Last news in Fakti

27 Септември, 2017 05:00, обновена 26 Юни, 2022 12:14 7 397 48

Audi RS7 срещу Nissan GT-R и Mercedes-AMG E63 S

Една битка, която много хора очакваха - доказаният японски боец срещу германските спортни лимузини. На бял лист GT-R е най-бърз на ускорение от 0 до 100, но дали е така всъщност. Той е и най-лекия от трите автомобила, но остава тежък за купе от този ранг. Mercedes-ът от своя страна разполага с най-много мощност и значително повече въртящ момент, а Audi-то остава най-неутрално в битката. Резултатът от организираната от Top Gear битка определено ще бъде с интересен изход, който би изненадал някои от вас.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Иванчо

    25 43 Отговор
    Къде сте бе Японските поклонници ???
    Немските седани дават идентични времена с вашият "Суперкар"

    Коментиран от #5

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 гощо

    23 37 Отговор
    Аудито ги уби,е.аси старта! А смешният нисан за пореден път показа,че е една обикновен миксер!
  • 4 asdasd

    19 2 Отговор
    Абе, вие гледахте ли клипа докрай ?
    Иначе и 3те коли са уникални, който и да е фен на дадена марка би ги оценил.
  • 5 Гост

    38 12 Отговор

    До коментар #1 от "Иванчо":

    Ти гледа ли клипа???
    Нисана е най-бърз и най-евтин, ама давай - продължавай да се излагаш!
  • 6 гостенче

    21 19 Отговор
    Глупости,
    Смешен опит за реклама на швабия. Този Нисан от 0-100 е стоял до Вейрони и Авентадори, а сега ще ми го слагат до седани, че чак пък и ще му взимат старта.
    Пълна пародия.
  • 7 Реалист

    26 16 Отговор
    Очаквано , Nissan - а ги разби !
  • 8 Чавдар войвода

    15 19 Отговор
    Отново е платено на някого, да се повози в комфортен режим в Нисан GT-R.
  • 9 Хонда

    19 17 Отговор
    Айде сега хвалете си немските барутници.
  • 10 Obey

    5 6 Отговор
    Булгаристанеца е платил за статията...голфа е 1!!!
  • 11 Чавдар войвода

    11 16 Отговор
    Немски 'премиум' 'автомобил'. Това е един к..-капан за клетия бъдещ собственик. Този капан обаче, е много добре маскиран със скъп кожен салон. Затова се подлъгват хората.
  • 12 Жапанката

    20 4 Отговор
    Суперспорткара на едно ниво по ускорение с луксозни седани, майко мила!
  • 13 Не разбирам

    6 7 Отговор
    Наак*хте се с този GTR. Голям трън ви е на всички, но защо се правят такива клипове. Така като сте тръгнали най-вероятно до няколко месеца и аз ще съм така до него с Леона :)
  • 14 Ввв

    15 11 Отговор
    Самият факт че сравняват коли от всякакви класове с GTR-a,е достатъчен,както винаги най-добрият
  • 15 Ганчо

    22 16 Отговор
    1. Тия глупости, че е платено на някого да не дава газ на нисанчето си ги пазете за пред блока. На какъвто и режим да се кара залязващата годзила, вече я мачкат поред всички. Дори Audi TTRS 400 ps го разплаква вече, Audi TT хахахха...
    2. Бие спортни седани тежащи по над 2 тона на мъка, като на старта RS7 разплаква нисанчето. Ако му пуснат R8 на япончето ще се види кой може да се нарече суперспорт.
    3. Времето от 0-100 за 2,7 сек на GT-R е само в кухите ви глави, вижда се, че под 3,3 трудно пада.
    4. Свалете розовите очила, това че карате японски скучни коли не означава, че спортното нисанче е нещо особено и непобедимо!

    Коментиран от #16, #22, #25

  • 16 Гост

    13 7 Отговор

    До коментар #15 от "Ганчо":

    Нисана е на 10 години вече и още е на ниво не може да се отрече. Винаги ще предпочета японците. Не ми трябват излишни екстри които реално не се ползват. Японците са се доказали в спортните автомобили. А аз точнл тях харесвам. За всеки влак си има пътници.

