразумения в тази насока бе сключено между две много различни компании през 2013-та година - германците от Mercedes-Benz и производителя на спортни автомобили от Остова - Aston Martin.
Първият обмен между тях бе използването на V8 битурбо двигателя от Mercedes-AMG за новия DB11, но може това да се окаже, че няма да е единствения. Главното действащо лице зад разработката на модела - Пол Брит, е споделил пред австралийската медия Drive, че всички можем да видим накъде е тръгнала индустрията и ще бъде глупаво да не се огледаме в шестцилиндровите двигатели, но разбира се обръщаме внимание и на осем и дванадесетцилиндровите.
Засега обаче, нямяме дори и слухове за разработването на редови агрегат от англичаните, а такъв вече има от Mercedes, които направиха това "завръщане в бъдещето" с 3.0-литровия M256 битурбо, който се помещава във фейслифта на S-Klasse, който ще видим съвсем скоро на автосалона в София. Това определено може да послужи за бъдещето на класиците от Aston Martin, като той може да бъде съчетан безпроблемно и в хибридна установка.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 nemersi
Коментиран от #2
19:05 17.09.2017
2 3455
До коментар #1 от "nemersi":
Е че тя колата няма да е за тебе ба, вие отговаряте като че ли сте някакви лордове ? а сте израстнали в панелки с паркирани трабантчета покрай, като гледам у нас кой кара S - класите това е най-голямото богохулство, все едно да качиш маймуна в луксозен автомобил09:41 19.09.2017