Last news in Fakti

17 Септември, 2017 10:58 11 836 33

Крис Харис за новото Е-Klasse 63 S

В автомобилния свят има едно определение, което събира много в себе си - "суперседан". Това е комбинация от голям ежедневен и луксозен седан и представяне на суперспортен автомобил, като в последните години нещата наистина излязоха извън контрол.

За мнозина числото "600" и словосъчетанието "конски сили" събрани заедно с думата "седан" е леко безумно, но това вече е реалност и то завладяваща. Единият от основните представители на тази шайка за унижаване на ултраскъпи и лимитирани машини идва от Mercedes - Е 63 S.

Този модел бе първият, който премина от задно към задвижване на четирите колела поради чудовищната мощност, но новият му модел предлага и нещо много интересно и забавно - дрифт режим. Както ще видите във видеото на Top Gear, това докарва много емоции, но най-важното в автомобила е, че има наистина добро и остро управление - нещо, за което машините на AMG бяха хулени дълги години от критици и фенове на марката, като това отпадаше само за Black Series версиите.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Тойота

    17 89 Отговор
    Мерцедес ли е ,не ми го хвали.

    Коментиран от #2, #33

  • 2 Мартин

    59 13 Отговор

    До коментар #1 от "Тойота":

    А какво да хваля? Тойота Приус или Камри? Какво казваш за себе си когато караш Тойота? Отговор: "Не се интересувам от стил, класа, красота, комфорт, ниво на изработка, качествени материали, скорост, динамика или достойнството си." Тойота е за тези, които не се интересуват от коли. За онези, чиито изисквания към колата им се ограничават с това тя да има 4 гуми, 5 седалки и волан. За кисели завистливи човечета, на които гроздето все им е кисело. Поради тази причина предпочитам двойна пневмония пред това да седна зад волана на която и да е Тойота.

    Коментиран от #5

  • 3 Да живее ONQ

    42 3 Отговор
    Брутален е Мерцедеса. Интересно ще е в компанията на новата М петица.
  • 4 Собственик ма БМВ 5 -2013

    33 6 Отговор
    Тоя Бенц къртииии !
  • 5 Random

    6 47 Отговор

    До коментар #2 от "Мартин":

    Ми хубаво, хората ще си карат суприте по 2000 коня, ти си се радвай на Ц-класата 180.

    Коментиран от #6, #12

  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Guest10

    35 5 Отговор
    една кола не е само коне, ама това тъпите рейсъри не могат да го разберат. Те си мислят че щом една кола е 2000 са най големите.
    Съгласен съм с коментар #2, че има и други неща, който трябва да се ценят в един автомобил "стил, класа, красота, комфорт, ниво на изработка, качествени материали, скорост, динамика или достойнството си"
  • 8 Кобрата

    25 4 Отговор
    Супер е колата!
  • 9 Крис

    31 3 Отговор
    Няма смисъл от хвалене, то се вижда ;)
  • 10 До мартин

    1 34 Отговор
    Мартине свяка тойота след 2000г е по-добра от който и да е мерцедес ако ще и ес65 амг 2017г.Ти сигурно караш колело,защото е видно ,че нямаш и никаква техническа грамотност.

    Коментиран от #13

  • 11 Guest10

    21 2 Отговор
    До коментар #10 от "До мартин"

    мен, я ми поясни какво имаш предвид по-добра?
    по-добра изработка, по-добро качество на материалите, по-добър дизайн, по-добре вози, по-добър комфорт и т.н.
  • 12 Мартин

    24 1 Отговор

    До коментар #5 от "Random":

    Мегатунингована Супра на 115 години? Ми не, мерси. Карай си я. И без това ще прекарваш много повече време ПОД нея, отколкото В нея.
  • 13 Мартин

    23 3 Отговор

    До коментар #10 от "До мартин":

    Кажи бе, с такива "властелини на пътя" като Айго 1.0 и Ярис 1.2 модел след 2000 година ли ще ни плашиш? Хората с V8 и V12 бенцовете като видят Тойота Корола 1.4 да се покаже в лявото платно на аутобана, веднага се изтеглят вдясно, защото само с 500-600 коня нямат шанс срещу развилнелите се галопиращи 97 коня на японското чудовище. Тъй съм чувал.
  • 14 Тойота

    1 24 Отговор
    Хората с v8 benz като ме видят с тойотата и ме питат "продаваш ли я ?"че и аз искам да си купя такава. аз моя мерцедес го продавам ,ама такава друга будала като мен едва ли ще се намери да го купи.

