Една битка, която много хора очакваха - доказаният японски боец срещу германските спортни лимузини. На бял лист GT-R е най-бърз на ускорение от 0 до 100, но дали е така всъщност. Той е и най-лекия от трите автомобила, но остава тежък за купе от този ранг. Mercedes-ът от своя страна разполага с най-много мощност и значително повече въртящ момент, а Audi-то остава най-неутрално в битката. Резултатът от организираната от Top Gear битка определено ще бъде с интересен изход, който би изненадал някои от вас.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Иванчо
Немските седани дават идентични времена с вашият "Суперкар"
Коментиран от #5
07:25 27.09.2017
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 гощо
07:44 27.09.2017
4 asdasd
Иначе и 3те коли са уникални, който и да е фен на дадена марка би ги оценил.
08:16 27.09.2017
5 Гост
До коментар #1 от "Иванчо":
Ти гледа ли клипа???Нисана е най-бърз и най-евтин, ама давай - продължавай да се излагаш!
08:27 27.09.2017
6 гостенче
Смешен опит за реклама на швабия. Този Нисан от 0-100 е стоял до Вейрони и Авентадори, а сега ще ми го слагат до седани, че чак пък и ще му взимат старта.
Пълна пародия.
08:49 27.09.2017
7 Реалист
08:52 27.09.2017
8 Чавдар войвода
08:57 27.09.2017
9 Хонда
09:03 27.09.2017
10 Obey
09:26 27.09.2017
11 Чавдар войвода
09:30 27.09.2017
12 Жапанката
09:33 27.09.2017
13 Не разбирам
10:18 27.09.2017
14 Ввв
10:22 27.09.2017
15 Ганчо
2. Бие спортни седани тежащи по над 2 тона на мъка, като на старта RS7 разплаква нисанчето. Ако му пуснат R8 на япончето ще се види кой може да се нарече суперспорт.
3. Времето от 0-100 за 2,7 сек на GT-R е само в кухите ви глави, вижда се, че под 3,3 трудно пада.
4. Свалете розовите очила, това че карате японски скучни коли не означава, че спортното нисанче е нещо особено и непобедимо!
Коментиран от #16, #22, #25
10:23 27.09.2017
16 Гост
До коментар #15 от "Ганчо":
Нисана е на 10 години вече и още е на ниво не може да се отрече. Винаги ще предпочета японците. Не ми трябват излишни екстри които реално не се ползват. Японците са се доказали в спортните автомобили. А аз точнл тях харесвам. За всеки влак си има пътници.Коментиран от #18, #19
10:58 27.09.2017
17 GL OPA CI
11:22 27.09.2017
18 Ганчо
До коментар #16 от "Гост":
Не ми е зор да споря, нито да давам наклон на някой, но ти да имаш един продукт от 10 години, почти с нищо да не си го развил за дадения период е доста смехотворно. Вижда се другите спортни марки колко са се развили за дадения период.Следващ изцяло нов GT-R ще изкарат най-рано след поне 5 години, дотогава другите ще са в космоса..
Със здраве.
Коментиран от #21
11:40 27.09.2017
19 2399
До коментар #16 от "Гост":
Спортните коли идват точно от Европа бе гостенче, да не ти ги изброявам че са доста, нооо японеца и той не лъже. Неоспорим факт е че джапанките са номер 1 в света по най добри мотоциклети и затова респект. Който не знае - Lexus LFA е с V10 двигател разработен на 100% от Yamaha. Мой познат ходил 2 пъти в Япония ми каза че там феновете на спортните коли слагат снимка на Ferrari редом до статуята на Буда и се прекланят.Коментиран от #27
12:03 27.09.2017
20 реалиста
Коментиран от #24
12:05 27.09.2017
21 гост
До коментар #18 от "Ганчо":
Ами има и друга гледна точка.Въпреки, че е вече на 10 г. ГТР е все още е еталон. Всичко продължава да се сравнява с него. Няма смисъл от рестайлинг и доработки, а когато му дойде времето японците ще извадят изцяло нов еталон, пак за 15 години напред, без значение докъде са стигнали останалите.
12:10 27.09.2017
22 Тончо
До коментар #15 от "Ганчо":
Няма да те разберат! Бъди сигурен, карам такъв нисан модел 2017. Освен малко промени в броните и централния дисплей вътре, всичко останало в автомобила като концепция е от 2007 год. Най-голямата смешка в колата е VDC-то, което в изключен режим , дава по-добра динамика и ускорение. Само че с големи букви в книжката на автомобила е написано че изключването на системата довежда до загуба на гаранция!!!!! Причината е защото някъде нещо в трансмисията и диференциалите може би е направено с цел икономия, все пак търсим цена. Има и нещо като черна кутия, която записва всякакви данни и при проблем първото нещо е да проверят дали не си се заигравал с off на системата. Не знам по каква причина но масово хората мислят че това е някакъв суперкар и върви като ракета, сравнено с 150 к.с. върви, сравнено с коли от неговия клас - като тях.И за протокола - колата е закупена с цел забавление и поради това че нямам възможност да си купя нов макларън, ламбо , ферари или други подобни играчки. Изключвам разни тинейджъри, но според мен всеки който има възможност да кара премиум спортен автомобил, няма да го погледне това.