    Коментиран от #18, #19

  • 17 GL OPA CI

    11 4 Отговор
    ХОРААА СЪБУДЕТЕ СЕЕЕ!!!!!!СПРЕТЕ КЛИПА НА 01:48 и вижте времената на Нисана,всичките са по-бързи от тези на другите коли...тогава питам аз ,ЗАЩО НИСАНА ПОЧТИ ДО ПОСЛЕДНО ГО ДАВАТ ,ЧЕ Е НА 2ро-3то място и само в края на гонката е на 1во?ТВА тряя си тотално заслепен да не виждаш истината!Никъв фен не съм ,нито на нисани нито на мерцедеси,просто гледам как за пореден път се опитват да лъжат..
  • 18 Ганчо

    5 5 Отговор

    До коментар #16 от "Гост":

    Не ми е зор да споря, нито да давам наклон на някой, но ти да имаш един продукт от 10 години, почти с нищо да не си го развил за дадения период е доста смехотворно. Вижда се другите спортни марки колко са се развили за дадения период.
    Следващ изцяло нов GT-R ще изкарат най-рано след поне 5 години, дотогава другите ще са в космоса..
    Със здраве.

    Коментиран от #21

  • 19 2399

    4 2 Отговор

    До коментар #16 от "Гост":

    Спортните коли идват точно от Европа бе гостенче, да не ти ги изброявам че са доста, нооо японеца и той не лъже. Неоспорим факт е че джапанките са номер 1 в света по най добри мотоциклети и затова респект. Който не знае - Lexus LFA е с V10 двигател разработен на 100% от Yamaha. Мой познат ходил 2 пъти в Япония ми каза че там феновете на спортните коли слагат снимка на Ferrari редом до статуята на Буда и се прекланят.

    Коментиран от #27

  • 20 реалиста

    7 4 Отговор
    Имам доста заможен приятел, който има McLaren SLR и Nissan GTR. Беше споделил, че Nissana е много по-бърз от SLR-a.

    Коментиран от #24

  • 21 гост

    7 5 Отговор

    До коментар #18 от "Ганчо":

    Ами има и друга гледна точка.
    Въпреки, че е вече на 10 г. ГТР е все още е еталон. Всичко продължава да се сравнява с него. Няма смисъл от рестайлинг и доработки, а когато му дойде времето японците ще извадят изцяло нов еталон, пак за 15 години напред, без значение докъде са стигнали останалите.
  • 22 Тончо

    9 7 Отговор

    До коментар #15 от "Ганчо":

    Няма да те разберат! Бъди сигурен, карам такъв нисан модел 2017. Освен малко промени в броните и централния дисплей вътре, всичко останало в автомобила като концепция е от 2007 год. Най-голямата смешка в колата е VDC-то, което в изключен режим , дава по-добра динамика и ускорение. Само че с големи букви в книжката на автомобила е написано че изключването на системата довежда до загуба на гаранция!!!!! Причината е защото някъде нещо в трансмисията и диференциалите може би е направено с цел икономия, все пак търсим цена. Има и нещо като черна кутия, която записва всякакви данни и при проблем първото нещо е да проверят дали не си се заигравал с off на системата. Не знам по каква причина но масово хората мислят че това е някакъв суперкар и върви като ракета, сравнено с 150 к.с. върви, сравнено с коли от неговия клас - като тях.
    И за протокола - колата е закупена с цел забавление и поради това че нямам възможност да си купя нов макларън, ламбо , ферари или други подобни играчки. Изключвам разни тинейджъри, но според мен всеки който има възможност да кара премиум спортен автомобил, няма да го погледне това.

    Коментиран от #30

  • 23 Винтеркорн

    3 10 Отговор
    аз пък не виждам как немските седани са го убили :D И двата тръгват една идея по-рано, затова и впоследствие дърпат. Като времена накрая всичко си е на мястото. И за справка тоя Нисан е вече 10 годишен, та нормално да се доближават немските спортни седани до него ;)
  • 24 Варненски

    0 0 Отговор

    До коментар #20 от "реалиста":

    От Варна ли е, че и тука има един такъв?

    Коментиран от #26

  • 25 Гост

    5 4 Отговор

    До коментар #15 от "Ганчо":

    Напълно вярно!Как заблудените фенове,горди собственици на сивик струващ 500лв.,са решили,че стоков GTR се движи наравно с вейрони и т.н остава загадка.
  • 26 реалиста

    0 0 Отговор

    До коментар #24 от "Варненски":

    Не, живее в Южна Франция
  • 27 Ото

    1 0 Отговор

    До коментар #19 от "2399":

    Хубав коментар. Ямаха ми е любимия производител. Много хора не знаят нищо за тях, освен че правят и мотори. Остави го ЛФА. Ямаха произвежда най-скъпата кола в историята на Япония - Тойота ГТ 2000. Колата е проиктерана изцяло от Ямаха, произведена е изцяло от Ямаха. Ямаха проектира двигателите на голяма част от бензиновите Тойоти след 96 година.(може би беше 98-ма). Както и да е. Ямаха винаги са работили в тясно сътрудничество с Тойота. Или по-скоро обратното. Иначе, че японците са топ при мотоциклетите няма спор. Но има много стойностни мотоциклети и при европейските производители. Дукати правят страхотни машини, макар и малко скъпи. Същото се отнася и за Триумф, за БМВ

    Коментиран от #28, #31

  • 28 Ервин

    2 1 Отговор

    До коментар #27 от "Ото":

    Имам няколко приятеля със BMW 1000RR и са доста възхитени. Нямам предвид само мощност.

