3 Октомври, 2017 11:58 18 480 38

Най-бързите комбита на планетата

  • комби-
  • максимална скорост-
  • класация

Произнасянето на името Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid Sport отнема повече време, отколкото трае ускорението му до 100 км/ч. Новият семеен спортист от Цуфенхаузен нахлу с гръм и трясък в елита на най-бързите комбита в света. Сред тях обаче има модели, които няма да преклонят глава лесно.

Ferrari 456 GT Venice


Това със сигурност не е най-евтиното комби, но определено е един от най-редките и бързи автомобили с такава каросерия. 12-цилиндровият двигател с 442 к.с. безпроблемно ускорява 456 GT Venice до 300 км/ч. За съжаление единственият шанс да се купи такова Ferrari е султанът на Бруней да се откаже от някои от общо шестте, които поръчва да му изработят в Маранело за $1.5 млн. парчето.

Jaguar XFR-S Sportbrake


Членство в клуба "+300" обаче предлага доста по-евтиният XFR-S Sportbrake. Елегантното британско комби се предлага отскоро, но бързо се наложи в този толкова свит сегмент. Ограничителят на 5.0-литровия V8 с механичен компресор и 550 коня спира устрема на 1980-килограмовата котка при 300 км/ч. Спринтът от 0 до 100 трае 4.8 секунди.

Aston Martin Jet 2+2


На автосалона в Женева през 2013 г. Bertone представи комби на базата на Aston Martin Rapide. 12-цилиндровият двигател с 476 к.с. не е доработван, но въпреки това Jet 2+2 развива 303 км/ч.

Audi RS6 Avant Performance


Актуалната RS-шестица не е първа младост, но все още има какво да покаже - особено във версията Performance. 605-те конски сили на 4.0-литровия V8 с два турбокомпресора позволява ускорение от място до 100 за 3.7 секунди, а електронният ограничител на максималната скорост сработва при 305 км/ч.

Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid Sport Turismo


Хибридната силова установка на Sport Turismo развива 680 коня. Благодарение на нея комбито на Porsche може не само да измине около 50 км само на ток, а и да ускорява до 100 за 3.4 секунди. Максималната скорост от 310 км/ч обаче си има цена - €188 592.

Alpina B5 Biturbo Touring


4.4-литровият V8 с два турбокомпресора генерира 608 к.с. и 800 Нм. Те не са достатъчни за по-бързо ускорение от Panamera (3.7 сек.), но пък максималната скорост е впечатляваща - 322 км/ч.

Bentley Continental Flying Star


В основата на Flying Star лежи Continental Speed с 610 к.с. и изобщо не е изненадващо, че комбито на италианското ателие Touring вдига колкото Alpina B5 Biturbo Touring - 322 км/ч.

Ferrari GTC4Lusso


Строго погледнато, GTC4Lusso може да се класифицира както като комби, така и като хечбек. Вън от съмнение обаче си остава максималната скорост на италианския гранд турър с 690 коня - 335 км/ч.

Brabus 850 Shooting Brake


Нито една подобна касация не би била представителна в отсъствието на Brabus. Доработеният в Ботроп CLS Shooting Brake има 6.0-литров V8 с мощност 850 к.с., лепи стотака за 3.1 секунди и вдига 350 км/ч. Цена в Германия - минимум €254 080.

G-Power M5 Hurricane RR Touring


M-петицата на G-Power е най-бързото комби на планетата вече няколко години. По мерките на този сегмент ускорението от 0 до 100 отнема цяла вечност - 4.4 секунди, но с максимална скорост от 362 км/ч Hurricane RR Touring няма равен.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Юрген

    60 35 Отговор
    Как няма един японски леген??
    Много гадни тия европейски коли бее :))

    Коментиран от #8, #12, #15, #29

  • 2 onq s konq

    51 9 Отговор
    G-Power M5 Hurricane RR Touring -Те за такова беенве събирам пари щото ТДС-а зе напоследък да издиша !

    Коментиран от #5, #7, #25

  • 3 tost

    21 37 Отговор
    Всички са велики,бързи до появата на електрокара Тесла,при това струва наполовина.