Коментиран от #30
12:10 27.09.2017
23 Винтеркорн
12:11 27.09.2017
24 Варненски
До коментар #20 от "реалиста":
От Варна ли е, че и тука има един такъв?Коментиран от #26
12:14 27.09.2017
25 Гост
До коментар #15 от "Ганчо":
Напълно вярно!Как заблудените фенове,горди собственици на сивик струващ 500лв.,са решили,че стоков GTR се движи наравно с вейрони и т.н остава загадка.12:18 27.09.2017
26 реалиста
До коментар #24 от "Варненски":
Не, живее в Южна Франция12:24 27.09.2017
27 Ото
До коментар #19 от "2399":
Хубав коментар. Ямаха ми е любимия производител. Много хора не знаят нищо за тях, освен че правят и мотори. Остави го ЛФА. Ямаха произвежда най-скъпата кола в историята на Япония - Тойота ГТ 2000. Колата е проиктерана изцяло от Ямаха, произведена е изцяло от Ямаха. Ямаха проектира двигателите на голяма част от бензиновите Тойоти след 96 година.(може би беше 98-ма). Както и да е. Ямаха винаги са работили в тясно сътрудничество с Тойота. Или по-скоро обратното. Иначе, че японците са топ при мотоциклетите няма спор. Но има много стойностни мотоциклети и при европейските производители. Дукати правят страхотни машини, макар и малко скъпи. Същото се отнася и за Триумф, за БМВКоментиран от #28, #31
13:00 27.09.2017
28 Ервин
До коментар #27 от "Ото":
Имам няколко приятеля със BMW 1000RR и са доста възхитени. Нямам предвид само мощност.Коментиран от #33
13:44 27.09.2017
29 Бай Оня
14:36 27.09.2017
30 Раян
До коментар #22 от "Тончо":
Ти не си добре къкви глупости говориш за нисанаКоментиран от #32
14:46 27.09.2017
31 Муха
До коментар #27 от "Ото":
То и на форд фокус първа генерация, 1.6i е проектиран от Ямаха... И на други... Ама чукча писател... То и на GTR шасито е проектирано от Лотус... Стара доказала се японска марка! 😀16:44 27.09.2017
32 Тончо
До коментар #30 от "Раян":
Би ли ми обяснил кое са глупости?Ти въобще шофирал ли си подобен автомобил?
Мога да ти светна нещо: напиши в гугъла: nissan gt-r r35 user manual и чети раздела за гаранция и vdc.
Електронния вариант в английски на книжката е същия като хартиения който ти дават при покупката на автомобила.
Може би това те съмнява за vdc-то, иначе факта че колата е с концепция от преди 10 год. не подлежи на дискусия.
За още едно няма спор - макър и проектиран преди 10 год все се още отсрамва японците защото те освен него и лексус лфа с ограничено производство друго май нямат.
Коментиран от #35
16:59 27.09.2017
33 Антонио
До коментар #28 от "Ервин":
Много са добри да БМВ1000RR докато навъртят 5-хил.км. След това са за скрап.И колите им са добри докато са на 1- 3г.и те са за скрап или ти източват бавно и мазно кешовицата.Немците не могат да правят здрава,издръжлива и безпроблемна техника.Все се чудят какво ново да забучат и какъв по-луксозен салон и матеряли да изпляскат за да дръпнат балъци,ама и те започнаха да се светкат вече,че махагон ,кожа,таблет на прозореца кола не кара,и не е прави надеждна,не пълни банкова сметка,а само е източва.Японците са казали:НЕЩО КОЕТО РАБОТИ,НЕ СЕ ПИПА!дано разбираш смисъла на това.Затова на много хора им се струва,че няма нищо иновативно в тяхните автомобили.Ще ти дам и един пример.Хонда 1992 и 2009 набор има абсолютно идентичен термостат.Защо,да го сменят като работи,за да го продават с 50кинта повече ли?Японците са перфекционисти и са номер едно при производството на Коли,мотори,роботи,климатици,камери,фотоапарати,чипове,копир машини и др.Да и номер едно при мониторите в цял свят Eizo.Коментиран от #34
17:52 27.09.2017
34 КуКу
До коментар #33 от "Антонио":
ХаХа 10 години нищо не променят и си бъркат в носа, обаче цената расте????Е то все едно аз 2017 да си купя чисто нов голф 3 за повече пари от голф 7?????
И вие като потребители ръкопляската и се радвате като ви правят на балъци!