    Коментиран от #33

  • 29 Бай Оня

    7 6 Отговор
    Тоя милия с Аудито яко вьрна газта, че стана за смех ГТРа и се обидиха всички заблудени фенове... Не не е приемливо така с лошо :-D....
  • 30 Раян

    0 3 Отговор

    До коментар #22 от "Тончо":

    Ти не си добре къкви глупости говориш за нисана

    Коментиран от #32

  • 31 Муха

    1 2 Отговор

    До коментар #27 от "Ото":

    То и на форд фокус първа генерация, 1.6i е проектиран от Ямаха... И на други... Ама чукча писател... То и на GTR шасито е проектирано от Лотус... Стара доказала се японска марка! 😀
  • 32 Тончо

    0 1 Отговор

    До коментар #30 от "Раян":

    Би ли ми обяснил кое са глупости?
    Ти въобще шофирал ли си подобен автомобил?
    Мога да ти светна нещо: напиши в гугъла: nissan gt-r r35 user manual и чети раздела за гаранция и vdc.
    Електронния вариант в английски на книжката е същия като хартиения който ти дават при покупката на автомобила.
    Може би това те съмнява за vdc-то, иначе факта че колата е с концепция от преди 10 год. не подлежи на дискусия.
    За още едно няма спор - макър и проектиран преди 10 год все се още отсрамва японците защото те освен него и лексус лфа с ограничено производство друго май нямат.

    Коментиран от #35

  • 33 Антонио

    6 1 Отговор

    До коментар #28 от "Ервин":

    Много са добри да БМВ1000RR докато навъртят 5-хил.км. След това са за скрап.И колите им са добри докато са на 1- 3г.и те са за скрап или ти източват бавно и мазно кешовицата.Немците не могат да правят здрава,издръжлива и безпроблемна техника.Все се чудят какво ново да забучат и какъв по-луксозен салон и матеряли да изпляскат за да дръпнат балъци,ама и те започнаха да се светкат вече,че махагон ,кожа,таблет на прозореца кола не кара,и не е прави надеждна,не пълни банкова сметка,а само е източва.Японците са казали:НЕЩО КОЕТО РАБОТИ,НЕ СЕ ПИПА!дано разбираш смисъла на това.Затова на много хора им се струва,че няма нищо иновативно в тяхните автомобили.Ще ти дам и един пример.Хонда 1992 и 2009 набор има абсолютно идентичен термостат.Защо,да го сменят като работи,за да го продават с 50кинта повече ли?Японците са перфекционисти и са номер едно при производството на Коли,мотори,роботи,климатици,камери,фотоапарати,чипове,копир машини и др.Да и номер едно при мониторите в цял свят Eizo.

    Коментиран от #34

  • 34 КуКу

    1 2 Отговор

    До коментар #33 от "Антонио":

    ХаХа 10 години нищо не променят и си бъркат в носа, обаче цената расте????
    Е то все едно аз 2017 да си купя чисто нов голф 3 за повече пари от голф 7?????

    И вие като потребители ръкопляската и се радвате като ви правят на балъци!

    Коментиран от #36

  • 35 Антонио

    1 2 Отговор

    До коментар #32 от "Тончо":

    Ти тук май за рапони ни взе!Защо,не си купи премиум немски автомобил,като не ти харесва Нисана.И голЯМи глупости си написал.Колата е купена за забавление,или си на 12г.ако не,съм убеден на 101% че си много слаб шофьор.И кво'ни разправяш отиде с една торба пара,взе си Нисан GTR 2017г.за забавление и после се сети,че не струва таз кола.Издухва 150коня кола, но с другите конски сили като нея върви като тях и ние да не си мислим че е ракета.Мой човек,един кг.памук тежи ли колкото един кг.желязо?Свткаш ли се какво се опитвам да ти кажа?Двете най-емоционални покупки на човек в живота са жилище и автомобил.И ако ти не си знаел какво точно искаш от една кола и за какво е копуваш,ако съм на баща ти,си взимам обратно Нисана,ако изобщо имаш такъв и ти купувам едно голфче 90к.с. докато се научиш да караш и да оценяш по-добрите неща.

