Alfa Romeo замразява работата по новия си седан от горния сегмент на средния клас. Бъдещият италиански конкурент на Audi A6, BMW 5er и Mercedes-Benz E-Klasse ще се появи не по-рано от 2021 г., твърди Automotive News.
Временното отлагане на проекта със сигурност е по-оптимистичният вариант за съдбата на модела, тъй като съществува немалък риск от пълното му прекратяване. Надеждите за пробив на американския пазар, който да даде глътка въздух на легендарната марка, засега не се оправдават.
През август в Щатите са продадени едва 916 бройки от новата Giulia, а реализираният от началото на годината тираж достига 5 494 екземпляра. За сравнение само през миналия месец BMW 3er са си купили 5 379 американци, а от януари досега - 37 170.
Голямата Alfa с най-вероятно име Alfetta трябваше да бъде готова през 2018 г. Вместо нея в ревизирания продуктов план на италианската марка се е появило купе от среден клас, за което към момента не се знае практически нищо.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 алфетка
Коментиран от #2
11:03 19.09.2017
2 Драйвър
До коментар #1 от "алфетка":
Кажи си го направо колега-кола за мазохисти !11:06 19.09.2017
3 гост
11:08 19.09.2017
4 asdsa
11:43 19.09.2017
5 Кобрата
Коментиран от #14
11:56 19.09.2017
6 Хайко
За мен това е дизайн с намеса на Божията ръка!!
Всички други коли - немски, френски, шведски изглеждат направо скучно в сравнение с Алфите.
Не съм фен на Алфа поради проблемите с качеството, НО когато имам кинти непременно ще си взема Алфа Ромео!
Коментиран от #7
12:09 19.09.2017
7 Васил Кунчев
До коментар #6 от "Хайко":
Тъй като това е и кола, тя трябва да може да се движи. Или бъркам нещо. Предлагам на Алфа да пуснат един макет 1:10 за 400-500 лева и всеки да си купи и да си я държи в гаража, за да се наслаждава на дизайна. Наистина Джулия е невероятно красив автомобил. Разгледах го подробно на живо. Но и през ум не ми минава да си купя такава кола, когато знам какво ще последва. Пред вицовете за Форд, трябва да стоят тези за Алфа. Дори двигателя от Ферари за Куадрифолио не е рентабилен. Някъде четох, че започнал с дефектите въпреки, че от ФСА си купиха титлата за двигател до 3000см3 на световния конкурс.Коментиран от #12
13:15 19.09.2017
8 Toni
И без друго малко са хората които си купуват автомобил заради едната красота, без да се интересуватнот надежността, те допълнително нямат подход.......еми смешници да си гижпродават и да се чудят що нямат пазарен дял.
13:53 19.09.2017
9 Гост
16:04 19.09.2017
10 Трифонов
А грешките на Маркионе са просто... без аналог. Алфа Ромео Джулия се продава (т.е. не може да се продаде) на същите цени, на които се продава БМВ със съответните мощности характеристики и оборудване. В същото време БМВ е най-скъпият премиум автомобилен бранд за... не знам вече коя поредна година и е сред най-скъпите брандове въобще, според последната класация на Forbes. Е... сериозно, някой очаквал ли е някакви по-различни продажби в САЩ от цитираните в статията!? Ако има такъв, то той е кръгъл глупак!!!
16:10 19.09.2017
11 ккк
22:24 19.09.2017
12 Алфа Ромео
До коментар #7 от "Васил Кунчев":
Време е да излезеш от нафталина, тези глупости дето ги говориш за Алфа и за Форд са минало. Форд Фокус е една от най-надеждните коли още от първата си генерация, Алфа 159 също не е лоша като надеждност, за Джулия и Стелвио е още рано да се каже нещо.06:48 20.09.2017
13 Алфа Ромео
07:06 20.09.2017
14 Алфа Ромео
До коментар #5 от "Кобрата":
Кобрети, стига с тоя селски гаражен хумор бе, твоето ВМЗ е правило тортинетки и мотопедчета докато Алфа е печелила победи на автомобилната писта. Малко прибързваш да я погребваш, въпреки тежките времена през които мина марката.19:15 20.09.2017