    Коментиран от #16

  • 15 До гуест 10

    0 18 Отговор
    Да във всичко което изброи е по-добра .
  • 16 Мартин

    19 1 Отговор

    До коментар #14 от "Тойота":

    И в кой точно момент се събуди?
  • 17 Крум

    11 1 Отговор
    Каква Тойота ви гони бе?
    Ръбат кош с интериор за 2,50 лв и асматични двигатели?
    Да, сетих се, най-скучните коли, които ни ги рекламират като много надеждни и затова трябвало да си ги купиме?
    Пълни глупости, чупят се точно толкова колкото всяко едно Рено, Фордче и тн.
    Аре със здраве.
  • 18 Bmw

    3 6 Отговор
    Тойота скучна ,пък мерцедеса много весел ли е ?!Всичко се чупи ,ама едва ли е колкото кенефите на мерцедес ,който в ден днешен само някой изкуфял дядка би си купил.Колкото до здравината в менента тойота е номер 1 ако незнаеш мерцедес са на дъното,щом дори марка като дайхатсу е пред тях.

    Коментиран от #21

  • 19 Иван

    3 6 Отговор
    До коментар 17
    Закупен чисто нов тойота ленд крузър 2009 година(луксури темс оборудване)в момента е на 303000 км до тук по ходова част сменени само 2 тампона на стабилизираща щанга общо-40 лв. точка!!!

    Коментиран от #22, #24

  • 20 656

    6 1 Отговор
    Mercedes и останалите
  • 21 Дядо Мраз

    5 0 Отговор

    До коментар #18 от "Bmw":

    Не, те AMG-тата не са за старци. Но само за сведение - старците, които си купуват Мерцедес поне са грамотни, имат акъл и разполагат с доста повече финансови средства в сравнение с теб. Тъй че, кой си ти, че да им казваш какво да си купят? А измислените от теб статистики за надеждност можеш да си ги задържиш за собствена консумация.
  • 22 Иво

    5 0 Отговор

    До коментар #19 от "Иван":

    Това някаква недодялана смешка ли трябваше да бъде. Мойто момче, научи се малко на устройство на автомобила и недей ми говори глупости. Да не би да искаш да ми кажеш, че е в същото състояние като нова Тойота?!? Не се заблуждавай. Защото само част от компонентите, които НЕ могат да изкарат 300 000 км (особено по пътищата в БГ) са например гуми, дискове и накладки (няколко пъти сменени при това), карбоновите четки на регулатор на напрежението на алтернатора, всички ролки на пистовия ремък, амортисьорите, тампоните на носачите и биалетките, кормилните накрайници, филтър/клапан картерна вентилация, ЕГР, ДПФ, дюзи (ако е дизел). Турбото не е задължително да е износено, но потенциално може да е. Ако тези неща (сред много други) вече не са сменени, то са за смяна. И тази кола е непродаваема. Та въпросът след всичко това е - още ли гледате "бързи и яростни", четете вълшебни приказки и вярвате в дядо Мраз и че 12 годишна кола на Горубляне може да е на 132 456 км?
  • 23 Тойота

    3 5 Отговор
    Аз имам авенсис 2004 и мерцедес е класа 2009.Няма да казвам че мерцедеса е 3 пъти по-скъп , но и е 30 пъти по-голям боклук.Нямам нерви да го ремонтирам всяка седмица, не че нямам парите , а не ми се дреме по сервизите.Мерцедес никога повече .

    Коментиран от #25, #27, #28

  • 24 Крум

    6 3 Отговор

    До коментар #19 от "Иван":

    И какво ми доказваш, че двигател с технология на 30 години (3 литра дизел и 177 коня) е изкарал 300 хил км??
    Страшно постижение. Всеки един подобен двигател на Бенц или БМВ изкарва 500 хил км без ядове, та и повече.. можеш да видиш 20 годишни Е класи и БМВ 5 серия почти на всеки ъгъл, които ще карат още 10 години!
    Колко 20 годишни Тойоти си виждал на улицата?? Няма, всичко е изгнило и лежи в канавката. Точка.
  • 25 Jason Button

    7 4 Отговор

    До коментар #23 от "Тойота":

    Аз имам мерцедес е класа 2009 и авенсис 2004. Няма да казвам че Тойотата е само 3 пъти по-евтина, но пък е 30 пъти по-голям боклук. Само като я погледна и се отказвам да я ремонтирам, не че нямам парите, а просто не ми се дреме по сервизите заради някаква японска кошница. Тойота никога повече.

    Коментиран от #26

  • 26 Чичу Ади

    2 4 Отговор

    До коментар #25 от "Jason Button":

    Абе, не е Jason Button, Jenson Button. Освен това, тази ирония си я задръж за себе си. Да 3 пъти по-евтина е. Може и 4. Да, използва евтини пластмаси и ламарини. Няма как да е 3-4 пъти по-евтина и само емблемата да е различна. Те Тойота си го казват, че произвеждат бюджетни автомобили, който иска премиум да се ориентира към Лексъс. Не всички носим по 2 мозъчни клетки в главите си и колите са единственото за което да мислим! Моята пишка не е малка и затова мога да си позволя да карам различно от Мерцедес, БМВ или Ауди. То не, че 90% от форумците не карате 15+ годишни бракувани бараки от изброените, но нали били повече коне.... Пак опираме до малкия размер на "достойнството". Колата която карам може да е скучна, но жената която ..... не е! Местата на които почивам, също не са! Ти си карай Е39-ката и събирай пари за ремонт, че другото лято да я закараш на Слънчака за 3-4 дни да я подуха морския бриз. Аз ще си хвана самолета и ще отида далеч от балкански субекти със спестените пари от ремонта на колата.