    Коментиран от #9

  • 4 Кобрата

    35 4 Отговор
    Уникални машини! Евала
  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 Комбиста

    32 5 Отговор
    Бентли-то и Астън Мартин-а са толкова грозни че няма накъде повече каква е тая безмислица комби с 2 врати не знам Ferrari GTC4 Lusso дори не ми мяса на комби. Мерцедеса и Ягуара са брутално яки
  • 7 beast

    9 2 Отговор

    До коментар #2 от "onq s konq":

    Какъв ТДС имаш ?

    Коментиран от #16

  • 8 Ввв

    2 26 Отговор

    До коментар #1 от "Юрген":

    Няма защото комбито е грозно,каквото и да евв
  • 9 оня с големия чеп

    33 5 Отговор

    До коментар #3 от "tost":

    Когато теслата вдигне 300 ми се обади.

    Коментиран от #10

  • 10 Вихъра

    45 7 Отговор

    До коментар #9 от "оня с големия чеп":

    Не мога да разбера, пълно е с бълнуващи сектанти на тема Тесла и GT-R!!
    Съберете се някъде и се самоубийте ритуално да не ни занимавате с глупавите ви фантазии..

    Коментиран от #11

  • 11 копеле

    21 3 Отговор

    До коментар #10 от "Вихъра":

    Евала, това е най смисления коментар
  • 12 LexusGS350Varna

    16 3 Отговор

    До коментар #1 от "Юрген":

    Мойте огромни уважения към Лексъс - НО не се сещам за 4/5 врати японец с 400+ коня - като изброените в статията немци и англичани! „„колкото и да се мъча не виждам къде има 4/5 врати японец с 400 +коня???

    Коментиран от #13

  • 13 лимонад

    24 4 Отговор

    До коментар #12 от "LexusGS350Varna":

    японците са дребнички. малки дрехи, малки куфари, по-малко багаж... товарят всичко в civic-a и това е. не им трябват комбита :)
  • 14 Електрика

    14 2 Отговор
    Всички знаете, че съм привърженик на електрическите автомобили. Не е проблема за Тесла да вдигне 300 километр в час, не са проблем и 400. Проблема е, че при 300 километра в час, батерията ще свърши за 10 минути.

    Вероятно в бъдеще, с развитието на батериите и зарядната инфраструктура, това няма да е проблем, но към днешна дата, недейте да месите Тесла и който и да е електромобил в тази класация, когато става въпрос за максимална скорост и пътуване!

    Въобще не отварям въпроса, кой и къде ще кара с 300 километра това комби. Това са параметрите на класацията, лоши или добри и Тесла няма място в нея, най-малкото защото не е комби.
  • 15 ГОСТ

    8 4 Отговор

    До коментар #1 от "Юрген":

    те хората пишат има 1 броика 5 броики
    и ти гледаш дизела пред блока същата марка
    и си викаш И АЗ ЧОВЕК
  • 16 onq s konq

    3 1 Отговор

    До коментар #7 от "beast":

    Бавен е що
  • 17 Японска сила

    4 25 Отговор
    Под 3.4 нема никой в немските и английски кочини!
    Кога ще стигнете NISSAN GTR от 2007г. бе немски калъфи!
    12г. не можете да слезнете под 3сек/100км.

    Коментиран от #18, #21, #22

  • 18 Гнида

    13 2 Отговор

    До коментар #17 от "Японска сила":

    Да не си ял уасаби ? Не карам немска кола , но само да ти кажа , че това са комбита , разполагащи със скорост , но и с комфорт .Изработени са от висококачествени материали . За ягуара ще го потвърдя лично ! Панимаеш ?
  • 19 бегачка

    13 2 Отговор
    Пу за мен брабуса
  • 20 Иван Господинов

    4 6 Отговор
    Озъбени комбита за батки пенсионери
  • 21 Георги

    11 3 Отговор

    До коментар #17 от "Японска сила":

    Ъъъм ти бавен ли си че сравняваш комбита със японския кошник бе мърляк тия комбита имат лукс и спорт а нисана и тва няма
  • 22 Виж това

    3 3 Отговор

    До коментар #17 от "Японска сила":

    DT Test Drive — 750 HP Audi RS6
  • 23 Кракра

    5 7 Отговор
    Като чета подобни материали, винаги се чудя - на кого, по дяволите, му е притрябвало комби, пък и не само комби, което ускорява от 0 до 100 км/ч за 4 секунди и вдига 300 км/ч? Къде ще ускоряваш толкова, къде ще вдигнеш 300 километра?
  • 24 Чавдар войвода