Коментиран от #36
18:08 27.09.2017
35 Антонио
До коментар #32 от "Тончо":
Ти тук май за рапони ни взе!Защо,не си купи премиум немски автомобил,като не ти харесва Нисана.И голЯМи глупости си написал.Колата е купена за забавление,или си на 12г.ако не,съм убеден на 101% че си много слаб шофьор.И кво'ни разправяш отиде с една торба пара,взе си Нисан GTR 2017г.за забавление и после се сети,че не струва таз кола.Издухва 150коня кола, но с другите конски сили като нея върви като тях и ние да не си мислим че е ракета.Мой човек,един кг.памук тежи ли колкото един кг.желязо?Свткаш ли се какво се опитвам да ти кажа?Двете най-емоционални покупки на човек в живота са жилище и автомобил.И ако ти не си знаел какво точно искаш от една кола и за какво е копуваш,ако съм на баща ти,си взимам обратно Нисана,ако изобщо имаш такъв и ти купувам едно голфче 90к.с. докато се научиш да караш и да оценяш по-добрите неща.Коментиран от #37, #38
18:43 27.09.2017
36 Антонио
До коментар #34 от "КуКу":
Ми ти точно това правиш Хахахах!18:52 27.09.2017
37 Тончо
До коментар #35 от "Антонио":
Хехе, защото имам премиум немски автомобил с който си возя семейството! И очевидни си много ограничен след като не асимилираш какво пиша, можеш да се върнеш по-назад и да прочетеш, а именно в моя случай нямам достатъчно финанси да си купя от магазина ново турбо ес, ферари, ламбо ит.н. А нисанката й скъсвам шортичките и някой ден като ми писне ще го продам. И някой “карач” като тебе ще го купи , ще се радва, и ще се прави на голем пред кварталното кафе. А то спортна кола с теглото на валяк, с ужасна турбо дупка и естествено с концепция от 2007.Кажи ми какви са ти наблюденията от гт-р или друга спортна кола в този клас. Дори какви са ти наблюденията от каквато й да било кола с над 550 к.с. Ама някак си не знам защо, на гането като му кажеш истината и скача до небето.
И приеми че в България има много хора притежаващи турбо ес, ферарита, ламбота включително и нисани. И представи си че повечето от тези хора се познаваме помежду си , караме заедно , и можем дс направим директно сравнение на автомобилите си , като започнеш от алкантарата, кожата и пластмасата вътре та стигнеш до динамика.
Коментиран от #44
19:30 27.09.2017
38 Точно
До коментар #35 от "Антонио":
И още нещо: какво те учудва че притежавам такъв нисан, серийна кола , налична в почти всеки нисан център, свободно продавана в България, на цена малко по-скъпа от нова базова ес класа или седмица. Аз не ти пиша за широн, mclaren p1 или други подобни екзотики.Ела в софия, застани на бул.българия, или намини някоя вечер покрай вървежните заведения и ще видиш много много по-скъпи коли от япончето.
И да знаеш като ти прочетох начина на писане си ми ясен - почитал си най-вероятно на нисани, хонди, хюндайи други подобни жълтурчета.не са лоши коли но са много далеч от истинските в бранша.
19:57 27.09.2017
39 Гост
Коментиран от #41
19:59 27.09.2017
40 S-line
21:19 27.09.2017
41 язе
До коментар #39 от "Гост":
Ти какво си гледал,че на клипа друго се вижда.Поредното клипче с 10годишния нисан който продължава да разплаква немските премиуми.Коментиран от #42
22:04 27.09.2017
42 Azat
До коментар #41 от "язе":
Братко сравнявате краставици с банани....Как може да противопоставяш спортна кола на бързи , луксозни седани. Това е нелепо. Още по нелепо е че въпросните седани почти не се предават. Разбираш ли - премиум бързия семеен автомобил върви колкото най-великата спортна японска кола.
Е няма такъв смях.
Коментиран от #47
22:32 27.09.2017
43 ВАГ
23:20 27.09.2017
44 guest
До коментар #37 от "Тончо":
Аз например, не те знам кой си. С Ферари ф12 съм и Нисан GT-R 2015. Хайде отгатни коя е по-бързата кола!?! И престанете да вярвате на инсинуациите с подкупени журналисти.23:28 27.09.2017
45 ВАГ
Аз пък имам Совалка -ракета носител ,ускорява от 0 до 500 за 5сек и няколко по леки изтребители .
Коментиран от #46
23:33 27.09.2017
46 Този коментар е премахнат от модератор.
47 язе
До коментар #42 от "Azat":
Не ги сравнявам аз.Това RS и АМG дали не са леко спортни.По твоята логика трябва гонката да е с А7 и Е класа.Това не са обикновенни бързи семейни седани а спортните им варианти.Нали не мислиш,че под капака на аудито има двг като в нормално ауди.Нелепото в този случай е точно обратното-10 години след излизането му японеца още мачка "премиумите".13:37 28.09.2017
48 Vasik Atanasova
02:37 01.10.2017