    Коментиран от #29

  • 27 Martin

    5 0 Отговор

    До коментар #23 от "Тойота":

    Дай линк с обявата. Да преценим как си го поддържал. Ако една кола е ненадеждна, 90% от вината пада върху собственика. Не казваш нищо добро за себе си тук. А ако си го купил дроб за 10 000 лв. от Перник "нов внос" от Италия, вината си е изцяло твоя. Само хлапаци могат да вярват, че нещо, струващо 100 000+ лева ново 8-10 години по-късно може да бъде купено в добро състояние за 10 000 лева. Тя е карана душманската без да и се сменят консумативите, най-вероятно също така и удряна и впоследствие нескопосано закърпена за продан в БГ и ти тук си мислиш, че си си купил истински Мерцедес. Слез на земята.
  • 28 Бръм

    2 0 Отговор

    До коментар #23 от "Тойота":

    Винаги съм се изумявал от подобни коментари. Ми купи си нова дачия с гаранция и си ти! Твърдиш, че имаш пари и най-важно да не висиш е сервиз - нова дачия/хюндай/там квото...
    Що си взел тойота 2004?!?
  • 29 Jenson Bourne

    6 0 Отговор

    До коментар #26 от "Чичу Ади":

    ЧучУ Ади, някой питал ли те е за мнението ти? Признай си, от кое село си? Не ме учи мен на Лексъси и Тойоти. Докато говорим за мъжки полови органи, ти какво си навираш женския полов орган там, където мъжете си ги мерят? Май на Тойотистите са ви най-малки, защото това не е статия, в която се докладва някаква новина свързана с Тойота. Но вродената ви несигурност поради малкия размер на достойнството, ви кара да си пробутвате мнението на места, където никой не се интересува от него. Искате да се доказвате явно. Е това е едно от местата. Тук не говорим за стари немски лимузини. Тук говорим за нови. А и ти нов Лексъс LS600h ли караш, че си тръгнал да ни държиш сметка дали сме били карали нов Бенц? Я се засрами малко. Бай Ганьо такъв.
  • 30 Карло

    5 0 Отговор
    Ей някои минаха от спора японски-немси чак до спор за почивки :)) Смях , и аз имам немска талига , имал съм и японки, колата гледана ли е значи всичко е ок ,няма значение, какво ви става? Хораа тва е средство за придвижване,спрете с тези детски глупости.Имате право на мнение,да,но ако сте карали въпросната кола за която се пише! А силно се съмнявам,човек който може да си позволи да кара такива коли , да си губи времето тук..
  • 31 Иван

    3 2 Отговор
    До коментар 22 Иво:
    Приятелю,кажи ми честно ти някога имал ли си удовлствието да си купиш чисто нова кола?Ако си имал,значи знаеш какво е усещането и не е никак лошо!
    Нали приятелю Иво знаеш,че в БГ ти трябва превозно средство което дс бъде много здраво и солидно,предполагам знаеш защо!Поради униканите ни пътища може би!Имаш ли някаква представа как е конструиран този джип с така нареченото body on frame ако не си запознат влез в гугъл има много информация,и след като прочетеш и попиташ приятели или познати с такъв ленд крузър(120) ще разбереш за какво ти говоря,а относно до накладки,гуми,масла и т.н. Това са планирани сервизи приятелю,аз говоря за непланирани сервизи тогава е най тегаво положението сещаш ли се!Дюзите са сменени на 70 000 км гаранционно заради прекрасният дизел пак тук у нас!Можеш ли да повярваш че през юндола на места с големи дупки там където леките коли спират почти до нула съм преминавал през тях с 60-80 км/час,с знаеш ли защо ленд крузърите са най карани в ОАЕ:Дубай,Катар...сигурно е случайно просто ей така,а и друго нещо там парите не си ги знаят,но купиват "бюджетни коли" тойоти ленд крузъри предимно,просто ей така а?как мислиш?Преди да пишеш тук за леки коли мерцедеси бмв-та ауди-та се поинтересувай за джип с 70 годишна история и традиция!не че мерцедес бмв и ауди са лоши марки напротив,красиви са и доста иновативни,но стане ли въпрос за "истински" джипове тук вече нещата са много различни!!
    Нищо лично към никого!

    Коментиран от #32

  • 32 Иво

    3 1 Отговор

    До коментар #31 от "Иван":

    Че ти както си го написал този коментар оставаме с впечатлението, че тая кола освен филтрите и маслата е глътнала 40 лева за 2 тампона от 2009 г до днес. Което сам признаваш във втория си коментар, че няма как да бъде така. А точно тези 2 тампона аз бих ги сложил в графата планово обслужване. Те са си консуматив.
  • 33 Този коментар е премахнат от модератор.