    8 4 Отговор
    Парад на трошливите порнографии. Клетите собственици не смеят да излязат от София. Изкарват от магазина и след 3-4 дена се почва едно дълго и продължително висене по сервизите.
  • 25 БМВ

    4 2 Отговор

    До коментар #2 от "onq s konq":

    Конче, до кой клас си ходил на училище? Къде виждаш буква "ен" -"N" в абривиатурата на BMW? На български език се пише БМВ и се произнася "беемве".

    Коментиран от #26

  • 26 onq s konq

    6 4 Отговор

    До коментар #25 от "БМВ":

    Имам 2 виши така че не ме закачаи
  • 27 Vasik Atanasova

    2 6 Отговор
    някой от моите любими колеги тука
    беше ме иронизирал преди време
    когато бях писал че порше панамера е комби
    е сега смешния е той
  • 28 Vasik Atanasova

    4 11 Отговор
    АУДИ RS
  • 29 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 30 Бат Мишо

    2 9 Отговор
    японците като товарят товарят БУСОВЕ И ДЖИПОВЕ които вземат колкото 7 такива сомбита товар и имат проходимост и товароносимост каквато тес кошници не могат и да сънуват.
    японеца прай или бегачка или товарачка щото ЗнаЕ КВО ИСКА и тва купува. затва не праят ни риба ни рак (каквото е сяко комби )

    Коментиран от #34

  • 31 Бат Мишо

    3 9 Отговор
    ако сложа на което си изберете от тес товар солкото слагам на мойта тойота хиас щар по щар .....ще се разцепи и потъне като титаник. а за проходимостта дажи да не отваряме темата кат заключа мостовете.падам само от УАЗКА е то щот съм пинтия и карам с джанти 13 ки.дръндя 15 ките и ще разцепи и уаз на проходимост
    С РАЗХОД 6 на 100 празен нафта съм с литайса -на асфалт де
    плюйте ма ся
  • 32 Грую

    2 2 Отговор
    Ремарке моят ли да дръпат ?
  • 33 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 34 ААА 8

    7 3 Отговор

    До коментар #30 от "Бат Мишо":

    Бате Мишо , някога с един Пасат 2 комби прекарах 6 тона мрамор , на 6 курса в салона , като свалях седалките, от Малко Търново . По най-разбитите пътища. За торбите с цимент ,пясъка ,желязото. гредите,фаянса ,и пълните ремаркета, не ми се мисли.Ползвах го като камион. И го продадох без никакви ядове и със сълзи на очите, щото не ми отиваше вече на положението. Къщата ми е 5 етажа на 148кв ,половината мина през него. Та ко викаше за японката, че не разбрах.
  • 35 гощо

    5 6 Отговор
    Преобладават представители на ВАГ групата!!! Няма как да не е така,повечето хубави марки са там!
  • 36 Факти

    3 2 Отговор
    Стига с тези безмислени въпроси от сорта: ъъ закво ти е такова ускорение.. ъъ къде ши караш с 300. За Ганя няма друг свят отвъд България с нашите безупречни пътища и прочие. Хората на запад живеят карат хубави коли по хубави пътища, пътуват много и търсят комфорт и сила в колата. А пластмасовия ГтР изобщо не е база за сравнение с тези батковци. Онова освен едно ускорение друго няма, а интериорно по-добре да не зачекваме темата, че ще стане неудобно :)

    Коментиран от #38

  • 37 Фен

    0 0 Отговор
    Абе не разбрахте ли , че оня с коня се бъзика !

    Ей големи сте задръстеняци .
  • 38 Кракра

    1 0 Отговор

    До коментар #36 от "Факти":

    На Запад пътищата са много по-добри от нашите, за това спор няма, но като изключим Германия, и то само някои аутобани, навсякъде другаде има ограничение на скоростта и ако караш с 300 км/ч, ще се простиш с книжката си за дълго време, както и с четирицифрена сума в Евро.
    А ускорението несъмнено е много важно, особено ако смяташ, че всеки червен светофар е подкана за драг на 1/4 миля :-D