    Коментиран от #37, #38

  • 36 Антонио

    1 1 Отговор

    До коментар #34 от "КуКу":

    Ми ти точно това правиш Хахахах!
  • 37 Тончо

    3 2 Отговор

    До коментар #35 от "Антонио":

    Хехе, защото имам премиум немски автомобил с който си возя семейството! И очевидни си много ограничен след като не асимилираш какво пиша, можеш да се върнеш по-назад и да прочетеш, а именно в моя случай нямам достатъчно финанси да си купя от магазина ново турбо ес, ферари, ламбо ит.н. А нисанката й скъсвам шортичките и някой ден като ми писне ще го продам. И някой “карач” като тебе ще го купи , ще се радва, и ще се прави на голем пред кварталното кафе. А то спортна кола с теглото на валяк, с ужасна турбо дупка и естествено с концепция от 2007.
    Кажи ми какви са ти наблюденията от гт-р или друга спортна кола в този клас. Дори какви са ти наблюденията от каквато й да било кола с над 550 к.с. Ама някак си не знам защо, на гането като му кажеш истината и скача до небето.
    И приеми че в България има много хора притежаващи турбо ес, ферарита, ламбота включително и нисани. И представи си че повечето от тези хора се познаваме помежду си , караме заедно , и можем дс направим директно сравнение на автомобилите си , като започнеш от алкантарата, кожата и пластмасата вътре та стигнеш до динамика.

    Коментиран от #44

  • 38 Точно

    3 2 Отговор

    До коментар #35 от "Антонио":

    И още нещо: какво те учудва че притежавам такъв нисан, серийна кола , налична в почти всеки нисан център, свободно продавана в България, на цена малко по-скъпа от нова базова ес класа или седмица. Аз не ти пиша за широн, mclaren p1 или други подобни екзотики.
    Ела в софия, застани на бул.българия, или намини някоя вечер покрай вървежните заведения и ще видиш много много по-скъпи коли от япончето.
    И да знаеш като ти прочетох начина на писане си ми ясен - почитал си най-вероятно на нисани, хонди, хюндайи други подобни жълтурчета.не са лоши коли но са много далеч от истинските в бранша.
  • 39 Гост

    3 2 Отговор
    Аудито им раздаде биноклите на старта жалко че и Аудито и Мерца отпуснаха по-малко за да бие GT-R-а иначе добри стартове като за седани направо си разплакаха нисана

    Коментиран от #41

  • 40 S-line

    2 0 Отговор
    Шофьора на аудито не става
  • 41 язе

    3 2 Отговор

    До коментар #39 от "Гост":

    Ти какво си гледал,че на клипа друго се вижда.Поредното клипче с 10годишния нисан който продължава да разплаква немските премиуми.

    Коментиран от #42

  • 42 Azat

    9 2 Отговор

    До коментар #41 от "язе":

    Братко сравнявате краставици с банани....
    Как може да противопоставяш спортна кола на бързи , луксозни седани. Това е нелепо. Още по нелепо е че въпросните седани почти не се предават. Разбираш ли - премиум бързия семеен автомобил върви колкото най-великата спортна японска кола.
    Е няма такъв смях.

    Коментиран от #47

  • 43 ВАГ

    4 2 Отговор
    Тва ГТР ли беше ве ?!!! ... взех го за Рено Меган ГТ
  • 44 guest

    2 1 Отговор

    До коментар #37 от "Тончо":

    Аз например, не те знам кой си. С Ферари ф12 съм и Нисан GT-R 2015. Хайде отгатни коя е по-бързата кола!?! И престанете да вярвате на инсинуациите с подкупени журналисти.
  • 45 ВАГ

    0 4 Отговор
    Пълно с милиардери в този сайт ве .

    Аз пък имам Совалка -ракета носител ,ускорява от 0 до 500 за 5сек и няколко по леки изтребители .

    Коментиран от #46

  • 46 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 47 язе

    1 0 Отговор

    До коментар #42 от "Azat":

    Не ги сравнявам аз.Това RS и АМG дали не са леко спортни.По твоята логика трябва гонката да е с А7 и Е класа.Това не са обикновенни бързи семейни седани а спортните им варианти.Нали не мислиш,че под капака на аудито има двг като в нормално ауди.Нелепото в този случай е точно обратното-10 години след излизането му японеца още мачка "премиумите".
  • 48 Vasik Atanasova

    0 2 Отговор
    АУДИ